Zoiets hadden ze in Turkije toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. We kunnen beter een avondklok maken die afhankelijk is van welk leeftijdscohort je zit. Voor 80-jarigen is 'ie van 18-02.30. Voor 20-jarigen van 23.30-08.00.
Oh ja, sorry, ik had inderdaad moeten weten dat je in een discussie over de avondklok en hoe kut die is (met als voorbeeld vuilnis na negenen weggooien) een opmerking maakte die niet gerelateerd was aan de avondklok.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:38 schreef Molo het volgende:
Eer ik een keer bedenk dat vuilnis weggetieft moet worden, is het vaak na 21 uur. Heeft dat impact vanwege de avondklok, nee, niet bepaald hier.
Die relatie haal jij er nu bij.
Ik gaf dus zoals ik zei antwoord op deze vraagquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, ik had inderdaad moeten weten dat je in een discussie over de avondklok en hoe kut die is (met als voorbeeld vuilnis na negenen weggooien) een opmerking maakte die niet gerelateerd was aan de avondklok.
Het dikgedrukte hád je iets van richting kunnen geven qua gedachtenquote:Gewoon nieuwsgierig ... waarom zo laat? (Mijn vraag heeft niks te maken met de avondklok.)
Ruim voor de avondklok dus yes!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kroegen open![]()
Ben ik nog op tijd?
Nog erger dus..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Auke Wagenmakers
Fysiotherapeut, 1e lijns echografist | Opleiding Geneeskunde RuG en Fysiotherapie | eigenaar Health Club Groningen | eigenaar Fysiotherapie Groningen
Kutkrant.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is nu natuurlijk even geen sensatiekrant.
Ja ok, daar zijn we het dan weer wel over eens.quote:
Die mensen zaten voor corona vast ook al mentaal niet echt lekker in het velletje. Of er wordt overdreven om een punt te maken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker, mensen onderschatten het mentale effect. Ik gooi vaak vuil weg na 21.00 en kijk eerst ook even of er een politieauto staat ergens.....Dat gevoel raken veel mensen ook niet meer kwijt vrees ik.
Dat mentale effect veroorzaakt meer schade dan corona
Jaa inderdaad. Daar is van geleerd dat het heel lastig wordt als de opkomst hoger is dan verwacht, dus nu worden locaties aangewezen waar de instroom goed gereguleerd kan worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Jaa precies.
Zoals op de Dam bedoel je?
Ah sportschool eigenaar is boos omdat z'n sportschool dicht is.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Auke Wagenmakers
Fysiotherapeut, 1e lijns echografist | Opleiding Geneeskunde RuG en Fysiotherapie | eigenaar Health Club Groningen | eigenaar Fysiotherapie Groningen
Ah juist, Facebook is echt stuk.quote:
Nog erger. Twitter.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah juist, Facebook is echt stuk.
quote:Now you do what they told ya
And now you do what they told ya
Zonder vrijheid.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:24 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Wel best misselijke grap is het wel, maar we leven toch?
Dit bedoel ik dus.. overal op facebook lees je dat de verkiezingen corrupt zijn geweest of “gestolen” van PVV of FVD.quote:
Onderzoek gedaan ?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Die mensen zaten voor corona vast ook al mentaal niet echt lekker in het velletje. Of er wordt overdreven om een punt te maken.
Voor iets wat gezond is, zeker nu heel belangrijk en waar ik toch al minimaal 1,5 meter van iedereen afstand neem omdat ik het alleen doe.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dus ga je niet. Opzet avondklok in jouw geval geslaagd.
Terwijl de spertijd ook de sportscholen er van weerhoud om open te gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
1830 thuis. Kleine maaltijd om niet op een lege maaltijd te gaan sporten. 1900 sporten. 2030 thuis. Daarna de grote maaltijd. Problem solved.
Ja, dit.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:01 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar de avondklok voorkomt ook dat ome Henk en Tante Sjaan van 68 jaar oud 's middags met anderen afspreken of op de kleinkinderen passen, anders zouden ze misschien wel besmet raken en in het ziekenhuis belanden.
Ik snap dat "afpakken" niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor iets wat gezond is, zeker nu heel belangrijk en waar ik toch al minimaal 1,5 meter van iedereen afstand neem omdat ik het alleen doe.
Dus ga ik nu gewoon naar buiten in een gemeenteperkje.
Opzet is dus niet geslaagd. Ik laat dat niet van me afpakken.
Vast een traditie.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor iets wat gezond is, zeker nu heel belangrijk en waar ik toch al minimaal 1,5 meter van iedereen afstand neem omdat ik het alleen doe.
Dus ga ik nu gewoon naar buiten in een gemeenteperkje.
Opzet is dus niet geslaagd. Ik laat dat niet van me afpakken.
Ja 😂quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Voel je je inmiddels weer wat gemakkelijker, ouwe knuffelbeer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |