Denk niet dat we daar hier erg voor hoeven vrezen. Denk wel dat het elders anders zou kunnen zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:40 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Macht en aandacht doet hele rare dingen met mensen.
Straks moeten ze de controle weer uit handen geven.
Die vallen allemaal in een zwart gat. 113 gaat het druk krijgen
Ja, laten we het daar maar op houden.quote:
Ik vrees ook wel dat we de spertijd nog wel een keertje terug gaan zien in de toekomst voor een hele andere reden dan corona. Want als de geest eenmaal uit de fles is, krijg je hem er maar moelijk weer in.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:51 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Hier moeten we met z'n allen zo ontzettend goed op gaan letten he. Het is enorm verleidelijk voor een regering om noodmaatregelen toch maar voor de zekerheid in de achterzak te houden. Want ja, je weet het nooit met een zesde golf of een nieuwe variant ofzo. En voor je het weet zitten dingen in het standaard repertoire aan maatregelen bij bijvoorbeeld openbare ordeverstoringen.
Neem dan in ieder geval even de moeite om de link te lezen die ik speciaal voor jou opgezocht heb waarin er meer uiteengezet wordt waarom een jaar terug 5 weken lang opofferingen je vandaag de dag enorm geholpen zou hebben.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is zondagochtend dus je mag onzin braken maar ik mag er dan toch wel wat van zeggen
Het Haags Universumquote:Op zondag 21 maart 2021 09:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan twee weken, toch?
In welk parallel universum waar je menselijke behoeftes met knoppen aan en uit kan zetten leven die mensen eigenlijk?
Jammer dit. Zo wordt het topic nooit meer wat.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar maar op houden.
we verlangen allemaal naar dat slotjequote:Op zondag 21 maart 2021 09:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jammer dit. Zo wordt het topic nooit meer wat.
Zie twee post boven je.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:56 schreef Celestien het volgende:
[..]
Denk niet dat we daar hier erg voor hoeven vrezen. Denk wel dat het elders anders zou kunnen zijn.
Ja, ik ook. Doen maar dan?quote:
En over 2 maanden mag je met je zelf betaalde testbewijs bij de gratie van Den Haag een uurtje het terras op met 1 vriend oid.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zie twee post boven je.
2 maanden nog..
Dit houdt nooit op joh
Niet erger maken dan het isquote:Op zondag 21 maart 2021 09:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ten eerste is twee maanden niet hetzelfde als nooit.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zie twee post boven je.
2 maanden nog..
Dit houdt nooit op joh
misschien tot die tijd dan proberen er een prettig topic van te maken?quote:
Dat rapport zou van afgelopen week openbaar gemaakt worden, maar dat is uitgesteld. Waarom vraag ik me af. Stonden daar zaken in die niet handig waren of wat?quote:
Zover ik lees is die kogel niet door de kerk. Daarnaast verbind ik niet meteen die laatste conclusie eraan.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zie twee post boven je.
2 maanden nog..
Dit houdt nooit op joh
Tja, dit is een vrij logisch standpunt voor een OMT-lid toch? Hun opdracht is nu eenmaal om de outbreak te managen. Die uitbraak is beslist nog niet onder controle, dus wordt geadviseerd om maatregelen te houden zoals ze zijn of zelfs te verscherpen.quote:
Dat werkt niet als het virus ook bij dieren aanwezig is. Waar het alle schijn van heeft. Los van praktische bezwaren dat er genoeg mensen zijn die hulpbehoevend zijn en dus afhankelijk van anderen. Vijf weken zonder thuishulp betekent dan gewoon einde verhaal voor die mensen.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Joh het is zondagochtend, het laatste waar ik zin in heb is speciaal voor Tarado een heel boekwerk op te stellen. Buiten dat is daar bijna een jaar geleden al meer dan genoeg over gezegd.. Veel leesplezier.
Ja, wat wil je nu? Je zegt dat je het eens bent met een premisse, maar niet met iets wat daar logisch uit volgt. Daar kan ik toch geen inhoudelijke reactie op geven?quote:Op zondag 21 maart 2021 09:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als al die OMT-leden hun mening nu even bespreken met elkaar, dan horen we vanzelf wel wat er besloten wordt. Die meninkjes van iedereen elk weekend voor een perscoquote:
veel meer dan wat restaurantrecensies hebben ze ook niet kunnen doenquote:Op zondag 21 maart 2021 10:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat rapport zou van afgelopen week openbaar gemaakt worden, maar dat is uitgesteld. Waarom vraag ik me af. Stonden daar zaken in die niet handig waren of wat?
Nee inderdaad. In juni is het tot ver na 21 uur licht. Dan moet die avondklok helemaal instand blijven. Treurige situatiequote:Op zondag 21 maart 2021 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ten eerste is twee maanden niet hetzelfde als nooit.
Ten tweede is helemaal nog niet gezegd dat het nog twee maanden zo blijft.
China staat nou niet echt bekend om haar openheid hequote:Op zondag 21 maart 2021 10:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat rapport zou van afgelopen week openbaar gemaakt worden, maar dat is uitgesteld. Waarom vraag ik me af. Stonden daar zaken in die niet handig waren of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |