Och!quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:05 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb een nacht wakker gelegen en word nog steeds verdrietig als ik eraan denk. Daarom durf ik die andere docu's niet te kijken.

Ja die was erg leuk! Cgi viel soms wat tegen. En lieve hondquote:Op vrijdag 16 april 2021 23:30 schreef Pap89 het volgende:
Love and Monsters is een erg leuke “adventure” film, zeker een aanrader.

SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chadwick Boseman: Portrait of an Artist - [VS] 2021 AL 0:21 uur - Netflix Original | Documentaire
Schrijvers, regisseurs en acteurs komen bij elkaar voor een gesprek over het buitengewone artistieke proces van Chadwick Boseman.
Minions - [VS] 2015 6 1:30 uur | Comedy, Feelgood
De banaangele brabbelende handlangers van ‘Verschrikkelijke ikke’ zijn de sterren in deze prequel die het verhaal vertelt van hun aanbidding van een superschurk.
Six Minutes To Midnight - [VK] 2021 12 1:39 uur | Drama, Thriller
Een Britse geheim agent infiltreert in een Engelse kostschool voor dochters van hooggeplaatste nazi's. Hij wordt hoofdverdachte in een moordzaak.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.

Hoezo hard?quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:38 schreef riazop het volgende:
lesbothriller Ride or Die schijnt hard te zijn

zijn liedjes zijn een stuk beterquote:

Dat is toch een vervolg op The Young Pope?quote:Op zondag 18 april 2021 20:43 schreef MaJo het volgende:
Ik kijk nu The New Pope en vind het behoorlijk bizar maar het intrigeert me wel. We doen 1 aflevering op een avond, anders wordt het teveelIk ben na 3 afleveringen wel benieuwd hoe het verder gaat en ook besloten om verder te kijken. Na de eerste aflevering dacht ik echt WTF
![]()

Kloptquote:Op zondag 18 april 2021 20:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat is toch een vervolg op The Young Pope?

Ik vond het een geweldige serie.quote:Op zondag 18 april 2021 20:43 schreef MaJo het volgende:
Ik kijk nu The New Pope en vind het behoorlijk bizar maar het intrigeert me wel. We doen 1 aflevering op een avond, anders wordt het teveelIk ben na 3 afleveringen wel benieuwd hoe het verder gaat en ook besloten om verder te kijken. Na de eerste aflevering dacht ik echt WTF
![]()

Betekent dit een pauze voor Supergirl....?quote:

Volgens de app komen er gewoon wekelijks afleveringen (t/m 7). Daarna is het klaar met Supergirl.quote:Op maandag 19 april 2021 08:54 schreef avotar het volgende:
[..]
Betekent dit een pauze voor Supergirl....?
Oh tof!quote:Overigens, 2 dagen terug heeft heel kort de trailer Love, Death + Robots S2 online gestaan.
Enjoy:
https://www.reddit.com/r/(...)ts_volume_2_trailer/

Als ik het niveau van het huidige seizoen zie, is het misschien maar goed ook.quote:Op maandag 19 april 2021 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens de app komen er gewoon wekelijks afleveringen (t/m 7). Daarna is het klaar met Supergirl.

Batwoman had niet gehoeven, dat was het keerpunt. Verder ben ik sowieso wel voor het goed afsluiten van een serie. Beter vijf goeie seizoenen dan te lang doorgaan.quote:Op maandag 19 april 2021 09:19 schreef avotar het volgende:
[..]
Als ik het niveau van het huidige seizoen zie, is het misschien maar goed ook.
Ze hebben last van hetzelfde issue dat met name Arrow ook had... er komen gewoon te veel superhelden bij. Dat zal in de strips ook wel zo zijn, maar dan nog irriteert het me wel.

quote:Op maandag 19 april 2021 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Batwoman had niet gehoeven, dat was het keerpunt. Verder ben ik sowieso wel voor het goed afsluiten van een serie. Beter vijf goeie seizoenen dan te lang doorgaan.
Die Arrowverse mogen ze daarom wel rap gaan afsluiten inderdaad.
Prison Break pyro guy stopt zelf al bij Legends. Dan is het ook wel klaar daarmee.
Ik bedoel ook binnen de series zelf. Arrow had de kanaries en elk ander hulpje dat weer een pak aan ging trekken.quote:Op maandag 19 april 2021 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Batwoman had niet gehoeven, dat was het keerpunt. Verder ben ik sowieso wel voor het goed afsluiten van een serie. Beter vijf goeie seizoenen dan te lang doorgaan.
Die Arrowverse mogen ze daarom wel rap gaan afsluiten inderdaad.
Prison Break pyro guy stopt zelf al bij Legends. Dan is het ook wel klaar daarmee.

Ja, eens ook.quote:Op maandag 19 april 2021 12:38 schreef avotar het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel ook binnen de series zelf. Arrow had de kanaries en elk ander hulpje dat weer een pak aan ging trekken.
Supergirl heeft dat natuurlijk ook met brainy en dreamer en de marsmannetjes en sentinel etc etc.

quote:Op zondag 18 april 2021 20:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptDie heb ik zelf nooit gezien, kwam er gisteren zelfs pas achter dat er nog een andere serie aan vooraf was gegaan
The Young Pope is zelfs nog een klein stukje beter dan The New Pope.quote:Op zondag 18 april 2021 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het een geweldige serie.
(en ik had The Young Pope ervoor ook nooit gezien).

Als ik het goed heb heeft Supergirl nog een paar afleveringen waarna ze hun tijdsslot weer verliezen aan de rest van het seizoen van Superman & Lois. Zodra die hun eerste seizoen hebben afgerond volgen de laatste afleveringen van Supergirl (en dat zijn inderdaad de laatste afleveringen van de serie) in de zomer.quote:Op maandag 19 april 2021 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens de app komen er gewoon wekelijks afleveringen (t/m 7). Daarna is het klaar met Supergirl.
[..]
Oh tof!

Blij met ondertiteling.quote:

Oh, dat zou ook nog kunnen. Maar wel weer opvallend. Doe dan gewoon deze 7 afleveringen en hou het daarbijquote:Op maandag 19 april 2021 15:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als ik het goed heb heeft Supergirl nog een paar afleveringen waarna ze hun tijdsslot weer verliezen aan de rest van het seizoen van Superman & Lois. Zodra die hun eerste seizoen hebben afgerond volgen de laatste afleveringen van Supergirl (en dat zijn inderdaad de laatste afleveringen van de serie) in de zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |