Verschrikkelijk, betrap mezelf ook op het woord "nou"quote:Op maandag 22 maart 2021 17:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor ons ook. Trouwens gij begint net zoals ik hier al nederlandse woorden te gebruiken. Bijv. "Sneu" ;-) Wij zeggen normaal da's kut of shit !
ik heb de tv eruit gesmeten. keek toch nooit en nam het halve dressoir in bezit.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of alleen al de tv aanzetten.
Ik moet echt hinkstapspringen om al die zwarigheid te ontwijken
Same herequote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb de tv eruit gesmeten. keek toch nooit en nam het halve dressoir in bezit.
ontwijken lukt ook nog redelijk door met weinig mensen contact te hebben
Je zit in de cos op fokquote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb de tv eruit gesmeten. keek toch nooit en nam het halve dressoir in bezit.
Vind ik wel een goed ideequote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand met principesquote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Hou toch op zegquote:Op maandag 22 maart 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand met principes![]()
TV niet gebruiken= optiefen met dat ding
Dat gaat me nog te ver, maar ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Geen tv voor nodigquote:Op maandag 22 maart 2021 18:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ben helemaal up to date wat bb betreft
Krijg ik nu straf van jequote:
Dan moet het maar doorgaan met een deel IIquote:Op maandag 22 maart 2021 18:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ben helemaal up to date wat bb betreft
ok ok heb hem graties op laten halen. 2 grote platte tv's zelfs. had er geld voor moeten vragenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat gaat me nog te ver, maar ik geef je groot gelijk
Zelfs BB kijk ik niet op tv
Hoe verneuk je een hutspotquote:
[offtopic]quote:Op maandag 22 maart 2021 18:24 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Thnx voor het opzoeken, dan heb ik het verkeerd gelezen en begrepen
Wil je een stickerquote:Op maandag 22 maart 2021 18:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ok ok heb hem graties op laten halen. 2 grote platte tv's zelfs. had er geld voor moeten vragen
jus hebben ze daar nog nooit van gehoord volgens mijquote:Op maandag 22 maart 2021 18:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja die vat ik ook niet helemaal.
Doe mij maar een kuiltje met jus
Kijk jij nooit een film ofzo? Of doe je alles via de laptopquote:Op maandag 22 maart 2021 18:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ok ok heb hem graties op laten halen. 2 grote platte tv's zelfs. had er geld voor moeten vragen
Het waren gewoon de echte voorpagina's.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:27 schreef rinardo het volgende:
was het allemaal echt nieuws? of konden jullie ook Fake ontdekken? misschien dat ze nog moeten raden of iets echt of fake was?
Je vent mocht niet meer gamenquote:
ja netflix op de lap en nu VL. maar verder al minstens 8 jaar geen tv gekeken hier. alleen die enkele keer als ik bij iemand ben die hem heeft aanstaan.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk jij nooit een film ofzo? Of doe je alles via de laptop
Nee, niet gezien daar en zo gemakkelijk en lekker te makenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
jus hebben ze daar nog nooit van gehoord volgens mij
Nee hoor ik heb een TV en een PS4 en twee computersquote:
Wil je nu een sticker ?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb een TV en een PS4 en twee computers
ja jij, niet ikquote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb een TV en een PS4 en twee computers
Twee of drie eigenlijkquote:
Vind ik ookquote:Op maandag 22 maart 2021 18:31 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik vind jou een heel positief en aardig persoon zoals jij altijd klinkt
Je hebt ons tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |