Dat is jammer idd.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:01 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)l-vergeten~a795a984/
UK dus op vakantie in eigen land, ondanks dat dat halve land gevaccineerd is...
Mja. Je zou ze toch door elkaar heen willen rammelen... Er zal echt wel een goede reden zijn waarom het allemaal zo langzaam lijkt te gaan, maar ik had ook gehoopt dat we intussen verder waren. We kunnen alleen maar afwachten. Boos worden heel ook weinig zin.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:45 schreef _serial_ het volgende:
UK heeft de helft van de inwoners voor in elk geval 1x gevaccineerd.
Dat zal bij ons nog wel even een paar maanden duren.
Klote zeg, sterkte!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:40 schreef nostra het volgende:
Blij dat we daar niet al te restrictief in zijn zeg als ik dit zo lees. We kunnen gelukkig gewoon naar kantoor als we dat willen, wel met een maximum van 15 man. Maar ik word wel ontslagen, dus heel veel arbeidsvreugde zit er ook weer niet bij.
Zeker maar de suggestie terecht of onterecht die men wekt is dat door die varianten we allemaal langer in lockdown of in elk geval mmet flinke maatregelenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:04 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dat is jammer idd.
Ik kan eigenlijk alleen maar jaloers zijn op het enorme tempo waarin ze vaccinaties zetten.
Zoals ik gisteren ook al steeds probeerde te zeggen, volgens mij ligt het echt genuanceerder. Ja, er worden veel meer kinderen getest, maar er liggen ook bijna 100 mensen meer op de IC in vergelijking met een maand geleden (510 versus 602).quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:58 schreef Za het volgende:
[..]
"De derde coronagolf rolt in straf tempo over Europa heen".
Nee.
Heel Europa is als een malle kinderen aan het testen omdat die toch de aanjagers van de uitbraken zijn gebleken. In sommige delen van Duitsland moeten sommige kinderen zelfs verplicht getest worden elke week, plus de leraren. Bij een besmetting ook de ouders van alle kinderen uit betreffende klas plus de omliggende contacten, en 1 op de 10 kinderen test positief. Dus er is een waar testcircus van tot op heden onontgonnen besmettingen waarbij ook nauwelijks iemand ziek is, of iig weinigen.
Hierdoor komen talloze besmettingen aan het licht die er anders ook waren, maar waar geen haan naar kraaide.
En Polen dan? 30% positief..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:58 schreef Za het volgende:
[..]
"De derde coronagolf rolt in straf tempo over Europa heen".
Nee.
Heel Europa is als een malle kinderen aan het testen omdat die toch de aanjagers van de uitbraken zijn gebleken. In sommige delen van Duitsland moeten sommige kinderen zelfs verplicht getest worden elke week, plus de leraren. Bij een besmetting ook de ouders van alle kinderen uit betreffende klas plus de omliggende contacten, en 1 op de 10 kinderen test positief. Dus er is een waar testcircus van tot op heden onontgonnen besmettingen waarbij ook nauwelijks iemand ziek is, of iig weinigen.
Hierdoor komen talloze besmettingen aan het licht die er anders ook waren, maar waar geen haan naar kraaide.
Het is dat ziekenhuisopnames met nog meer vertraging in de cijfers terugkomen maar eigenlijk is dat een veel betere indicator. Ik lees toch ook wel dat de Britse variant gevaarlijker is dan de oude variant. Dat zou ook verklaren waarom we al maanden enorm veel opnames per dag lijken te hebben. Ik kan me echt niet herinneren dat we in oktober ook zolang, zoveel opnames per dag hadden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren ook al steeds probeerde te zeggen, volgens mij ligt het echt genuanceerder. Ja, er worden veel meer kinderen getest, maar er liggen ook bijna 100 mensen meer op de IC in vergelijking met een maand geleden (510 versus 602).
Hier ook, het wachten is op de horrorcijfers.quote:
Ow.... ik wacht gewoon op de realiteit.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:15 schreef halfway het volgende:
[..]
Hier ook, het wachten is op de horrorcijfers.
Dit kan korter.quote:
K.t!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 7.593 nieuw gemelde positieve testen
- 268 nieuwe ziekenhuisopnames
- 54 nieuwe IC-opnames
- 16 nieuwe overlijdens
Dit hoef over 2 maanden toch niet meer?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:20 schreef Cynicio het volgende:
Op het Fieldlab-event in Biddinhuizen is het gezellig als vanouds![]()
https://twitter.com/atzedevrieze/status/1373255393237950465
Voorlopig niet in elk geval. De grote bulk is vooralsnog Pfizer, met een klein beetje AZ en Moderna. Ik denk dat het pas hard gaat wanneer er grote aantallen J&J worden geleverd.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:18 schreef Tinos85 het volgende:
Hopelijk schieten ze met vaccinaties een beetje op met de lui die in het ziekenhuis belanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |