Gewaagd. Ik zou het naakt niet durven.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:21 schreef nostra het volgende:
Paar naakte calls Basic-Fit geschreven FEB22 @ 39. Gaat pijn doen als er hosanna is omdat het allemaal zo erg meevalt de 14e. In de basis verder al een schuldenhut natuurlijk.
Ja, het is natuurlijk een enorm emotie-aandeel, vandaar dat de tijdswaarde (en dus schrijven) ook aantrekkelijk is, maar zeker niet risico-arm. Ze moeten per volgende week volgens het in vorig jaar december geamendeerde bankconvenant een leverage ratio (schuld/ebitda) van <= 4,50* hebben; dat zie ik pertinent niet gebeuren en ik zie ook niet in hoe ze de financiële effecten van de zoveelste overheidsbeperking zouden mogen normaliseren. Helemaal niet gezien de langetermijnvisie die uit Den Haag aan het uitlekken is ("nieuwe lockdowns zeker niet uitgesloten"). Dus dat kan bijna niet anders dan de hand bij de aandeelhouder ophalen - en wel in januari al.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:32 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Gewaagd. Ik zou het naakt niet durven.
Why not put optie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk een enorm emotie-aandeel, vandaar dat de tijdswaarde (en dus schrijven) ook aantrekkelijk is, maar zeker niet risico-arm. Ze moeten per volgende week volgens het in vorig jaar december geamendeerde bankconvenant een leverage ratio (schuld/ebitda) van <= 4,50* hebben; dat zie ik pertinent niet gebeuren en ik zie ook niet in hoe ze de financiële effecten van de zoveelste overheidsbeperking zouden mogen normaliseren. Helemaal niet gezien de langetermijnvisie die uit Den Haag aan het uitlekken is ("nieuwe lockdowns zeker niet uitgesloten"). Dus dat kan bijna niet anders dan de hand bij de aandeelhouder ophalen - en wel in januari al.
Maar hey, het is BFIT, dus we kunnen zo morgen himmelhoch sprinten en tekent de bank lachend een waiver.
* met de afspraak om de LTM EBITDA te mogen fingeren op 4 maal Q4 underlying
Dan betaal ik voor die tijd en vola. Zie ze overigens ook niet instorten, bij de vorige emissie stegen ze vrolijk.quote:
Kzit met put opties adyen uitoefenprijs 2000 @ maart 22.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Dan betaal ik voor die tijd en vola. Zie ze overigens ook niet instorten, bij de vorige emissie stegen ze vrolijk.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 17:07 schreef ludovico het volgende:
5 Adyen Put opties (gaan per 10 onderliggende aandelen ipv 100) gekocht, uitoefenprijs 2000 maart 22, 29 euro.
quote:
U kunt meekijken met mijn emotionele achtbaan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kzit met put opties adyen uitoefenprijs 2000 @ maart 22.
Denk dat de angst wel uit de markt is eigenlijk dus ben bang dat ik die waarde verlies.
Op 80 verkoop ik ze wel gelijk allemaal. Die waardering is ridicuul. Ik koop ze dan weer terug in de 40.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:23 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Die ga ik ook in de gaten houden. Zie hem wel gemakkelijk stijgen naar de 80 binnen dit jaar..
Had je ze bij IPO te pakken?quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Op 80 verkoop ik ze wel gelijk allemaal. Die waardering is ridicuul. Ik koop ze dan weer terug in de 40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |