abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 maart 2021 @ 13:16:17 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198602312
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:00 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Mmm hopelijk is dat wel verstandig...
Thuis zijn met monitoring op afstand kan hartstikke prima en het is doodzonde dat hier niet veel meer mee gedaan wordt

De faciliteiten zijn er om dit veilig en comfortabel te laten verlopen

Sterk op inzetten juist ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198602333
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:00 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Mmm hopelijk is dat wel verstandig...
Tja, al sinds het begin van de crisis worden er allerlei trucjes uitgehaald om maar niet expliciet code zwart uit te roepen. Niet alleen in Nederland overigens want je leest altijd wel dat in land X de ziekenhuizen 'bijna, bijna, maar echt bijna' overbelast zijn.

Er is heel veel mogelijk als de nood te hoog wordt. Opnamestop van ouderen zoals in Nederland of dit soort trucjes.
pi_198602385
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:17 schreef Confetti het volgende:

[..]

Tja, al sinds het begin van de crisis worden er allerlei trucjes uitgehaald om maar niet expliciet code zwart uit te roepen. Niet alleen in Nederland overigens want je leest altijd wel dat in land X de ziekenhuizen 'bijna, bijna, maar echt bijna' overbelast zijn.

Er is heel veel mogelijk als de nood te hoog wordt. Opnamestop van ouderen zoals in Nederland of dit soort trucjes.
Oh ja, dit zijn dan opeens wel trucjes en oogst kritiek.

Man man, als je op t randje vd IC zit, ga je echt niet naar huis. Dit is prima te monitoren.
Huisartsen hebben dit heel lang geleden al eens voorgesteld.
Go hard or go home
  zaterdag 20 maart 2021 @ 13:23:45 #254
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198602411
vorige jaar waren er zorghotels opgezet, zijn die er nog?
  zaterdag 20 maart 2021 @ 13:25:41 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198602433
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:12 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat genoeg mensen ook liever thuis zitten aan een zuurstoftank met thuiszorg als het kan. De mensen blij de ziekenhuizen blij.
Snap het gejank van die nerd ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 maart 2021 @ 13:26:08 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198602443
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:22 schreef Noek het volgende:

[..]

Oh ja, dit zijn dan opeens wel trucjes en oogst kritiek.

Man man, als je op t randje vd IC zit, ga je echt niet naar huis. Dit is prima te monitoren.
Huisartsen hebben dit heel lang geleden al eens voorgesteld.
Dit ja

Het is ook helemaal niet nieuw

Het werd alleen eerder amper ingezet omdat het veel geregel was en financieel onaantrekkelijk. Nu moeten ze wel en kan het ineens, hetzij mondjesmaat, ingezet worden

Dat is alleen maar goed en mag ook na corona gewoon blijven
  zaterdag 20 maart 2021 @ 13:28:20 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198602477
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:23 schreef THEFXR het volgende:
vorige jaar waren er zorghotels opgezet, zijn die er nog?
De bestaande zorghotels zitten gewoon weer redelijk vol met herstellende mensen met nieuwe heupen enzo

De noodhospitaals erbij zijn er nu volgens mij niet. Weet ook niet waar de rekening van die haastig opgezette noodhospitaals toen is gebleven.
pi_198602839
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:15 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Krijg jeuk van dat vrouwtje in de reacties die zegt dat we de lockdown aan moeten scherpen tot de cijfers bij "Waakzaam' passen. Is zo'n persoon nou volledig altruïstisch? Ik snap niet hoe je dat soort dingen zo makkelijk kan roepen zonder jezelf ermee in de vingers te snijden.

Naast het feit dat dit altruïsme natuurlijk geen betrekking heeft op bijv. horeca-ondernemers.
pi_198602846
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:12 schreef RipCity het volgende:
Nou in Engeland beginnen ze al over geen zomervakantie terwijl daar al de helft gevaccineerd is:

'Extremely unlikely' we can have holidays abroad this summer

If you're planning a getaway to somewhere hot and sunny this summer, you may be disappointed.

Dr Mike Tildesley, a scientist advising the government, has warned that international travel this summer is "extremely unlikely" for the average holidaymaker.

The Spi-M modelling group member said there was a danger travellers could bring back new variants of the virus which could be less susceptible to vaccines.

"I think we are running a real risk if we do start to have lots of people going overseas in July and August because of the potential for bringing more of these new variants back into the country," he told BBC Radio 4's Today programme.

"What is really dangerous is if we jeopardise our vaccination campaign by having these variants where the vaccines don't work as effectively spreading more rapidly."
Dan kun je vakanties (in het buitenland) dus voor altijd op je buik schrijven :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_198602989
Cijfers!!

Ziekenhuizen -17
IC +23
pi_198603098
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:12 schreef RipCity het volgende:
Nou in Engeland beginnen ze al over geen zomervakantie terwijl daar al de helft gevaccineerd is:

'Extremely unlikely' we can have holidays abroad this summer

If you're planning a getaway to somewhere hot and sunny this summer, you may be disappointed.

Dr Mike Tildesley, a scientist advising the government, has warned that international travel this summer is "extremely unlikely" for the average holidaymaker.

The Spi-M modelling group member said there was a danger travellers could bring back new variants of the virus which could be less susceptible to vaccines.

"I think we are running a real risk if we do start to have lots of people going overseas in July and August because of the potential for bringing more of these new variants back into the country," he told BBC Radio 4's Today programme.

"What is really dangerous is if we jeopardise our vaccination campaign by having these variants where the vaccines don't work as effectively spreading more rapidly."
Is wel interessant, in hun routekaart zou het vanaf 17 mei weer moeten kunnen. Maar ja als EU middenin een enorme uitbraak de campagne met een 'Brits' vaccin saboteert, dan wordt het een lastig verhaal.

Het is zuur voor landen als Spanje en Portugal die de derde golf al gehad hebben, waar 70-jarigen waarschijnlijk nog geen vaccin zullen hebben terwijl Engeland al jongeren vaccineert. Die zitten juist te schreeuwen om Britse toeristen. Daar zal in de praktijk vast wel over een bubbel gepraat worden. Portugal heeft afgelopen zomer bijna constant op de rode lijst gestaan van de UK, en Spanje werd ook plotseling op die lijst gezet waardoor Britse toeristen halsoverkop moesten 'vluchten' om een quarantaine te voorkomen. Nog zo'n zomer en je kunt b.v. de Algarve wel afschaffen in economisch opzicht.

Er werd in Spanje wel gesproken over eerst werkenden in de toeristische sector vaccineren, weet niet of dat echt gaat gebeuren. Maar dan zou je een situatie kunnen krijgen dat burgers van die landen nog met beperkingen zitten, tenzij ze kunnen aantonen dat ze onderweg zijn om dikke gevaccineerde Britten van drankjes en hapjes te voorzien. Weet nou niet of dat een ideaalbeeld is.
pi_198603125
Geen vakantie uit angst voor een nieuwe variant waar vaccins niet op werken... Dit is echt de angstpsychose.

Het zou mij echt niets verbazen als het in de herfst nog helemaal niet klaar is. Mijn angst wordt wellicht werkelijkheid. Er is zeker een soort vreemde psychologie gaande op micro- en macroniveau, zowel normale burger als overheid.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198603247
Tied voor koffie.
pi_198603333
Vorige week was Zaterdag niet zo goed, Zondag wel:

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198603416
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 14:01 schreef Cynicio het volgende:
Cijfers!!

Ziekenhuizen -17
IC +23
Niks mis mee 👌
pi_198603545
Patients currently in the hospital:
(difference with yesterday)

🔴2.047 (6)

🟢Clinic: 1.445 (-17)
🔴ICU: 602 (23)

New:
🔴Clinic: 268
🔴ICU: 54

Belabberd slecht, veels te veel opnames weer. Hoogste aantal in kliniek in ruim 2 - 2,5 maand
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198603608
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:36 schreef miss_sly het volgende:

Waar komt dat wantrouwen vandaan dan?
Ik denk dus juist door allerlei charlatans en zaken zoals die data-verhandeling bij de GGD ze extra voorzichtig moeten worden.
De data-verhandeling heeft uiteraard niet plaatsgevonden door artsen, die hebben een eed gezworen.
pi_198603620
UK heeft de helft van de inwoners voor in elk geval 1x gevaccineerd.
Dat zal bij ons nog wel even een paar maanden duren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198603779
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:37 schreef leolinedance het volgende:
De zomervakantie kunnen we wel vergeten mensen!

Bijna overal in Europa lockdowns door derde coronagolf

https://www.telegraaf.nl/(...)oor-derde-coronagolf
"De derde coronagolf rolt in straf tempo over Europa heen".

Nee.
Heel Europa is als een malle kinderen aan het testen omdat die toch de aanjagers van de uitbraken zijn gebleken. In sommige delen van Duitsland moeten sommige kinderen zelfs verplicht getest worden elke week, plus de leraren. Bij een besmetting ook de ouders van alle kinderen uit betreffende klas plus de omliggende contacten, en 1 op de 10 kinderen test positief. Dus er is een waar testcircus van tot op heden onontgonnen besmettingen waarbij ook nauwelijks iemand ziek is, of iig weinigen.

Hierdoor komen talloze besmettingen aan het licht die er anders ook waren, maar waar geen haan naar kraaide.
pi_198603814
https://www.ad.nl/buitenl(...)l-vergeten~a795a984/

UK dus op vakantie in eigen land, ondanks dat dat halve land gevaccineerd is...
blablablabla
  zaterdag 20 maart 2021 @ 15:04:15 #271
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_198603852
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:01 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)l-vergeten~a795a984/

UK dus op vakantie in eigen land, ondanks dat dat halve land gevaccineerd is...
Dat is jammer idd.
Ik kan eigenlijk alleen maar jaloers zijn op het enorme tempo waarin ze vaccinaties zetten.
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 15:05:20 #272
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_198603872
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 14:45 schreef _serial_ het volgende:
UK heeft de helft van de inwoners voor in elk geval 1x gevaccineerd.
Dat zal bij ons nog wel even een paar maanden duren.
Mja. Je zou ze toch door elkaar heen willen rammelen... Er zal echt wel een goede reden zijn waarom het allemaal zo langzaam lijkt te gaan, maar ik had ook gehoopt dat we intussen verder waren. We kunnen alleen maar afwachten. Boos worden heel ook weinig zin.
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 15:05:42 #273
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198603877
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 23:40 schreef nostra het volgende:
Blij dat we daar niet al te restrictief in zijn zeg als ik dit zo lees. We kunnen gelukkig gewoon naar kantoor als we dat willen, wel met een maximum van 15 man. Maar ik word wel ontslagen, dus heel veel arbeidsvreugde zit er ook weer niet bij. ;)
Klote zeg, sterkte! :{

Overigens zat ik afgelopen december in dezelfde situatie. Voor mij heeft het gelukkig goed uitgepakt. Zit sinds deze maand op een plek met leukere werkzaamheden, meer uitdaging én betere arbeidsvoorwaarden. Probeer het dan ook als een kans te zien! Ik weet niet in welke markt je actief bent, maar ik vond de ‘sollicitatiemarkt’ overigens ook wel meevallen. Meer dan genoeg leuke vacatures.

Succes in ieder geval. ^O^
pi_198603901
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:04 schreef Celestien het volgende:

[..]

Dat is jammer idd.
Ik kan eigenlijk alleen maar jaloers zijn op het enorme tempo waarin ze vaccinaties zetten.
Zeker maar de suggestie terecht of onterecht die men wekt is dat door die varianten we allemaal langer in lockdown of in elk geval mmet flinke maatregelen
zullen blijven opgescheept. Zelfs als een meerderheid gevaccineerd is. Dan ga je je toch of vragen of we er ooit echt vanaf komen.
blablablabla
  zaterdag 20 maart 2021 @ 15:08:48 #275
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198603922
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 14:58 schreef Za het volgende:

[..]

"De derde coronagolf rolt in straf tempo over Europa heen".

Nee.
Heel Europa is als een malle kinderen aan het testen omdat die toch de aanjagers van de uitbraken zijn gebleken. In sommige delen van Duitsland moeten sommige kinderen zelfs verplicht getest worden elke week, plus de leraren. Bij een besmetting ook de ouders van alle kinderen uit betreffende klas plus de omliggende contacten, en 1 op de 10 kinderen test positief. Dus er is een waar testcircus van tot op heden onontgonnen besmettingen waarbij ook nauwelijks iemand ziek is, of iig weinigen.

Hierdoor komen talloze besmettingen aan het licht die er anders ook waren, maar waar geen haan naar kraaide.
Zoals ik gisteren ook al steeds probeerde te zeggen, volgens mij ligt het echt genuanceerder. Ja, er worden veel meer kinderen getest, maar er liggen ook bijna 100 mensen meer op de IC in vergelijking met een maand geleden (510 versus 602).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')