Je moet nu allemaal random voorspellingen gaan maken en dan gelooft raptorix je over vier jaar met de voorspelling die toevallig juist was.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok een random account met nog geen 500 volgers...
En nu weer over corona...
Okay jammer dat de tegenstanders van cynisme nu ook ineens cynisch worden. Da_sandman betrapte ik er het vorige topic ook al op.quote:
Hij heeft alleen niet door dat de meeste mensen die dat cijfer meenemen in hun mening dat de afgelopen dagen ook hebben gedaan toen het cijfer minder reden gaf tot positiviteit.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Uiteraard, men moet wel de trend van dit topic blijven volgen.
Jawel, jij was niet de enige toch die over dat percentage begon?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij heeft alleen niet door dat de meeste mensen die dat cijfer meenemen in hun mening dat de afgelopen dagen ook hebben gedaan toen het cijfer minder reden gaf tot positiviteit.
Ah ok. Ja ik ben geen vaste klant in dit topic, hooguit een ramptoerist.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij heeft alleen niet door dat de meeste mensen die dat cijfer meenemen in hun mening dat de afgelopen dagen ook hebben gedaan toen het cijfer minder reden gaf tot positiviteit.
Haha yeah right.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:22 schreef raptorix het volgende:
Klein beetje offtopic: PVV kan zomaar de grootste gaan worden:
[ twitter ]
1 op de 15 mensen in mijn gemeente heeft corona gehad en we hebben een hoop oudjes 25% hier is ouder dan 65. Dus er lopen aardig wat mensen rond die al beschermd zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goede kans dat je daar effecten van groepsimmuniteit gaat zien.
Ik denk het niet Job.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nu pasquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
Okay jammer dat de tegenstanders van cynisme nu ook ineens cynisch worden. Da_sandman betrapte ik er het vorige topic ook al op.
Ik was niet de enige nee. Maar de meesten (waaronder ikzelf) benoemden het cijfer ook gewoon toen het cijfer aan het groeien was. Daar lette ik juist ook op afgelopen dagen; juist om dit soort cynische opmerkingen voor te zijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, jij was niet de enige toch die over dat percentage begon?
Sorry kerel. Zal je posts voortaan in rood laten kleuren.quote:
Zolang je het maar zorgvuldig doet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sorry kerel. Zal je posts voortaan in rood laten kleuren.![]()
Val je me nog meer op
Je wordt gewoon uitgenodigd voor de COR-meetquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah ok. Ja ik ben geen vaste klant in dit topic, hooguit een ramptoerist.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang je het maar zorgvuldig doet.
Dit doet een beetje pijn aan de ogenquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Heeft nog wat finetuning nodig.
Cool. Dan kom ik wel, maar blijf k op een afstandje staan met mn telefoon filmen terwijl ik "Soooow hey. Oh wat errug!!" roep.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je wordt gewoon uitgenodigd voor de COR-meet
Je komt er sowieso niet in zonder vaccinatiepasquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Cool. Dan kom ik wel, maar blijf k op een afstandje staan met mn telefoon filmen terwijl ik "Soooow hey. Oh wat errug!!" roep.
Alleen even de tekst wit maken en het is prima hoor, niets meer aan doen verder!quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Heeft nog wat finetuning nodig.
edit: [ afbeelding ]
better?
3 miljoen, zei Jaap bij de vorige briefing.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:47 schreef zoost het volgende:
Wat is de laatste inschatting van het aantal personen in NL dat al besmet is geweest? Ik kan het niet vinden in de laatste briefing
https://www.tweedekamer.n(...)_van_dissel_rivm.pdf
Hij zei ook dat ie ze allemaal had gebeld om te vragen of het ook echt zo was. Dus geloof hem wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:48 schreef groenen het volgende:
[..]
3 miljoen, zei Jaap bij de vorige briefing.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je komt er sowieso niet in zonder met vaccinatiepas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |