Volgens mij zeg je nu gewoon dat demonstreren kleutergedrag is.. of op zijn minst er op uit draait.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:50 schreef Fugue het volgende:
[..]
Net als iedereen mogen demonstreren maar jezelf te speciaal voelen om net als bij iedere andere demonstratie aan 2 regels te voldoen en vervolgens toch de boel gaan lopen opjutten.
Ja dat is de definitie van kinderachtig.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, daaaaaaaaaaaaaaaag we zijn geen kleuters!
Geerd.. is jou avatar nou gewoon een miniscuul blauw bedekte dikke tiet?quote:
Dat is jou suggestie.. maar naar de fotograaf zekerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenaar pand van paar miljoen heeft duidelijke mening over demonstranten.
Yes!! Goede sideboob nie?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:56 schreef ZOA het volgende:
[..]
Geerd.. is jou avatar nou gewoon een miniscuul blauw bedekte dikke tiet?
Dat zegt ze nou echt totaaaaal niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:53 schreef ZOA het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je nu gewoon dat demonstreren kleutergedrag is.. of op zijn minst er op uit draait.
Niet boos zijn , het is mijn interpretatie omdat ik zelf neig naar het zo te zien
Dan zie ik het volgens jou verkeerd mootiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zegt ze nou echt totaaaaal niet.
En dat is dus ook mijn probleem wat ik met deze "demonstranten" heb. Ze hebben het hele Corona topic gekaapt en er allerlei andere zaken bijgehaald zoals de deep state, pedo's enz enz enzquote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:03 schreef raptorix het volgende:
Ik zou best willen demonstreren tegen de maatregelen, maar heb absoluut geen zin om me te laten associėren met deze idioten die doen alsof Corona een Hoax is.
Volgens mij ligt daar overall wel de weerstand. Met daarnaast het van alles roepen zonder onderbouwing.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:04 schreef spoilert het volgende:
[..]
En dat is dus ook mijn probleem wat ik met deze "demonstranten" heb. Ze hebben het hele Corona topic gekaapt en er allerlei andere zaken bijgehaald zoals de deep state, pedo's enz enz enz
Dat heb je dan wel weer goed begrepen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dan zie ik het volgens jou verkeerd mootie
Dat is dan ook een uitstekend (en zelfversterkende) frame gebleken van de autoriteiten en media. Tegen coronamaatregelen=wappiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:03 schreef raptorix het volgende:
Ik zou best willen demonstreren tegen de maatregelen, maar heb absoluut geen zin om me te laten associėren met deze idioten die doen alsof Corona een Hoax is.
Er lopen volgens mij genoeg mensen tussen die niet denken dat het een hoax is maar die de maatregelen te ver vinden gaan (avondklok bijv.). Maar het blijft zorgwekkend dat burgemeesters maar wekelijks noodverordeningen uitroepen om demonstraties tegen te gaan, en als het wel wordt toegestaan een mega groot plein aanwijzen waar max. 200 personen mogen samen komen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:03 schreef raptorix het volgende:
Ik ben vreselijk goed van begrip... waren maar meer mensen datquote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je dan wel weer goed begrepen.
Ook weer onzinquote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:09 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er lopen volgens mij genoeg mensen tussen die niet denken dat het een hoax is maar die de maatregelen te ver vinden gaan (avondklok bijv.). Maar het blijft zorgwekkend dat burgemeesters maar wekelijks noodverordeningen uitroepen om demonstraties tegen te gaan, en als het wel wordt toegestaan een mega groot plein aanwijzen waar max. 200 personen mogen samen komen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:43 schreef Fugue het volgende:
Nog even voor de wappies die over BLM en met 2 maten meten begonnen:
[..]
Ze mochten dus gewoon demonstreren.
https://www.volkskrant.nl(...)e-inspelen~b25e42f7/
Nee, de noodverordening komt pas nadat blijkt dat er met de "organisatoren" geen afspraken zijn te maken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:09 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er lopen volgens mij genoeg mensen tussen die niet denken dat het een hoax is maar die de maatregelen te ver vinden gaan (avondklok bijv.). Maar het blijft zorgwekkend dat burgemeesters maar wekelijks noodverordeningen uitroepen om demonstraties tegen te gaan, en als het wel wordt toegestaan een mega groot plein aanwijzen waar max. 200 personen mogen samen komen.
Ik zie dat al jaren als een tactiek van de overheid, steun gewoon een paar totaalidioten, laat die keihard trollen en die overschreeuwen de hele boel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is dan ook een uitstekend (en zelfversterkende) frame gebleken van de autoriteiten en media. Tegen coronamaatregelen=wappie
De normale haken af en de echte wappie's zien meer gelijksgezinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |