Niet zoals als mij iigquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:06 schreef Bocaj het volgende:
Politie doet ook niet echt haar best om de menigte allemaal op 1,5 meter te krijgen!
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
ME'ers zijn over het algemeen vrijwilligers die willen gewoon altijd rellen, tientallen keren meegemaakt, zijn echt hufters.
Veel voetbalwedstrijden in het verleden bezocht, niet dat ik hooligan was, maar het vaak genoeg gezien.quote:
Het lijkt alweer alsof het helemaal niet om corona gaat, een knuppel in het gezicht van de zorg.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:06 schreef Bocaj het volgende:
Politie doet ook niet echt haar best om de menigte allemaal op 1,5 meter te krijgen!
Viel toch al niet veel meer te zienquote:
Ik heb ook heel veel voetbalwedstrijden bezocht zowel uit als thuis. Nog nooit gezeik gehad met de ME. Gewoon op tijd opflikkeren en dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel voetbalwedstrijden in het verleden bezocht, niet dat ik hooligan was, maar het vaak genoeg gezien.
Teveel zware shagquote:
Ik weet niet wanneer dat was, maar begin jaren 90 waren ze niet zo aardig over het algemeen, wellicht dat dat nu veranderd is maar toen hakten ze er vaak blind op los.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:09 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel voetbalwedstrijden bezocht zowel uit als thuis. Nog nooit gezeik gehad met de ME. Gewoon op tijd opflikkeren en dan is er niks aan de hand.
Maar dan wel met een of ander wazig embleem voor zover ik kan zien.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/11_Luchtmobiele_Brigade
Lijkt idd niet op 11 of 13 Lumblquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:16 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maar dan wel met een of ander wazig embleem voor zover ik kan zien.
elke bus gaat naar een andere locatie in Amsterdam.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:19 schreef Bocaj het volgende:
Gaan ze nu allemaal naar een havengebied en eruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |