Verschrikkelijk, betrap mezelf ook op het woord "nou"quote:Op maandag 22 maart 2021 17:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor ons ook. Trouwens gij begint net zoals ik hier al nederlandse woorden te gebruiken. Bijv. "Sneu" ;-) Wij zeggen normaal da's kut of shit !
ik heb de tv eruit gesmeten. keek toch nooit en nam het halve dressoir in bezit.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of alleen al de tv aanzetten.
Ik moet echt hinkstapspringen om al die zwarigheid te ontwijken
Same herequote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb de tv eruit gesmeten. keek toch nooit en nam het halve dressoir in bezit.
ontwijken lukt ook nog redelijk door met weinig mensen contact te hebben
Je zit in de cos op fokquote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb de tv eruit gesmeten. keek toch nooit en nam het halve dressoir in bezit.
Vind ik wel een goed ideequote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand met principesquote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Hou toch op zegquote:Op maandag 22 maart 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand met principes![]()
TV niet gebruiken= optiefen met dat ding
Dat gaat me nog te ver, maar ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 22 maart 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Geen tv voor nodigquote:Op maandag 22 maart 2021 18:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ben helemaal up to date wat bb betreft
Krijg ik nu straf van jequote:
Dan moet het maar doorgaan met een deel IIquote:Op maandag 22 maart 2021 18:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ben helemaal up to date wat bb betreft
ok ok heb hem graties op laten halen. 2 grote platte tv's zelfs. had er geld voor moeten vragenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat gaat me nog te ver, maar ik geef je groot gelijk
Zelfs BB kijk ik niet op tv
Hoe verneuk je een hutspotquote:
[offtopic]quote:Op maandag 22 maart 2021 18:24 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Thnx voor het opzoeken, dan heb ik het verkeerd gelezen en begrepen
Wil je een stickerquote:Op maandag 22 maart 2021 18:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ok ok heb hem graties op laten halen. 2 grote platte tv's zelfs. had er geld voor moeten vragen
jus hebben ze daar nog nooit van gehoord volgens mijquote:Op maandag 22 maart 2021 18:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja die vat ik ook niet helemaal.
Doe mij maar een kuiltje met jus
Kijk jij nooit een film ofzo? Of doe je alles via de laptopquote:Op maandag 22 maart 2021 18:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ok ok heb hem graties op laten halen. 2 grote platte tv's zelfs. had er geld voor moeten vragen
Het waren gewoon de echte voorpagina's.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:27 schreef rinardo het volgende:
was het allemaal echt nieuws? of konden jullie ook Fake ontdekken? misschien dat ze nog moeten raden of iets echt of fake was?
Je vent mocht niet meer gamenquote:
ja netflix op de lap en nu VL. maar verder al minstens 8 jaar geen tv gekeken hier. alleen die enkele keer als ik bij iemand ben die hem heeft aanstaan.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk jij nooit een film ofzo? Of doe je alles via de laptop
Nee, niet gezien daar en zo gemakkelijk en lekker te makenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
jus hebben ze daar nog nooit van gehoord volgens mij
Nee hoor ik heb een TV en een PS4 en twee computersquote:
Wil je nu een sticker ?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb een TV en een PS4 en twee computers
ja jij, niet ikquote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee of drie eigenlijkquote:
Vind ik ookquote:Op maandag 22 maart 2021 18:31 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik vind jou een heel positief en aardig persoon zoals jij altijd klinkt
Je hebt ons tochquote:
Achteraf denk ik dat ik mijn tv's toch maar houd. Ik heb er twee, ook twee pc's en een xboxquote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok dit is geen wedstrijd, maar je zegt dat je geen nieuws wil zien maar je hebt meerdere bronnen. Dusquote:Op maandag 22 maart 2021 18:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja jij, niet ik
ik heb wel een pc, 2 laptops,een netbook en 2 tabletten
Nu ze bij de hand wilt doen is het kinderlijke helemaal weg.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
omg kan iemand die smoel van Noem dd verlijmen
niet te doen dat geskreeuw
Kunnen ook alleen vrachtvliegtuigen zijn he dus nee je bent geen Domboquote:Op maandag 22 maart 2021 18:33 schreef Ebinas het volgende:
Nick: je moet niet denken dat de luchthaven dicht is he.
Dat heeft ie aardig goed
-edit_ dombo dat ik ben, hij hoort ze overvliegen natuurlijk![]()
![]()
Doe er een geluidsdemper op zou ik zeggenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
omg kan iemand die smoel van Noem dd verlijmen
niet te doen dat geskreeuw
Ik heb hem net uitgezet.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Achteraf denk ik dat ik mijn tv's toch maar houd. Ik heb er twee, ook twee pc's en een xbox
Zelfs dat helpt nietquote:Op maandag 22 maart 2021 18:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Doe er een geluidsdemper op zou ik zeggen
Struisvogeltje, Altijd positief ingesteldquote:Op maandag 22 maart 2021 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de grootste smoel met het minste thuisfront
Noem . 1 vetplant kip nog kraai
ja maar bb is toch geen nieuws van NL of de wereld.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok dit is geen wedstrijd, maar je zegt dat je geen nieuws wil zien maar je hebt meerdere bronnen. Dus
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noem . 1 vetplant kip nog kraai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kranten van vandaag - deel 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kranten van vandaag - deel 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ja dat klopt idd. Dat ben je zelfquote:Op maandag 22 maart 2021 18:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar bb is toch geen nieuws van NL of de wereld.
maar denk dat je mij verkeerd las en dat ik jou een oude zure eenzame noemde?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Vergeet Moeke niet..quote:Op maandag 22 maart 2021 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noem . 1 vetplant kip nog kraai![]()
![]()
leven die onder een steen ofzoquote:Op maandag 22 maart 2021 18:39 schreef suzi1 het volgende:
alsof ze nu pas wakker worden wb er al een dik jaar gaande is![]()
![]()
Ze zit nu werkelijk zielig zitten te doen, zodat niemand op haar gaat stemmen? ze heeft geen geld meer, ja Naomi zal je toch werk moeten gaan zoeken..![]()
Ik denk dat dat wel goed komt.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:40 schreef Silves het volgende:
Ze zit nu werkelijk zielig zitten te doen, zodat niemand op haar gaat stemmen? ze heeft geen geld meer, ja Naomi zal je toch werk moeten gaan zoeken..Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mies zou helemaal para worden
om te moeten aanzien hoe iets /een zaak
te hebben opgebouwd en in deze tijd het langzaam zien verdampen![]()
Waarom zou zij er voor in aanmerking komen?quote:Iedereen is een kutlultrut
ja ze moet maar gewoon in een labo gaan werkenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou zij er voor in aanmerking komen?![]()
Ja snap ik ook niet helemaal, maar zal wel met de festivals etc te maken hebbenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:42 schreef suzi1 het volgende:
die jeugd hing toch altijd al met hun kop op een scherm, hoezo hebben die het zoveel erger![]()
Waarom hebben ze hun die kranten gegeven, nu moeten we weeral alles horen van corona.
Is dit een spel of wat is het?![]()
Ow ik was niet de enige met die gedachtequote:Op maandag 22 maart 2021 18:43 schreef Silves het volgende:
Denken ze nu alleen aan festivals, ja zielig hoor..![]()
![]()
ach wat is een jaar of 2 op een jeugdig leven met nog zoveel jaren in het vooruitzichtquote:Op maandag 22 maart 2021 18:43 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet helemaal, maar zal wel met de festivals etc te maken hebben![]()
Mies maakt een grapje en niemand lacht.
Toch was 't wel grappig uit de mond van hem te horen
Jij ook?![]()
je hebt gelijk. ik hou er ook over op, want praat daar al amper over, o en ga me niet laten vaccinerenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:44 schreef Fasil het volgende:
Waarom hebben ze hun die kranten gegeven, nu moeten we weeral alles horen van corona.
![]()
Precies dat dusquote:Op maandag 22 maart 2021 18:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ach wat is een jaar of 2 op een jeugdig leven met nog zoveel jaren in het vooruitzicht![]()
Ja kijk maar naar onsquote:Op maandag 22 maart 2021 18:45 schreef Silves het volgende:
Denk eens aan de ouderen, die van verveling naar BB zitten te kijken..![]()
![]()
![]()
deze situatie in de wereld is uitzonderlijkquote:Op maandag 22 maart 2021 18:44 schreef Fasil het volgende:
Is dit een spel of wat is het?
heel goed van BB imo
stukje bewustwording wat er gaan de is![]()
Twee echt Belgische woorden in een zin: B "terug" = NL "weer" en de afkorting "labo" is hier "lab" . Voordeel van een tv in huis, je kunt de zuiderburen ook regelmatig zienquote:Op maandag 22 maart 2021 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verstandige keuze Naomi. Ze gaat terug in een labo werken en de horeca links laten liggen.
Als alle anderen zo over denken...Dan is de horeca dood en vinden ze geen enkel personeel meer.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 22 maart 2021 18:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. ik hou er ook over op, want praat daar al amper over, o en ga ga me niet laten vaccineren![]()
![]()
Hebben ze het eindelijk over iets anders , dan diezelfde verhalen, vooral over als ze eruit zijn, en niet wtend wat hun kan overkomen,,weet wel al die fans aan het hek, al die handtekeningen op straat uitdelen.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:44 schreef Fasil het volgende:
Hier was een paar keer om gevraagd, nog van gisteren ....![]()
Nick is te horen in de dagboekkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ik ook niet, moet die troep niet in mijn lichaamquote:Op maandag 22 maart 2021 18:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. ik hou er ook over op, want praat daar al amper over, o en ga me niet laten vaccineren![]()
Schoonste van al, hij meent dat voor een groot deel.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat heeft Michel vandaag, hoor hem alweer een slechte foute grap maken ....![]()
Ikke wel, als ze met die "troep" langs de deur komen laat ik ze meteen binnen. Kom maar opquote:Op maandag 22 maart 2021 18:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet die troep niet in mijn lichaam![]()
Omg ben je zo diep gezakt ?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja ik ben zover dat ik zelfs naar De meilandjes zit te kijken..![]()
![]()
![]()
Nice one voor je familiequote:
Me ookquote:Op maandag 22 maart 2021 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel, als ze met die "troep" langs de deur komen laat ik ze meteen binnen. Kom maar op
Ik hoor hier al niet anders, en nu nog op BBquote:Op maandag 22 maart 2021 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
deze situatie in de wereld is uitzonderlijk
heel goed van BB imo
stukje bewustwording wat er gaan de is![]()
Hij speelde met zijn leven. Om zoiets te zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:45 schreef Krambo het volgende:
Mies maakt een grapje en niemand lacht.
Toch was 't wel grappig uit de mond van hem te horen
De dames vielen gewoon stil en bedachten hoe ze hem zouden vermoorden. Toen zei hij ineens dat het een grapje was.
Oh okee.
Dan is het goed.
Geen rook zonder vuur.
No mercy for animal abusers![]()
sjah...quote:Op maandag 22 maart 2021 18:51 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik hoor hier al niet anders, en nu nog op BB
we waren die ontevreden volgevroten hangwangen ook wel zat
de hele dag door klagen over alles
terwijl ze zich in de handen mogen kijpen
wat er allemaal geregeld wrd voor ze![]()
Dit was wel aardig vanmorgen ....![]()
Jill en Naomi hebben een six-pack - 22 maart 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Wat zei die dan?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij speelde met zijn leven. Om zoiets te zeggen.
De dames vielen gewoon stil en bedachten hoe ze hem zouden vermoorden. Toen zei hij ineens dat het een grapje was.
Oh okee.
Dan is het goed.
Geen rook zonder vuur.![]()
Maar heb genoeg van de corona praat.
Wens jullie allemaal nog een fijne avond allemaal en tot de volgende ronde![]()
![]()
Ja inderdaad, spuiten, spuiten, spuiten.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel, als ze met die "troep" langs de deur komen laat ik ze meteen binnen. Kom maar op![]()
![]()
![]()
Michael: Zijn de kledingzaken bij jullie nog open?
Julie: Ja.
Liese: En toen de winkels bij ons dicht waren, ging ik winkelen in Maastricht.![]()
over de IC bedden Mies is pissed
meer mensen opleiden en zuks
Eh Mies..wat heb jij gestemd eigenlijk vorige week![]()
Ik ga volgende week. Ben het zat thuis te blijven.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel, als ze met die "troep" langs de deur komen laat ik ze meteen binnen. Kom maar op![]()
Kan ik weer wat dingen oppakken.![]()
Iets over vrouwen leren dat ze thuis meer moeten gehoorzamen?quote:
Zo iets was het.
![]()
No mercy for animal abusers![]()
Ja, hoor geen verschilquote:Op maandag 22 maart 2021 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sjah...
we waren die ontevreden volgevroten hangwangen ook wel zat
de hele dag door klagen over alles
terwijl ze zich in de handen mogen kijpen
wat er allemaal geregeld wrd voor ze
Nu zijn ze weer lekker aan het klagen
Ik ben mij bewust van de problemen. De mensen houden zich zo goed mogelijk recht. En nu zakt mij weer de moed in de schoenen. Door hun geklaag![]()
vrouwen meer thuisblijven leren luisterenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Iets over vrouwen leren dat ze thuis meer moeten gehoorzamen?
Zo iets was het.
![]()
zodat er minder huiselijk geweld is
daar een petitie voor gaan opstarten
"was een garp.. niemand lachte ""![]()
Als vrouwen thuis beter zouden luisteren, zou er minder huiselijk geweld zijn ....quote:![]()
Was als grap bedoeld, maar kwam er erg fout uit ....
.![]()
lotus zei het al "in elk geintje zit een seintje"quote:Op maandag 22 maart 2021 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vrouwen meer thuisblijven leren luisteren
zodat er minder huiselijk geweld is
daar een petitie voor gaan opstarten
"was een garp.. niemand lachte ""![]()
Klopt ook. de vrouw dient de man altijd te gehoorzamen.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als vrouwen thuis beter zouden luisteren, zou er minder huiselijk geweld zijn ....![]()
Was als grap bedoeld, maar kwam er erg fout uit ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
< moest lachenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als vrouwen thuis beter zouden luisteren, zou er minder huiselijk geweld zijn ....![]()
Was als grap bedoeld, maar kwam er erg fout uit ....![]()
![]()
Lotus, hoe zou het daar mee gaan, vond het wel een leuke chick in Utopia ....quote:Op maandag 22 maart 2021 18:58 schreef Verida het volgende:
lotus zei het al "in elk geintje zit een seintje"
.![]()
Oeiiiii das engquote:Op maandag 22 maart 2021 18:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Iets over vrouwen leren dat ze thuis meer moeten gehoorzamen?
Zo iets was het.
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt ook. de vrouw dient de man altijd te gehoorzamen.
Dat is best een discussie punt, mannen worden ook mishandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Maak er een twitterrel van
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt ook. de vrouw dient de man altijd te gehoorzamen.
De man is het hoofd van het gezin en de vrouw het nekje. En als het nekje draait, gaat het hoofd mee......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 19:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De man is het hoofd van het gezin en de vrouw het nekje. En als het nekje draait, gaat het hoofd mee......
Als mijn vriendin zegt doe de stream uit capuchon£_jongen en ga de badkamer even poetsen.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is best een discussie punt, mannen worden ook mishandeld.
Dan doe ik dit zonder tegenspreken. want tegenspraak is
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dit is echt een goeie, zal ik morgen vertellen op de werkvloerquote:Op maandag 22 maart 2021 19:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De man is het hoofd van het gezin en de vrouw het nekje. En als het nekje draait, gaat het hoofd mee......
Daar hou jij natuurlijk van hèquote:Op maandag 22 maart 2021 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zegt doe de stream uit capuchon£_jongen en ga de badkamer even poetsen.
Dan doe ik dit zonder tegenspreken. want tegenspraak is
Jaja leukquote:Op maandag 22 maart 2021 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zegt doe de stream uit capuchon£_jongen en ga de badkamer even poetsen.
Dan doe ik dit zonder tegenspreken. want tegenspraak isIedereen is een kutlultrut
Mag ik nu een sticker?quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Trek je netkousen aanquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: