quote:NPO 1: 17 maart 20:35 - 01:05
Rob Trip presenteert de verkiezingsavond van de NOS. Hij krijgt versterking van Malou Petter, die het grote uitslagenscherm bedient. Verder in de studio: volop duiders en de Haagse verslaggevers van de NOS.
Drie dagen lang mocht Nederland naar de stembus en nu is het eindelijk tijd voor de verkiezingsuitslag. Vanuit de studio in Hilversum presenteert Rob Trip Nederland kiest: De uitslagen. De hele avond druppelen de resultaten binnen en Malou Petter heeft ditmaal de eer om het grote scherm te bedienen waarop die overzichtelijk in beeld komen.
Arjan Noorlander
In de studio zijn deskundigen aanwezig, zoals politicoloog Carolien van Ham en electoraal geograaf Josse de Voogd. Verder reageren diverse Haagse kopstukken op de uitslagen en zijn politiek verslaggevers Ron Fresen, Marleen de Rooy en Arjan Noorlander present om de ontwikkelingen te duiden. Omdat het wel eens een latertje zou kunnen worden, is er morgenochtend ook nog volop aandacht voor de uitslagen in extra uitzendingen.
quote:Als de uitslag in een gemeente bekend is krijgt die gemeente op de kaart de kleur van de grootste partij.
Via het menu is de landelijke uitslag te bekijken, in percentage en in verwachte aantal zetels. In de coalitiebouwer kun je kijken met welke combinatie een meerderheid haalbaar is in de Tweede Kamer.
Paarsgepunte pluslans om Nederlanders nog eens een paar jaar flink uit te wonen.quote:
Kennelijk een hoop linkse stemmers toch voor D66 gestemd. Kaag's kutje is dan toch wat lekkerder dan die van Jesse en de Lili's.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:44 schreef Jojoke het volgende:
CDA heeft weliswaar verloren, maar het verlies op links is helemaal tragisch. Mij lijkt VVD-D66-CDA het meest logisch. Als er een vierde partij nodig is dan zal D66 graag een progressieve partij erbij hebben. Ik denk ze misschien zusterpartij Volt kunnen overhalen om in het kabinet te stappen. Ik denk dat Volt zelf geen kabinetsleden kan leveren, dus gedoogsteun lijkt logischer.
Ja. Felicitaties voor forum zijn op hun plaats.quote:
Malou Petter, ik kijk wel uit, wil geen snedige column van Youp voor mijn flikker.quote:
Van Rossem.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk een hoop linkse stemmers toch voor D66 gestemd. Kaag's kutje is dan toch wat lekkerder dan die van Jesse en de Lili's.
Mark mag de klus afmakenquote:
Ok, gefeliciteerd! 🥳quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Felicitaties voor forum zijn op hun plaats.
haha, weggegooide stem op code oranjequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gewoon een nachtmerrie en word straks op woensdagochtend wakker.
Ze stonden ooit op 28 in de peilingen. Ik zou het als een nederlaag beschouwen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Felicitaties zijn op hun plaats.
Groundhog Dayquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Marginaal clubje.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
haha, weggegooide stem op code oranje
Stemmen op een partij die de drempel niet haalt maken het waarschijnlijker dat één van de kleinere partijen één van de restzetels krijgt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind de groei van het FvD erg verdacht. Fraude, wat ik je brom.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook de meest onbetrouwbare verkiezingen in de Nederlandse geschiedenis omdat Ollongren de regels heeft aangepast en allemaal richting minder betrouwbaarheid. Dat is een feit waar we niet omheen kunnen.
De enorme plotselinge groei van de meest uitgesproken EU-partijen is heel bijzonder. We zitten al jaren met de EU, die maakt een potje van corona en de vaccinatie en steelt nog maar eens uit onze pensioenpotten, en dan komt daar uit het niets ineens enorme steun voor bij?
Daar mag je best verbaasd over zijn. Als de EU nou iets heel goeds (haha) had gedaan de afgelopen week....
Geen enkele stem is weggegooidquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
dit ja. maarja, alle weggegooide rechtse stemmen zijn goede stemmenquote:
4 jaar lang gezelligheid en debiele debatten.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind de groei van het FvD erg verdacht. Fraude, wat ik je brom.
Waarom?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Veel mensen in mijn omgeving die de coronamaatregelen spuugzat zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk ging 4 jaar geleden op het laatst ook ineens van 2 naar 3 toch?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel lekker dat Klaver klappen krijgt en DENK een zetel verliest.
D66
Grootste teleurstelling van deze verkiezingenquote:
Ik wijs u op post #28quote:
je blijft gewoon een week onder de dekens, of doel je op donderdagochtend.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Dat is eerder het geval bij D66.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef Mikeytt het volgende:
Zullen we roepen dat FvD fraude heeft gepleegd?
Ik voorspelde gisteren al ergens veel stiekeme FvD-stemmers die dat in het openbaar niet zullen zeggen. Goed gegokt, denk ik.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed nadenken. Ik zit met Boris Johnson en de conservatives incl. brexit sinds emigratiequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef PzKpfw het volgende:
Zal me zo langzamerhand maar eens gaan oriënteren op emigratie over een aantal jaren. Het gaat echt de verkeerde kant op in dit land.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Zou Baudet wel gewoon de sleutel hebben van het partijkantoor
Even zappen naar Jinek voor FvD +1quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier kijken we kwaliteit op npo1
Jammer dat het in zo'n pauperstad staat.quote:
Jeetje, ik vond jou altijd een van de betere users op FOK. Wat is er gebeurd met je?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook de meest onbetrouwbare verkiezingen in de Nederlandse geschiedenis omdat Ollongren de regels heeft aangepast en allemaal richting minder betrouwbaarheid. Dat is een feit waar we niet omheen kunnen.
De enorme plotselinge groei van de meest uitgesproken EU-partijen is heel bijzonder. We zitten al jaren met de EU, die maakt een potje van corona en de vaccinatie en steelt nog maar eens uit onze pensioenpotten, en dan komt daar uit het niets ineens enorme steun voor bij?
Daar mag je best verbaasd over zijn. Als de EU nou iets heel goeds (haha) had gedaan de afgelopen week....
too slow Hermanquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk heeft Baudet wel de sleutel van de deur.
Dat is een gruwelijk oud plaatje.quote:
Vlieland is ook binnenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Is het niet tijd voor de eerste gemeente waar een officiële uitslag van binnen is? (Schiermonnikoog dus)
Jij bent eindelijk wakker.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:52 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Jeetje, ik vond jou altijd een van de betere users op FOK. Wat is er gebeurd met je?
Uiteraard wel, D66 en Volt is een stem voor een federale EU. De steun daarvoor is in een dikke week meer dan verdubbeld terwijl de EU van blunder naar blunder struikelde.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over de EU deze verkiezingen dus dat zal er weinig mee te maken hebben
In mijn omgeving ook, waaronder ik. Maar niemand die FvD stemt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veel mensen in mijn omgeving die de coronamaatregelen spuugzat zijn.
In mijn omgeving ook ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veel mensen in mijn omgeving die de coronamaatregelen spuugzat zijn.
Ja, die hadden nipt een derde zetel toen geloof ik.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Denk ging 4 jaar geleden op het laatst ook ineens van 2 naar 3 toch?
Sympathieke vrouw wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
Zou Arib nog kans maken op het voorzitterschap?
Nee joh, uiteindelijk is het gewoon wat het volk wil.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is echt heel veel mis met deze uitslag.
Ach DENK zit er ook al een tijdje, gewoon een nieuw pispaaltjequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik vrees zomaar dat er een zeer slecht mens de Tweede kamer in gaat.
maargoed, ze was in de Amsterdamse gemeenteraad al veelvuldig afwezig met kulredenen.
Zal van D66 afhangen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
Ik denk dat het komt omdat veel mensen een kruisje hebben gezet bij een partijlid van D66 of Volt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uiteraard wel, D66 en Volt is een stem voor een federale EU. De steun daarvoor is in een dikke week meer dan verdubbeld terwijl de EU van blunder naar blunder struikelde.
Ik vind dat dat een verklaring behoeft.
Ik luister.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
‘De uitslag staat mij niet aan, dus het klopt niet.’quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoiquote:
Om kwart voor 4 een kwartier lang geen Fok!. Dan weet je dat alvast.quote:
Veel zwevende kiezers. Jij en ik zijn anti-Europese eenwording, maar voor veel mensen is dat (nu) klaarblijkelijk geen issue.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uiteraard wel, D66 en Volt is een stem voor een federale EU. De steun daarvoor is in een dikke week meer dan verdubbeld terwijl de EU van blunder naar blunder struikelde.
De verklaring is dat het helemaal niet over de EU gegaan is, dus een stem op D66 voor het stemvolk niet een stem op de EU deze verkiezingen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het volk bestaat uit niets dan schapen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, uiteindelijk is het gewoon wat het volk wil.
En het is natuurlijk wel zo dat de coalitie gelijk blijft, maar de gevestigde orde heeft toch gewoon een enorme trap in het gezicht gehad met zo veel nieuwe partijen en ik weet dat je daar blij van wordt
Ja, Schiermonnikoog en Vlieland zijn ieder jaar van grote invloed en tekenend voor het hele land.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef Bluedisplay het volgende:
VVD verliest in beide gemeentes
Zou dit iets betekenen voor de waarde van de exit poll?
Alles, echt werkelijk alles.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik luister.
Wat maakt je zo droevig?
Links moet zich gewoon weer focussen op de onderklasse Nederlanders ipv al dat woke gedoequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef Pedroso het volgende:
PvdA, GL, SP en Partij voor de dieren totaal 30 zetels![]()
Dit is verreweg de laagste uitslag voor de linkse partijen ooit neem ik aan. En dat in deze tijd !
Het volk wil vaccinatiebewijs en reizen naar frankrijk deze zomer met behulp van Sigrid.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het volk bestaat uit niets dan schapen.
Omdat Volt de EU echt wil gaan hervormen zonder roepen vanaf de zijlijn, maar van binnenuit.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jan en Jannie Modaal die er vast van overtuigd zijn dat zij ooit ook tot de bezittende klasse behoren.quote:
Ja maar Rutte heeft ons zo goed door de crisis gesleept....quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met vvd als grootste hoef je daar niet bang voor te zijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Veel zwevende kiezers. Jij en ik zijn anti-Europese eenwording, maar voor veel mensen is dat (nu) klaarblijkelijk geen issue.
Dit...zo treurigquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:56 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ja maar Rutte heeft ons zo goed door de crisis gesleept....
Die werken allemaal nu om hun zaak draaiende te houden en houden niet vakantie op de eilandenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef Bluedisplay het volgende:
VVD verliest in beide gemeentes
Zou dit iets betekenen voor de waarde van de exit poll?
Willen ze straatsburg afschaffen? Dat is echt het grootste gedrocht wat er maar bestaat die maandelijkse verhuizing. Echt schandalig.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:55 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Omdat Volt de EU echt wil gaan hervormen zonder roepen vanaf de zijlijn.
Zo moeilijk is het niet, Kaag heeft de stemmen naar zich toegetrokken van vnl. de linkse partijen en ook van vrouwen van veel partijen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Boomers en andere lui met een (nagenoeg) afbetaalde woning.quote:
Nou ja het is natuurlijk wel logisch dat de grote massa geen grote uitschieters naar links of rechts gaat en voor de status quo gaat.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ben ik wel. De VVD maakt eigen beloften keer op keer niet waar als het gaat om de EU.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met vvd als grootste hoef je daar niet bang voor te zijn
Betaal ik straks gewoon af met vechain @onlogisch @fathankquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Boomers en andere lui met een (nagenoeg) afbetaalde woning.
Dat lijkt Ploumen ook wel te willen (of meer algemeen: niet-hogeropgeleiden, daar zijn ook weer gradaties in), maar de doelgroep hapt alsnog niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Links moet zich gewoon weer focussen op de onderklasse Nederlanders ipv al dat woke gedoe
vloeit volgende keer weer gewoon terug.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, Kaag heeft de stemmen naar zich toegetrokken van vnl. de linkse partijen en ook van vrouwen van veel partijen.
Inmiddels is hem meerdere keren verteld dat veel kiezers tot het laatste moment zweefde.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, Kaag heeft de stemmen naar zich toegetrokken van vnl. de linkse partijen en ook van vrouwen van veel partijen.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:57 schreef -XOR- het volgende:
De VVD-kneus, precies zoals je hem verwacht.
Ik wil dit dan ook echt. En meer mensen met mij.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gewoon adviezen opgevolgd van dat OMT, dat was niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:56 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ja maar Rutte heeft ons zo goed door de crisis gesleept....
De arbeider voelt zich toch geen seconden verbonden met Ploumen? Die zijn allang naar de chronisch boze partijen vertrokkenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat lijkt Ploumen ook wel te willen (of meer algemeen: niet-hogeropgeleiden, daar zijn ook weer gradaties in), maar de doelgroep hapt alsnog niet.
PVV = linksquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:58 schreef RipCity het volgende:
Bij PVV'ers wordt altijd doorgevraagd en moeten ze alle standpunten oplepelen. Bij Links wordt dat nooit gevraagd
Ploumen mist gewoon het charisma van een leider, ik zie de PvdA en SP op termijn wel die koers nemen, GL is reddeloos verloren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat lijkt Ploumen ook wel te willen (of meer algemeen: niet-hogeropgeleiden, daar zijn ook weer gradaties in), maar de doelgroep hapt alsnog niet.
Haar fotostudio man.quote:
Haha, inderdaad. Acteurs?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:58 schreef SignificanteAnder het volgende:
Hoe hebben ze voor elke partij zulke goede stereotype stemmers gevonden?
Dat is coalitiepolitiek. Wat ik vooral van veel mensen hoor is dat ze eigenlijk bij geen enkele partijen zich goed vertegenwoordigd worden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat ben ik wel. De VVD maakt eigen beloften keer op keer niet waar als het gaat om de EU.
Nee, voor de rest hebben ze niet zoveel te melden, een onderscheidend punt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Veel zwevende kiezers. Jij en ik zijn anti-Europese eenwording, maar voor veel mensen is dat (nu) klaarblijkelijk geen issue.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:58 schreef SignificanteAnder het volgende:
Hoe hebben ze voor elke partij zulke goede stereotype stemmers gevonden?
Vandaag was een uitzondering op de avondklok als je bijvoorbeeld wilde kijken naar het tellen van de stemmen!quote:
Liever Bosmaquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
Zo'n ruk naar rechts is gewoon echt funest voor de toekomst van een hele generatie. Die studiebeurs en compensatie ervoor reken ik iig niet meer op.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja het is natuurlijk wel logisch dat de grote massa geen grote uitschieters naar links of rechts gaat en voor de status quo gaat.
Dat er vier nieuwe partijen zijn is echt al een ongelooflijke opschudding van de status quo, dat moet je niet onderschatten
Dat verklaart meteen de populariteit van het niksige D66.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is coalitiepolitiek. Wat ik vooral van veel mensen hoor is dat ze eigenlijk bij geen enkele partijen zich goed vertegenwoordigd worden.
Te dom om te poepenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het volk wil vaccinatiebewijs en reizen naar frankrijk deze zomer met behulp van Sigrid.
Jan Wolkers liep er wel eens rond.quote:
Ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat was toch diezelfde vrouw die in de reportage daarvoor ook al te zien was?
Ik heb zelf wel PvdA gestemd, maar geen Ploumen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De arbeider voelt zich toch geen seconden verbonden met Ploumen? Die zijn allang naar de chronisch boze partijen vertrokken
Die woonde toch op Texel?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:00 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jan Wolkers liep er wel eens rond.
quote:
Viesmad?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Je zult daar maar wonen als totaal doorsnee persoon. Dertien in een dozijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:00 schreef Japepk het volgende:
Meest gemiddelde wijk van Nederland; deprimerender kunnen ze het niet laten klinken denk ik
Je bent blij dat D66 zo hard is gestegen?quote:
Zou het?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:56 schreef 297534 het volgende:
De tijd dat cda en pvda samen > 100 zetels hadden, lijkt wel definitief voorbij
Kijk dan ook geen RTLquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:02 schreef Pedroso het volgende:
Wat moet die vervelende Splinter Chabot nu weer bij RTL ? Die zit tegenwoordig in ieder programma.
Nee, op dat gebied ben ik het niet eens met haar.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:02 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Je bent blij dat D66 zo hard is gestegen?
Als trouwe POL-user kan ik je ook vertellen dat Weltschmerz op FOK! bekend staat als de FvD-webcarequote:Op woensdag 17 maart 2021 22:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Viesmad?![]()
Je klinkt een beetje FvD nu, maar goed, om je uit je droom te helpen, ik heb ook D'66 gestemd, niet dat ik Kaag zo geweldig vind, maar ik ben van Volt geswitched, hopend dat de CDA verdrukt kon worden (gelukt) en we progressief liberaal ipv conservatief liberaal krijgen, de VVD doe je tot Rutte weg is toch niks tegen, dan maar second best
Wie is de Mol bonus incasserenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:02 schreef Pedroso het volgende:
Wat moet die vervelende Splinter Chabot nu weer bij RTL ? Die zit tegenwoordig in ieder programma.
Dan mogen ze mij ook wel interviewen. Dan doe ik een college over de DSI.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:01 schreef monkyyy het volgende:
Ze hadden mij moeten interviewen, dan had ik een korte college Bedrijfsopvolgingsregeling en verhoging van de belastingvrije voet door het verhogen van de algemene heffingskorting gegeven die we hebben genoten de afgelopen jaren ipv GeLd NaAr HeT BuItEnLaNd
Kloof tussen bedrijfsleven en de gemiddelde burger is ook enorm. Zelfs op een forum zie je dat.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:01 schreef monkyyy het volgende:
Ze hadden mij moeten interviewen, dan had ik een korte college Bedrijfsopvolgingsregeling en verhoging van de belastingvrije voet door het verhogen van de algemene heffingskorting gegeven die we hebben genoten de afgelopen jaren ipv GeLd NaAr HeT BuItEnLaNd
Zolang we geen versplinterde coalitie hebben is dat wel ok toch? Zo krijgt iedereen een stem in de tweede kamer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:01 schreef Nielsch het volgende:
Wat een zooitje al die partijen met 1 zetel. BBB, 50Plus, Denk, Bij1.
Verdient er in ieder geval nog één Splinter wat deze verkiezingsavondquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:02 schreef Pedroso het volgende:
DSIgoden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan mogen ze mij ook wel interviewen. Dan doe ik een college over de DSI.
Net boven Arnhem.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef Mikeytt het volgende:
Nog steeds enkel Schiermonnikoog en Vlielandgaat sloom. waar is Rozendaal?
[ afbeelding ]
Het gaat om zwevende kiezers die thema's als klimaat, migratie (pro!) en gelijkheid belangrijk vinden. Die kunnen net zo goed op een partij als GroenLinks stemmen. Een groot aantal zweeft, dus het is moeilijk te voorspellen wat ze uiteindelijk aan gaan vinken in het stemhokje. Het gevoel van het moment zal een flinke rol spelen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, voor de rest hebben ze niet zoveel te melden, een onderscheidend punt.
Dus wat is er in dik een week gebeurd dat de EU in zo'n goed daglicht is komen te staan? Ik ben geen EU fan, maar er kan best iets zijn waardoor de EU ineens meer steun krijgt. Ik heb dat alleen gemist.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als trouwe POL-user kan ik je ook vertellen dat Weltschmerz op FOK! bekend staat als de FvD-webcare
Die hebben meer te tellen dan vorige keer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef Mikeytt het volgende:
Nog steeds enkel Schiermonnikoog en Vlielandgaat sloom. waar is Rozendaal?
[ afbeelding ]
geen uitzonderingquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef Keukendrol het volgende:
Daar hebben we weer zo'n uitzonderingsgeval.
bepaal jij nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:04 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat een woede. Laat mensen toch lekker stemmen wat ze willen.
Laat gaan joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderschat het onwetende volk en applausmenigte niet. Meer dan 10 miljoen kiezers blijft enorm veel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een kabinet wat kan doormodderen ondanks schandaal na schandaal, dat is ook vrij pijnlijk
Dan kan 'ie dat semi-intellectueel gelul in t vervolg ook wel achterwege latenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef timmmmm het volgende:
Als trouwe POL-user kan ik je ook vertellen dat Weltschmerz op FOK! bekend staat als de FvD-webcare
Waarom proberen ze het uberhaupt?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:03 schreef Pedroso het volgende:
RTL is heel actueel nu met de uitslag in Schiermonnikoog
Zo onbeleefd is hij toch niet?quote:
Inderdaad, flikker op met dit soort amateuristische meukquote:
Welke zetel? Heb ik iets gemist? Of heeft ie een nieuwe bureaustoel besteld?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:04 schreef -XOR- het volgende:
Ik wilde ook graag nog even Henk Krol feliciteren met zijn zetel.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
bepaal jij nietDaar heb je gelijk in, maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gewoon logisch. Ga maar een met een extreme auto-immuunziekte proberen te stemmen. Sommige mensen zijn al maanden thuis.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
22% niet stemmers om corona vind ik wel heel verdrietig
D66quote:
Dit niet snappenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Welke zetel? Heb ik iets gemist? Of heeft ie een nieuwe bureaustoel besteld?
En 4 huisdieren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef Bluedisplay het volgende:
Mensen die klagen over te weinig inkomen zijn vaak mensen die wel vinden dat ze recht hebben op elke dag een pakje peuken wegpaffen
Nou ja, mijn partij is het niet en blind volggedrag trek ik heel slecht, maar hij doet het altijd wel goed hoor, redelijk welbespraakt voor zo'n rare meningquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:05 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dan kan 'ie dat semi-intellectueel gelul in t vervolg ook wel achterwege laten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |