Er zijn interlands.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:03 schreef tompsv18 het volgende:
Komend weekend Heracles Heracles slopen natuurlijk
Oja, komt eigenlijk wel even goed uit nu (normaal heb ik een schijthekel aan die hinderlijke onderbreking door de interlands).quote:
Ik ben al blij met een benauwde overwinningquote:Op maandag 22 maart 2021 16:03 schreef tompsv18 het volgende:
Frank Wormuth slopen. Hekel aan Duitsers.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:03 schreef tompsv18 het volgende:
Als PSV speelt als tegen Ajax en Feyenoord komt het echt wel goed hoorquote:Op maandag 22 maart 2021 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een benauwde overwinning
Sarcasmequote:
LoLquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dit de spelletjescomputer zwakbegaafden competitie?
Zodat het uiteindelijk resulteert in een benauwde overwinningquote:Op maandag 22 maart 2021 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als PSV speelt als tegen Ajax en Feyenoord komt het echt wel goed hoor
Moeten de kansen er alleen wel in
Terecht, kunnen er helmaal niks van. Bring back de PSV'ers!quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:31 schreef TehRocks het volgende:
Ik kan wel genieten van onze collegas op psvnetwerk/negentiendertien die Oranje succes misgunnen omdat er teveel Ajacieden in zouden staan
Juist! Waarom zijn Boscagli en Max niet opgeroepen? Omdat de Boer een vuile Ajacied is!!11!!quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Terecht, kunnen er helmaal niks van. Bring back de PSV'ers!
Ik telde 1x PSV (Malen), 1x ajax (Blind), 1x Feyenoord (Berghuis) en 1 AZ (Wijndal)quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:31 schreef TehRocks het volgende:
Ik kan wel genieten van onze collegas op psvnetwerk/negentiendertien die Oranje succes misgunnen omdat er teveel Ajacieden in zouden staan
Ook geen direct citaat trouwens, maar de tendens daar is nogal gedomineerd door de Zeist-de Boer-Ajax associatie.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik telde 1x PSV (Malen), 1x ajax (Blind), 1x Feyenoord (Berghuis) en 1 AZ (Wijndal)
Invallers niet meegerekend.
Dus waar halen ze dat vandaan?
En waarom geen WeghorstGod?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Juist! Waarom zijn Boscagli en Max niet opgeroepen? Omdat de Boer een vuile Ajacied is!!11!!
Luuk de Jong, ook zo'n vuile teringajacied.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom geen WeghorstGod?
Had ie maar ooit voor Ajax moeten kiezen.
Welke post doel je op?quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dikke Mo was weer lekker bezig op insta zag ik
Ga nou eens weg met deze rtl boulevard bullshitquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dikke Mo was weer lekker bezig op insta zag ik
Hij had weer posts over het Nederlands elftal verwijderd las ik en na al dat gezever van hem de laatste maanden lijkt me dat weer echt iets voor deze knul.quote:
Ronald?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:49 schreef Gutanoth het volgende:
Ronald de Boer is cht de grootste faalhaas die ooit trainer is genoemd. Man man man man.
Ik zou nog liever Gerard Kemkers als bondcoach hebben.
Ik heb weinig klachten gehoord van hem bij de onder 19 eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:49 schreef Gutanoth het volgende:
Ronald de Boer is cht de grootste faalhaas die ooit trainer is genoemd. Man man man man.
Ik zou nog liever Gerard Kemkers als bondcoach hebben.
quote:
Frank, sorryquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb weinig klachten gehoord van hem bij de onder 19 eigenlijk.
Maken goeie content daar.quote:
quote:PSV heeft tien spelers formeel laten weten dat hun aflopende contracten deze zomer niet worden verlengd.
Jong PSV
Het gaat om de contracten van Jong PSV-spelers Kyan van Dorp, Gregory Kuisch, Kees van Lindert, Andrew Mendonca, Koen Oostenbrink, Robin Schoonbrood, Mark Spenkelink en Kristofer Kristinsson. Ook de door PSV verhuurde Justin de Haas (Dinamo Zagreb) en Rico Zeegers (MVV Maastricht) hebben een aflopend contract en te horen gekregen dat hun verbintenis niet zal worden verlengd.
Obispo
Het contract van Armando Obispo loopt eveneens tot 30 juni 2021, maar PSV heeft de optie om de verdediger uit de jeugdopleiding n jaar langer aan de club te binden gelicht. De 21-jarige verdediger maakte onlangs zijn rentree nadat hij aan het begin van dit seizoen geblesseerd raakte.
Goede titel voor mocro maffia spin-offquote:Op donderdag 1 april 2021 16:57 schreef PSVCL het volgende:
Goed verhaal .. zin in komend seizoen als je dit hoort. Wat ik ook al had ingecalculeerd.
Let niet op de titel.
Wat had je ingecalculeerd? Hij zegt dat het niet lukt en met deze spelers eigenlijk volgend seizoen ook niet gaat lukken.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:57 schreef PSVCL het volgende:
Goed verhaal .. zin in komend seizoen als je dit hoort. Wat ik ook al had ingecalculeerd.
Let niet op de titel.
Dat we pas het tweede seizoen onder Schmidt resultaat gaan zien, indien er doorgeselecteerd gaat worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat had je ingecalculeerd? Hij zegt dat het niet lukt en met deze spelers eigenlijk volgend seizoen ook niet gaat lukken.
Ik ben nooit geblesseerd, en wil best een potje meeballen voor 50.000 Euro per wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moeten we eens spelers kopen die niet zo vaak / lang geblesseerd zijn. Wat dat betreft prima dat Robben er niet bij is, daar verwacht je dan toch veel van zonder dat hij kan spelen.
Beter komt 'ie in de staf ofzo.
Die jongen is ook altijd geblesseerdquote:
Die 2 backjes, Oppegard en Sambo gaan denk ik wel de stap maken.quote:Op zondag 4 april 2021 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er nog jongens uit het tweede of de A1 die deze zomer de overstap naar het eerste kunnen maken?
Fofana misschien ook wel. Misschien nog wat te vroeg, maar gaat zijn debuut wel maken komend seizoen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die 2 backjes, Oppegard en Sambo gaan denk ik wel de stap maken.
Heb moeite om wakker te blijven inderdaad....quote:Op zondag 4 april 2021 16:18 schreef RipCity het volgende:
Die 2de helft kan je gerust opzetten voor iedereen die niet in slaap kan vallen...
Attitude meteen. laat 'm eens 90 minuten fatsoenlijk spelen.quote:
Wel echt uitzonderlijk lekker ingeschoten. Vanuit die hoek zo de verre kruising inkrullen zodat geen enkele keeper hem kan hebben is wel echt ontzettend knap.quote:Op zondag 4 april 2021 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Niemand krijgt dikke Mo kapot na zijn goal tegen Heracles Heracles. Stoere boy.
Hopelijk krijgen we 'm deze zomer nog voor wat miljoentjes verkocht. Ga maar lekker bij Marseille of Monaco ballen oid. En daarna naar Trabzonspor.quote:Op zondag 4 april 2021 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2021 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2021 16:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat gedoe daarna, manmanman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Dikke Mo maakt zichzelf kapot als hij niet uitkijkt.quote:Op zondag 4 april 2021 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Is geen mysterie, is gewoon een verwend joch met nare trekjes. Lekker oprotten en elders jezelf volvreten en de kantjes ervan af lopen.quote:
Had liever gezien dat hij voor Marokko had gekozen.quote:Op zondag 4 april 2021 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is geen mysterie, is gewoon een verwend joch met nare trekjes. Lekker oprotten en elders jezelf volvreten en de kantjes ervan af lopen.
Inderdaad. Hadden we het gewoon weer ouderwets over een al dan niet mislukte multiculturele samenleving kunnen hebben in plaats over zijn gewicht. Ik mis die tijd.quote:Op zondag 4 april 2021 19:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Had liever gezien dat hij voor Marokko had gekozen.
gaat die alsnog doen deze zomer.quote:Op zondag 4 april 2021 19:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Had liever gezien dat hij voor Marokko had gekozen.
Die nam hem eerst ook bij de hand maar Mo stootte hem af rond vorige zomer en sindsdien hebben ze geen contact meerquote:Op maandag 5 april 2021 13:48 schreef WaikikiWim het volgende:
Ihattaren moet even met Afellay om tafel, die jongen die zegt echt verstandige dingen als analist.
Waarom zou Ibi dat moeten doen? Omdat ie ook uit Utrecht komt en Berberse roots heeft ?quote:Op maandag 5 april 2021 13:48 schreef WaikikiWim het volgende:
Ihattaren moet even met Afellay om tafel, die jongen die zegt echt verstandige dingen als analist.
Eigenlijk exact om die redenen die je noemt ja.quote:Op maandag 5 april 2021 14:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom zou Ibi dat moeten doen? Omdat ie ook uit Utrecht komt en Berberse roots heeft ?
Slaat nergens op
Die moet zeker niks maar het blijft natuurlijk jammer want Ihattaren is echt wel een talent.quote:Op maandag 5 april 2021 14:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom zou Ibi dat moeten doen? Omdat ie ook uit Utrecht komt en Berberse roots heeft ?
Slaat nergens op
Eh ja, precies om die reden. Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 5 april 2021 14:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Slaat nergens op
Niks, als hij die taak vrijwillig op zich wil nemen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 08:59 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Eh ja, precies om die reden. Wat is daar mis mee?
daar is hij waarschijnlijk wat te duur voorquote:Op dinsdag 6 april 2021 10:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks, als hij die taak vrijwillig op zich wil nemen.
Je had het over moeten.. dan had Schmidt hem maar bij de selectie moeten houden als soort mentor voor de kleedkamer.
Tja, dan had je misschien nog wat overbodige spelers moeten dumpen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is hij waarschijnlijk wat te duur voor
ze konden dat ook moeilijk voorzien lijkt me behalve speltechnisch danquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tja, dan had je misschien nog wat overbodige spelers moeten dumpen.
Of in een andere functie bij PSV moeten houden (moet ie zelf wel willen natuurlijk)
Dat is waar, al zijn ze binnen PSV wel bekend met het verleden van Ihattaren, heeft in de jeugd ook voor wat problemen gezorgd totdat ie bij de hand werd genomen door oa Ramzi.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze konden dat ook moeilijk voorzien lijkt me behalve speltechnisch dan
Inderdaad. Een beetje de Babel van PSV. Heurrrlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks, als hij die taak vrijwillig op zich wil nemen.
Je had het over moeten.. dan had Schmidt hem maar bij de selectie moeten houden als soort mentor voor de kleedkamer.
Dat dacht ik altijd over Gakpo, weet nog wel dat ik hem de nieuwe Jenner noemdequote:Op dinsdag 6 april 2021 11:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Inderdaad. Een beetje de Babel van PSV. Heurrrlijk.
Goeie ouwe tijd inderdaad. Waar is die PSVCL gebleven?quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat dacht ik altijd over Gakpo, weet nog wel dat ik hem de nieuwe Jenner noemde![]()
Gelukkig heeft ie het tegendeel bewezen
De competitie is al een tijdje gespeeld, spanning is eraf..quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd inderdaad. Waar is die PSVCL gebleven?
Denk het ook niet.. puur als analist vind ik hem wel verfrissend (durft zn mening te geven)quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb Afellay ook nu hij bij de NOS als analist werkt nog nooit op een unieke uitspraak kunnen betrappen, ik denk dat hij eerlijk gezegd niet zo veel respect afdwong in de kleedkamer.
Lijkt me nog behoorlijk veel voor een opstandig egotje met een eenjarig contract. Die al twee jaar niet heeft gepresteerd en teert op wat leuke wedstrijdjes toen hij 17 was.quote:
Toont eens te meer dat we spelers niet na drie leuke wedstrijden en een paar mooie schoten tot 'groot talent' moeten bestempelen.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:57 schreef Buitendam het volgende:
Het zou ontzettend jammer zijn als het zo eindigt met een van de grootste talenten van de afgelopen jaren.
Ach, ze hebben Aissati, Labyad en Bazoer ook op de rit gekregen. Toch?quote:Op vrijdag 9 april 2021 07:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die zitten te wachten op een speler met gebrek aan mentaliteit?
Titel had ie al sinds een jaar of 12? En dan ook nog hele goeie dingen laten zien in (top)wedstrijden. Ja, de druiven zijn zuur maar dit is ons grootste talent in jaren wat door het doucheputje gaat. Overigens kun je de club nauwelijks iets verwijten, denk ik.quote:Op vrijdag 9 april 2021 06:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toont eens te meer dat we spelers niet na drie leuke wedstrijden en een paar mooie schoten tot 'groot talent' moeten bestempelen.
ja lullige samenloop van omstandigheden al is de wisseling van speelstijl ook wel van invloedquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Titel had ie al sinds een jaar of 12? En dan ook nog hele goeie dingen laten zien in (top)wedstrijden. Ja, de druiven zijn zuur maar dit is ons grootste talent in jaren wat door het doucheputje gaat. Overigens kun je de club nauwelijks iets verwijten, denk ik.
Ahja, ik vind wat spelers tot aan Jong PSV laten zien nooit zo boeiend. Al die megatalenten komen er vaak nooit en het zijn de spelers het niveau daaronder waarvan er een paar verrassen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Titel had ie al sinds een jaar of 12? En dan ook nog hele goeie dingen laten zien in (top)wedstrijden. Ja, de druiven zijn zuur maar dit is ons grootste talent in jaren wat door het doucheputje gaat. Overigens kun je de club nauwelijks iets verwijten, denk ik.
Als je een mega super fantastisch Barcelona-waardig talent bent, dan kun je je ook aanpassen aan een speelstijl waarin je niet 90% van de tijd wordt vrijgehouden om te freewheelen. Dat is namelijk ook voetbal, meeverdedigen en discipline.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja lullige samenloop van omstandigheden al is de wisseling van speelstijl ook wel van invloed
eens hoor, daarom hoeft hij van mij ook niet zo nodig naar Ajax voorzover daar uberhaupt sprake van is maar als je naar hem als speler kijkt zou hij hangend op rechts het best tot z'n recht komen en die plek is er niet (meer) bij PSVquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je een mega super fantastisch Barcelona-waardig talent bent, dan kun je je ook aanpassen aan een speelstijl waarin je niet 90% van de tijd wordt vrijgehouden om te freewheelen. Dat is namelijk ook voetbal, meeverdedigen en discipline.
Het kan wel snel gaan blijkt maar weer, een jaar geleden werd hij nog gezien als de nieuwe grote cashcow van PSV en toekomstige ster van Oranje.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me nog behoorlijk veel voor een opstandig egotje met een eenjarig contract. Die al twee jaar niet heeft gepresteerd en teert op wat leuke wedstrijdjes toen hij 17 was.
Kan ik me ook iets bij voorstellen. Maar dan blijkt dat om topsporter te zijn je ook psychisch wat mee moet kunnen brengen, ook op jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan wel snel gaan blijkt maar weer, een jaar geleden werd hij nog gezien als de nieuwe grote cashcow van PSV en toekomstige ster van Oranje.
Misschien dat hij zich gewoon niet goed weet te gedragen door het verlies van zijn vader in combinatie met de hoge verwachtingen, kan ik me wel iets bij voorstellen.
Idd daarom faalde Pereiro ook mede bij psv. We spelen nooit met zo’n type en als die er wel in staat komt die nooit super tot z’n recht.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens hoor, daarom hoeft hij van mij ook niet zo nodig naar Ajax voorzover daar uberhaupt sprake van is maar als je naar hem als speler kijkt zou hij hangend op rechts het best tot z'n recht komen en die plek is er niet (meer) bij PSV
Pereiro kon zo nu en dan wel wat leuks en goeds laten zien in de toppers. Maar in de overige 30+ wedstrijden was hij dan weer onzichtbaar.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd daarom faalde Pereiro ook mede bij psv. We spelen nooit met zo’n type en als die er wel in staat komt die nooit super tot z’n recht.
dat is ook een beetje het probleem als je een speler een vrije rol geeft, dan moet hij wel leverenquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pereiro kon zo nu en dan wel wat leuks en goeds laten zien in de toppers. Maar in de overige 30+ wedstrijden was hij dan weer onzichtbaar.
Dat was alleen in zijn 1e wedstrijd in de Arena. Zag er toen veelbelovend uit, jammer dat ie daarna geen knikker meer geraakt heeft. Beetje de Andersen van PSV, veel techniek maar mentaal een watje.quote:
Rendement is altijd uitstekend geweestquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Ik zit trouwens op Wikipedia te kijken naar de statistieken van Pereiro en daar staat dat ie in 118 wedstrijden voor PSV 44 goals gemaakt heeft. Dat is toch veel meer dan ik dacht, vraag me ook af of het wel klopt.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was alleen in zijn 1e wedstrijd in de Arena.
Dat was vooral zijn probleem ja. En dan kon hij als wissel vaak nog wel wat laten zien als een tegenstander al kapot was gespeeld. Hij had ontegenzeggelijk kwaliteiten, maar hij had 90% van de tijd geen drive.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rendement is altijd uitstekend geweest
Alleen zag je hem soms hele wedstrijden niet, vooral tegen de kleintjes
Die vergelijking zie ik niet. Andersen was vooral fysiek een doetje, maar had wel inzet. Hij was alleen nergens goed in en bij een zuchtje wind blies hij het stadion uit. Pereira kon zich gewoon niet opladen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was alleen in zijn 1e wedstrijd in de Arena. Zag er toen veelbelovend uit, jammer dat ie daarna geen knikker meer geraakt heeft. Beetje de Andersen van PSV, veel techniek maar mentaal een watje.
PSV.nlquote:PSV is ook het team dat, samen met Ajax, het hoogste aantal doelpunten maakte na de 75e minuut (18). VVV-Venlo is juist het team dat in die periode de meeste tegentreffers moest incasseren (19).
Heb dat gevoel dit seizoen eigenlijk totaal niet. Laatste jaren waren we er wel echt meester in om in de laatste minuut / blessuretijd de winnende te maken. Nu krijgen we ‘m voor mijn gevoel juist vaker tegen op het laatst. Ajax, ADO, Olympiakos bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PSV.nl
Laatste kwartier kijken is voldoende.
Fok is nog doder dan de titelkansen van PSV.quote:Op zondag 11 april 2021 14:29 schreef tja77 het volgende:
Het leeft wel moet ik zeggen.
Wat een treurnis
Plek 2 zal nog lastig worden, maar is wel van belang.quote:Op zondag 11 april 2021 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fok is nog doder dan de titelkansen van PSV.
Ook wel heel lekker dat hakje van Malen.quote:
En de voorassist van Boscagli was ook perfect.quote:Op zondag 11 april 2021 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook wel heel lekker dat hakje van Malen.
Meteen weer belangrijk na z’n blessure, ook in jong Oranje. Geen rare fratsen of streken maar een goede mentaliteit.quote:Op zondag 11 april 2021 14:45 schreef RipCity het volgende:
Als buitenlandse club zou ik eerder Gakpo dan Malen kopen
True,quote:Op zondag 11 april 2021 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook wel heel lekker dat hakje van Malen.
Wat mij betreft ht voorbeeld voor Mo dat spelers zich prima kunnen aanpassen aan een systeem van de trainer.quote:Op zondag 11 april 2021 14:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meteen weer belangrijk na z’n blessure, ook in jong Oranje. Geen rare fratsen of streken maar een goede mentaliteit.
Never forget die zwarte in het stadionquote:
Zag een dag later een foto van buiten het PSV stadion, dat zag er ECHT heftig uit.quote:Op zondag 11 april 2021 14:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Never forget die zwarte in het stadionDie was wel iets te zwaar
PSV beslist vandaag helemaal niks.quote:Op zondag 11 april 2021 15:08 schreef PSVCL het volgende:
DOELSALDO!!
Gas geven dus .. kan je vandaag beslissen als je hier met minimaal 0-4 wint
quote:Op zondag 11 april 2021 15:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV beslist vandaag helemaal niks.
Geen van de nog volgende wedstrijden is een zekerheidje op 3 punten.
Mo post veel trainingsvideos op z’n Insta, die gaat schroeien.quote:Op zondag 11 april 2021 15:15 schreef RipCity het volgende:
Wissel Zahavi maar voor Mo. Die ziet er ontzettend gemotiveerd uit
Gotze ook niet. Malen op het hakje na ook weer veel te egostisch. Er zit te weinig synergie in dit elftal.quote:Op zondag 11 april 2021 15:33 schreef PSVCL het volgende:
Van Ginkel - Boscagli zou het middenveld moeten zijn
Die Rosario voegt weer niks toe
Of Ihatttaren.quote:Op zondag 11 april 2021 15:52 schreef tja77 het volgende:
Breng Madueke!
Die kan soms nog wat moois forceren.
Scoort meestal wel de belangrijke doelpunten die Malen.Ook al speelt ie slordig.quote:Op zondag 11 april 2021 15:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Gotze ook niet. Malen op het hakje na ook weer veel te egostisch. Er zit te weinig synergie in dit elftal.
"De drie punten zijn het belangrijkste.", "Dat hadden we beter moeten doen.", "Iedereen is van de belangen doordrongen." etc etc.quote:Op zondag 11 april 2021 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben ze door dat ze aan het doelsaldo moeten werken?
Is niks beter dan Mvogo, Zoet, Unnerstaller of welke amateur jullie hebben gehad de afgelopen jaren.quote:Op zondag 11 april 2021 22:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Talentvolle keeper die het ver gaat schoppen
Alsof je hem wekelijks ziet keepenquote:Op zondag 11 april 2021 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is niks beter dan Mvogo, Zoet, Unnerstaller of welke amateur jullie hebben gehad de afgelopen jaren.
Vrees ik ook ja. En vanuit de jeugd komt er ook nog niet echt iets door. Paar jaar terug had ik een beetje de hoop/het idee dat we zeker drie topkeepers in sp hadden.quote:Op zondag 11 april 2021 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is niks beter dan Mvogo, Zoet, Unnerstaller of welke amateur jullie hebben gehad de afgelopen jaren.
Ach bij Ajax is het ook bagger met Kotarski en Scherpen. Ben wel blij dat Ajax niet voor Drommel is gegaan dat is gewoon een matige keeper die wel goed is aan de bal maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op zondag 11 april 2021 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrees ik ook ja. En vanuit de jeugd komt er ook nog niet echt iets door. Paar jaar terug had ik een beetje de hoop/het idee dat we zeker drie topkeepers in sp hadden.
Maar goed, die ventjes hebben ook geen voorbeeld meer. Vroeger had je Hans, Ronald, en natuurlijk Edwin maar nu moet je het doen met Jasper en Opa Maarten.
Ita in deze toestand laten spelenquote:Op zondag 11 april 2021 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
En dan Ita niet brengen in minuut 70
Deze coach
Het is meer schrijnend voor het NL elftal. Cillessen is al geen topkeeper en daaronder komt er dus helemaal niks aan.quote:Op zondag 11 april 2021 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach bij Ajax is het ook bagger met Kotarski en Scherpen. Ben wel blij dat Ajax niet voor Drommel is gegaan dat is gewoon een matige keeper die wel goed is aan de bal maar daar is ook alles mee gezegd.
Bijlow. Als die eens heel blijft.quote:Op maandag 12 april 2021 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is meer schrijnend voor het NL elftal. Cillessen is al geen topkeeper en daaronder komt er dus helemaal niks aan.
Uit jong PSV komt weinig tot niets en als ik zie wat er nou speelt dan verwacht ik hier de komende twee a drie jaren niets van. Dan haal je toch een stuk of 5 talenten weg uit de JL en stalt ze bij jong in de hoop dat je de nieuwe Dries in huis haalt...quote:Op maandag 12 april 2021 13:34 schreef Adames het volgende:
En je hebt nog gorter. Maar van dat kaliber heb je er natuurlijk meer gehad. Jurjus leek ook heel wat bijv. Dus eerst eens afwachten.
Heeft je een hoop salaris gekost en dan ben je 2de geworden, niks gepresteerd in Europa. Dit had je toch ook kunnen presteren zonder Gotze.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was dan van korte duur, zoveel heeft hij toch ook weer niet laten zien
Ze zijn nog geen 2e maar ik vind Gtze wel een buitencategorie speler die de gok waard was hoor, heeft helaas niet echt gebracht wat ik er van verwacht had, ook daarom wel jammer als hij weggaat nu hij fit(ter) lijkt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft je een hoop salaris gekost en dan ben je 2de geworden, niks gepresteerd in Europa. Dit had je toch ook kunnen presteren zonder Gotze.
Van een buitencategorie speler mag je wel iets meer verwachten in de Eredivisie want dat is op de top 2 na echt geen niveau.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn nog geen 2e maar ik vind Gtze wel een buitencategorie speler die de gok waard was hoor, heeft helaas niet echt gebracht wat ik er van verwacht had, ook daarom wel jammer als hij weggaat nu hij fit(ter) lijkt.
dat weet je toch niet van te voren, als hij in topvorm was geweest kwam PSV sowieso niet in aanmerking, het was een leuke gok die uiteindelijk niet heel veel heeft gebracht maar dat is achteraf natuurlijk makkelijker oordelen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van een buitencategorie speler mag je wel iets meer verwachten in de Eredivisie want dat is op de top 2 na echt geen niveau.
Ik vond hem in eerste instantie veel impact hebben, maar de laatste weken deelt hij mee in de algehele malheur. Erg slordig in balbezit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was dan van korte duur, zoveel heeft hij toch ook weer niet laten zien
zijn vrijlopen wel een lust voor het oog, hij ziet de ruimtes wel goed maar inderdaad aan de bal te slordig, dat was voor die winterstop blessure wel wat beter.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond hem in eerste instantie veel impact hebben, maar de laatste weken deelt hij mee in de algehele malheur. Erg slordig in balbezit.
Heeft de bombarie ook niet echt kunnen waarmaken. De man is qua passing/inzicht wereldtop maar er is een reden waarom hij op dit moment niet op de loonlijst staat van een topclub; hij heeft helaas een lichaam wat niet gemaakt is voor topsport.quote:
Maar ipv Gotze hadden ze ook een fatsoenlijke verdediger kunnen nemen dat is een stuk verstandiger.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet je toch niet van te voren, als hij in topvorm was geweest kwam PSV sowieso niet in aanmerking, het was een leuke gok die uiteindelijk niet heel veel heeft gebracht maar dat is achteraf natuurlijk makkelijker oordelen.
dat is zeiken om het zeiken, was gewoon een buitenkans, als je dan toch over verstandig hebt dan hadden ze die Sangare niet moeten halenquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar ipv Gotze hadden ze ook een fatsoenlijke verdediger kunnen nemen dat is een stuk verstandiger.
Als dit jouw waarheid is dan niemand waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:38 schreef Scrummie het volgende:
Goh, Gotze die het niet heeft waar kunnen maken en na een jaar met de staart tussen de benen vertrekt om het ergens anders niet waar te maken.
Wie had dat nou verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |