De Britse variant, bestaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:24 schreef raptorix het volgende:
Horen we nog wel eens iets van de Britse variant trouwens of is dat uit de mode?
Jaap zijn model heeft aangegeven dat we over 11 dagen 1500 mensen met Corona op de IC hebben, we zitten nu dus op 560, Woensdag gaat hij dus weer compleet nat met zijn model, wat denk je? Avond ervoor persco van Rutte die ongetwijfeld gaat roepen: BESMETTINGEN STIJGEN NOG STEEEDS.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We deden het om de zorg te ontlasten, maar inmiddels willen we zo weinig mogelijk positieve testuitslagen. Boeit niet of je daarna in het ziekenhuis wordt opgenomen of dat je asymptomatisch bent.
Gaat ie binnenkort in elk geval naar half tien.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef trein2000 het volgende:
Het schijnt dat Kaag afschaffing van de avondklok eist. Nou dan weten we het wel...
Dan gebeurt het dus niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef trein2000 het volgende:
Het schijnt dat Kaag afschaffing van de avondklok eist. Nou dan weten we het wel...
Kaag hangt nog met haar hoofd in de wolken van die tafeldans!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef trein2000 het volgende:
Ja die denkt wat in de melk te brokkelen te hebben na de winst. Nieuw leiderschap was het toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef trein2000 het volgende:
Jaap laat oude voorspellingen niet meer zien. Hij komt gewoon met een compleet nieuwe elke keer. Logisch ook, aangezien zijn voorspelling elke keer compleet debiele was.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jaap zijn model heeft aangegeven dat we over 11 dagen 1500 mensen met Corona op de IC hebben, we zitten nu dus op 560, Woensdag gaat hij dus weer compleet nat met zijn model, wat denk je? Avond ervoor persco van Rutte die ongetwijfeld gaat roepen: BESMETTINGEN STIJGEN NOG STEEEDS.
Die lui zijn zo voorspelbaar, je word er treurig van.
Heb je al antistoffen laten bepalen? Als je ze al hebt kun je wellicht wat meer geïnformeerd beslissen of je wacht tot je een andere zou kunnen krijgenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net gebeld dat ik volgende week astrazeneca vaccinatie kan halen.
Ik twijfel nog. Trombose komt hier veel voor in mijn familie. Verhoogd risico dus.
En met een negatieve test niet ouder dan 48 uur mag je tot half elf.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gaat ie binnenkort in elk geval naar half tien.
Staatsgreepquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja die denkt wat in de melk te brokkelen te hebben na de winst. Nieuw leiderschap was het toch?
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)egens-zomertijd.htmlquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Kaag hangt nog met haar hoofd in de wolken van die tafeldans!
Klopt, vorige keer zei ie: We hebben het R0 van de Britse variant naar beneden gesteld, re-fitten noemt ie dat, dat is leuk voor wetenschappelijk onderzoek, maar hij moet een voorspellend model gebruiken, en als je dan de besmettelijkheid moet inschatten dan moet je gewoon eerlijk zijn en zeggen: Ja het kan slecht uitpakken, maar ook heel goed, bij Jaap is het echter altijd met een bepaalde zekerheid: Waarschijnlijk slecht.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jaap laat oude voorspellingen niet meer zien. Hij komt gewoon met een compleet nieuwe elke keer. Logisch ook, aangezien zijn voorspelling elke keer compleet debiele was.
Ik lach er maar gewoon om. Die 4 dagen zullen het verschil ook wel niet meer gaan maken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:38 schreef Cynicio het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijwerkingen-trombose
Nederland: 'Mensen krijgen een sms'je om zelf een nieuwe afspraak in te plannen. Ze moeten daarbij zelf hun BSN-nummer doorgeven, die mogen wij niet bewaren.'' Ook moeten de locaties opnieuw in gereedheid worden gebracht, en dat kost tijd. De GGD verwacht dat aanstaande woensdag de vaccinaties kunnen worden hervat.
Andere landen: In onder meer Frankrijk, Duitsland en Italië worden de vaccinaties vandaag weer opgestart.
![]()
![]()
Ik blijf het absurd vinden hoe die Pipo's cijfers zonder context zo maar klakkeloos vergelijken met elkaar en zulke verstrekkende conclusies uit trekkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:38 schreef dick_laurent het volgende:
Grapperhaus: aantal besmettingen op 7500
Minister Grapperhaus zei na de ministerraad dat het aantal besmettingen op één dag inmiddels is gestegen naar 7500. Hij loopt daarmee vooruit op de RIVM-cijfers die later vandaag worden bekendgemaakt.
"Ik sta hier niet in een ontspannen stemming van: laten we eens kijken wat er allemaal kan gebeuren. We moeten echt heel behoedzaam zijn." Over een mogelijk afschaffen van de avondklok zei hij dat de situatie te ernstig is om daar nu al over te speculeren, de ene of de andere kant op.
Ok, vandaag dus een flinke stijging te verwachten blijkbaar?
Ferd moet ook in een boterhamzakje blazen, net als Ernst.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:38 schreef Oliver23 het volgende:
7400 nieuwe positieven afgelopen etmaal, hoogste aantal sinds begin januari
AMSTERDAM - Tussen donderdagochtend en vrijdagochtend zijn ongeveer 7400 nieuwe coronagevallen geregistreerd. Dat meldt minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) na afloop van de wekelijkse ministerraad.
Dat zou het hoogste aantal sinds 8 januari zijn. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) brengt in de loop van de middag het exacte cijfer naar buiten.
Het reproductiegetal, dat aangeeft hoe snel het virus zich verspreidt, staat volgens de laatste berekeningen op 1,14. Dat betekent dat honderd besmette personen 114 anderen aansteken. „Ik word er wel vrij, ik zou bijna zeggen, kortademig van”, zegt Grapperhaus over de nieuwste cijfers.
bron:
Ferd zijn kortademigheid heeft een eigen nieuwsbericht gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |