Verschrikkelijk, betrap mezelf ook op het woord "nou"quote:Op maandag 22 maart 2021 17:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor ons ook. Trouwens gij begint net zoals ik hier al nederlandse woorden te gebruiken. Bijv. "Sneu" ;-) Wij zeggen normaal da's kut of shit !
ik heb de tv eruit gesmeten. keek toch nooit en nam het halve dressoir in bezit.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of alleen al de tv aanzetten.
Ik moet echt hinkstapspringen om al die zwarigheid te ontwijken
Same herequote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb de tv eruit gesmeten. keek toch nooit en nam het halve dressoir in bezit.
ontwijken lukt ook nog redelijk door met weinig mensen contact te hebben
Je zit in de cos op fokquote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb de tv eruit gesmeten. keek toch nooit en nam het halve dressoir in bezit.
Vind ik wel een goed ideequote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand met principesquote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Hou toch op zegquote:Op maandag 22 maart 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand met principes![]()
TV niet gebruiken= optiefen met dat ding
Dat gaat me nog te ver, maar ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Geen tv voor nodigquote:Op maandag 22 maart 2021 18:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ben helemaal up to date wat bb betreft
Krijg ik nu straf van jequote:
Dan moet het maar doorgaan met een deel IIquote:Op maandag 22 maart 2021 18:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ben helemaal up to date wat bb betreft
ok ok heb hem graties op laten halen. 2 grote platte tv's zelfs. had er geld voor moeten vragenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat gaat me nog te ver, maar ik geef je groot gelijk
Zelfs BB kijk ik niet op tv
Hoe verneuk je een hutspotquote:
[offtopic]quote:Op maandag 22 maart 2021 18:24 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Thnx voor het opzoeken, dan heb ik het verkeerd gelezen en begrepen
Wil je een stickerquote:Op maandag 22 maart 2021 18:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ok ok heb hem graties op laten halen. 2 grote platte tv's zelfs. had er geld voor moeten vragen
jus hebben ze daar nog nooit van gehoord volgens mijquote:Op maandag 22 maart 2021 18:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja die vat ik ook niet helemaal.
Doe mij maar een kuiltje met jus
Kijk jij nooit een film ofzo? Of doe je alles via de laptopquote:Op maandag 22 maart 2021 18:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ok ok heb hem graties op laten halen. 2 grote platte tv's zelfs. had er geld voor moeten vragen
Het waren gewoon de echte voorpagina's.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:27 schreef rinardo het volgende:
was het allemaal echt nieuws? of konden jullie ook Fake ontdekken? misschien dat ze nog moeten raden of iets echt of fake was?
Je vent mocht niet meer gamenquote:
ja netflix op de lap en nu VL. maar verder al minstens 8 jaar geen tv gekeken hier. alleen die enkele keer als ik bij iemand ben die hem heeft aanstaan.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk jij nooit een film ofzo? Of doe je alles via de laptop
Nee, niet gezien daar en zo gemakkelijk en lekker te makenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
jus hebben ze daar nog nooit van gehoord volgens mij
Nee hoor ik heb een TV en een PS4 en twee computersquote:
Wil je nu een sticker ?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb een TV en een PS4 en twee computers
ja jij, niet ikquote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee of drie eigenlijkquote:
Vind ik ookquote:Op maandag 22 maart 2021 18:31 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik vind jou een heel positief en aardig persoon zoals jij altijd klinkt
Je hebt ons tochquote:
Achteraf denk ik dat ik mijn tv's toch maar houd. Ik heb er twee, ook twee pc's en een xboxquote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok dit is geen wedstrijd, maar je zegt dat je geen nieuws wil zien maar je hebt meerdere bronnen. Dusquote:Op maandag 22 maart 2021 18:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja jij, niet ik
ik heb wel een pc, 2 laptops,een netbook en 2 tabletten
Nu ze bij de hand wilt doen is het kinderlijke helemaal weg.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
omg kan iemand die smoel van Noem dd verlijmen
niet te doen dat geskreeuw
Kunnen ook alleen vrachtvliegtuigen zijn he dus nee je bent geen Domboquote:Op maandag 22 maart 2021 18:33 schreef Ebinas het volgende:
Nick: je moet niet denken dat de luchthaven dicht is he.
Dat heeft ie aardig goed
-edit_ dombo dat ik ben, hij hoort ze overvliegen natuurlijk![]()
![]()
Doe er een geluidsdemper op zou ik zeggenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
omg kan iemand die smoel van Noem dd verlijmen
niet te doen dat geskreeuw
Ik heb hem net uitgezet.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Achteraf denk ik dat ik mijn tv's toch maar houd. Ik heb er twee, ook twee pc's en een xbox
Zelfs dat helpt nietquote:Op maandag 22 maart 2021 18:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Doe er een geluidsdemper op zou ik zeggen
Struisvogeltje, Altijd positief ingesteldquote:Op maandag 22 maart 2021 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de grootste smoel met het minste thuisfront
Noem . 1 vetplant kip nog kraai
ja maar bb is toch geen nieuws van NL of de wereld.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok dit is geen wedstrijd, maar je zegt dat je geen nieuws wil zien maar je hebt meerdere bronnen. Dus
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noem . 1 vetplant kip nog kraai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kranten van vandaag - deel 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kranten van vandaag - deel 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ja dat klopt idd. Dat ben je zelfquote:Op maandag 22 maart 2021 18:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar bb is toch geen nieuws van NL of de wereld.
maar denk dat je mij verkeerd las en dat ik jou een oude zure eenzame noemde?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Vergeet Moeke niet..quote:Op maandag 22 maart 2021 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noem . 1 vetplant kip nog kraai![]()
![]()
leven die onder een steen ofzoquote:Op maandag 22 maart 2021 18:39 schreef suzi1 het volgende:
alsof ze nu pas wakker worden wb er al een dik jaar gaande is![]()
![]()
Ze zit nu werkelijk zielig zitten te doen, zodat niemand op haar gaat stemmen? ze heeft geen geld meer, ja Naomi zal je toch werk moeten gaan zoeken..![]()
Ik denk dat dat wel goed komt.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:40 schreef Silves het volgende:
Ze zit nu werkelijk zielig zitten te doen, zodat niemand op haar gaat stemmen? ze heeft geen geld meer, ja Naomi zal je toch werk moeten gaan zoeken..Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mies zou helemaal para worden
om te moeten aanzien hoe iets /een zaak
te hebben opgebouwd en in deze tijd het langzaam zien verdampen![]()
Waarom zou zij er voor in aanmerking komen?quote:Iedereen is een kutlultrut
ja ze moet maar gewoon in een labo gaan werkenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou zij er voor in aanmerking komen?![]()
Ja snap ik ook niet helemaal, maar zal wel met de festivals etc te maken hebbenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:42 schreef suzi1 het volgende:
die jeugd hing toch altijd al met hun kop op een scherm, hoezo hebben die het zoveel erger![]()
Waarom hebben ze hun die kranten gegeven, nu moeten we weeral alles horen van corona.
Is dit een spel of wat is het?![]()
Ow ik was niet de enige met die gedachtequote:Op maandag 22 maart 2021 18:43 schreef Silves het volgende:
Denken ze nu alleen aan festivals, ja zielig hoor..![]()
![]()
ach wat is een jaar of 2 op een jeugdig leven met nog zoveel jaren in het vooruitzichtquote:Op maandag 22 maart 2021 18:43 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet helemaal, maar zal wel met de festivals etc te maken hebben![]()
Mies maakt een grapje en niemand lacht.
Toch was 't wel grappig uit de mond van hem te horen
Jij ook?![]()
je hebt gelijk. ik hou er ook over op, want praat daar al amper over, o en ga me niet laten vaccinerenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:44 schreef Fasil het volgende:
Waarom hebben ze hun die kranten gegeven, nu moeten we weeral alles horen van corona.
![]()
Precies dat dusquote:Op maandag 22 maart 2021 18:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ach wat is een jaar of 2 op een jeugdig leven met nog zoveel jaren in het vooruitzicht![]()
Ja kijk maar naar onsquote:Op maandag 22 maart 2021 18:45 schreef Silves het volgende:
Denk eens aan de ouderen, die van verveling naar BB zitten te kijken..![]()
![]()
![]()
deze situatie in de wereld is uitzonderlijkquote:Op maandag 22 maart 2021 18:44 schreef Fasil het volgende:
Is dit een spel of wat is het?
heel goed van BB imo
stukje bewustwording wat er gaan de is![]()
Twee echt Belgische woorden in een zin: B "terug" = NL "weer" en de afkorting "labo" is hier "lab" . Voordeel van een tv in huis, je kunt de zuiderburen ook regelmatig zienquote:Op maandag 22 maart 2021 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verstandige keuze Naomi. Ze gaat terug in een labo werken en de horeca links laten liggen.
Als alle anderen zo over denken...Dan is de horeca dood en vinden ze geen enkel personeel meer.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 22 maart 2021 18:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. ik hou er ook over op, want praat daar al amper over, o en ga ga me niet laten vaccineren![]()
![]()
Hebben ze het eindelijk over iets anders , dan diezelfde verhalen, vooral over als ze eruit zijn, en niet wtend wat hun kan overkomen,,weet wel al die fans aan het hek, al die handtekeningen op straat uitdelen.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:44 schreef Fasil het volgende:
Hier was een paar keer om gevraagd, nog van gisteren ....![]()
Nick is te horen in de dagboekkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ik ook niet, moet die troep niet in mijn lichaamquote:Op maandag 22 maart 2021 18:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. ik hou er ook over op, want praat daar al amper over, o en ga me niet laten vaccineren![]()
Schoonste van al, hij meent dat voor een groot deel.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat heeft Michel vandaag, hoor hem alweer een slechte foute grap maken ....![]()
Ikke wel, als ze met die "troep" langs de deur komen laat ik ze meteen binnen. Kom maar opquote:Op maandag 22 maart 2021 18:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet die troep niet in mijn lichaam![]()
Omg ben je zo diep gezakt ?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja ik ben zover dat ik zelfs naar De meilandjes zit te kijken..![]()
![]()
![]()
Nice one voor je familiequote:
Me ookquote:Op maandag 22 maart 2021 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel, als ze met die "troep" langs de deur komen laat ik ze meteen binnen. Kom maar op
Ik hoor hier al niet anders, en nu nog op BBquote:Op maandag 22 maart 2021 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
deze situatie in de wereld is uitzonderlijk
heel goed van BB imo
stukje bewustwording wat er gaan de is![]()
Hij speelde met zijn leven. Om zoiets te zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:45 schreef Krambo het volgende:
Mies maakt een grapje en niemand lacht.
Toch was 't wel grappig uit de mond van hem te horen
De dames vielen gewoon stil en bedachten hoe ze hem zouden vermoorden. Toen zei hij ineens dat het een grapje was.
Oh okee.
Dan is het goed.
Geen rook zonder vuur.
No mercy for animal abusers![]()
sjah...quote:Op maandag 22 maart 2021 18:51 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik hoor hier al niet anders, en nu nog op BB
we waren die ontevreden volgevroten hangwangen ook wel zat
de hele dag door klagen over alles
terwijl ze zich in de handen mogen kijpen
wat er allemaal geregeld wrd voor ze![]()
Dit was wel aardig vanmorgen ....![]()
Jill en Naomi hebben een six-pack - 22 maart 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Wat zei die dan?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij speelde met zijn leven. Om zoiets te zeggen.
De dames vielen gewoon stil en bedachten hoe ze hem zouden vermoorden. Toen zei hij ineens dat het een grapje was.
Oh okee.
Dan is het goed.
Geen rook zonder vuur.![]()
Maar heb genoeg van de corona praat.
Wens jullie allemaal nog een fijne avond allemaal en tot de volgende ronde![]()
![]()
Ja inderdaad, spuiten, spuiten, spuiten.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel, als ze met die "troep" langs de deur komen laat ik ze meteen binnen. Kom maar op![]()
![]()
![]()
Michael: Zijn de kledingzaken bij jullie nog open?
Julie: Ja.
Liese: En toen de winkels bij ons dicht waren, ging ik winkelen in Maastricht.![]()
over de IC bedden Mies is pissed
meer mensen opleiden en zuks
Eh Mies..wat heb jij gestemd eigenlijk vorige week![]()
Ik ga volgende week. Ben het zat thuis te blijven.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel, als ze met die "troep" langs de deur komen laat ik ze meteen binnen. Kom maar op![]()
Kan ik weer wat dingen oppakken.![]()
Iets over vrouwen leren dat ze thuis meer moeten gehoorzamen?quote:
Zo iets was het.
![]()
Ja, hoor geen verschilquote:Op maandag 22 maart 2021 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sjah...
we waren die ontevreden volgevroten hangwangen ook wel zat
de hele dag door klagen over alles
terwijl ze zich in de handen mogen kijpen
wat er allemaal geregeld wrd voor ze
Nu zijn ze weer lekker aan het klagen
Ik ben mij bewust van de problemen. De mensen houden zich zo goed mogelijk recht. En nu zakt mij weer de moed in de schoenen. Door hun geklaag![]()
vrouwen meer thuisblijven leren luisterenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Iets over vrouwen leren dat ze thuis meer moeten gehoorzamen?
Zo iets was het.
![]()
zodat er minder huiselijk geweld is
daar een petitie voor gaan opstarten
"was een garp.. niemand lachte ""![]()
Als vrouwen thuis beter zouden luisteren, zou er minder huiselijk geweld zijn ....quote:![]()
Was als grap bedoeld, maar kwam er erg fout uit ....
.![]()
lotus zei het al "in elk geintje zit een seintje"quote:Op maandag 22 maart 2021 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vrouwen meer thuisblijven leren luisteren
zodat er minder huiselijk geweld is
daar een petitie voor gaan opstarten
"was een garp.. niemand lachte ""![]()
Klopt ook. de vrouw dient de man altijd te gehoorzamen.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als vrouwen thuis beter zouden luisteren, zou er minder huiselijk geweld zijn ....![]()
Was als grap bedoeld, maar kwam er erg fout uit ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
< moest lachenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als vrouwen thuis beter zouden luisteren, zou er minder huiselijk geweld zijn ....![]()
Was als grap bedoeld, maar kwam er erg fout uit ....![]()
![]()
Lotus, hoe zou het daar mee gaan, vond het wel een leuke chick in Utopia ....quote:Op maandag 22 maart 2021 18:58 schreef Verida het volgende:
lotus zei het al "in elk geintje zit een seintje"
.![]()
Oeiiiii das engquote:Op maandag 22 maart 2021 18:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Iets over vrouwen leren dat ze thuis meer moeten gehoorzamen?
Zo iets was het.
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt ook. de vrouw dient de man altijd te gehoorzamen.
Dat is best een discussie punt, mannen worden ook mishandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Maak er een twitterrel van
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt ook. de vrouw dient de man altijd te gehoorzamen.
De man is het hoofd van het gezin en de vrouw het nekje. En als het nekje draait, gaat het hoofd mee......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 19:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De man is het hoofd van het gezin en de vrouw het nekje. En als het nekje draait, gaat het hoofd mee......
Als mijn vriendin zegt doe de stream uit capuchon£_jongen en ga de badkamer even poetsen.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is best een discussie punt, mannen worden ook mishandeld.
Dan doe ik dit zonder tegenspreken. want tegenspraak is
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dit is echt een goeie, zal ik morgen vertellen op de werkvloerquote:Op maandag 22 maart 2021 19:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De man is het hoofd van het gezin en de vrouw het nekje. En als het nekje draait, gaat het hoofd mee......
Daar hou jij natuurlijk van hèquote:Op maandag 22 maart 2021 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zegt doe de stream uit capuchon£_jongen en ga de badkamer even poetsen.
Dan doe ik dit zonder tegenspreken. want tegenspraak is
Jaja leukquote:Op maandag 22 maart 2021 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zegt doe de stream uit capuchon£_jongen en ga de badkamer even poetsen.
Dan doe ik dit zonder tegenspreken. want tegenspraak isIedereen is een kutlultrut
Mag ik nu een sticker?quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Trek je netkousen aanquote:
Heb ze net weggegooid. Er zaten ladders in waar de glazenwasser schrik van kreeg.quote:
Wat is daar lekker aan?quote:Iedereen is een kutlultrut
Das juist goe voor het milieu..quote:Op maandag 22 maart 2021 19:06 schreef suzi1 het volgende:
halve fles dreft erin. de reclame zegt doe heel weinig![]()
Ik heb het gevoel dat Julie Liese en Jill in de gaten houdt omdat ze steeds aan het geinen zijn en misschien niet goed schoonmaken.
Ze komt steeds kijken.
Ik kan je betere sites adviserenquote:
ze zal komen kijken waarom ze lol hebbenquote:Op maandag 22 maart 2021 19:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb het gevoel dat Julie Liese en Jill in de gaten houdt omdat ze steeds aan het geinen zijn en misschien niet goed schoonmaken.
Ze komt steeds kijken.![]()
Ik vind Julie niet het typje om te gaan controleren of iemand wel of niet goed schoonmaakt![]()
nomi heeft last van dr rug door de voorpagina te lezen
maar ze heb wel vet gewonnen met de opdracht staat me bij![]()
onze noemiequote:Op maandag 22 maart 2021 19:20 schreef suzi1 het volgende:
maar ze heb wel vet gewonnen met de opdracht staat me bij![]()
![]()
Jolientje![]()
Ik wel. Die wil dat iedereen Michel zijn HM regels tiptop naleeft. Er niet een loopje mee neemt door te geinen.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zal komen kijken waarom ze lol hebben![]()
Ik vind Julie niet het typje om te gaan controleren of iemand wel of niet goed schoonmaaktNo mercy for animal abusers![]()
oh er met worden schoongemaakt en nu heeft ze last van der rug hahaquote:Op maandag 22 maart 2021 19:20 schreef suzi1 het volgende:
maar ze heb wel vet gewonnen met de opdracht staat me bijI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Welke ruimte wordt er nu eigenijk schoongemaakt
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
ik lees het nu al 2 dagen hoe komen jullie erbij ?quote:Op maandag 22 maart 2021 19:21 schreef odie22 het volgende:
ik denk dat Julie een geheime opdracht heeftI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Waarom deze schoonmaak? Ik zou zeggen fuck it over 2 weken is het gedaan.Iedereen is een kutlultrut
Michel druk aan het organiseren.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Julie keek en zag dat het goed was.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze zouden badkamer en wc doenquote:Op maandag 22 maart 2021 19:24 schreef engine het volgende:
Welke ruimte wordt er nu eigenijk schoongemaaktI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
De ruimte waar de camera op ze gericht staan..quote:Op maandag 22 maart 2021 19:24 schreef engine het volgende:
Welke ruimte wordt er nu eigenijk schoongemaakt![]()
Jill verdwaald met de stofzuigertquote:
goedzo jillie pluizen filter is vol dan doet die niet veelI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Iedere dag schoonmakenquote:Op maandag 22 maart 2021 19:26 schreef suzi1 het volgende:
gwn iedere vrijdag grote schoonmaak per 2. zo deden ze dat in het gesticht
Erg he.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
goedzo jillie pluizen filter is vol dan doet die niet veel
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
Ja wie kan het wat schelen?quote:Op maandag 22 maart 2021 19:26 schreef odie22 het volgende:
Ze hadden Michel veel vaker huismeester moeten maken, de boel ligt er netjes bij nuIedereen is een kutlultrut
er werd altijd wel schoongemaakt dat hielden ze erin na zoey der regelsquote:Op maandag 22 maart 2021 19:26 schreef odie22 het volgende:
Ze hadden Michel veel vaker huismeester moeten maken, de boel ligt er netjes bij nuI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
moet van BB , staat in de regelsquote:Op maandag 22 maart 2021 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er werd altijd wel schoongemaakt dat hielden ze erin na zoey der regels
Jolientje![]()
Hou eens op gast je word wat irritantquote:Iedereen is een kutlultrut
Daarom noemt Michel het iedere keer grondig schoonmaken.....omdat er eigenlijk niks schoon te maken is.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er werd altijd wel schoongemaakt dat hielden ze erin na zoey der regelsEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
De fik erinquote:Op maandag 22 maart 2021 19:29 schreef Aggie46 het volgende:
Ze hebben geen idee hoe die droger werkt. Geen slang, waar blijft het water???
Dat water komt in het bakje linksboven dames.
[ afbeelding ]
Dat kan als je het pluizenbakje niet schoonmaakt.quote:
Met die waterbak weet ik niet.
Maar de fik erin, kan heel goed gebeuren.Tis een goedkope he.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
je hoeft niet grof te worden als ik niet reageer op je irritante nietszeggende reacties hoor.quote:Jolientje![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
je hoeft niet grof te worden als ik niet reageer op je irritante nietszeggende reacties hoor.
Donderdag 8 april of vrijdag 9 april.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
Wanneer is eigenlijk de laatste uitzending? Ben het helemaal vergeten![]()
En dat zeg jij als mod hier, ga je schamenquote:Op maandag 22 maart 2021 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
Wanneer is eigenlijk de laatste uitzending? Ben het helemaal vergetenIedereen is een kutlultrut
nah dat zal wel meevallenquote:Op maandag 22 maart 2021 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom noemt Michel het iedere keer grondig schoonmaken.....omdat er eigenlijk niks schoon te maken is.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Dat deed ik toch al? Zie smiley.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat zeg jij als mod hier, ga je schamen![]()
9 april?quote:Op maandag 22 maart 2021 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
Wanneer is eigenlijk de laatste uitzending? Ben het helemaal vergetenNo mercy for animal abusers![]()
Dank Fluitertje.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Donderdag 8 april of vrijdag 9 april.![]()
ook niet gaat via waterafvoerquote:Op maandag 22 maart 2021 19:29 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
omdat dit na de live show is gezegd dat ze een geheime opdracht kreegquote:Op maandag 22 maart 2021 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik lees het nu al 2 dagen hoe komen jullie erbij ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat heeft het voor zinquote:Iedereen is een kutlultrut
Klopt. Linksboven in een bakje en daar komt het water in.quote:
(kheb er nl ook zo één, maar niet van dat merk)
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
Dezequote:?
Electroluxquote:Op maandag 22 maart 2021 19:29 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
oh niet meegekregen gisteren dan of afgelopen donderdag?quote:Op maandag 22 maart 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat dit na de live show is gezegd dat ze een geheime opdracht kreegI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
afgelopen donderdagquote:Op maandag 22 maart 2021 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh niet meegekregen gisteren dan of afgelopen donderdag?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou voor ik me huis in trek moet het wel schoonzijn weerquote:
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Kan, ik heb ook een condensdroger (met een bak die je leegt) maar die is aangesloten met een slang op een afvoer en hoef je dus niet te legen.quote:![]()
Maar na het vele voorpagina nieuws gelezen te hebben wil Liese niet meer naar huis en in het Big Brother huis blijven. En Jill heeft geen zin om naar huis toe te gaan. Dus wat kan er gebeuren? Bewoners die in het Big Brother willen blijven?quote:![]()
ja maar ze kunnen het ook al zo gemaakt hebben dat het gelijk via het waterafvoer weggaat en dat vermoed ik wel want heb ze nog nooit iets zien legen dan overstroomt die ondertussenquote:Op maandag 22 maart 2021 19:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Linksboven in een bakje en daar komt het water in.
(kheb er nl ook zo één, maar niet van dat merk)
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Dat zou wel een interessante draai geven aan het hele gebeuren. Misschien kunnen ze het samen kopen en het dan als een soort BB-hotel gebruiken..quote:Op maandag 22 maart 2021 19:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Maar na het vele voorpagina nieuws gelezen te hebben wil Liese niet meer naar huis en in het Big Brother huis blijven. En Jill heeft geen zin om naar huis toe te gaan. Dus wat kan er gebeuren? Bewoners die in het Big Brother willen blijven?![]()
dat dusquote:Op maandag 22 maart 2021 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze kunnen het ook al zo gemaakt hebben dat het gelijk via het waterafvoer weggaat en dat vermoed ik wel want heb ze nog nooit iets zien legen dan overstroomt die ondertussen![]()
als Naomi Julie en Nick samen praten is het bijna niet meer te verstaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leuk en goed idee!!!quote:Op maandag 22 maart 2021 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou wel een interessante draai geven aan het hele gebeuren. Misschien kunnen ze het samen kopen en het dan als een soort BB-hotel gebruiken..
Naomi: Als het het kon, zou ik blijven? Ik ben nu nog blijer dat ik hier drie maanden ben geweest.![]()
Lies hangt de was op. Ze neuriet erbij.
Michel wordt beschuldigt een macho te zijn. Hij ontkent. Het werd hem opgedragen.No mercy for animal abusers![]()
ging over james cooke , doet iets in belgiequote:Op maandag 22 maart 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
als Naomi Julie en Nick samen praten is het bijna niet meer te verstaanJolientje![]()
romantisch die Michelquote:Op maandag 22 maart 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
en nu een ro,mantisch vuurtje aan buiten..
Jolientje![]()
Gaat er ook iemand zitten?quote:Op maandag 22 maart 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
en nu een ro,mantisch vuurtje aan buiten..
zal niks met een geheime opdracht temaken hebben..quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Even m'n jas pakkenquote:
Michel pakt een biertjeMaandagavond tenslotte.
Michel zet een biertje voor je klaar...heeft er alleen met de vinger ingezetenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Liese schrikt zich de tering. Ze moet de voorraadkamer sluiten.
Michel neemt een biertje en gaat bij het vuur zitten.
Julie komt er zo aan. Eerst ff appeltje eten.No mercy for animal abusers![]()
Ja dus! Even tortelenquote:Op maandag 22 maart 2021 19:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Krijgen we een romantisch onderonsje buiten?
worden we al de hele dag doodgegooid met Covid nieuws.. gaan ze er daar ook nog eens over zitten zagenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaat wel beetje raar worden...facetimen voor het slapen gaan
Julie reageert er niet echt opquote:Op maandag 22 maart 2021 19:51 schreef engine het volgende:
Gaat wel beetje raar worden...facetimen voor het slapen gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:Maar ze zullen er niks mee doen.
straks ieder aafje facetimen met pepe erneffe
al leek het erop dat ze een bericht van een 'hem' had gekregen en dat klonk niet posi![]()
Ja dat maatjes gedoe is wat achterhaaldquote:Iedereen is een kutlultrut
Michel de sukkel...
gaat Nick eraf halen
wat een stomkopThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Michel heeft door dat Nick hem probeert te beinvloeden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vertaal dat eens?quote:Op maandag 22 maart 2021 19:52 schreef suzi1 het volgende:
al leek het erop dat ze een bericht van een 'hem' had gekregen en dat klonk niet posiIedereen is een kutlultrut
Terwijl hij het wel door heeft dus. Gemiste kans.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
Michel de sukkel...
gaat Nick eraf halen
wat een stomkopEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Einde Juliequote:Op maandag 22 maart 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
Michel de sukkel...
gaat Nick eraf halen
wat een stomkop![]()
![]()
en hij noemt Julie en Naomi nu de sterkstequote:Op maandag 22 maart 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Terwijl hij het wel door heeft dus. Gemiste kans.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 19:52 schreef suzi1 het volgende:
al leek het erop dat ze een bericht van een 'hem' had gekregen en dat klonk niet posi
Jolientje![]()
Julie dacht dat wij wisten dat ze er niet uit zou hoevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Michel zag hoe het wasquote:Op maandag 22 maart 2021 19:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel heeft Nikske door!
Goed zo Michel.
Hij zegt het precies zoals het is!
Chapeau!
en doet er niks meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als hij nu echt ballen had.. had hij Nick en Naomi erop gezet..
omdat hij julie nu een veel groter risico laat lopenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja deze week zal Jill ineens wel naar huis gaanMichel snapt het toch niet helemaal.
die dombo verkleint zo alleen maar de kans van Juliequote:Op maandag 22 maart 2021 19:56 schreef engine het volgende:
Ja deze week zal Jill ineens wel naar huis gaanMichel snapt het toch niet helemaal.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Julie en Michel willen neuken. KlaarIedereen is een kutlultrut
als die vol is stopt de droger en geeft een piep geluid, dan weet ik dat reservoir vol isquote:Op maandag 22 maart 2021 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze kunnen het ook al zo gemaakt hebben dat het gelijk via het waterafvoer weggaat en dat vermoed ik wel want heb ze nog nooit iets zien legen dan overstroomt die ondertussenLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 19:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
als die vol is stopt de droger en geeft een piep geluid, dan weet ik dat reservoir vol is
Mooie vriendschap with benefitsquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
sukkel je moet gewoon nick naomi stemmen lulI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Michel heeft het niet goed uitgedacht..quote:Op maandag 22 maart 2021 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
sukkel je moet gewoon nick naomi stemmen lul
hij zal niet alleen niet op Nick stemmen, maar ook nog eens Nick van de bank halenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
is inmiddels bekend dat Pe Pe een hondje is !quote:Op maandag 22 maart 2021 19:52 schreef suzi1 het volgende:
al leek het erop dat ze een bericht van een 'hem' had gekregen en dat klonk niet posiLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
het is te hopen dat BB er lekker vier op de bank laat zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Michel is een creep, sorry ook met zijn blikken. Maar die gaat echt niet voor iemand met 4 kindjesquote:Iedereen is een kutlultrut
dan gaat dzjoelie wegquote:Op maandag 22 maart 2021 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
sukkel je moet gewoon nick naomi stemmen lul
Jolientje![]()
is dit een vraag of een constatering.. als het het het laatste is.. hoe kom je er dan bij?quote:Op maandag 22 maart 2021 20:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
is inmiddels bekend dat Pe Pe een hondje is !Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja sukkel is het hij moet eens nadenken dus nu naast jill doet hij liese en julie gaat wel voor naomi nickquote:Op maandag 22 maart 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel heeft het niet goed uitgedacht..
hij zal niet alleen niet op Nick stemmen, maar ook nog eens Nick van de bank halen
ja hij moet echt eens nadenkenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
dat werd in bed tussen Jill en Julie brief lezen duidelijk, heb ik gehoordquote:Op maandag 22 maart 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit een vraag of een constatering.. als het het het laatste is.. hoe kom je er dan bij?Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Lol
MMichel kan niet goed loslaten.....volgens mij was dat ook zijn eerste gedachte toen hij de corona regels las dat het allemaal toch wat moeilijker lag dan hij dacht.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel speelt hints, maar Julie snapt het nog niet helemaal.![]()
ik heb gehoord dat pepe haar vriend isquote:Op maandag 22 maart 2021 20:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
is inmiddels bekend dat Pe Pe een hondje is !Jolientje![]()
Koffers pakken Julie
Stem Big Brother: Julie pak je koffers, morgen wordt je in de gameroom verwacht, Julie, pak nu je koffers in de voorraadkamer. Julie morgenochtend krijg je meer informatie.
Jill: Australie had dit ook, ze moesten een battle doen, hun hadden ook niet meer genomineerd,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Febo
Julie,
je koffers staan klaar in de voor raad kamer
morgen ochtend wrd je in de game room verwacgt
pak nu je koffers![]()
Denk je? Niet echtquote:Iedereen is een kutlultrut
weet je niet want dan staat ze tegen nick en naomiquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
hahhah michel.. zal er thuis dan toch iets zijn.. lekker helpendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Michel suggereert even dat er thuis iets aan de hand is. Lekker bezig man.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Michel is wel dom om Jill er nu op te zetten.. hij weet toch wel dat ze niet naar huis gaat als Jill met Naomi en Julie op de bank staat.![]()
Wie zegt dat Michel mag saven ... er hebben er vaker 3 opgezeten ... mooi zo laten staan ...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Zou er iets van thuis zijn zegt Mischel
wat een domkopquote:Op maandag 22 maart 2021 20:04 schreef engine het volgende:
Michel suggereert even dat er thuis iets aan de hand is. Lekker bezig man.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: