Daarom is het zo knap wat de makers van BB en BCS hebben gedaan. Dat neemt alleen maar toe in kwaliteit.quote:
Heb je daar hulp bij nodig?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef Oriente het volgende:
We gaan de oven voorverwarmen, dan kan ik om stipt 18:00 met het bord op schoot naar Oranje kijken!
@:Coco @:GGMM
Erg benieuwd wat de pot schaft.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef Oriente het volgende:
We gaan de oven voorverwarmen, dan kan ik om stipt 18:00 met het bord op schoot naar Oranje kijken!
@:Coco @:GGMM
Eensquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarom is het zo knap wat de makers van BB en BCS hebben gedaan. Dat neemt alleen maar toe in kwaliteit.
Je neemt zelf alleen maar toe in kwaliteit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarom is het zo knap wat de makers van BB en BCS hebben gedaan. Dat neemt alleen maar toe in kwaliteit.
Erg benieuwd naar het laatste seizoen van BCS.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fouten zijn menselijk. Ik vertrouw erop dat dit @maxi-mus niet regelmatig overkomt. Wanneer het structureel plaatsvindt, maak ik me pas zorgen.quote:
Uh, die ga ik denk ik niet kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar het laatste seizoen van BCS.
Er schijnt zelfs een animatie spin-off van te komen trouwens (lol)
Die sla ik over. (die spin-off)quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er schijnt zelfs een animatie spin-off van te komen trouwens (lol)
Eens, helaas duurt dat nog teringlangquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goffetomme snel gegeten makker.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fouten zijn menselijk. Ik vertrouw erop dat dit @:maxi-mus niet regelmatig overkomt. Wanneer het structureel plaatsvindt, maak ik me pas zorgen.
Ik ben wel een beetje klaar met dat hele kerona.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, helaas duurt dat nog teringlang
Kut kerona
Ik waarschijnlijk ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uh, die ga ik denk ik niet kijken.
Hier seriekenner. En dat post dan op FOK!. Boter op je hooft.quote:
Ik zit nu te eten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme snel gegeten makker.
Hoe was je verjaardag? Nog iets leuks gekregen of zo?
Het is knapper om gelijk een goed product neer te zetten zonder mensen eerst door bagger heen te moeten laten worstelen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je stelt zelden teleur.quote:
Voor mijn gevoel is het echt een eeuwigheid geleden dat ik iets heb gelezen over BCS of iets van gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier seriekenner. En dat post dan op FOK!. Boter op je hooft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |