abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198586571
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:16 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in UK

[ afbeelding ]
GIDSLAND _O_
Go hard or go home
pi_198586577
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net gebeld dat ik volgende week astrazeneca vaccinatie kan halen.

Ik twijfel nog. Trombose komt hier veel voor in mijn familie. Verhoogd risico dus.
Vraag je huisarts / arts ?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198586581
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het ging toch om de bezettingsgraad van de ziekenhuizen en niet om het aantal besmettingen? :?
De gedachtegang is dat een stijging van de besmettingen op termijn een stijging in de ziekenhuizen betekent.

Of dat echt gaat gebeuren hangt m.i. af van de leeftijdsverdeling. Als de laatste tijd veel kinderen en jongeren zijn besmet zal die toename in de ziekenhuizen wel meevallen of in ieder geval nog even op zich laten wachten.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:17:46 #204
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198586584
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:16 schreef Noek het volgende:

[..]

GIDSLAND _O_
It's coming home!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:18:23 #205
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198586591
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog twee uurtjes en we weten het ^O^
We zijn er dan weer bij en dat is pr-hi-maaaaa viva positieve tests besmettingen! *O* w/
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198586607
Wel interessant, Zweden heeft heeft een hele lange tijd het virus goed onder control kunnen houden dmv redelijk hoge natuurlijke immuniteit. Toen het griep seizoen werd liep het ineens weer 'uit de hand'. Als corona het griepseizoen volgt zal het nog een paar weken zijn voordat kunnen verwachten dat er goede verbeteringen te zien zijn.
pi_198586608
Iemand deelde hier laatst een kek grafiekje met de ziekenhuisbezetting verdeeld naar leeftijd. Ik kan die nergens meer vinden.. dat zou gekoppeld met de verwachte vaccinaties een goede indicatie zijn van wanneer de ziekenhuisbezetting eindelijk gaat dalen.
pi_198586621
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het ging toch om de bezettingsgraad van de ziekenhuizen en niet om het aantal besmettingen? :?
Uiteraard. En de relatie tussen besmettingen en ziekenhuisopnames zal door vaccinatie ook steeds minder worden.

Maar het is struisvogelpolitiek om te denken dat als de besmettingen zo hard oplopen dat geen effect gaat hebben in de ziekenhuizen. Daar moeten we ook gewoon realistisch in zijn.
zie email 27 oktober
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:21:00 #209
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198586629
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:16 schreef RipCity het volgende:

[..]

In de Kalverstraat kan he wel bij alle mega toeristische snoepwinkels shoppen maar bij de Hema moet je 4 uur vantevoren bellen. ‘Slogisch.

Volgens mij werkt dat op afspraak shoppen voor
Geen meter want het is doodstil bij de andere shops
Ik wou gister een HEMA rookworst halen voor bij de stamppot.

Zegt m'n vrouw dat ik daarvoor een moment moet reserveren. Ik zeg het is toch eten? Nee maakt niet uit.

Blijkt ze gewoon gelijk te hebben. Fuck this shit, dan maar geen rookworst.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:21:17 #210
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_198586633
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, ook voor het buitenland :Y Wel alles binnen Europa. Buiten de EU zie ik sowieso niks gebeuren dit jaar. Heel misschien dat dat volgend jaar weer wat meer kan.

Ja, er zijn nogal veel vragen. Daarom ook gewoon meerdere opties aangehouden en verspreid over de komende maanden. Iets met de trein naar de UK, vliegtuig naar Wenen, een auto vakantie in de zomer, etc. Als blijkt dat die opties toch niet kunnen (om wat voor reden dan ook - quarantaine verplichtingen, regels rondom vaccinatiepaspoort, is de horeca in dat land wel geopend, etc) dan annuleren we gewoon gratis (en nu ook nog niks betaald) en doen we hetzelfde voor de herfst. Er zal een moment komen dat er weer iets kan en daar willen we dan meteen gebruik van maken zonder meteen woekerprijzen te betalen. Gewoon veel in de gaten houden de komende maanden. Maar het is best veel inderdaad; helemaal als je kinderen hebt lijkt me. Ik hoop dat er voor ons allemaal wat mogelijk is dit jaar; ook buiten NL *O*
Lijkt me zo heerlijk om weer 'vrij' te zijn. Lekker 'de hort op', nieuwe plaatsen ontdekken, zien hoe mijn meisje haar ogen uit kijkt. Ze is nog nooit naar het buitenland geweest, heeft geen idee hoe het is om te vliegen, hoe het is om in de bergen te lopen etc. Kijk uit naar haar eerste indrukken & het plezier. Natuurlijk ben ik al aan het rondkijken: al het werk wat ik vorig jaar gedaan heb qua uitzoeken van onze vakantie, staat nog gewoon op de pc. Een vakantie zou zo geboekt kunnen zijn.

Mijn eigen huis ben ik intussen goed beu :D
(Un)masking for the greater good.
pi_198586637
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Nee, elke andere vorm van versoepelingen zouden onbespreekbaar moeten zijn voor de avondklok afgeschaft is. De avondklok raakt teveel mensen en vooral ook jongeren. Men groeit echt niet mee met die maatregel.

Hef die avondklok en bezoekbeperking van 1 op, dan kweek je weer wat begrip bij mensen. Daarna mag je van mij gaan praten over terrasjes en andere zaken, die kunnen ook nog wel 2 weken wachten dan is het sowieso ook beter weer.
Ik ben het hier mee eens hoor.

Maar als je een andere afweging maakt tbv onderwijs (of wat mij betreft ook sport) kan ik dat nog snappen. Dat is gewoon cruciaal voor de gezondheid en het welzijn van de bevolking.

Een terrasje is dat niet en die uitruil vind ik echt onaanvaardbaar.
zie email 27 oktober
pi_198586668
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:12 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Ik weet dat wanneer de R-waarde stijgt er minder kans is op versoepelingen.
En dat is het hele eieren eten, al die kindjes worden gewoon vrolijk meegeteld in het R getal, stom fop instituut.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198586680
Horen we nog wel eens iets van de Britse variant trouwens of is dat uit de mode?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:25:21 #214
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198586696
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:24 schreef raptorix het volgende:
Horen we nog wel eens iets van de Britse variant trouwens of is dat uit de mode?
Ja, het EK deze zomer wordt waarschijnlijk een Britse variant.
pi_198586709
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

En dat is het hele eieren eten, al die kindjes worden gewoon vrolijk meegeteld in het R getal, stom fop instituut.
We deden het om de zorg te ontlasten, maar inmiddels willen we zo weinig mogelijk positieve testuitslagen. Boeit niet of je daarna in het ziekenhuis wordt opgenomen of dat je asymptomatisch bent.
pi_198586724
quote:
Paar dagen geleden nog bij Op1

https://twitter.com/op1npo/status/1371947498168799232
pi_198586725
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:17 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Vraag je huisarts / arts ?
Ik ben bang dat die hier ook te weinig vanaf weet.
pi_198586731
quote:
Als het volk weer wat vrijer aan het handelen is zal het wel weer voorbij komen om mensen weer in het gareel te krijgen. Een poging tot althans.
pi_198586732
Ik snap niet waarom het 'daglicht' wordt aangevoerd als argument om de avondklok af te schaffen. Juist dan is die misschien wel effectiever.

Als je als leider van een natie zulke ingrijpende beslissingen moet nemen om ons door deze crisis te loodsen moet je niet met zulke emotionele onzinargumenten komen. Mensen zijn niet allemaal een stel slapjanussen die helemaal van slag raken omdat ze binnen moeten zijn ondanks dat het daglicht is. Kom op zeg.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:29:03 #220
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198586771
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:27 schreef Confetti het volgende:
Ik snap niet waarom het 'daglicht' wordt aangevoerd als argument om de avondklok af te schaffen. Juist dan is die misschien wel effectiever.

Als je als leider van een natie zulke ingrijpende beslissingen moet nemen om ons door deze crisis te loodsen moet je niet met zulke emotionele onzinargumenten komen. Mensen zijn niet allemaal een stel slapjanussen die helemaal van slag raken omdat ze binnen moeten zijn ondanks dat het daglicht is. Kom op zeg.
Effectief straks ja, als je mensen straks parken moet gaan uitjagen als het 's avonds nog licht is en ze daar zitten op kleedjes... Komt er dan een waterkanon bij kijken?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198586775
quote:

Waarom denk jij dat vrijheidsberoving de zwaarste straf is die fatsoenlijke landen opleggen? Dat is niet voor niet hè?
Daar zo lichtzinnig over doen vind ik echt stuitend.
zie email 27 oktober
pi_198586779
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:21 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik wou gister een HEMA rookworst halen voor bij de stamppot.

Zegt m'n vrouw dat ik daarvoor een moment moet reserveren. Ik zeg het is toch eten? Nee maakt niet uit.

Blijkt ze gewoon gelijk te hebben. Fuck this shit, dan maar geen rookworst.
Tja, ik had een week geleden iets online besteld bij de hema. Levertijd was 3 dagen. Kreeg dinsdag al een mail dat het klaarlag en ik een afspraak kon maken om het op te komen halen.
Vanochtend had ik een winkelafspraak bij de HEMA, rond half 11, dacht, maak gelijk even een afspraak om die bestelling af te halen. Was alles al vol, eerste moment was 1 uur. Dus ik dacht, ik vraag even, ik ben er nu toch. Nope, ze konden het niet meegeven. Dus ik ging om 11 uur de HEMA uit en was er om 1 uur weer. Tot zover de bewegingen beperken.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198586783
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

We deden het om de zorg te ontlasten, maar inmiddels willen we zo weinig mogelijk positieve testuitslagen. Boeit niet of je daarna in het ziekenhuis wordt opgenomen of dat je asymptomatisch bent.
Zit me best dwars dat daar geen kritische vragen over gesteld worden. Enorm veel mensen die enkel begrip hebben voor maatregelen omdat de zorg het niet meer aan kon. Maar nu lijkt het steeds meer om het aantal besmettingen te draaien. Maar blijkbaar vindt NL het wel best, gezien er toch weer massaal voor de huidige partijen gekozen is. Als ze straks echt elke besmetting willen voorkomen....zitten we straks in 2022 alsnog met beperkende maatregelen.
pi_198586785
quote:
Mensen zijn niet allemaal een stel slapjanussen die helemaal van slag raken omdat ze binnen moeten zijn ondanks dat het daglicht is.
We zijn niet allemaal Fokkers hè.
pi_198586788
quote:
Dat is inderdaad een slecht argument. Het is langer licht en mensen vinden het moeilijker om zich aan de avondklok te houden, dus afschaffen. Huh?

Wat een beter argument is, is dat door het daglicht de vermeende beperking van vrijheden als veel groter wordt ervaren. Het boeit veel minder als je binnen moet blijven op een koude, donkere avond.
pi_198586794
quote:
De Britse variant, bestaat.
De Britse variant is besmettelijker.
De Britse variant heeft de overhand.

dat is allemaal bekend, dus er is nik smeer echt over te melden, heeft niets met mode te maken.
pi_198586814
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Jaap zijn model heeft aangegeven dat we over 11 dagen 1500 mensen met Corona op de IC hebben, we zitten nu dus op 560, Woensdag gaat hij dus weer compleet nat met zijn model, wat denk je? Avond ervoor persco van Rutte die ongetwijfeld gaat roepen: BESMETTINGEN STIJGEN NOG STEEEDS.

Die lui zijn zo voorspelbaar, je word er treurig van.
pi_198586843
Het schijnt dat Kaag afschaffing van de avondklok eist. Nou dan weten we het wel...
zie email 27 oktober
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:34:07 #229
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198586849
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef trein2000 het volgende:
Het schijnt dat Kaag afschaffing van de avondklok eist. Nou dan weten we het wel...
Gaat ie binnenkort in elk geval naar half tien.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:34:12 #230
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198586853
quote:
Dan gebeurt het dus niet?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198586855
quote:
Kaag hangt nog met haar hoofd in de wolken van die tafeldans!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:34:23 #232
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198586856
quote:
Ja die denkt wat in de melk te brokkelen te hebben na de winst. Nieuw leiderschap was het toch?
pi_198586857
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jaap zijn model heeft aangegeven dat we over 11 dagen 1500 mensen met Corona op de IC hebben, we zitten nu dus op 560, Woensdag gaat hij dus weer compleet nat met zijn model, wat denk je? Avond ervoor persco van Rutte die ongetwijfeld gaat roepen: BESMETTINGEN STIJGEN NOG STEEEDS.

Die lui zijn zo voorspelbaar, je word er treurig van.
Jaap laat oude voorspellingen niet meer zien. Hij komt gewoon met een compleet nieuwe elke keer. Logisch ook, aangezien zijn voorspelling elke keer compleet debiele was.
pi_198586860
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef popje het volgende:

[..]

Dan gebeurt het dus niet?
U bent onbekend met de Jetten-doctrine?
zie email 27 oktober
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:35:08 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198586871
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net gebeld dat ik volgende week astrazeneca vaccinatie kan halen.

Ik twijfel nog. Trombose komt hier veel voor in mijn familie. Verhoogd risico dus.
Heb je al antistoffen laten bepalen? Als je ze al hebt kun je wellicht wat meer geïnformeerd beslissen of je wacht tot je een andere zou kunnen krijgen

Of het ieniemienie risico nemen natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198586872
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Gaat ie binnenkort in elk geval naar half tien.
En met een negatieve test niet ouder dan 48 uur mag je tot half elf.
I'll give you something to do
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:35:20 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198586874
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ja die denkt wat in de melk te brokkelen te hebben na de winst. Nieuw leiderschap was het toch?
Staatsgreep
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:36:12 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198586886
quote:
pi_198586898
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Kaag hangt nog met haar hoofd in de wolken van die tafeldans!
https://nos.nl/artikel/23(...)egens-zomertijd.html
zie email 27 oktober
pi_198586912
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijwerkingen-trombose

Nederland: 'Mensen krijgen een sms'je om zelf een nieuwe afspraak in te plannen. Ze moeten daarbij zelf hun BSN-nummer doorgeven, die mogen wij niet bewaren.'' Ook moeten de locaties opnieuw in gereedheid worden gebracht, en dat kost tijd. De GGD verwacht dat aanstaande woensdag de vaccinaties kunnen worden hervat.

Andere landen: In onder meer Frankrijk, Duitsland en Italië worden de vaccinaties vandaag weer opgestart.

:D :D :D
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 13:38:27 #241
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198586916
Grapperhaus: aantal besmettingen op 7500
Minister Grapperhaus zei na de ministerraad dat het aantal besmettingen op één dag inmiddels is gestegen naar 7500. Hij loopt daarmee vooruit op de RIVM-cijfers die later vandaag worden bekendgemaakt.

"Ik sta hier niet in een ontspannen stemming van: laten we eens kijken wat er allemaal kan gebeuren. We moeten echt heel behoedzaam zijn." Over een mogelijk afschaffen van de avondklok zei hij dat de situatie te ernstig is om daar nu al over te speculeren, de ene of de andere kant op.

Ok, vandaag dus een flinke stijging te verwachten blijkbaar?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:38:57 #242
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_198586927
7400 nieuwe positieven afgelopen etmaal, hoogste aantal sinds begin januari
AMSTERDAM - Tussen donderdagochtend en vrijdagochtend zijn ongeveer 7400 nieuwe coronagevallen geregistreerd. Dat meldt minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) na afloop van de wekelijkse ministerraad.

Dat zou het hoogste aantal sinds 8 januari zijn. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) brengt in de loop van de middag het exacte cijfer naar buiten.

Het reproductiegetal, dat aangeeft hoe snel het virus zich verspreidt, staat volgens de laatste berekeningen op 1,14. Dat betekent dat honderd besmette personen 114 anderen aansteken. „Ik word er wel vrij, ik zou bijna zeggen, kortademig van”, zegt Grapperhaus over de nieuwste cijfers.

bron:

Ferd zijn kortademigheid heeft een eigen nieuwsbericht gekregen _O-
pi_198586928
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Jaap laat oude voorspellingen niet meer zien. Hij komt gewoon met een compleet nieuwe elke keer. Logisch ook, aangezien zijn voorspelling elke keer compleet debiele was.
Klopt, vorige keer zei ie: We hebben het R0 van de Britse variant naar beneden gesteld, re-fitten noemt ie dat, dat is leuk voor wetenschappelijk onderzoek, maar hij moet een voorspellend model gebruiken, en als je dan de besmettelijkheid moet inschatten dan moet je gewoon eerlijk zijn en zeggen: Ja het kan slecht uitpakken, maar ook heel goed, bij Jaap is het echter altijd met een bepaalde zekerheid: Waarschijnlijk slecht.

In dat andere topic over waarom R zo hoog is loopt ook zo een figuur rond, die beweerd dat ik niks van modellen snap, nu ben ik geen expert daarop, maar gewone statistische analyse geeft gewoon een heel ander beeld.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:39:03 #244
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198586929
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:38 schreef Cynicio het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijwerkingen-trombose

Nederland: 'Mensen krijgen een sms'je om zelf een nieuwe afspraak in te plannen. Ze moeten daarbij zelf hun BSN-nummer doorgeven, die mogen wij niet bewaren.'' Ook moeten de locaties opnieuw in gereedheid worden gebracht, en dat kost tijd. De GGD verwacht dat aanstaande woensdag de vaccinaties kunnen worden hervat.

Andere landen: In onder meer Frankrijk, Duitsland en Italië worden de vaccinaties vandaag weer opgestart.

:D :D :D
Ik lach er maar gewoon om. Die 4 dagen zullen het verschil ook wel niet meer gaan maken.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:39:22 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198586937
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:38 schreef dick_laurent het volgende:
Grapperhaus: aantal besmettingen op 7500
Minister Grapperhaus zei na de ministerraad dat het aantal besmettingen op één dag inmiddels is gestegen naar 7500. Hij loopt daarmee vooruit op de RIVM-cijfers die later vandaag worden bekendgemaakt.

"Ik sta hier niet in een ontspannen stemming van: laten we eens kijken wat er allemaal kan gebeuren. We moeten echt heel behoedzaam zijn." Over een mogelijk afschaffen van de avondklok zei hij dat de situatie te ernstig is om daar nu al over te speculeren, de ene of de andere kant op.

Ok, vandaag dus een flinke stijging te verwachten blijkbaar?
Ik blijf het absurd vinden hoe die Pipo's cijfers zonder context zo maar klakkeloos vergelijken met elkaar en zulke verstrekkende conclusies uit trekken :{ :N
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:39:52 #246
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198586948
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:38 schreef Oliver23 het volgende:
7400 nieuwe positieven afgelopen etmaal, hoogste aantal sinds begin januari
AMSTERDAM - Tussen donderdagochtend en vrijdagochtend zijn ongeveer 7400 nieuwe coronagevallen geregistreerd. Dat meldt minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) na afloop van de wekelijkse ministerraad.

Dat zou het hoogste aantal sinds 8 januari zijn. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) brengt in de loop van de middag het exacte cijfer naar buiten.

Het reproductiegetal, dat aangeeft hoe snel het virus zich verspreidt, staat volgens de laatste berekeningen op 1,14. Dat betekent dat honderd besmette personen 114 anderen aansteken. „Ik word er wel vrij, ik zou bijna zeggen, kortademig van”, zegt Grapperhaus over de nieuwste cijfers.

bron:

Ferd zijn kortademigheid heeft een eigen nieuwsbericht gekregen _O-
Ferd moet ook in een boterhamzakje blazen, net als Ernst.
pi_198586962
Is het nou 7.400 of 7.500?

Dat maakt het verschil of ik op 1 april wel of geen biertje kan nuttigen op het terras.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:41:35 #249
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198586966
Apart dat er nu ineens een cijfer naar buiten komt. Waarom vandaag wel en andere dagen hoor je dat nooit?
We zullen het zien om 15.15
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:41:53 #250
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_198586970
Stel je voor dat het getal van 7400 niet klopt, en 6400 moet zijn. Heeft Ferd wat uit te leggen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')