Kan het me niet voorstellen, daar zorgt ome Xi wel voor.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat rapport zou van afgelopen week openbaar gemaakt worden, maar dat is uitgesteld. Waarom vraag ik me af. Stonden daar zaken in die niet handig waren of wat?
eens, doodvermoeiend die mensenquote:Op zondag 21 maart 2021 10:06 schreef Gunner het volgende:
Ik zou het fijn vinden als dat OMT eens op een lijn zou zitten i.p.v nu al de derde die z'n eigen mening even ventileert in de media.
[ twitter ]
Een inhoudelijke reactie? Of is dat heel gek?quote:Op zondag 21 maart 2021 10:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nu? Je zegt dat je het eens bent met een premisse, maar niet met iets wat daar logisch uit volgt. Daar kan ik toch geen inhoudelijke reactie op geven?
Sowieso vind ik die overvloed aan informatie onprettig. Het is iedere keer hetzelfde gezwets.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:04 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Als al die OMT-leden hun mening nu even bespreken met elkaar, dan horen we vanzelf wel wat er besloten wordt. Die meninkjes van iedereen elk weekend voor een persco
Of iedereen flipt omdat de huidige situatie volgens x nog heel lang moet duren, of iedereen boos omdat volgens y er wel versoeplingen moeten komen (maar vervolgens niet komen). Echt, hou op. We horen het wel.
Het is ook erg onprofessioneel. Als adviseurs voor landelijk beleid zelfs elke keer je mening te verkondigen.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:08 schreef Celestien het volgende:
[..]
Sowieso vind ik die overvloed aan informatie onprettig. Het is iedere keer hetzelfde gezwets.
Ja, zie je met alle maatregelen gebeuren na verloop van tijd iddquote:Op zondag 21 maart 2021 10:14 schreef capricia het volgende:
Ik reed gisteravond rond half elf een stukje op de (snel)weg naar huis. Mijn moeder was die avond gevallen bij het uitlaten van de hond, niets gebroken gelukkig.
Maar het was echt best wel druk. Iedereen zal zijn reden hebben. Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen zich niet meer aan de maatregelen houden. Ik stond gewoon in de rij bij het stoplicht.
Het feit dat het een lege regel is is precies de reden om hem of te schaffen.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is niet mijn uitgangspunt. Zo denk ik ook niet over regels. Sterker nog, ik zeg letterlijk dat ik niet zie hoe deze regel iets doet. Je aannames kloppen dus weer eens niet.
Ik snap alleen niet waarom tegen deze regel geageerd wordt, juist omdat die met alle huidige in place geen enkel effect heeft. Dat men een open en vrije samenleving wil, snap ik, maar daar is veel meer voor nodig dan afschaffen van deze ene lege maatregel.
Zou heel leuk zijn wanneer een virus zo zou werken. De griep is ook verleden tijd.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:21 schreef tja77 het volgende:
Als je nu 2 weken ALLES stillegt in Europa.
Dat boodschappen worden bezorgd bij mensen thuis door mensen die gevaccineerd zijn. Alleen hulpverleners mogen het huis uit en in extreme gevallen monteurs (die gevaccineerd zijn).
2 Weken mag helemaal fucking niks.
Dan ben je toch van heel deze poppenkast af?
Heb je daarna weer ergens besmettingen, dan lock je dat gebied af. We zijn nu al een jaar aan het kutten zonder resultaat. Er is de mogelijkheid tot vaccineren, dan vaccineer je eerst de mensen die noodzakelijk zijn om een totale lockdown het land draaiende te houden.
Nee.quote:Op zondag 21 maart 2021 07:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zucht.
Kan je echt niet een heel klein beetje toegeven dat het niet alleen te maken heeft met meer testen, maar ook met meer besmettingen en dat mensen zich daarom vaker later testen?
Ja. En daarom gaat dit nog wel even duren.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:15 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, zie je met alle maatregelen gebeuren na verloop van tijd idd
’demonstreren mag altijd, ook zonder het te melden’quote:Op zondag 21 maart 2021 07:10 schreef DonDruiper het volgende:
Gaat de staatspolitie vandaag nog ergens optreden tegen de democratie?
Gelukkig kunnen mensen ook zelf nadenken en laten zij zich niet leiden door angst. Voor dat lage risico op een kleine bekeuring gaan velen, waaronder ik, gewoon de weg op.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:14 schreef capricia het volgende:
Ik reed gisteravond rond half elf een stukje op de (snel)weg naar huis. Mijn moeder was die avond gevallen bij het uitlaten van de hond, niets gebroken gelukkig.
Maar het was echt best wel druk. Iedereen zal zijn reden hebben. Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen zich niet meer aan de maatregelen houden. Ik stond gewoon in de rij bij het stoplicht.
Tijd om hun 2 maanden hun koppen te laten houden.quote:
Dat is een tweede, zoals ik al eerder postte. Je noemt allemaal dingen die verschil kunnen maken, waardoor je echt weer dingen kunt doen. Die alcohol-regel valt daar niet onder. Ik vind het bijzonder dat je die het vermelden waard vindt, met die andere dingen die je noemde.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het feit dat het een lege regel is is precies de reden om hem of te schaffen.
Dat heb ik geprobeerd, toch? Alleen is wat jou betreft het gebrek aan impact van een regel een reden om hem niet af te schaffen, terwijl dat voor mij juist een argument is om dat wel te doen. Ik denk niet dat we daar uit gaan komen.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een inhoudelijke reactie? Of is dat heel gek?
Oh de avondklok is er alleen voor sportende mensen, thanks voor dit verhelderende inzichtquote:Op zondag 21 maart 2021 00:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar, want het is de spertijd niet die mij er van weerhoudt savonds niet weg te hoeven. Het is de gedwongen sluiting van de sportscholen. Het is ook niet de avondklok die mensen er van weerhoudt te kunnen sporten. Dat is nog steeds het verbod op teamsporten.
De avondklok voegt echt niets toe. Niets.
Het is alleen een ongefundeerd burgerrechten inperkend onding.
Eens. Nu hoor je de hele tijd virologen en microbiologen voorbij komen die tegen het versoepelen zijn, maar er zijn ook leden van het OMT te vinden die vinden dat sommige versoepelingen wel kunnen. Maar dan moet de media daar wel voor openstaan. Beter spreken ze gewoon met één mond.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:06 schreef Gunner het volgende:
Ik zou het fijn vinden als dat OMT eens op een lijn zou zitten i.p.v nu al de derde die z'n eigen mening even ventileert in de media.
[ twitter ]
En toch gaat het denk ik gebeuren.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan twee weken, toch?
In welk parallel universum waar je menselijke behoeftes met knoppen aan en uit kan zetten leven die mensen eigenlijk?
Dat was dus te zien.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen mensen ook zelf nadenken en laten zij zich niet leiden door angst. Voor dat lage risico op een kleine bekeuring gaan velen, waaronder ik, gewoon de weg op.
Totale onzin. De ZeroCovid luchtbel is in Europa allang doorgeprikt, gelukkig hebben bestuurders dat ook wel in de gaten.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:21 schreef tja77 het volgende:
Als je nu 2 weken ALLES stillegt in Europa.
Dat boodschappen worden bezorgd bij mensen thuis door mensen die gevaccineerd zijn. Alleen hulpverleners mogen het huis uit en in extreme gevallen monteurs (die gevaccineerd zijn).
2 Weken mag helemaal fucking niks.
Dan ben je toch van heel deze poppenkast af?
Heb je daarna weer ergens besmettingen, dan lock je dat gebied af. We zijn nu al een jaar aan het kutten zonder resultaat. Er is de mogelijkheid tot vaccineren, dan vaccineer je eerst de mensen die noodzakelijk zijn om een totale lockdown het land draaiende te houden.
Dat zeg ik dus niet en dat verduidelijk ik in mijn reactie. Het ging me specifiek over de post in kwestie, en de vergelijking van de betreffende regel met de andere dingen die hij noemde waarvan hij wilde dat ze meteen werden afgeschaft.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, toch? Alleen is wat jou betreft het gebrek aan impact van een regel een reden om hem niet af te schaffen, terwijl dat voor mij juist een argument is om dat wel te doen. Ik denk niet dat we daar uit gaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |