Van en op wie dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:24 schreef Susan1973 het volgende:
Denk toch scenario gaat worden dat Michel moet gaan kiezen
Eerder jou favoriet Nick die in de stress zit.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese kan niet tegen die onwetenheid. Zou ook wel zot worden hiervan.
Vinden men dat?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:25 schreef Susan1973 het volgende:
Ik ga ff doen wat men zo speciaal aan Nick vinden
Koken.
nietesquote:
Ja ik las de verslagenquote:
Maar daar hebben ze dan geen rekening mee gehouden.quote:
Julie heeft een opdracht. Jill helpt haar alleen maar.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:25 schreef snetje het volgende:
Als ze Jill kunnen nomineren dan slaat de geheime opdracht toch nergens op? ...
Die blijft nog wel wat langer dan die 2 dagenquote:
Mogen ze Julie niet nomineren dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Julie heeft een opdracht. Jill helpt haar alleen maar.
Hij kan er niet tegen als hij ergens geen controle over heeft dat was al vaker te merkenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel wordt ook wel heel sjachie van de onwetendheid..
We komen er donderdagavond op terugquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die blijft nog wel wat langer dan die 2 dagen
Jill en Julie zijn nu aan het nominerenquote:
Zij staat al genomineerd.quote:
Moet je daar je zonnebril bij op doen. Coolquote:
Begint idd iets leuker te worden. Da op het einde. Beetje laat, vind je ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:30 schreef Benny het volgende:
De onwetendheid van hun is best leuk. Ze worden met het uur onrustiger.
Dit is Big Brother
Verklap dat nou nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat nick gaat vertellen over die 15000 ballen, is een grapje he...
Ze hebben geen controle meer haha raken in paniekquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:30 schreef Benny het volgende:
De onwetendheid van hun is best leuk. Ze worden met het uur onrustiger.
Dit is Big Brother
Ben ook vissen...onder de mom van een grapje maar ondertussen wel mensen ...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat anders, ga je die lullo dan weer verdedigenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is toch als grap bedoeld.quote:
Denk dat Michel vooral geen band zal opbouwen met dat 4e kindquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:29 schreef Soury het volgende:
Michel de sukkel, buiten moet hij niks meer met Julie te maken hebben met haar 4 kinderen
Ik wil geen spelbreker zijn maar het is een spel voor geldquote:
Maar niet perse zijn geld.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil geen spelbreker zijn maar het is een spel voor geld
Want dat mag nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:32 schreef Ebinas het volgende:
Zelfs in deze fase gaat hij liever liggen
[ afbeelding ]
Ze zeggen allemaal ook niet voor het spel erin te zitten. Zou dat ook spel zijn?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil geen spelbreker zijn maar het is een spel voor geld
Nou ik zou er ook voor gaan, daar zitten ze voor niet voor kusje kroelquote:
Dat zal over een kleine 3 weken moeten blijkenquote:
Zeker wel ... een mooie aanvulling voor de verzameling 'Nick ligt'quote:
Vier? Het worden er steeds meerquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:29 schreef Soury het volgende:
Michel de sukkel, buiten moet hij niks meer met Julie te maken hebben met haar 4 kinderen
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Maar het nominatie alarm is dus afgegaan en de lichten in de gang staan nog niet op rood. Foutje misschien?
Het 5e kind daarentegen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk dat Michel vooral geen band zal opbouwen met dat 4e kind
Alleen Belgenmoppen eigenlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is als GRAP bedoeld!
Kennen jullie dat eigenlijk in Nederland?
Nick maakt nooit grappen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is als GRAP bedoeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is als GRAP bedoeld!
Gast flikker nu eens op met je gezeik. Ga met Mario knikkeren.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is als GRAP bedoeld!
Dat kan niet .. dan zou Jill er niet op staan.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:36 schreef Benny het volgende:
Als de witte kamer vrijgesteld is, dan zijn de genomineerden hetzelfde als vorige week
Nou niet allemaal, sommige hopen op een TV Carrière. Nou succes ermeequote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze zeggen allemaal ook niet voor het spel erin te zitten. Zou dat ook spel zijn?
Zijn heel goed in Belgenmoppenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is als GRAP bedoeld!
Nick kan aan de slag bij de beddenconcurrent. Als liggend model.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet allemaal, sommige hopen op een TV Carrière. Nou succes ermee
Nooit.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gast flikker nu eens op met je gezeik. Ga met Mario knikkeren.
We houden vooral van belgenmoppen. En voor nu bewijs je wel een beetje dat er een kern van waarheid in belgenmopjes zittenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is als GRAP bedoeld!
HM gaat altijd als laatste.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zou logisch zijn om Michel als laatste te doen ... want de uitzending houdt wel altijd de volgorde aan van nomineren.
Hij is inderdaad z'n koffers al aan het pakken.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:38 schreef Tourniquet het volgende:
Speciaal voor de niet-streamers:
Michel dreigt met opstappen als ze vanavond geen film krijgen.
Ik zou hem aannemen. Prima gozerquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:38 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Nick kan aan de slag bij de beddenconcurrent.
Haal die plaat eens voor je kop weg je kan het.quote:
Moet niet, was een vrije keuzequote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet je daar je zonnebril bij op doen. Cool
Of was het een grap? Je weet het niet he.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is inderdaad z'n koffers al aan het pakken.
Ik denk dat ik met hem wel een avond gezellig kan stappen. hou wel van die droogkloten.quote:
Dit is wel een manipulatie van BBquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:39 schreef Toweler het volgende:
Als jill wordt vrijgesteld geen idee hoe maar dan stemmen de meeste jill fans op Julie
Ik hoop het, ik wel in ieder geval. Ben niet echt een onwijze fan van Julie maar alles beter dan Nick en Naomi.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:39 schreef Toweler het volgende:
Als jill wordt vrijgesteld geen idee hoe maar dan stemmen de meeste jill fans op Julie
Morgenavond 22.30 uur.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ben het effe kwijt krijgen we nu vanavond de genomineerden te horen
Doe ik een biertje meequote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met hem wel een avond gezellig kan stappen. hou wel van die droogkloten.
Misschien wel ja. Maar kan ook pas morgen zijn...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die is al genomineerd....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:39 schreef Toweler het volgende:
morgenavondquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou dit is wel heel ergquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar staat BB inderdaad niet zo om bekend...
Dat zou idd zo maar eens kunnenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft dit met die kijkersvraag te maken van " wie wil je in de finale zien" ? Dat Jill in de Whiteroom zit? Of was er nog een aparte vraag?
Een aparte... wie wil je dat Julie helpt met haar geheime opdracht.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft dit met die kijkersvraag te maken van " wie wil je in de finale zien" ? Dat Jill in de Whiteroom zit? Of was er nog een aparte vraag?
nick vond het plezant?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:42 schreef Susan1973 het volgende:
Aan die hoofden te zien hebben ze denk ik niet op jill mogen stemmen, en jill en Julie wel mogen stemmen
Dit zou de mooiste uitkomst zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:42 schreef Susan1973 het volgende:
Aan die hoofden te zien hebben ze denk ik niet op jill mogen stemmen, en jill en Julie wel mogen stemmen
Nee niet ik las het verkeerd...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:42 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Hoezo is Jill al genomineerd dan?
Nee, met deze poll:quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu al gelukkigquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En anders komt het wel in de loop van de avond
DAmn, ik las Joodse stilte...quote:
Nee, dit was de vraag op Wie mag Julie helpen met de geheime opdracht.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, irritantquote:
Je bent te vroegquote:
En jill immuun isquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:48 schreef Susan1973 het volgende:
Ik denk 5 Nick en 5 Naomi en Michel moet kiezen wie naast Julie komt
dan kunnen ze niet veel meer doen en zitten Liese, Naomi en Nick sws op de bank, Michel haalt Nick er dan af als hij slim isquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:42 schreef Susan1973 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |