Ja ik ook want zo is haar karakter, dat hebben we al vaker bij haar gezien.quote:
Jill is impulsief. Dat roept ze nu uit sympathie voor Julie. Als zij gaat nadenken realiseert ze zich dat ze ook wel winnen wilt.quote:
Meerwaarde Nick; het spel echt spelen met mensen. Door te manipuleren en te liegen, Els had hem goed door.quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:45 schreef Angel79 het volgende:
[..]
En dat is nou de favoriet van BB.Wat heeft die vent nou toegevoegd aan de proeven en het aanwezig zijn in het huis?
Ja slijtplekken maken in de bank en bed,met zijn favoriete horizontale positie
Ze zit er wel mee dat iedereen haar keer op keer nomineert.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jill is impulsief. Dat roept ze nu uit sympathie voor Julie. Als zij gaat nadenken realiseert ze zich dat ze ook wel winnen wilt.
Ze zijn tussen de 220 en 225 kmquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:54 schreef Toweler het volgende:
Doen ze nu om de 5km fietsen?
En op hoeveel km zitten ze nu?
Kan niet kijken lees tot 5uur alleen
Ja. Dat ze haar weg willen hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zit er wel mee dat iedereen haar keer op keer nomineert.
en daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ze werd ook niet gekozen bij de puzzelopdracht, bleef ze over.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Dat ze haar weg willen hebben.
Niet welkom in de groep.
Zo voelt ze dat ook.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:56 schreef Benny het volgende:
Jill: "Op welk dier lijk ik als ik fiets?"
Julie: "Een lama"
Jill: "Hoezo lijk ik op een lama?"
En dan die gezichten er bij trekken, hilarisch gewoonquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:56 schreef Benny het volgende:
Jill: "Op welk dier lijk ik als ik fiets?"
Julie: "Een lama"
Jill: "Hoezo lijk ik op een lama?"
zei dat nu de stem?quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
Tussenstand:
6600 euro in de pot nu.
220 km gefietst
28quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:03 schreef Juud79 het volgende:
Hoe laat gingen ze in de witte kamer gisteren? Ze moesten 30 uur toch?
Nee geen opscheppen dit hebben ze gister al berekend dat ze dat wilden halen.quote:
Ze willen hem behagen. Flirten ook een beetje.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:04 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Nee geen opscheppen dit hebben ze gister al berekend dat ze dat wilden halen.
Als ze genoeg tijd krijgen weet ik zeker dat ze het halen, ondanks de pijn.
Ik vind het echt bikkels![]()
28 uur ongeveer tot 14:00 uur vanmiddagquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:03 schreef Juud79 het volgende:
Hoe laat gingen ze in de witte kamer gisteren? Ze moesten 30 uur toch?
Zal dan nog zeker een uur duren tot ze terug zijn vermoed ik.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
28 uur ongeveer tot 14:00 uur vanmiddag
Tuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Kijken of Julie Michel aanspreekt over zijn uitspraken over de nominatie
Regeltjes, Regeltjes en nog eens Regeltjes. De overheden hebben de mens al behoorlijk in hun macht.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:07 schreef Jockari het volgende:
Naomi hoopt na BB terug aan het werk te kunnen in de vegan-bar. Zal nog niet zijn met wat er vandaag op tafel ligt hier in belgië. Mogelijk terug 4 weken lockdown.
Benieuwd op welke manier. Stevig of gelatenquote:
Gelukkig maar, anders hadden we hier nu Braziliaanse toestanden (dat je niet meer weet waar je je doden moet begraven).quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Regeltjes, Regeltjes en nog eens Regeltjes. De overheden hebben de mens al behoorlijk in hun macht.
Nee Mario ik haat nooit iemand. Ik constateer alleen een hele luie muts die niets doet niets toevoegd en al helemaal niet grappig is .quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
hou op over liese,je bent liese
permanent an het haten![]()
En daar ben ik dus benieuwd naar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ze mogen er in het huis niet over praten.
Ik verwacht dat ze gewoon terug gaan naar het huis.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Julie begon gisteren om 11.30 met fietsen. Plus minus
Dus ze hebben tot half vier. Plus minus
Daarna krijgen ze een dilemma. Verwacht ik.
En vanavond het huis weer in. 1 of allebei
Dan de nominaties afwachten.
zij voegt veel toe,zij is grappig,quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee Mario ik haat nooit iemand. Ik constateer alleen een hele luie muts die niets doet niets toevoegd en al helemaal niet grappig is .
Is mijn mening
Leuk zo samen Julie heeft zich herpaktquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:06 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik ben nu gemotiveerd. Nu BB ons heeft toegesproken"
Julie: "Echt he. Ik ook"
Zijn de meningen over verdeeld. Gelukkig zitten we hier in de cos van BB.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders hadden we hier nu Braziliaanse toestanden (dat je niet weet waar je je doden moet begraven).
quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij voegt veel toe,zij is grappig,
mijn mening
Als je kleinkind aan het zuurstof moet door corona zie je het miscchien iets andersquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn de meningen over verdeeld. Gelukkig zitten we hier in de cos van BB.
Je begint er zelf overquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn de meningen over verdeeld. Gelukkig zitten we hier in de cos van BB.
Even voor de helderheid. Ik zie het heel goed en ook heel realistisch. Oom en tante van mijn vrouw zijn eraan overleden. Maar er is een ander topic voor deze discussie. Succes en heel veel beterschap voor je kleinkind.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je kleinkind aan het zuurstof moet door corona zie je het miscchien iets anders
Ik hoop wel dat ze dan laten stemmen om te blijven en niet vertrekken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick geeft met zij uitspraken over het nomineren, bewust hints naar de productie
inderdaad de hele ochtend als ik over schakel van de fietsende meiden naar de andere bewoners, zitten ze al in de badkamer met make up bezig, spiegeltje kijken, zien of er pukkeltjes of oneffenheden te vinden zijn, in het haar krabben, bruiningsspray op spuiten (zijn veel te bruin trouwens bah bah) en voor de rest zeuren en blethenquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee Mario ik haat nooit iemand. Ik constateer alleen een hele luie muts die niets doet niets toevoegd en al helemaal niet grappig is .
Is mijn mening
Hoop nog altijd dat Nick hetzelfde overkomt als Roel in BB5quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:20 schreef lonneberga het volgende:
Nick mag van mij wel in de finale,maar dan hoop ik wel dat hij net zo genaaid wordt als Vanessa in uto1,kan niet wachten op de beelden
Wat vreselijk, sterkte Koos Xquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je kleinkind aan het zuurstof moet door corona zie je het miscchien iets anders
Jill is het haasje nu. Wanneer Julie gaat, dan is het 4 tegen 1quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze dan laten stemmen om te blijven en niet vertrekken.
Anders krijgen we weer die strijd tussen het Jill en Michel kamp en glippen de kleurlozen er tussendoor.
Zou ook mooi zijn,hoewel ik het voor Roel toch wel heel erg vond,hij was mijn favorietquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hoop nog altijd dat Nick hetzelfde overkomt als Roel in BB5
Dat ze hem moeten laten winnen, vooral omdat hij zo representatief is voor BB, je kunt zien dat hij volop geniet, Evenals Lies en altijd sikkeneurige Naomi, behalve als er alcohol in huis is, dan kan zij krijsen..quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick geeft met zij uitspraken over het nomineren, bewust hints naar de productie
en in mijn geloof, speelt ze die zelfs allemaal wegquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill is het haasje nu. Wanneer Julie gaat, dan is het 4 tegen 1
Het boeit mij niet wie er wint. Nick heeft wel het spel gespeeld. Of hij dat op een nette manier heeft gedaan is een andere discussiequote:Op woensdag 24 maart 2021 10:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zeikerd.
Hij kan over niks anders praten.
De zon schijnt gaan ze de hele dag weer in die zon liggen,....quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
inderdaad de hele ochtend als ik over schakel van de fietsende meiden naar de andere bewoners, zitten ze al in de badkamer met make up bezig, spiegeltje kijken, zien of er pukkeltjes of oneffenheden te vinden zijn, in het haar krabben, bruiningsspray op spuiten (zijn veel te bruin trouwens bah bah) en voor de rest zeuren en blethen
Dat gevoel heb ik dus ook. Ze is de underdog en die krijgen altijd de sympathiequote:Op woensdag 24 maart 2021 10:23 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
en in mijn geloof, speelt ze die zelfs allemaal weg
Dat ie een joint gaat roken en zijn hoofd kaal scheert?quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hoop nog altijd dat Nick hetzelfde overkomt als Roel in BB5
Gister ook, kwam uit bed na een nachtdienst, scrol de topics door, meer dan de helft gelul inclusief filmpjes over 1 of andere BB in australie, kom op man, open gewoon een BB australie forum plek.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Even voor de helderheid. Ik zie het heel goed en ook heel realistisch. Oom en tante van mijn vrouw zijn eraan overleden. Maar er is een ander topic voor deze discussie. Succes en heel veel beterschap voor je kleinkind.
Het is idd erg saai. Moet wel aangeven, dat het deze week wel iets minder saai is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat ze hem moeten laten winnen, vooral omdat hij zo representatief is voor BB, je kunt zien dat hij volop geniet, Evenals Lies en altijd sikkeneurige Naomi, behalve als er alcohol in huis is, dan kan zij krijsen..
Het is toch erg, dat ze niet echt genieten van dit avontuur..mensen naar huis sturen die wel genoten...
Daarom is er ook zo weinig aan
Ze is alles behalve de underdog... Nick heeft meer praatjes en die vullen geen gaatjes, Naomi heeft geen schild die loop als een hondje achter hem aan, Liese is al maanden de weg kwijt en Michel tsja ....quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook. Ze is de underdog en die krijgen altijd de sympathie
Ik was erzelf over begonnen, maar snel weer door naar BBquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Gister ook, kwam uit bed na een nachtdienst, scrol de topics door, meer dan de helft gelul inclusief filmpjes over 1 of andere BB in australie, kom op man, open gewoon een BB australie forum plek.
Met underdog bedoel ik eigenlijk mee te zeggen dat het Jill is tegen de rest. Ze wordt steevast genomineerd door de groep.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:26 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Ze is alles behalve de underdog... Nick heeft meer praatjes en die vullen geen gaatjes, Naomi heeft geen schild die loop als een hondje achter hem aan, Liese is al maanden de weg kwijt en Michel tsja ....
Underdog? Kijken wij dezelde beelden?quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook. Ze is de underdog en die krijgen altijd de sympathie
Snap het ook niet, je bent ook geen underdog als iedereen jou sterk vind en daarom op je stemt...de Rest is juist een underdog zij vullen het scherm voor jillquote:
Klopt. Gunfactor word er niet beter op voor hemquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Het verschil de twee J's fietsen zich uit de naad om geld in de pot te krijgen. En de grootste geldwolf ligt weer zijn rug te verwarmen in de zon.
Zou hij dat beseffen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Gunfactor word er niet beter op voor hem
Je kunt het op verschillende manieren interpreterenquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:31 schreef D. het volgende:
[..]
Owww, underdog en onderdanig is niet hetzelde he
Ik denk als je daar in dat huis zit , het besef een klein beetje kwijtraakt.quote:
Met de dag minder inderdaadquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Gunfactor word er niet beter op voor hem
Michel wil zichzelf geen valse hoop geven. Hij noemde alleen Jill.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick: "Want stel da veur. Deze week overleef ik, gij, Naomi, Liese en..."
Michel: "Jill"
Zou ook leuk zijn om dat stukje even in de white room op het scherm te gooien.
En dan win je idd geen zieltjes.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Met de dag minder inderdaad
Helemaal in het achterhoofd het eierspel, waar hij mee kapte. Puur uit luiheid
Dan hoop ik dat ze dat zou doen,houdt ze er tenminste nog iets aan overquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Zou Julie met het geld het huis verlaten als ze die keuze krijgt? 10.000 euro als zij dat halen?
( het is geen geld uit de pot want het geld zit er nog niet in)![]()
Ik denk niet dat Jill die keuze krijgt. Die heeft Julie alleen geholpen met haar opdracht.
ben ook heel blij met de beelden uit de witte kamer.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
In de serie : Nick ligt.....
Nick ligt in de zon
[ afbeelding ]
Dat is 1 manier om er naar te kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel wil zichzelf geen valse hoop geven. Hij noemde alleen Jill.
Hij hoopt natuurlijk dat Julie blijft ipv Naomi.
Hij beseft ook dat haar kansen klein zijn.
Ik kijk effe via de tel nu en dan via de Belg, dus heb die tuinbeeldenquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:36 schreef Ebinas het volgende:
Ik
[..]
ben ook heel blij met de beelden uit de witte kamer.
Hoe ik niet daar naar te kijken of te luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk ook dat ze het doet. Ze gaat niet voor de kat zijn viool zich de pleuris fietsen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:36 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze dat zou doen,houdt ze er tenminste nog iets aan over
quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk effe via de tel nu en dan via de Belg, dus heb die tuinbeelden
Misschien omdat ze zo meer kracht kan zetten op de pedalen...quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:16 schreef DarkRaven70 het volgende:
Ik snap niet dat Julie het zadel niet lager zet als zij gaat fietsen.
Scheelt een hoop wrijving van de kont en poes om in hun woorden te blijven.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Artikel over Nick als raadslid voor de gemeente HerentalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie liever Nick en Naomiquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Daarna mogen luie Liesel en Naomi fietsen ,48u
nee zeker nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Daarna mogen luie Liesel en Naomi fietsen ,48u
Goeiequote:Op woensdag 24 maart 2021 10:20 schreef Jockari het volgende:
Uit de rubriek " Nick li(e)gt ":
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Artikel over Nick als raadslid voor de gemeente Herentals'Teveel werk',SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij dacht met een dikke sigaar achter een bureau raadslid te zitten wezen.
No mercy for animal abusers
Jill is zeker geen underdog. Juist het tegengestelde.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met underdog bedoel ik eigenlijk mee te zeggen dat het Jill is tegen de rest. Ze wordt steevast genomineerd door de groep.
Dat doet ze al vanaf dag 1. Daarom mag zij echt niet winnen. Iemand die echt van toegevoegde waarde is verdiend het.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
inderdaad de hele ochtend als ik over schakel van de fietsende meiden naar de andere bewoners, zitten ze al in de badkamer met make up bezig, spiegeltje kijken, zien of er pukkeltjes of oneffenheden te vinden zijn, in het haar krabben, bruiningsspray op spuiten (zijn veel te bruin trouwens bah bah) en voor de rest zeuren en blethen
Kap eens met dat redigeren.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel wil zichzelf geen valse hoop geven. Hij noemde alleen Jill.
Hij hoopt natuurlijk dat Julie blijft ipv Naomi.
Hij beseft ook dat haar kansen klein zijn.
[..]
Jill is zeker geen underdog. Juist het tegengestelde.
Dat ze steeds wordt genomineerd heeft te maken met het feit dat ze door BB als favoriet werd neergezet en dat is bevestigd door laatkomers.
Daarnaast zijn er zoveel NLers vertrokken dat zij en Michel al een poosje de enige 2 waardige NLers zijn.
De strijd om de NL finaleplaats is daarom al eerder begonnen.
Ik hoop nog steeds dat Jill en Michel het samen in de finaleweek mogen uitvechten.
wie?quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:39 schreef Benny het volgende:
Matt uit Big Brother haalt uit naar Jill: "Dat was echt niet fijn van haar" (bron nieuws365.be)
Op welk moment heeft Matt er wat van gezegd? En hoe vaak heeft Jill hem ook de deur gewezen?
Juist.
Matt
Misschien dat underdog ook niet het juiste woord was. Ze is elke week het haasje, makkelijke prooi voor de rest.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat ze steeds wordt genomineerd heeft te maken met het feit dat ze door BB als favoriet werd neergezet en dat is bevestigd door laatkomers.
Daarnaast zijn er zoveel NLers vertrokken dat zij en Michel al een poosje de enige 2 waardige NLers zijn.
Ik hoop nog steeds dat Jill en Michel het samen in de finaleweek mogen uitvechten.
A okay. Dat had ik even gemist.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hebben maandag voorpagina’s gekregen van div.kranten van die dag. Prijs boodschappenspel
Ja, vermoedelijk wel. Het is natuurlijk ook een bizarre situatie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk als je daar in dat huis zit , het besef een klein beetje kwijtraakt.
Die worden niet vrolijker straks als ze eruit komen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vermoedelijk wel. Het is natuurlijk ook een bizarre situatie.
Me haren gaan hier recht van overeind staan pff effe uithalen in de media en in het huis niks ervan zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:39 schreef Benny het volgende:
Matt uit Big Brother haalt uit naar Jill: "Dat was echt niet fijn van haar" (bron nieuws365.be)
Op welk moment heeft Matt er wat van gezegd? En hoe vaak heeft Jill hem ook de deur gewezen?
Juist.
Matt
35 km tot nu toequote:Op woensdag 24 maart 2021 10:48 schreef greysbones het volgende:
hoeveel hebben de dames gefietst?
vanmorgen?
Yupquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
thnx
dus ondanks de pijn.. toch doorgaan
we mogen Jill en julie wel zien..quote:
Oww. Ik kijk op dit moment via de tel. 1 stream maarquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
we mogen Jill en julie wel zien..
en die zijn een beetje beus
heb laptop maar ff aangeslingerdquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww. Ik kijk op dit moment via de tel. 1 stream maar
haha... zo zing ik ook .. onthoud nooit songtekstenquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:52 schreef greysbones het volgende:
Jill die liedjes zingt.. die zelf de tekst aanvult
Zoon hier kan dat ook.. heeft hele eigen tekstenquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha... zo zing ik ook .. onthoud nooit songteksten
Even eerlijk wat zouden die twee meiden doen als ze nu niet zouden fietsen maar ook in dat huis waren??quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Gevoelsmatig heeft ze een gevoel, dat ze door 5 kerels in haar anus is genomen.quote:
geen idee waar de white room zit ten opzichte van het bb huisquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:00 schreef Benny het volgende:
Ze zien lichtmasten. Jill dacht dat het van het huis was. Julie komt tot de conclusie dat het van het voetbalveld is
Leven ze daar al bijna 3 maanden en dan nog niet doorhebben, dat er een voetbalveld naast ligtquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:00 schreef Benny het volgende:
Ze zien lichtmasten. Jill dacht dat het van het huis was. Julie komt tot de conclusie dat het van het voetbalveld is
ja weten ze wel.. maar ze hebben zelf ook geen idee waar de white room zitquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Leven ze daar al bijna 3 maanden en dan nog niet doorhebben, dat er een voetbalveld naast ligt
quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee waar de white room zit ten opzichte van het bb huis
Dat kloptquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja weten ze wel.. maar ze hebben zelf ook geen idee waar de white room zit
quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BB huis staat op de parkeerplaats, in het hoekje want ze kijken op de hoek van het voetbalveld.
White Room in het Endemol Shine gebouw
quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig heeft ze een gevoel, dat ze door 5 kerels in haar anus is genomen.
Die was hier al genoemd .. goedzo CoS!!quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Naomi geheime opdracht. Kleding van medebewoners aan.
Die vermoedde we al inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Naomi geheime opdracht. Kleding van medebewoners aan.
En daar heeft ze helemaal gelijk in. Is allemaal gelulquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : 'We wouden jou tegenover Jerrel zetten, omdat we wisten dat jij heel sterk was'
Jill : 'Maar waarom altijd ik. .. Nick is ook sterk'
Vooral die met de kleding..quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat ze dat zelf niet door hadden.
Kloptquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En daar heeft ze helemaal gelijk in. Is allemaal gelul
Jill kan niet lang stil zitten dus die is meestal wel iets aan het uithalen, zitten weer het huis in, zitten weer iets zoeken, omdat ze zich verveelt. als de rest lag te luieren deed Julie meestal puzzelen, maar die kon ook heerlijk in de zon liggen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Even eerlijk wat zouden die twee meiden doen als ze nu niet zouden fietsen maar ook in dat huis waren??
Denk ook dat ze wel weten dat er geld verdiend wordt met geheime opdrachten, en dat je maar gewoon iets moet doen als het een beetje raar lijkt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vooral die met de kleding..
hier ook genoemd als geheime opdracht
Vooral dat gezeik over die schildpaddenquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit was niet de bedoeling, hoe deze er nu bij staat.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En daar heeft ze helemaal gelijk in. Is allemaal gelul
Denk dat Jill haar fanbase plus die van Thomas sterker is....anders schijt hij niet zo in zijn broek.....quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : 'We wouden jou tegenover Jerrel zetten, omdat we wisten dat jij heel sterk was'
Jill : 'Maar waarom altijd ik. .. Nick is ook sterk'
jep viel ook opquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vooral dat gezeik over die schildpadden
En die andere maar bikkelen in de white room.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou nou.. poe poe ... Nomi had ook wel een hele zware geheime opdracht... en zo leuk ook.
Ze zitten allemaal te poeieren en te stylen....en daar ging het over.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jill kan niet lang stil zitten dus die is meestal wel iets aan het uithalen, zitten weer het huis in, zitten weer iets zoeken, omdat ze zich verveelt. als de rest lag te luieren deed Julie meestal puzzelen, maar die kon ook heerlijk in de zon liggen.
Dat is gewoon typerend van dexe bewoners vragen niks, vragen niet door,quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZE moest liese 3 koprollen laten maken, maar Michel gooide roet in het eten. Dus die is misluktquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:11 schreef Benny het volgende:
Naomi had 5 geheime opdrachten:
- Tandenpoetsen door iemand anders
- Van iedereen een kledingstuk aan doen
- Ander bed slapen
- 20 keer het woord schildpad zeggen
- Ennn?
Daarmee ¤2000,- voor de pot verdient
Matt vond ik altijd eng, zo staand voor je staan en maar blijven staan terwijl de ander zitquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jill is blij voor matt dat hij dat geld gedaan heeft want anders zat hij nu ook steeds zoals zij nu zitten. Ze moest eens weten hoe hij natrapt over Jill.
Dat is makkelijk verdiend.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:11 schreef Benny het volgende:
Naomi had 5 geheime opdrachten:
- Tandenpoetsen door iemand anders
- Van iedereen een kledingstuk aan doen
- Ander bed slapen
- 20 keer het woord schildpad zeggen
- Liese 3 koprollen laten maken
Elke opdracht stond voor ¤500,- .
Alleen de laatste opdracht is niet gelukt.
Daarmee ¤2000,- voor de pot verdient.
hoe sneu ben je als je iemand aanvalt die zelf net hierop kan reageren..quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jill is blij voor matt dat hij dat geld gedaan heeft want anders zat hij nu ook steeds zoals zij nu zitten. Ze moest eens weten hoe hij natrapt over Jill.
Wat een kromme redenatie. Ze wordt toch genomineerd door de andere bewoners? Niet door BB?quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Samequote:Op woensdag 24 maart 2021 11:16 schreef Hznootje het volgende:
Wanneer de stream weer switcht naar Naomi, Nick etc..Klap ik deze gelijk weer om naar J&J..Ik kan die anderen niet aanhoren momenteel![]()
Al sinds gisteren over en weer van stream ...quote:
Het is oneerlijk verdeeld in de wereldquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
Jill en Julie moeten ruim 66 km fietsen voor ¤2000,-
Naomi 5 geheime opdrachten
hoe zuur...quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
Jill en Julie moeten ruim 66 km fietsen voor ¤2000,-
Nou dat. Weer cadeau gekregen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou nou.. poe poe ... Nomi had ook wel een hele zware geheime opdracht... en zo leuk ook.
ja ook echt he, iemand hier zei idd dit is vast een geheime opdrachtquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die was hier al genoemd .. goedzo CoS!!
Huh? Ze hebben inmiddels toch al 6000 euro gefietstquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
Jill en Julie moeten ruim 83 km fietsen voor ¤2500,-
ja .. klopt..quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:21 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Huh? Ze hebben inmiddels toch al 6000 euro gefietst
Voor ieder wat wils nu.....lekker hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:16 schreef Hznootje het volgende:
Wanneer de stream weer switcht naar Naomi, Nick etc..Klap ik deze gelijk weer om naar J&J..Ik kan die anderen niet aanhoren momenteel![]()
Oh okquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja .. klopt..
was een vergelijking
Ja ik leesde het zei moest dit eens weten ik hoop dat de familie dat allemaal gaat vertellenquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jill heeft volgens mij alleen vandaag al 20x schildpad gezegd, zelfs zonder geheime opdracht.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:23 schreef Benny het volgende:
20 keer schildpad zeggen voor ¤500,-
Jill had een lied gezongen over een schildpad
omg.. te leuk !quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh leuk ... spijkerpoepen op stream 2 ...
Hij zeker jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk als je daar in dat huis zit , het besef een klein beetje kwijtraakt.
7 uur al wakkerquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:26 schreef Susan1973 het volgende:
Weet iemand of jill en Julie goed hebben geslapen?
Tja, ik heb dat bij twee fietsende dames (heel veel bewondering voor laat dat duidelijk zijn) in een witte kamer.....quote:
ze gingen nog even slapen.. ,aar verder niet echt duidelijk mee gekregenquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:27 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Zo vroeg! En zeiden ze toevallig tegen elkaar of ze goed hebben geslapen of iets?
Je bedoelt hier Naomi, vermoed ikquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou krijgen we hele dag te horen hoe goed de kleuter het heeft gedaan
As thnxquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gingen nog even slapen.. ,aar verder niet echt duidelijk mee gekregen
snap dat Michel ook een beetje door zijn sportspel ideeen heen is.. maar spijkerpoepen.. vond ik al vreselijk vroeger als we dat moesten doenquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tja, ik heb dat bij twee fietsende dames (heel veel bewondering voor laat dat duidelijk zijn) in een witte kamer.....
Het is nog niet afgelopen, de andere komen ook nog wel aan de beurt met opdrachten waar het lichamelijk zwaar voor is. Lijkt me anders stug ze hebben nog twee weken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noem is zo trots
dikke euro's binnen gehaald voor de pot
![]()
![]()
![]()
Ben zelf ook spelleider ideeën zijn er zat!quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap dat Michel ook een beetje door zijn sportspel ideeen heen is.. maar spijkerpoepen.. vond ik al vreselijk vroeger als we dat moesten doen
denk ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen, de andere komen ook nog wel aan de beurt met opdrachten waar het lichamelijk zwaar voor is. Lijkt me anders stug ze hebben nog twee weken.
heb net ook een half uur lopen kloten om 2 streams aan te krijgenquote:
Nee dat is juist andersom, zit zelf ook vaak op zo een hometrainer. Het is gelijk aan een fiets dat je je zadel precies op goede hoogte moet afstellen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:39 schreef Fasil het volgende:
[..]
Misschien omdat ze zo meer kracht kan zetten op de pedalen...
Ik kijk via tvquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:33 schreef Susan1973 het volgende:
Ik heb totaal geen last van de streams. Wel ben ik erachter gekomen dat het echt een verschil uitmaakt waarop je kijkt een pc, laptop, tablet of telefoon. Pc en laptop is het beste om op te kijken
Hij probeert dingen te verzinnen die Liese kan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap dat Michel ook een beetje door zijn sportspel ideeen heen is.. maar spijkerpoepen.. vond ik al vreselijk vroeger als we dat moesten doen
als Jill en julie dat horen!quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:35 schreef Benny het volgende:
Jill en Julie hebben vandaag 45 km gefietst. Dat is 1350 euro.
Ondertussen haalt Naomi 2000 euro binnen met oa. schildpaddentalk en in een ander bed slapen
Zouden Jill en Julie, elk ook nog een geheime opdracht hebben?quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jill heeft volgens mij alleen vandaag al 20x schildpad gezegd, zelfs zonder geheime opdracht.
hier kunnen ze niet veel van maken..quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:37 schreef Tourniquet het volgende:
Ze horen nu Naomi en Liese praten over de geheime opdracht. Benieuwd wat ze daarvan maken.
Julie ookquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:37 schreef Susan1973 het volgende:
Jill is zo klaar met Naomi. Begrijp haar.
Nou, Julie kwam toch een heel eind!quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier kunnen ze niet veel van maken..
Jawel julie zei direct Naomi geheime opdracht....die is ook niet domquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier kunnen ze niet veel van maken..
Om het compleet te makenm zouden ze ook beelden van Jill en Julie in het huis laten zien.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is wel een mindfuck van BB. Ze creëren ergenis in de groep. Benieuwd hoe dit gaat aflopen
Niets. Deze groep conformeert zich heel snel weer met elkaar. Ondanks alle ongenoegenquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is wel een mindfuck van BB. Ze creëren ergenis in de groep. Benieuwd hoe dit gaat aflopen
Welke ergernis hebben ze in het huis?quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat hoopte is gisteren al maar ik was vergeten dat dit een geheime opdracht is, dus de anderen zullen niets te zien krijgen...wel heeeeeel jammerquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Om het compleet te makenm zouden ze ook beelden van Jill en Julie in het huis laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |