Werkt prima hierquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:53 schreef GGMM het volgende:
Voor een leuke review over Togo (de film) verwijs ik jullie door naar: FEE / [Niet echt een kerstfilm] Togo
Erg vlot en leuk geschreven
Ik ook niet al hoop ik spoedig mijn domheid te kunnen omploegen of zo.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net opgezocht
Snap er nog steeds weinig van
Heb ik niet. Maar ik wil de mandolorian eigenlijk wel zien. Dus mogelijk dat ik dienst ook ga afnemen.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet al hoop ik spoedig mijn domheid te kunnen omploegen of zo.
Ik heb ook geen Disney+ maar er leiden meer wegen naar Rome.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar ik wil de mandolorian eigenlijk wel zien. Dus mogelijk dat ik dienst ook ga afnemen.
Jij hebt de film zeker op dvd gekochtquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Disney+ maar er leiden meer wegen naar Rome.
Huh waarom is dat niet open dan? Het is bijna Pasen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd om FEE voor iedereen weer te openen. @:zipportal
En Ramadan!quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Huh waarom is dat niet open dan? Het is bijna Pasen.
koekoekquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen zwakzinningen of mensen met kinderen hebben Disney+.
Ben je bij de videotheek geweest?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Goede serie is dat.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zwakzinningenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
ik ben zwakzinnig en heb kinderen en heb alsnog geen Disney+.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Dat kan, ik zei ook niet dat iedereen die zwakzinnig is of kinderen heeft Disney+ heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik ben zwakzinnig en heb kinderen en heb alsnog geen Disney+.
Meh.quote:
Het was meer om een punt te maken, weet je.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan, ik zei ook niet dat iedereen die zwakzinnig is of kinderen heeft Disney+ heeft.
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben ze toch gecancelled?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |