Ik sta dan waarschijnlijk op 1,5 meter afstand van jou te bellen met de kliklijn. Helemaal in paniek dat er zoveel mensen zo dicht op elkaar staan; dat ben ik dan helemaal niet meer gewend!quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Cool. Dan kom ik wel, maar blijf k op een afstandje staan met mn telefoon filmen terwijl ik "Soooow hey. Oh wat errug!!" roep.
Die van 16.00 uur is er inmiddels ook.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:22 schreef raptorix het volgende:
Klein beetje offtopic: PVV kan zomaar de grootste gaan worden:
[ twitter ]
Dat FvD hier op 13 staat en JA21 op 4 zegt toch genoeg over de rechtse bias in deze peiling?quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:19 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Die van 16.00 uur is er inmiddels ook.
Ik wens Rutte succes met zijn 'wij zullen nooit een coalitie vormen met PVV'.
Dat zou gewoon een 6-partijenkabinet worden zonder PVV, FVD of SP. Lekker stabiel voor de komende periode.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:19 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Die van 16.00 uur is er inmiddels ook.
Ik wens Rutte succes met zijn 'wij zullen nooit een coalitie vormen met PVV'.
Er staat niks bij qua bron, dit is gewoon een poll uit de duim. Gewoon mensen die denken dat partij x y zetels krijgt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat FvD hier op 13 staat en JA21 op 4 zegt toch genoeg over de rechtse bias in deze peiling?
Dan weet je zeker dat we over een half jaar weer naar de stembus kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat zou gewoon een 6-partijenkabinet worden zonder PVV, FVD of SP. Lekker stabiel voor de komende periode.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Er staat niks bij qua bron, dit is gewoon een poll uit de duim. Gewoon mensen die denken dat partij x y zetels krijgt.
Marco is weer terug bij Leontine dus vandaag is rood beste Haagsquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:25 schreef Haags het volgende:
Ik wil dat heel Nederland (code) Oranje kleurt vanavond.
MAANEDquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Marco is weer terug bij Leontine dus vandaag is rood beste Haags
de Mos GODquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:25 schreef Haags het volgende:
Ik wil dat heel Nederland (code) Oranje kleurt vanavond.
Tja @tja77quote:Tijdens het proefconcert van André Hazes in de Ziggo Dome zijn mogelijk vier mensen besmet geraakt met het coronavirus. Dat meldt het ANP op basis van organisator Fieldlab. Het concert was een onderdeel van een serie proefevenementen.
Zo werd er een dance-evenement gehouden en voetbalwedstrijden en theatervoorstellingen. Dat gebeurde om te onderzoeken hoe evenementen veilig gehouden kunnen worden. 86 procent van de bezoekers van het concert van Hazes is naderhand op het coronavirus getest.
Percentage positief omlaag.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:44 schreef bianconeri het volgende:
Belachelijke hoge cijfers nog weer. Blijft weer slecht gaan.
Lijkt op een massage voor verlenging. Net zoals eerder de media eerst beginnen in te masseren en daarna de politiek het er makkelijk in kan trappen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff wel triest, gister daalden de cijfers en meldde de NOS het weekgemiddelde en nu ze stijgen niet!
Media.
[ twitter ]
Ferrari rood, coca cola rood, verkeersbord rood, brandweer rood of Red_85 maakt nog al wat uit....quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Heeft nog wat finetuning nodig.
edit: [ afbeelding ]
better?
'alsof het je laatste dag is...'quote:
En die Katrien Duck van hem.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
we kunnen alleen maar hopen dat André zelf 1 van die 4 is
Sta er echt van te kijken dat we hier nog verbaasd over zijn. We weten na een jaar toch onderhand wel hoe het spelletje gespeeld wordt zeker. En dan Rutte weer met zijn blije smoel op nationale televisie gaan verkondigen wat een geweldig leider het wel niet is.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijkt op een massage voor verlenging. Net zoals eerder de media eerst beginnen in te masseren en daarna de politiek het er makkelijk in kan trappen.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Sta er echt van te kijken dat we hier nog verbaasd over zijn. We weten na een jaar toch onderhand wel hoe het spelletje gespeeld wordt zeker. En dan Rutte weer met zijn blije smoel op nationale televisie gaan verkondigen wat een geweldig leider het wel niet is.
Sta er nog steeds van te kijken dat mensen hier nog steeds in trappen. Massaal.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Sta er echt van te kijken dat we hier nog verbaasd over zijn. We weten na een jaar toch onderhand wel hoe het spelletje gespeeld wordt zeker. En dan Rutte weer met zijn blije smoel op nationale televisie gaan verkondigen wat een geweldig leider het wel niet is.
Als je naar binnen gaat met een negatieve test en je blijkt bij het vertrek ineens positief te zijn, dan ben je niet daar besmet, maar was je dat daarvoor al.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:32 schreef _serial_ het volgende:
Mogelijk vier mensen besmet geraakt na testevenement concert André Hazes
Of tussen 1e test en het event of er na event en 2e test.
Alle reden om 5.000 man in die lelijke Amsterdamse Airfryer te proppenquote:
hahaha en bij exit poll wint PVV zeker met 1'tje bij dat troll accountquote:
nog ff voor 20.00 inslaan, hequote:Op woensdag 17 maart 2021 18:21 schreef asco het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet geloven maar dit zou genieten 2.0 zijn vanavond/vannacht.
Heb comped rooms staan in juni, oktober en NYE.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
@:asco: net Aria geboekt. Wanneer ga je weer?
Even een fles champagne halen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:21 schreef asco het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet geloven maar dit zou genieten 2.0 zijn vanavond/vannacht.
Dat gaat geheid weer een fiasco worden. Het zal vast een ontzettend intelligente vrouw zijn, maar wanneer er onderhandeld dient te worden heb je een klootzak nodig en geen idealistische intellectueel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:32 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
ze gaat het nog een keer proberen
Heb voor november. Kreeg 4 nights+200 (food)$+300$(gaming) aanbieding tot januari '22 dus maar meteen geboekt voor november. Alle overige comped (wynn/cosmo/MGM) lopen maar voor komende 3 maanden dus ff afwachten tot zomer tot die geboekt kunnen worden voor hopelijk september/oktober.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:30 schreef asco het volgende:
[..]
Heb comped rooms staan in juni, oktober en NYE.![]()
Juni maar weer bijna annuleren.![]()
Zodra het weer mag ben ik daar.![]()
Wanneer hoop je te gaan?
Heerlijk!quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb voor november. Kreeg 4 nights+200 (food)$+300$(gaming) aanbieding tot januari '22 dus maar meteen geboekt voor november. Alle overige comped (wynn/cosmo/MGM) lopen maar voor komende 3 maanden dus ff afwachten tot zomer tot die geboekt kunnen worden voor hopelijk september/oktober.
Desnoods maar eerst 2 weken naar Mexico voordat USA binnenkan als het niet op de normale manier kan
Resorts world opent deze zomer dus ben benieuwd daarnaar.
''Wat doen ze het toch goed'' hoor ik zo vaak. Of de populaire ''ja, maar ik stem er altijd op'' (ondanks dat die personen vaak wel klagen over de maatregelen). Kan er met m'n hoofd niet bij. Maar hey, ieder zo zijn of haar mening. Als we gewoon weer hetzelfde kabinet klagen mogen we verder ook niet meer klagen als het verder bergafwaarts gaat, helemaal aan ons zelf te danken. Als volk geven we de boodschap dat we tevreden zijn met het kabinet, dus dan gaan ze gewoon verder op de oude manier.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sta er nog steeds van te kijken dat mensen hier nog steeds in trappen. Massaal.
Wat kijk ik daar naar uitquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:12 schreef Red_85 het volgende:
Het is echt rustig hier vandaag. Allemaal wat anders te doen ofso?
Tijd dat dit topic zo snel mogelijk dicht mag en kan gaan verstoffen in de krochten van het internet.
Kortom gewoon weer VVD/CDA/D66 en wellicht een CU. Leuk dat de PVV zo populair is, maar als niemand met ze wil samen werken kopen we er alsnog niks voor.quote:
Ja21 speciaal voor jouquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:47 schreef Simmertje het volgende:
Arib gestemd voor alle boze witte mannen hier op het forum
Dat zijn juist weer de boze donkere mannen.quote:
Met die uitslag zit je dan pas op 60 zetels.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kortom gewoon weer VVD/CDA/D66 en wellicht een CU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |