abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198616669
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is geen stuivertjes wisselen. Het zijn geen vier zetels. Ze hadden er evenveel, nu heeft D66 er acht meer dan CDA. Veranderde verhoudingen dus.
Het is geschuif binnen het doosje dat kabinet heet. In mijn beleving is dat stuivertjes wisselen. Het is in ieder geval nogal een stretch om te veronderstellen dat zo'n verschuiving, als je het al zo wil noemen, aanleiding is tot een wezenlijke herziening van de strategie die beide zelf hebben uitgezet.
pi_198616682
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat er echt nog meer opties zijn. Het is wat mij betreft allemaal niet zo zwart-zit, ook al breng je met deze post in ieder geval al behoorlijk wat nuance aan. Wat mij telkens verweten wordt, want genuanceerd zijn mag niet.

Wat bedoe je met dat de maatregelen volgens sommigen 'meer dan welkom' zijn? Waarom zijn persoonlijke vrijheid en orde, regelmaat en veiligheid elkaars tegenpolen? Normaal kunnen die prima naast elkaar bestaan. Volledige persoonlijke vrijheid bestaat ook niet in een samenleving.

Ik ben het wel heel erg met je eens dat het niet goed tegenover fout is, en ik vind het echt ontzettend jammer dat dat in dit topic wel telkens weer zo wordt gespeeld.
Meer opties zou goed kunnen, en het is zeker niet zwart-wit maar eerder een spectrum waar iedereen zijn/haar plaatsje in inneemt.

Met meer dan welkom bedoel ik dat bepaalde mensen de meeste van de maatregelen zoniet elke maatregel ziet als een zichzelf rechtvaardigende tool in de bestrijding van corona. En dat er daarnaast mensen zijn die - hoewel waarschijnlijk een kleine minderheid - vinden dat het leven er veiliger en overzichtelijker op wordt omdat de neveneffecten van maatregelen hun ook goed uitkomen (denk aan rustiger op straat, minder overlast 's nachts, minder mensen in hun persoonlijke aura, etc). Dit lijkt me voor bepaalde mensen het algehele gevoel van veiligheid te vergroten, terwijl de maatregelen dáár in de eerste plaats overigens nooit voor bedoeld waren maar dat terzijde.

Ze zijn niet per se elkaars tegenpolen, maar iemand die het ene beschouwt als een belangrijkere waarde zal waarschijnlijk anders tegen maatregelen aankijken dan iemand anders die juist naar het andere neigt.
Ik bedoel het een beetje hetzelfde als de politieke links-rechts tegenstelling. Die ook naast elkaar bestaan in een land waar we als compromis in het centrum uitkomen.
Maar nu in deze crisis hebben mensen én minder vrijheid én minder (gevoel van) veiligheid. Dus hoe goed je ook in het midden uitkomt, je zal toch vrij aanzienlijke groepen nooit tevreden kunnen krijgen. Zonder crisis liggen de extremen gewoon minder ver uit elkaar, denk ik.
I'll give you something to do
pi_198616684
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:07 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Over Gommers gesproken, die is verdacht stil de laatste tijd...
Joah, ik mis em wel.
Go hard or go home
pi_198616694
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:33 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Intussen vieren de Amerikanen dan weer Thanksgiving met vrienden en familie alsof er nooit een pandemie plaats gevonden heeft
Thanksgiving is in november?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 21 maart 2021 @ 12:37:39 #105
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_198616703
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:31 schreef Fred het volgende:

[..]

De bevolking stopt vanzelf wel met het opvolgen.
Hier in het stadscentrum zie ik bijvoorbeeld steeds meer openbare binnenruimtes waar de mondkapjes niet meer opgaan.
Eerder stonden de juffen bij de school van mijn spruit netjes met een mondkapje op, maar dat is ook allang verleden tijd. En zo zie ik het wel op meer plekken.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 21 maart 2021 @ 12:38:01 #106
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198616709
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:07 schreef Luke83 het volgende:
Over Gommers gesproken, die is verdacht stil de laatste tijd...
Zou-ie het virus nu zelf hebben?

Hij loopt immers al een jaar lang de IC in en uit en komt overal en nergens zonder mondkapjes te gebruiken.
So we just called him Fred
pi_198616710
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:34 schreef nostra het volgende:

[..]

Het is geschuif binnen het doosje dat kabinet heet. In mijn beleving is dat stuivertjes wisselen. Het is in ieder geval nogal een stretch om te veronderstellen dat zo'n verschuiving, als je het al zo wil noemen, aanleiding is tot een wezenlijke herziening van de strategie die beide zelf hebben uitgezet.
Als het nou om een zeteltje ging ok, maar van gelijk naar +8 doet echt wat met de verhoudingen natuurlijk. Zeker als ze straks met z'n drieën zouden gaan regeren.
In Southern Sun
  zondag 21 maart 2021 @ 12:38:35 #108
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198616715
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:34 schreef nostra het volgende:

[..]

Nouja, er is wel een groot verschil nu, er kan namelijk geen realistisch kabinet gevormd worden zonder D66, maar CDA is misbaar. Dat leidt tot compleet andere onderhandelingsposities.

Of dat ook leidt tot ander beleid denk ik dan weer niet, idd. Al is D66 wel wat kritischer geweest, ze stemden altijd mee.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198616722
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

In de VS wel, ja. In Canada niet.
pi_198616733
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Klopt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 21 maart 2021 @ 12:42:36 #111
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_198616780
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:38 schreef Fred het volgende:

[..]

Hij loopt immers al een jaar lang de IC in en uit en komt overal en nergens zonder mondkapjes te gebruiken.
Da's het eerste wat in mijn hoofd opkwam toen ik die vraag las.
(Un)masking for the greater good.
pi_198616785
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:39 schreef nostra het volgende:

[..]

In de VS wel, ja. In Canada niet.
Ja ok, maar hij noemde Amerika. Geen idee wat de relevantie daarvan is.
In Southern Sun
  zondag 21 maart 2021 @ 12:45:44 #113
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198616818
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:38 schreef Fred het volgende:

[..]

Gommers was toch een van de eersten die begin januari zijn geprikt? Die zou intussen immunity moeten hebben.
pi_198616850
Wel echt een belabberde week wat betreft vaccinaties. Hopelijk is het volgende week een stuk meer, anders is de boel wel erg uitzichtloos.
  zondag 21 maart 2021 @ 12:48:06 #115
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198616852
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gommers was toch een van de eersten die begin januari zijn geprikt? Die zou intussen immunity moeten hebben.
Tja, je zegt het zelf: zou moeten.
So we just called him Fred
pi_198616863
https://sportnieuws.nl/ov(...)-dit-gaat-niet-goed/
quote:
Het NOC*NSF heeft alarm geslagen. De Sportkoepel ziet steeds minder fitte Nederlanders als gevolg van de lockdown. Uit nieuw onderzoek blijkt dat ongeveer 4,5 miljoen Nederlanders aangeven minder te sporten wanneer hun sportclub dicht is. Vooral kinderen tot en met 12 jaar (49 procent) en jongvolwassenen tot en met 30 jaar (38 procent) sporten minder wanneer zij niet naar hun club kunnen gaan.
Ok, kappers weer dicht, sportscholen open.
Go hard or go home
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 12:49:51 #117
5428 crew  miss_sly
pi_198616884
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nouja, er is wel een groot verschil nu, er kan namelijk geen realistisch kabinet gevormd worden zonder D66, maar CDA is misbaar. Dat leidt tot compleet andere onderhandelingsposities.

Of dat ook leidt tot ander beleid denk ik dan weer niet, idd. Al is D66 wel wat kritischer geweest, ze stemden altijd mee.
Ik weet niet of het tot verandering in het beleid zal leiden. Zou best kunnen van niet. Van de andere kant is de situatie mbt corona ook gewijzigd, wordt er volop gevaccineerd en wordt het beter weer. Misschien dat er nu onder invloed van een D66 anders kan worden gereageerd. Ik hou de mogelijkheid nog even open tot het tegendeel een feit blijkt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 21 maart 2021 @ 12:49:57 #118
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198616886
quote:
10s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:48 schreef Noek het volgende:
[..]

Ik ben gister geknipt, ik kan er wel weer anderhalf jaar tegen.
pi_198616888
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:47 schreef Cynicio het volgende:
[..]

belabberd

[..]

uitzichtloos.
Dat zijn de juiste termen voor de coronagerelateerde situatie in de EU.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198616894
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:50 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dat zijn de juiste termen voor de coronagerelateerde situatie in de EU.
:D :D :D
  zondag 21 maart 2021 @ 12:51:27 #121
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198616904
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:47 schreef Cynicio het volgende:
Wel echt een belabberde week wat betreft vaccinaties. Hopelijk is het volgende week een stuk meer, anders is de boel wel erg uitzichtloos.
Volgende week gaan ze wel weer verder met AZ gelukkig.

Het echte opschalen zal pas zijn als Jansen levert denk ik.
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 12:52:12 #122
5428 crew  miss_sly
pi_198616914
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:03 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Dat kan ik beamen, overigens vrijwel alleen maar naar mensen die tegen de maatregelen ageren. Vaak nog aangevuld met "het kan vriezen, het kan dooien" opmerkingen zonder daadwerkelijk wat te zeggen.

Zoals het verbod op de verkoop van alcohol na 20:00, "misschien dat deze regel niet effectief is en hij zou er vanaf kunnen".
Om even hierop terug te komen: het is niet mijn bedoeling om belerend over te komen. Jammer dat er mensen zijn die dat zo ervaren. Zo hebben we allemaal dingen die op anderen wellicht minder prettig over komen. We zitten dan ook met z'n allen op een discussieforum. Ik zie geen enkele reden om anders te posten dan ik doe. Als je daar last van hebt, kun je de posts negeren. Dat probeer ik ook bij een hoop posts.
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 12:53:32 #123
5428 crew  miss_sly
pi_198616929
quote:
[..]

Zeker wat voor te zeggen.

Gelukkig worden veel sporten voor kinderen tot 12 wel weer opgepakt, toch? Of is dat alleen buiten? Dat weet ik eigenlijk niet, aangezien dochter voetbalt en geen binnensport doet op het moment.
pi_198616931
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik ben gister geknipt, ik kan er wel weer anderhalf jaar tegen.
Mooi, kun je lekker gaan squatten nu met je geschoren zijkantjes.
Go hard or go home
pi_198616939
quote:
14s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:53 schreef Noek het volgende:

[..]

Mooi, kun je lekker gaan gaan squatten nu met je geschoren zijkantjes.
:D
pi_198616949
quote:
[..]

Goed plan ja.

Ik snap sowieso niet waarom winkelen op afspraak met lage bezetting wel mag, maar sporten niet. Je kan toch ook sportschool opengooien op afspraak en dan maximaal 1 klant per 20m2, of whatever de regel voor winkels is. Desnoods maar 3 kwartier per klant. Openingstijden verruimen (avondklok weg), en dan kom je een heel eind zonder dat het besmettingsrisico enorm oploopt.
pi_198616964
quote:
9s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Joah, ik mis em wel.
Alsjeblieft

https://www.ad.nl/politie(...)s-oplossen~a02736a7/

Bij heeft een wensenlijstje voor het nieuwe kabinet.
En als je in de.biblebelt woont moet je maar zwaardere maatregelen accepteren
https://www.rijnmond.nl/n(...)weigering-vaccinatie
pi_198616967
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Volgens mij is men al iets aan het opschalen, in ieder geval weet ik dat er volgende week een extra lokatie gaat draaien die al een tijdje klaar was maar nu echt gaat starten, ik kreeg trouwens net van mijn ouders te horen dat die op 12 april en 18 mei gevaccineerd worden met Pfizer, mijn ouders zijn 78 en 76 en thuiswonend. Ik vraag me af of die 2e prik nu standaard wat later worden gezet omdat het volgens mij eerst na 3 weken was. Iemand die dit weet?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198616984
quote:

[..]

Ik hoop dat ze snel stevig aan de gang gaan met de groep 70-79. Ik weet dat het mondjesmaat al gebeurt in de zuidelijke provincies, maar dan kan je pas echt een deuk slaan in het aantal opnames.

pi_198616999
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja ik weet niet waar het idee vandaan komt dat D66 ineens veel meer wilt versoepelen? Tot nu toe steggelen ze een beetje voor de bühne en stemmen ze toch voor. De enige kritische geluiden kwamen vanuit het CDA
pi_198617005
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:55 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Alsjeblieft

https://www.ad.nl/politie(...)s-oplossen~a02736a7/

Bij heeft een wensenlijstje voor het nieuwe kabinet.
En als je in de.biblebelt woont moet je maar zwaardere maatregelen accepteren
https://www.rijnmond.nl/n(...)weigering-vaccinatie
quote:
Als Gommers verder nog een advies mag geven: ,,Breng de menselijke maat weer terug. Zorg dat de patiënt genoeg aandacht krijg, of de bewoner van het verpleeghuis. Niet door de zorg op te zadelen met meer regels. Wel door ons ruimte te geven en te vertrouwen op de innovatieve kracht van de Nederlandse zorg.”
Blijf het een fijn mens vinden.
Y'all can hate but you can't break me. 8-)
Go hard or go home
pi_198617006
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:55 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Goed plan ja.

Ik snap sowieso niet waarom winkelen op afspraak met lage bezetting wel mag, maar sporten niet. Je kan toch ook sportschool opengooien op afspraak en dan maximaal 1 klant per 20m2, of whatever de regel voor winkels is. Desnoods maar 3 kwartier per klant. Openingstijden verruimen (avondklok weg), en dan kom je een heel eind zonder dat het besmettingsrisico enorm oploopt.
Reisbewegingen, ook al zoiets wat compleet idioot is, destijds is het sporten gestopt omdat het er voor zorgde dat mensen onder andere op weg naar de club elkaar konden besmetten, en nu word er gedaan of je tijdens het sporten besmet kan raken. Weer typisch van die leugentjes waar ik echt boos om kan worden.
pi_198617018
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Volgens mij is men al iets aan het opschalen, in ieder geval weet ik dat er volgende week een extra lokatie gaat draaien die al een tijdje klaar was maar nu echt gaat starten, ik kreeg trouwens net van mijn ouders te horen dat die op 12 april en 18 mei gevaccineerd worden met Pfizer, mijn ouders zijn 78 en 76 en thuiswonend. Ik vraag me af of die 2e prik nu standaard wat later worden gezet omdat het volgens mij eerst na 3 weken was. Iemand die dit weet?
Goed nieuws over je ouders! De tweede prik wordt inderdaad een stuk later gezet om meer mensen de eerste prik te kunnen geven. Zeker met Pfizer is dat een goede zaak, dat ding is al gigantisch effectief na 1 prik.
pi_198617020
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:57 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze snel stevig aan de gang gaan met de groep 70-79. Ik weet dat het mondjesmaat al gebeurt in de zuidelijke provincies, maar dan kan je pas echt een deuk slaan in het aantal opnames.

[ afbeelding ]
Nog belangrijker is om de risicogevallen in de 45-70 aan te pakken, daar valt de winst op de IC's te behalen.
  zondag 21 maart 2021 @ 12:59:38 #135
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198617021
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Reisbewegingen, ook al zoiets wat compleet idioot is, destijds is het sporten gestopt omdat het er voor zorgde dat mensen onder andere op weg naar de club elkaar konden besmetten, en nu word er gedaan of je tijdens het sporten besmet kan raken. Weer typisch van die leugentjes waar ik echt boos om kan worden.
Het aantal reisbewegingen is toch al weer gigantisch overal, ga voor de grap eens een rondje fietsen op een werkdag tussen de middag.
pi_198617048
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het aantal reisbewegingen is toch al weer gigantisch overal, ga voor de grap eens een rondje fietsen op een werkdag tussen de middag.
Ja dat snap ik, maar dat was wel de reden voor de sluiting voor de clubs, want eerst zou er sprake zijn dat kinderen nog wel mogen sporten, daarvan hebben ze toen gezegt: Nee dat gaan we ook niet doen want dan krijg je bij die ouders reisbewegingen.
pi_198617066
quote:
[..]

Dat is wel het laatste waar men zich in het omt zorgen over maakt.
Als het welzijn/leerachterstanden van jonge kinderen al niet genoeg is, het omvallen van complete sectoren zal een paar corona kilo's niemand zich wat interesseren.
pi_198617071
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Qua voetballen kan ik me dat voorstellen. Vriend van me is vorig jaar zo besmet geraakt. Met 4 man in één auto naar een uitwedstrijd.

Voor individueel in je auto naar sportschool geldt dat niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2021 13:03:52 ]
pi_198617082
https://www.rijksoverheid(...)tgaan-en-sport/sport

quote:
Om groepsvorming en sociale contacten te verminderen en het aantal reisbewegingen te reduceren, zijn er maatregelen voor sport.
Iemand vroeg hier een tijdje terug om of ik een bron had, bij deze dus.
pi_198617095
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Qua voetballen kan ik me dat voorstellen. Vriend van me is vorig jaar zo besmet geraakt. Met 4 man in een auto naar een uitwedstrijd.

Het zijn dan ook helemaal geen leugens. Sowieso vervelend dat hier maar te pas en te onpas dingen als leugens worden aangemerkt omdat users ergens iets anders van vinden.
In Southern Sun
pi_198617111
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Qua voetballen kan ik me dat voorstellen. Vriend van me is vorig jaar zo besmet geraakt. Met 4 man in een auto naar een uitwedstrijd.

Je had ook kunnen zeggen: Alleen trainen of spelen tegen lokale clubs.
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 13:06:40 #142
5428 crew  miss_sly
pi_198617135
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Bij mijn vader (79) zit er 5 weken weken tussen.
pi_198617157
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nog belangrijker is om de risicogevallen in de 45-70 aan te pakken, daar valt de winst op de IC's te behalen.
Volgens deze tabel gaan ze vanaf volgende week een stuk meer mensen in de hoog-risicogroepen vaccineren. Nu is het alleen nog mensen met een extreem hoog BMI en syndroom van Down, straks ook mensen met nierfalen etc.

https://www.rivm.nl/covid(...)dische-risicogroepen

Ik neem aan dat dit geen extreem grote groepen zijn, dus het is wel bemoedigend om te weten dat deze mensen ergens in april allemaal beschermd zijn.

Het onderstreept ook weer de onzin van die uitspraak van Koopmans over die 2 maanden. We gaan al veel eerder effect zien.
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 13:08:04 #144
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198617159
Gisteren op bezoek geweest bij de schoonouders. Dan zit je in de auto op weg daar naartoe.... en kom je in een file te staan (ja, ze bestaan nog.... holy shit right?)

... en dan schuifel je zo vooruit in die file, met honderden auto's....en ondertussen rijd je dan langs zo'n groot matrixbord waar nog steeds in koeieletters op staat: "BLIJF THUIS!"

... :') sja.
pi_198617162
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2021 13:08:32 ]
pi_198617180
quote:
[..]

Dat is wel het laatste waar men zich in het omt zorgen over maakt.
Als het welzijn/leerachterstanden van jonge kinderen al niet genoeg is, het omvallen van complete sectoren zal een paar corona kilo's niemand zich wat interesseren.
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als ik lees dat personen van 70+ pas in mei aan de beurt zijn is dat nog ver weg
  zondag 21 maart 2021 @ 13:10:13 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198617189
quote:
14s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:08 schreef dick_laurent het volgende:
Gisteren op bezoek geweest bij de schoonouders. Dan zit je in de auto op weg daar naartoe.... en kom je in een file te staan (ja, ze bestaan nog.... holy shit right?)

... en dan schuifel je zo vooruit in die file, met honderden auto's....en ondertussen rijd je dan langs zo'n groot matrixbord waar nog steeds in koeieletters op staat: "BLIJF THUIS!"

... :') sja.
Hier hangen langs de ringweg nog steeds tientallen borden met 'houd afstand' etc erop die er 12 maanden geleden zijn gehangen. Meeste zijn nog maar half leesbaar omdat ze totaal door de zon zijn verkleurd intussen, ziet er echt niet uit. Dan denk ik: als je de gemeente bent, haal die rotzooi toch eens weg.
  zondag 21 maart 2021 @ 13:11:15 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198617201
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zeker wat voor te zeggen.

Gelukkig worden veel sporten voor kinderen tot 12 wel weer opgepakt, toch? Of is dat alleen buiten? Dat weet ik eigenlijk niet, aangezien dochter voetbalt en geen binnensport doet op het moment.
Wij trainen ook alweer een week of 3 nu. Vrijwel allemaal wel ouder dan 27 maar geen hond die dat gaat controleren natuurlijk. Kleedkamers wel dicht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198617221
quote:

[..]

Niet als ze daar ook weer een grote hoeveelheid van achter de hand houden waardoor er vaccins kunnen worden weggegooid.

Ben oprecht benieuwd hoe snel het gaat de komende maanden.
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 13:15:41 #150
5428 crew  miss_sly
pi_198617252
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Wij trainen ook alweer een week of 3 nu. Vrijwel allemaal wel ouder dan 27 maar geen hond die dat gaat controleren natuurlijk. Kleedkamers wel dicht.
Buiten dus ook?

Ik weet niet hoe het bij de kinderen gaat met de binnensporten, zoals turnen, basketbal, etc.

De competitie is in ieder geval niet hervat en ik las dat de KNVB voor in ieder geval het plan had om met de jeugdteams een kleine competitie in de regio op te zetten, waardoor ze op de fiets naar clubs in de buurt kunnen. Vond ik wel een goed idee, kunnen ze in ieder geval weer lekker voetballen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')