Gok dat de meesten niet met de auto zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heerlijk. toch minstens 45 minuten om van de Processorstraat in Noord naar het Museumplein te komen.
Nog een fijn weekend verder toegewenst.
Is dat aan de andere kant?quote:
Ja, dat hebben we woensdag gezien. We staan echt vrijwel allemaal achter deze mensen...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:00 schreef Bocaj het volgende:
Ach, de politie is ook maar gestuurd!
Als je 1 op 1 vraagt aan zo'n politieman dan geeft hij je vast ook groot gelijk!
ME'ers zijn over het algemeen vrijwilligers die willen gewoon altijd rellen, tientallen keren meegemaakt, zijn echt hufters.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:00 schreef Bocaj het volgende:
Ach, de politie is ook maar gestuurd!
Als je 1 op 1 vraagt aan zo'n politieman dan geeft hij je vast ook groot gelijk!
Die staat aan de kant van de Nieuwe Passeerderstraat? En de bussen alleen bij de kruising met de Leidsegracht en Marnixstraat?quote:
Nee ik ga alleen naar demonstraties waar het demonstreren voorop staat en niet om lekker een middag volledig schijt te hebben aan coronamaatregelen.quote:
O....quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
ME'ers zijn over het algemeen vrijwilligers die willen gewoon altijd rellen, tientallen keren meegemaakt, zijn echt hufters.
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:03 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Nee ik ga alleen naar demonstraties waar het demonstreren voorop staat en niet om lekker een middag volledig schijt te hebben aan coronamaatregelen.
Straks gaan ze nog vechten om een plekje in een bus.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:03 schreef raptorix het volgende:
Dit schiet niet op zo, er gaan iets van 20 man in een bus, en ze staan daar met man of 1000.
Ik schreef al, die vrouwen moeten straks allemaal nodig naar de WCquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog vechten om een plekje in een bus.
Dat zou wel goed zijn voor de saamhorigheid bij de aankomende demo'squote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog vechten om een plekje in een bus.
Of die hebben dat op zijn Koningsdags opgelost in andermans portiek.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik schreef al, die vrouwen moeten straks allemaal nodig naar de WC
Niet zoals als mij iigquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:06 schreef Bocaj het volgende:
Politie doet ook niet echt haar best om de menigte allemaal op 1,5 meter te krijgen!
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
ME'ers zijn over het algemeen vrijwilligers die willen gewoon altijd rellen, tientallen keren meegemaakt, zijn echt hufters.
Veel voetbalwedstrijden in het verleden bezocht, niet dat ik hooligan was, maar het vaak genoeg gezien.quote:
Het lijkt alweer alsof het helemaal niet om corona gaat, een knuppel in het gezicht van de zorg.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:06 schreef Bocaj het volgende:
Politie doet ook niet echt haar best om de menigte allemaal op 1,5 meter te krijgen!
Viel toch al niet veel meer te zienquote:
Ik heb ook heel veel voetbalwedstrijden bezocht zowel uit als thuis. Nog nooit gezeik gehad met de ME. Gewoon op tijd opflikkeren en dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel voetbalwedstrijden in het verleden bezocht, niet dat ik hooligan was, maar het vaak genoeg gezien.
Teveel zware shagquote:
Ik weet niet wanneer dat was, maar begin jaren 90 waren ze niet zo aardig over het algemeen, wellicht dat dat nu veranderd is maar toen hakten ze er vaak blind op los.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:09 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel voetbalwedstrijden bezocht zowel uit als thuis. Nog nooit gezeik gehad met de ME. Gewoon op tijd opflikkeren en dan is er niks aan de hand.
Maar dan wel met een of ander wazig embleem voor zover ik kan zien.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/11_Luchtmobiele_Brigade
Lijkt idd niet op 11 of 13 Lumblquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:16 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maar dan wel met een of ander wazig embleem voor zover ik kan zien.
elke bus gaat naar een andere locatie in Amsterdam.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:19 schreef Bocaj het volgende:
Gaan ze nu allemaal naar een havengebied en eruit?
Effe dimmen man! Het zijn vredelievende mensen daar...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:22 schreef Draak31 het volgende:
Gewoon snoeihard slaan die mensen. Snoei en snoeihard slaan. Leuk geweest nu dat feestje; bloed op de straatstenen.
Vredelievende mensen? Hou toch op. Dit zijn mensen die bewust een killer-virus verspreiden en de regels aan hun laars lappen. Geen knuppel hard genoeg.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Effe dimmen man! Het zijn vredelievende mensen daar...
Anders ga weer achter je PS5 zitten... mensen afknallen...
Sla die over.. beter af met Russen.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Normaliter een Duitser want dat is een Falmschirmjager baret/ embleem...![]()
[ afbeelding ]
Je hebt zelf in de hand of het uit de hand looptquote:
Heerlijk VS scholierenpilletje.. om de VS samenleving een beetje in de hand te houden.quote:
Niet echt.. ze werden wat laat wakker... overigens ik ben anti rellen, demonstraties of wat voor gekliek op straat dan ookquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:41 schreef PzKpfw het volgende:
Nu in een keer met veel machtsvertoon optreden en met die avondklokrellen scheten ze allemaal in hun broek
Ze mochten dus gewoon demonstreren.quote:‘De organisatie heeft lang met de gemeente over deze demonstratie onderhandeld. Het mocht doorgaan met maximaal vijfhonderd man, die dan op stippen op anderhalve meter afstand moesten gaan staan. Maar dat wilde de organisatie niet. Uiteindelijk heeft de gemeente de demonstratie daarom verboden.’
Dit en de Johan Cruijff Arena was te min voor ze.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:43 schreef Fugue het volgende:
Nog even voor de wappies die over BLM en met 2 maten meten begonnen:
[..]
Ze mochten dus gewoon demonstreren.
https://www.volkskrant.nl(...)e-inspelen~b25e42f7/
Hahaha.. nou ja je let wel op, ongeacht wat je ervan vindquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
heerlijk dat alles zo uitkomt. marinier met de verkeerde baret, en nu eentje met een verkeerde jas.
en maar vol blijven houden. stelletje amateuracteurs.
Ja, daaaaaaaaaaaaaaaag we zijn geen kleuters!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:43 schreef Fugue het volgende:
...die dan op stippen op anderhalve meter afstand moesten gaan staan.
Gedraag je dan ook niet zoquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, daaaaaaaaaaaaaaaag we zijn geen kleuters!
Ik zie nu op de streams wat anders...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, daaaaaaaaaaaaaaaag we zijn geen kleuters!
quote:
Is er een defenitie voor kleutergedrag?Of is het gewoon een mening van wat je infantiel afkeurend gedrag vind?quote:
Net als iedereen mogen demonstreren maar jezelf te speciaal voelen om net als bij iedere andere demonstratie aan 2 regels te voldoen en vervolgens toch de boel gaan lopen opjutten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:47 schreef ZOA het volgende:
[..]
Is er een defenitie voor kleutergedrag?Of is het gewoon een mening van wat je infantiel afkeurend gedrag vind?
Marinier met een verkeerde baret? Waar?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
heerlijk dat alles zo uitkomt. marinier met de verkeerde baret, en nu eentje met een verkeerde jas.
en maar vol blijven houden. stelletje amateuracteurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |