Stoort mij ook enorm. Dan is mijn honger over. "nen boer" noemen ze dat in de Antwerpse Kempen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:44 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Nick en zijn onsmakelijke eten met de mond open
oh die vieze asociale rothond ? dat zeggen we hierquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wie dan ook, met zn mond vol vreten en dan open
Nee. En Julie moet letterlijk alles voorgezegd worden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:34 schreef engine het volgende:
Die twee hebben ook totaal geen fantasie he
Noem er een daar die dat wel heeft. één!quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:34 schreef engine het volgende:
Die twee hebben ook totaal geen fantasie he
Ik denk dat ze dan leuk met de kindjes meedoet zoals ze met Jill ook doet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. En Julie moet letterlijk alles voorgezegd worden.
Wat dit betreft had ik wel iets meer verwacht van een kinderdagverblijfjuf
Jill.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Noem er een daar die dat wel heeft. één!
Jill. Meer fantasie dan de rest bij elkaarquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Noem er een daar die dat wel heeft. één!
Meer een beetje kinds.quote:
Dacht dat Naomi er een lietquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:44 schreef Benny het volgende:
Jill laat een scheet die ontzettend stinkt
Naomi: "Misschien moet je gewoon een poepke laten als talent"
...een paar minuten daarvoor gaf Jill nog aan "Dit is niet aan mij besteed. Ik heb geen talent"
Toch ook leuke stream van Jill en Noom.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:45 schreef zodeju het volgende:
Heb erg gelachen bij Liese en Nick, en Julli en Michel hebben toch wat bedacht....alleen zijn Naomi en Jill nog nergens dan giechelen.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Er is is ook werkelijk nix leuk meer aan dat debieltje Jillie.. de afgelopen weken niets dan poepie piesie scheetje piemol anusje blére .. en nu weer een op haar lijf geschreven act wanhopig proberen oerdomme Britje Dekkertje te spelen als vluchtweg ..
Vreselijk kind
🤣😂🤣quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Er is is ook werkelijk nix leuk meer aan dat debieltje Jillie.. de afgelopen weken niets dan poepie piesie scheetje piemol anusje blére .. en nu weer een op haar lijf geschreven act wanhopig proberen oerdomme Britje Dekkertje te spelen als vluchtweg ..
Vreselijk kind
naomi heeft al 10 scheten gelaten ofzo en van jill ga je wat zeggenquote:
die zitten nu alweer op de bankquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:51 schreef rinardo het volgende:
De bewoners zijn aan het oefenen voor ''belgium got talent''
Naomi en Jill gaan acrobaten spelen
Julie en Michel zetten de wereld op de kop
Nick en Liese gaan goochelen
Ik heb dat al langerquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Vreselijk kind
dat was naomi hoorquote:
Sinds zoey weg is slaapt ze daar op 1 nacht na dat was zaterdagquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Slaapt Jill nu alleen in de blauwe kamer of is ze na het vertrek toch weer in de rode kamer gaan slapen met de rest?
De nacht van de verkapte liefdesverklaring van Matt was volgens mij de laatste keer dat Jill in de blauwe kamer sliep.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Slaapt Jill nu alleen in de blauwe kamer of is ze na het vertrek toch weer in de rode kamer gaan slapen met de rest?
ja die had de hele tijd der kringspieren niet onder controle met die oefeningenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het was een Belgische toeter.
Droom maar verder, de onderbroek zal wel aan blijven xdquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:08 schreef zodeju het volgende:
Heb een klein beetje het idee dat Michel echt naakt gaat....![]()
Met dat loopt hij altijd al heel per ongeluk in de badkamer rond.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Droom maar verder, de onderbroek zal wel aan blijven xd
Dan hoeft hij zijn handen er niet voor te doen....de onderbroek hebben we elke avond.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
somige tieten heb ik wel gezienquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb alleen de piemel van Theo gezien in dat huis
Verder geen tieten of kutjes. Wel allemaal teleurstellend. Als je vergelijkt met BB zweden....
Dat was ook niet om naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb alleen de piemel van Theo gezien in dat huis
Verder geen tieten of kutjes. Wel allemaal teleurstellend. Als je vergelijkt met BB zweden....
die lekkere vleeskleurigequote:Op woensdag 17 maart 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je de tieten van Nick of Matt bedoeldquote:
nee van liese,en jillquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je de tieten van Nick of Matt bedoeld
morgenavond na de liveshowquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:17 schreef zodeju het volgende:
Wil ff voor iemand vragen......wanneer gaan ze het opvoeren vanavond of morgenavond??
Als die er nog komt, na deze fiasco !quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
voor de volgende BB moeten ze de regel van niet smoezen weer goed invoeren en het niet praten over nomineren en geen pen en papier ook meer, ze mogen wel even wat strenger worden bij de volgende in December
Ja hoor no worries. Denk dat er weer een nieuw seizoen besteld gaat worden. Meestal maken ze dat rondom het einde van BB bekend, meestal begint de inschrijving dan ook weer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als die er nog komt, na deze fiasco !
pfff dacht vanavondquote:
play the clipsquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
pfff dacht vanavond
Maar Michel zal zijn act dan alleen moeten doen
quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
pfff dacht vanavond
Ja, of iemand anders dus zal wel niet morgen avond zijn dan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
pfff dacht vanavond
Is nu bezigquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Ja, of iemand anders dus zal wel niet morgen avond zijn dan.
Nee moet één woord zijnquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:44 schreef Jockari het volgende:
Afscheid van een vriend
[ afbeelding ]
https://www.captiongenera(...)xit-Big-Brother-huis
dat er 2 naar huis gaan dus ?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Verlulde Nick zich nu over die nominaties?
Is er dan toch iets anders gebeurd?
Hij zei dan zitten we morgen met 4.
Liese zei meteen dan zijn dus 2.
welke stream? terug luisteren?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Verlulde Nick zich nu over die nominaties?
Is er dan toch iets anders gebeurd?
Hij zei dan zitten we morgen met 4.
Liese zei meteen dan zijn dus 2.
heb vanmiddag op fb al stukjes gezien.. wat een nep show.. die zit zichzelf echt slecht neer zoquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Oei oei oei... Wat laat Matt zich daar kennen (rond 12.15)
Ja hè, die mok ging nog net niet doormidden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Druk met werkquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Waar is @:Whuzz eigenlijk? Ik mis z'n gevatte opmerkingen/commentaar.
het is niks gebeurd,die kann nog zoveel liegenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:38 schreef Benny het volgende:
[..]
wat is gebeurd?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jill is de boel aan het vergassen
[ afbeelding ]
Nick?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef engine het volgende:
Wel jammer dat hij het zegt. Al is er iets gebeurd, beter je klep houden.
Was sneller als de repetitie.....quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Iemand de act van Michel en Juli gezien
Nee weet niet waar de stagiaires vandaan komen deze keer.. maar de beelden zijn echt slechtquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:
Ben wel klaar met die Matt.. vind het steeds sneuer worden..quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Oh nee was even een minuut van die video met Matt en Zoey aan het kijken.
Nu weet ik weer waarom ik blij ben dat hij er uit is. Schuift nu alles op Jill af. Klinkt als een gekwetst sneu mannetje. Gevoed door zijn mama. Had ook wat kunnen zeggen op het moment dat ze te ver ging.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:38 schreef Benny het volgende:
precies dat.. door mama ingefluisterd dat hij haar zielige verhaaltje wel moet aanhouden,, anders staat mama er zo sneu op op FB..quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik blij ben dat hij er uit is. Schuift nu alles op Jill af. Klinkt als een gekwetst sneu mannetje. Gevoed door zijn mama. Had ook wat kunnen zeggen op het moment dat ze te ver ging.En ook ontkennen dat hij Zoey onder de bus heeft gegooid bij Nick. Dag dag Mat
Have fun met je 15k. Tot nooit meer ziens.
Dat dus inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik blij ben dat hij er uit is. Schuift nu alles op Jill af. Klinkt als een gekwetst sneu mannetje. Gevoed door zijn mama. Had ook wat kunnen zeggen op het moment dat ze te ver ging.En ook ontkennen dat hij Zoey onder de bus heeft gegooid bij Nick. Dag dag Mat
Bavaria heeft in het begin een paar afleveringen gesponsord. Net als Douwe Egberts. Geen idee waarom we daar niks van hebben weergehoordquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kon Jupiler of Hertog jan niet even sponsoren
Of een wijnmerk
Hell hath no fury like a man scorned.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Willen allen de vingers niet branden aan dit verloren conceptquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Bavaria heeft in het begin een paar afleveringen gesponsord. Net als Douwe Egberts. Geen idee waarom we daar niks van hebben weergehoord
Deze editie?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Bavaria heeft in het begin een paar afleveringen gesponsord. Net als Douwe Egberts. Geen idee waarom we daar niks van hebben weergehoord
ben en jerrys is echt lekkerder.. Magnum is de choco lekker .. ijs is niet echt bijzonderquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef Benny het volgende:
Heel eerlijk... Het ijs ziet er wel goed uit.
Je hebt gelijk. Was inderdaad Heinekenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Deze editie?
Alleen heineken voorbij zien komen
ben en jerrys is echt lekkerder.. Magnum is de choco lekker .. ijs is niet echt bijzonderquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef Benny het volgende:
Nick wil toch altijd alle aandachtquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:57 schreef engine het volgende:
Nick en Michel hebben er vooral hun eigen show van gemaakt. Julie en nu Liese staan er maar een beetje bij.
NIet in NLquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:59 schreef engine het volgende:
Mag zo'n accentje doen nog wel tegenwoordig?
ik heb niets gezien van michel en julie jij wel?quote:
ook vanalles achter een dekenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb niets gezien van michel en julie jij wel?
nee en ben zelf na andere stream ook gegaan om te kijkenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
halve beelden.. verkeerd ingezoomdquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Mamie is boos.. dus nu moet Mattje ook boos zijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:02 schreef Toweler het volgende:
Dat interview bij rumag
Mij komt het nu een beetje over dat Matt nu Jill probeert slecht te praten en alles naar haar toe schuift
ja of ze willen dat voor de uitzending houdenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee weet niet waar de stagiaires vandaan komen deze keer.. maar de beelden zijn echt slecht
Dit was wel echt erg slecht..quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja of ze willen dat voor de uitzending houden
nou anders ik ook wel wat een zielepoot zegquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben wel klaar met die Matt.. vind het steeds sneuer worden..
De sponsoring helpt wel, want heb zin om dat eens te halenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef Benny het volgende:
En dan kan twitter weer los op Jill in 3...2...1....quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:02 schreef Toweler het volgende:
Dat interview bij rumag
Mij komt het nu een beetje over dat Matt nu Jill probeert slecht te praten en alles naar haar toe schuift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
jep... zie dat de Cossen ook langzaam gaanquote:
Wij hebben toch met z n allen gezien dat hij terwijl Jill in een ander bed lag hij zijn eigen aan het aftrekken was.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:02 schreef Toweler het volgende:
Dat interview bij rumag
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ik bewoner zou zijn, zou ik BB vragen of ik nog 4 jaar in zijn huis mocht blijven.geloof niet in de polls.. wacht wel op de echte uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
halve beelden.. verkeerd ingezoomd
Als ik bewoner zou zijn, zou ik BB vragen of ik nog 4 jaar in zijn huis mocht blijven.Als Belg boeit het me geen ene flikker natuurlijk ik adviseer om naar Verkiezingen 2021 te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
die heb ik niet gezienquote:
Soury is het u?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
boeit me dat geen ene flikker natuurlijk ik adviseer om naar Verkiezingen 2021 te gaan.
Heeft ze toch onder een spoiler gestopt. Hoef je niet op te klikken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
boeit me dat geen ene flikker natuurlijk ik adviseer om naar Verkiezingen 2021 te gaan.
Nee, toen zaten we ingezoomd op Jill.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind deze szene nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jill is de boel aan het vergassen
[ afbeelding ]
had net ook al 2 quotes in een...quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan niet meer FOK!ken wat is deze, zat hier mezelf te quoten terwijl ik een ander wil quoten
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Heeft ze toch onder een spoiler gestopt. Hoef je niet op te klikken.
technisch probleemquote:
3 sterrenhotelquote:
Dan zou ik als Belg die spoiler lekker dicht laten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Belg boeit het me geen ene flikker natuurlijk ik adviseer om naar Verkiezingen 2021 te gaan.
Als ik bewoner zou zijn, zou ik BB vragen of ik nog 4 jaar in zijn huis mocht blijven.ik begrijp er weinig van maar veranderd er veel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
heb dat allemaal niet gezien haahquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
en ik wou die bank nog wel hebbenquote:
is ook niet zo belangrijkquote:
die hebben wij hier al voorspelt toch #hgtquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:18 schreef Benny het volgende:
Je zou bijna vergeten dat de nominaties straks bekend worden gemaakt
2mensen eraf....hoe krijgt hij dat voor elkaar. Zodat er maar 4 overblijven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:16 schreef Ebinas het volgende:
Julie zegt: hij heeft zijn mond voorbij gepraat
Julie en Jill het nu net ook over morgen 4
En dus twee eraf.
Maar wel dat met twijfel of bb dat zal doen.
ons Nicksken ook stiekem de hele tijd al favoriet bij BBquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
2mensen eraf....hoe krijgt hij dat voor elkaar. Zodat er maar 4 overblijven.
de echte is geelquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Pino is geel geworden volgens Jill
stomme Nick!quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
Jill, Julie en Liese genomineerd. Naomi is eraf gehaald.
Zou Nick dan bedoelen dat er 2 naar huis gaan?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
Jill, Julie en Liese genomineerd. Naomi is eraf gehaald.
In Amerika is Pino geel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Pino is geel geworden volgens Jill
Dat werd niet gezegd in de DBKquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou Nick dan bedoelen dat er 2 naar huis gaan?
Gewoon weer gelul waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk het , die gene die blijft heeft de meeste stemmen om te blijven. Dus dat wordt weer opletten, waarschijnlijk niet diegene die je weg nomineert maar diegene die moet blijven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
fuck ik had uit forum moeten blijven fuckquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:20 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bevestigd
Maar ons Nicksken liegt niet, nooit Oprechtquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gewoon weer gelul waarschijnlijk.
Ach. Je wist het alquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
fuck ik had uit forum moeten blijven fuck
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
fuck ik had uit forum moeten blijven fuck
hottub gesprek?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
zo als liese dit terug ziet dat nick haar onder de bus wou gooien vriendschap over
Ik weet niet of nick dit zou moeten doen of dat er morgen 2 af moeten vallen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:27 schreef zodeju het volgende:
[.
2mensen eraf....hoe krijgt hij dat voor elkaar. Zodat er maar 4 overblijven.
tis gewoon een enorme sneuneusquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
Bah wat een naar ventje is die matt zeg. Met zijn vraag maar aan jill. Wil nu nog aandacht hebben. En da zeuren over azijn in thee en bodylotion. Had godverdorrie daarheen mond open gedaan en niet je moeder napraten. Wat een kwal.
Verwacht ook niet echt heftige reacties vanavond. Ze weten het zelf eigenlijk ook al.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:40 schreef greysbones het volgende:
tis wel heel stil in de Cos vanavond..
straks moet ik nog op tijd naar bed
dezelfde azijn die door chefkok Nick over het eten werd gegooidquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
Bah wat een naar ventje is die matt zeg. Met zijn vraag maar aan jill. Wil nu nog aandacht hebben. En da zeuren over azijn in thee en bodylotion. Had godverdorrie daarheen mond open gedaan en niet je moeder napraten. Wat een kwal.
nee preciesquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Verwacht ook niet echt heftige reacties vanavond. Ze weten het zelf eigenlijk ook al.
brandwonden door azijn in de theequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:42 schreef Verida het volgende:
[..]
dezelfde azijn die door chefkok Nick over het eten werd gegooidDe boontjes enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus BB doet wel moeite om irritatie in het huis te krijgen..quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:44 schreef Benny het volgende:
De weekopdracht van deze week was:
In de gameroom lagen allemaal grote kabels met een kleur, die ze op de juiste volgorde moesten aansluiten naar de tuin. In de tuin stond een telefooncel. Op de telefooncel stond een bedrag die aftelde. Hoe langer het duurde, hoe meer geld eraf. In dit geval begonnen op ¤9000 afgelopen naar ¤2200 .
Bij het opnemen van de telefoon kregen ze te horen dat ze niet 6 voicemails te horen kregen, maar maar 1. Logischerwijs werd er gekozen voor Julie. Naomi was verdrietig, Liese enigszins geirriteerd. Beide hadden natuurlijk ook graag een berichtje gehoord.
Nu pas door?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus BB doet wel moeite om irritatie in het huis te krijgen..
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:44 schreef Benny het volgende:
De weekopdracht van deze week was:Kregen natuurlijk per iedere verdiende ¤1500 een voicemail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matt heeft natuurlijk wat veren in de kont gekregen van de SM trollen, denk nu dat hij helemaal the man is.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
Als Nederlander boeit jouw mening mijn geen ene flikker en adviseer ik u om naar FOK!.be te gaan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Belg boeit het me geen ene flikker natuurlijk ik adviseer om naar Verkiezingen 2021 te gaan.
denk niet dat iemand het hem hier echt kwalijk nam dat hij met het geld ging lopen maar zijn uitleg over "zichzelf opofferen" en watnog allemaal was vervelendquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Matt inderdaad een akelig ventje dat alleen achteraf ineens een hoop te vertellen heeft. Viel me alleen mee dat hij Michel niet onder de bus gooide.
Zoey gaf dus toe dat ze het op Michel gemunt had omdat hij tussen haar en de meisjes kwam.
het filmpje wat na BB is opgenomen, waarin hij dingen uitlegt die zijn mamie schreeuwde over Jill. Dat hij bewust niks heeft gezegd,, omdat hij de groep anders tegen zich zou krijgen.. en naturlijk niks over de nacht waarin BB hem heeft aangesprokenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:51 schreef Stargazing het volgende:
[..]
denk niet dat iemand het hem hier echt kwalijk nam dat hij met het geld ging lopen maar zijn uitleg over "zichzelf opofferen" en watnog allemaal was vervelend
Vond ik ook vervelend, had graag gezien dat hij op zijn plaats werd gezet, want zijn gedrag tegenover Jill was echt niet okequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
het filmpje wat na BB is opgenomen, waarin hij dingen uitlegt die zijn mamie schreeuwde over Jill. Dat hij bewust niks heeft gezegd,, omdat hij de groep anders tegen zich zou krijgen.. en naturlijk niks over de nacht waarin BB hem heeft aangesproken
Hij denkt ook niet van goh zou het komen door mij idiote gedrag van de avond ervoor dat jullie zo ging doen. Hij was elke keer zo opdringerig als jill had gezopen. Vond het een aardig ventje maar wat een zuur naar eigengereid ventje is het nu buiten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Matt heeft natuurlijk wat veren in de kont gekregen van de SM trollen, denk nu dat hij helemaal the man is.
De rest van het gezin kan nu teren op de 15 sec Fame van Matt en wat leuke spulletjes vrij spelen voor mama.
Hij werd niet voor niets gemaand om te gaan slapen die laatste zaterdagnacht.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Vond ik ook vervelend, had graag gezien dat hij op zijn plaats werd gezet, want zijn gedrag tegenover Jill was echt niet oke
Mamie heeft zo op hem in lopen praten.. en ik denk dat mocht hij zelf de beelden van die nacht terug zien dat hij zich echt de ogen uit het hoofd zou schamenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij denkt ook niet van goh zou het komen door mij idiote gedrag van de avond ervoor dat jullie zo ging doen. Hij was elke keer zo opdringerig als jill had gezopen. Vond het een aardig ventje maar wat een zuur naar eigengereid ventje is het nu buiten.
waar is dat te zien?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
het filmpje wat na BB is opgenomen, waarin hij dingen uitlegt die zijn mamie schreeuwde over Jill. Dat hij bewust niks heeft gezegd,, omdat hij de groep anders tegen zich zou krijgen.. en naturlijk niks over de nacht waarin BB hem heeft aangesproken
Dat denk ik ook. Maar dit gewoon natrappen wat hij deed. En zichzelf beter erop zetten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mamie heeft zo op hem in lopen praten.. en ik denk dat mocht hij zelf de beelden van die nacht terug zien dat hij zich echt de ogen uit het hoofd zou schamen
je vraagt je af, wie is erger matt of mike of gaan ze gelijk op...quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:57 schreef Stargazing het volgende:
Matt maakt deel uit van het soort mannen waardoor vrouwen zich niet veilig voelen alleen op straat 's nachts, snapt geen "nee" of personal space
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |