Er zijn interlands.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:03 schreef tompsv18 het volgende:
Komend weekend Heracles Heracles slopen natuurlijk
Oja, komt eigenlijk wel even goed uit nu (normaal heb ik een schijthekel aan die hinderlijke onderbreking door de interlands).quote:
Ik ben al blij met een benauwde overwinningquote:Op maandag 22 maart 2021 16:03 schreef tompsv18 het volgende:
Frank Wormuth slopen. Hekel aan Duitsers.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:03 schreef tompsv18 het volgende:
Als PSV speelt als tegen Ajax en Feyenoord komt het echt wel goed hoorquote:Op maandag 22 maart 2021 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een benauwde overwinning
Sarcasmequote:
LoLquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dit de spelletjescomputer zwakbegaafden competitie?
Zodat het uiteindelijk resulteert in een benauwde overwinningquote:Op maandag 22 maart 2021 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als PSV speelt als tegen Ajax en Feyenoord komt het echt wel goed hoor
Moeten de kansen er alleen wel in
Terecht, kunnen er helmaal niks van. Bring back de PSV'ers!quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:31 schreef TehRocks het volgende:
Ik kan wel genieten van onze collegas op psvnetwerk/negentiendertien die Oranje succes misgunnen omdat er teveel Ajacieden in zouden staan
Juist! Waarom zijn Boscagli en Max niet opgeroepen? Omdat de Boer een vuile Ajacied is!!11!!quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Terecht, kunnen er helmaal niks van. Bring back de PSV'ers!
Ik telde 1x PSV (Malen), 1x ajax (Blind), 1x Feyenoord (Berghuis) en 1 AZ (Wijndal)quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:31 schreef TehRocks het volgende:
Ik kan wel genieten van onze collegas op psvnetwerk/negentiendertien die Oranje succes misgunnen omdat er teveel Ajacieden in zouden staan
Ook geen direct citaat trouwens, maar de tendens daar is nogal gedomineerd door de Zeist-de Boer-Ajax associatie.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik telde 1x PSV (Malen), 1x ajax (Blind), 1x Feyenoord (Berghuis) en 1 AZ (Wijndal)
Invallers niet meegerekend.
Dus waar halen ze dat vandaan?
En waarom geen WeghorstGod?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Juist! Waarom zijn Boscagli en Max niet opgeroepen? Omdat de Boer een vuile Ajacied is!!11!!
Luuk de Jong, ook zo'n vuile teringajacied.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom geen WeghorstGod?
Had ie maar ooit voor Ajax moeten kiezen.
Welke post doel je op?quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dikke Mo was weer lekker bezig op insta zag ik
Ga nou eens weg met deze rtl boulevard bullshitquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dikke Mo was weer lekker bezig op insta zag ik
Hij had weer posts over het Nederlands elftal verwijderd las ik en na al dat gezever van hem de laatste maanden lijkt me dat weer echt iets voor deze knul.quote:
Ronald?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:49 schreef Gutanoth het volgende:
Ronald de Boer is écht de grootste faalhaas die ooit trainer is genoemd. Man man man man.
Ik zou nog liever Gerard Kemkers als bondcoach hebben.
Ik heb weinig klachten gehoord van hem bij de onder 19 eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:49 schreef Gutanoth het volgende:
Ronald de Boer is écht de grootste faalhaas die ooit trainer is genoemd. Man man man man.
Ik zou nog liever Gerard Kemkers als bondcoach hebben.
quote:
Frank, sorryquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb weinig klachten gehoord van hem bij de onder 19 eigenlijk.
Maken goeie content daar.quote:
quote:PSV heeft tien spelers formeel laten weten dat hun aflopende contracten deze zomer niet worden verlengd.
Jong PSV
Het gaat om de contracten van Jong PSV-spelers Kyan van Dorp, Gregory Kuisch, Kees van Lindert, Andrew Mendonca, Koen Oostenbrink, Robin Schoonbrood, Mark Spenkelink en Kristofer Kristinsson. Ook de door PSV verhuurde Justin de Haas (Dinamo Zagreb) en Rico Zeegers (MVV Maastricht) hebben een aflopend contract en te horen gekregen dat hun verbintenis niet zal worden verlengd.
Obispo
Het contract van Armando Obispo loopt eveneens tot 30 juni 2021, maar PSV heeft de optie om de verdediger uit de jeugdopleiding één jaar langer aan de club te binden gelicht. De 21-jarige verdediger maakte onlangs zijn rentree nadat hij aan het begin van dit seizoen geblesseerd raakte.
Goede titel voor mocro maffia spin-offquote:Op donderdag 1 april 2021 16:57 schreef PSVCL het volgende:
Goed verhaal .. zin in komend seizoen als je dit hoort. Wat ik ook al had ingecalculeerd.
Let niet op de titel.
Wat had je ingecalculeerd? Hij zegt dat het niet lukt en met deze spelers eigenlijk volgend seizoen ook niet gaat lukken.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:57 schreef PSVCL het volgende:
Goed verhaal .. zin in komend seizoen als je dit hoort. Wat ik ook al had ingecalculeerd.
Let niet op de titel.
Dat we pas het tweede seizoen onder Schmidt resultaat gaan zien, indien er doorgeselecteerd gaat worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat had je ingecalculeerd? Hij zegt dat het niet lukt en met deze spelers eigenlijk volgend seizoen ook niet gaat lukken.
Ik ben nooit geblesseerd, en wil best een potje meeballen voor 50.000 Euro per wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moeten we eens spelers kopen die niet zo vaak / lang geblesseerd zijn. Wat dat betreft prima dat Robben er niet bij is, daar verwacht je dan toch veel van zonder dat hij kan spelen.
Beter komt 'ie in de staf ofzo.
Die jongen is ook altijd geblesseerdquote:
Die 2 backjes, Oppegard en Sambo gaan denk ik wel de stap maken.quote:Op zondag 4 april 2021 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er nog jongens uit het tweede of de A1 die deze zomer de overstap naar het eerste kunnen maken?
Fofana misschien ook wel. Misschien nog wat te vroeg, maar gaat zijn debuut wel maken komend seizoen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die 2 backjes, Oppegard en Sambo gaan denk ik wel de stap maken.
Heb moeite om wakker te blijven inderdaad....quote:Op zondag 4 april 2021 16:18 schreef RipCity het volgende:
Die 2de helft kan je gerust opzetten voor iedereen die niet in slaap kan vallen...
Attitude meteen. laat 'm eens 90 minuten fatsoenlijk spelen.quote:
Wel echt uitzonderlijk lekker ingeschoten. Vanuit die hoek zo de verre kruising inkrullen zodat geen enkele keeper hem kan hebben is wel echt ontzettend knap.quote:Op zondag 4 april 2021 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Niemand krijgt dikke Mo kapot na zijn goal tegen Heracles Heracles. Stoere boy.
Hopelijk krijgen we 'm deze zomer nog voor wat miljoentjes verkocht. Ga maar lekker bij Marseille of Monaco ballen oid. En daarna naar Trabzonspor.quote:Op zondag 4 april 2021 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2021 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2021 16:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat gedoe daarna, manmanman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Dikke Mo maakt zichzelf kapot als hij niet uitkijkt.quote:Op zondag 4 april 2021 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |