Wat een goed nieuws Mini!quote:Op maandag 7 juni 2021 08:49 schreef MiNi1981 het volgende:
Oh dames, als ik mij zo blijf voelen zoals de afgelopen 3/4 weken dan heeft mijn huisarts groen licht gegeven voor de cryo terugplaatsing in juli!![]()
![]()
![]()
11 maanden later... maar fijn dat de huisarts ook vertrouwen heeft!
Nu maar 🤞🏼 dat ik eindelijk stabiel blijf. 😊😊
Och nee Bertha! Wat zal dat een klap zijn geweest voor jequote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:55 schreef B.ertha het volgende:
Nou, minder leuk nieuws hier![]()
Ik heb een zogeheten niche in mijn baarmoeder als gevolg van mijn keizersnede (meer info). Nu moet eerst onderzocht worden hoe ernstig de niche is en of het een zwangerschap in de weg staat. Sowieso moet ik een proef-TP (alle handelingen minus ontdooid embryo) ondergaan om te kijken of het buisje er überhaupt langsop komt en gaan ze mijn echofoto's bespreken met een interdisciplinair team van voortplantingskundigen, gyneacologen en nichekundigen of een zwangerschap bij mij te risicovol zou zijn.
Alles is eigenlijk mogelijk, van dat onderzoekje + groen licht tot een hersteloperatie en 6 maanden wachten. Beginnen in de eerstvolgende cyclus gaat sowieso niet lukken, dus dat wordt dan na onze vakantie in augustus/september op zijn vroegst
Het is een gevalletje pech hebben, het komt heel regelmatig voor en ze weten niet waarom. 60% schijnt het te hebben maar het is dus lang niet altijd problematisch.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:59 schreef MiNi1981 het volgende:
Dat is een flinke tegenvaller zeg! Bah.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Kun je wel al aankomende cyclus de proef doen om te kijken of het buisje ‘past’?
Je zegt niche als gevolg van keizersnede. Heb ze dan met het hechten iets verkeerd gedaan of tijdens de keizersnede?
Maw, had het voorkomen kunnen worden door de ingreep anders uit te voeren?
Ze zag het meteen omdat er vocht in zat (of lucht misschien), maar zij kijken altijd naar het litteken bij de eerste echo, zei ze. Dus dan had ze het even later wel gezien. Maar misschien viel het ook wel zo op omdat ik een grote heb en jij niet of een kleine.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:05 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Och nee Bertha! Wat zal dat een klap zijn geweest voor je![]()
Konden ze het goed zien op een echo of hebben ze er specifiek naar gezocht? (Ik heb NL zelf ook een ks gehad en ik vraag me af of ze hier bij mij naar hebben gekeken).
Ik duim voor het best mogelijke scenario zomer operaties en lang wachten
Oh dat zou mooi zijn! Ik duim dat je snel duidelijkheid hebt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:39 schreef B.ertha het volgende:
Klein lichtpuntje is dat ik misschien morgen al terecht kan voor die proef TP en die input hebben ze nodig voor dat overleg.
Ik duim voor je vanmiddag!quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:14 schreef B.ertha het volgende:
Jup, vanmiddag kan ik terecht.
De ironie van dit alles is dat ik tegenwoordig een mooie regelmatige cyclus heb en (hoewel de PCOS nog zichtbaar was) ik gisteren precies volgens mijn eigen verwachting één mooie rijpe follikel had. Dus nu kan mijn lijf het wel, alleen mijn baarmoeder weer niet![]()
Fijn dat je een meedenkende arts hebt nu.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:39 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ik duim voor je vanmiddag!![]()
Ik had net een echo: 15 grote en nog 7/8 kleintjes. Ze gaan me wel goed in de gaten houden nu. Morgen weer. Ik heb wat voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid. Eindelijk een meedenkende arts die verder kijkt dan 'vervelend voor je'
Fijn Bertha! Hopelijk snel goede berichten naar aanleiding hiervan.quote:
Wat fijn zeg, hopelijk ook mooie embryo's straks.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:42 schreef Peacefulll het volgende:
21 eicellen en 80 miljoen zaadcellenHeel blij met deze score
![]()
Punctie viel me mee. Was goed te doen, dankzij de pijnstillers natuurlijk.
Oh wat een goed nieuws!! 21 eicellen! Wauw. Mooie score!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:42 schreef Peacefulll het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:42 schreef Peacefulll het volgende:
![]()
Mooie score! Hopelijk blijft het goede nieuws komenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:42 schreef Peacefulll het volgende:
![]()
Een week?quote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Bottoms_up het volgende:
![]()
En heel herkenbaar. Ik had vaak een week last. Sterkte!
Wanneer is de terugplaatsing?
Nou! Daar mag je vanuit gaan met 17 bevruchtingen. Even kijken wat er overblijft natuurlijk, maar wel veel kansen de komende tijd!quote:Op zondag 13 juni 2021 16:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
17!! Wow! Daar moet toch wel een kindje bij zitten?
Bij ons was het juist 2 keer de perfecte match, de verse TP. Een cryo is toch weer anders, ten eerste moet het sterk genoeg zijn om cryo te worden en dan ook nog goed ontdooien.quote:Op zondag 13 juni 2021 17:20 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
TP staat voor dinsdag, maar morgen eerst echo en bloedprikken om te kijken hoe het er voor staat. Ik twijfel zelf ook nog of ik nu een TP wil. Ik heb echt een jasje uit gedaan de afgelopen 3 wekenZowel mentaal als fysiek.
[..]
Wat fijn!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:20 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik heb zaterdag terugplaatsing![]()
Was nog even 2 dagen spannend want het zou normaal gezien op zondag uitkomen maar dan doen ze geen tp. Maar 1 embryootje komt in aanmerking om een dag eerder te plaatsen.
Zaterdag nog een paar spannende uurtjes of het ontdooien wel goed gaat...
Hoe gaat het met jou, peacefulll? Al minder klachten en is de tp vandaag doorgegaan?
Joepie! Wel heel spannend zeg. Wat een gek beleid dat ze niks terugplaatsen op zondag. Cycli zijn toch niet te sturen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:20 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik heb zaterdag terugplaatsing![]()
Was nog even 2 dagen spannend want het zou normaal gezien op zondag uitkomen maar dan doen ze geen tp. Maar 1 embryootje komt in aanmerking om een dag eerder te plaatsen.
Zaterdag nog een paar spannende uurtjes of het ontdooien wel goed gaat...
Hoe gaat het met jou, peacefulll? Al minder klachten en is de tp vandaag doorgegaan?
We hebben de 'luxe' dat onze Emmy's het mega goed doen tot nu toe. Ze leven alle 17 nog. 5 mega goede zijn nu op dag 3 ingevroren. De overige 12 laten ze doordelen tot dag 5. Daar zijn er minimaal 6 nog van goede/redelijke kwaliteit en 6 matig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Bij ons was het juist 2 keer de perfecte match, de verse TP. Een cryo is toch weer anders, ten eerste moet het sterk genoeg zijn om cryo te worden en dan ook nog goed ontdooien.
Van harte welkom hier Vlinder. Wel mega rot dat je je hier moet aansluiten, maar hopelijk kan je hier gewoon af en toe je ei kwijt (quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn, Bottoms_up!
En ik ben ook benieuwd naar hoe het nu met je gaat, Peace!
Ik kom heel voorzichtig om het hoekje gluren hier. Ik weet niet of ik nou helemaal hier pas, maar ook niet echt ergens anders denk ik, en ik vind wat ervaringen over behandelingen lezen/kunnen delen straks wel fijn.
Ik heb geen partner, wel al jaren een enorme kinderwens, en heb besloten eicellen te willen laten invriezen. Ik heb adenomyose, dus mogelijk een verhoogd risico op een verminderde vruchtbaarheid, en hoewel ik absoluut het traject met een donor in zou willen gaan als ik niemand tegen kom, wil ik toch wel het allerliefst een kindje binnen een relatie. Ik wil mezelf dus heel graag de tijd gunnen om nog iemand tegen te komen. Maar tegelijkertijd ook wel de kans zo groot mogelijk maken dat als dat bv nog twee jaar duurt, ik wel nog een kindje (of misschien zelfs twee) zou kunnen "krijgen". Vandaar dit besluit. Ik sta op dit moment op de wachtlijst bij MC Kinderwens en verwacht ergens in augustus mijn intake te hebben.
Dat betekent dus ook dat ik straks hormonen zal moeten gaan spuiten en een eicel punctie zal moeten ondergaan, en wellicht ook meer dan één ronde om voldoende eicellen op te kunnen slaan. Daarom voelt het toch fijn om hier dan misschien een beetje mee te kunnen posten tegen die tijdj. Maar als jullie dat liever niet hebben, omdat er dus niet een bevruchting en terugplaatsing zal gaan plaatsvinden op dit moment, geef dat dan alsjeblieft aan! Even goede vrienden.
Ik ben hier in goede handenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:49 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Peacefulll wel heftig zo, met alles op het randje en nog even in het ziekenhuis. Hoe ben je er zelf onder?
En wat fijn van zoveel embryo's die het zo goed doen!! Dan heeft het lichamelijk ongemak in elk geval wel vooralsnog iets opgeleverd
Wat een rollercoaster allemaal Peacequote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:00 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ik ben hier in goede handenEn de pijn wordt ook langzaam minder. Dus dat maakt het beter te doen. Ik ben op wat misselijkheid, duizeligheid en andere kleine dingen, niet heel ziek of zo. En moet toch blijven liggen (daar ben ik niet zo goed kan trouwens)
Wat heftig peacefulll! Lekker rustig aan doen nu. Hopelijk mag je snel naar huis.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:00 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ik ben hier in goede handenEn de pijn wordt ook langzaam minder. Dus dat maakt het beter te doen. Ik ben op wat misselijkheid, duizeligheid en andere kleine dingen, niet heel ziek of zo. En moet toch blijven liggen (daar ben ik niet zo goed kan trouwens)
quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:47 schreef Aure het volgende:
Daar moet toch zeker wel een kindje voor jullie bijzitten PeaceSucces met je herstel, ik knuffel je op afstand
Zou wel willen dat ik even naar je toe kon teleporteren voor een echte knuffel
Super fijn!!! En snel ook al beginnen!quote:Op maandag 21 juni 2021 10:52 schreef B.ertha het volgende:
OMG we hebben een GO![]()
En ik ben nog niet ongesteld dus we mogen in de volgende cyclus al beginnen
Yes!quote:Op maandag 21 juni 2021 10:52 schreef B.ertha het volgende:
Yay mooi nieuwsquote:Op maandag 21 juni 2021 10:52 schreef B.ertha het volgende:
Haha, herkenbaarquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:10 schreef Bottoms_up het volgende:
Ah wat gaan de dagen traag deze week![]()
Deze ochtend kon ik mij niet meer inhouden en een vroege test gedaan. Totaal niet verwacht maar er is een licht streepje te zien. Nu heb ik nog meer stress.
Officieel mag ik donderdag pas testen
Ik heb geen HCG shot gehad want volledig natuurlijke cyclusquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:20 schreef June. het volgende:
[..]
Haha, herkenbaarKan misschien nog de HCG shot zijn van de terugplaatsing. Als het lijntje overmorgen donkerder wordt dan is het bingo
Oeh, dan is het helemaal spannend! Ik duim voor jequote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:25 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik heb geen HCG shot gehad want volledig natuurlijke cyclus![]()
Maar het is nog veel te vroeg om de vlag uit te hangen natuurlijk.
Wauw! Spannend zeg! Ik duim voor mooie oplopende testenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:10 schreef Bottoms_up het volgende:
Ah wat gaan de dagen traag deze week![]()
Deze ochtend kon ik mij niet meer inhouden en een vroege test gedaan. Totaal niet verwacht maar er is een licht streepje te zien. Nu heb ik nog meer stress.
Officieel mag ik donderdag pas testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend! Een dag later hebben wij de IUI intake, hopelijk kunnen we dan een weekje later ook beginnenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:45 schreef B.ertha het volgende:
Plak baby plak
Ik ben begonnen met pillen slikken en heb 7 juli de eerste echo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.June en Bertha ook weer starten! Vorige keer lagen onze UD niet zo ver uit elkaar. Hopelijk lukt dat weer![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:37 schreef Bottoms_up het volgende:
Bedankt allemaal! Ik denk dat ik wat voorzichtig ben omdat dit weer veel naar boven haaltIk hoop hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.June en Bertha ook weer starten! Vorige keer lagen onze UD niet zo ver uit elkaar. Hopelijk lukt dat weerHoe is het nu met je?
Als ik over 2 weken ongesteld word ga ik beginnen met hormonen. Spannend weer..Shine bright like a diamond.
Ik probeer de volgende wachtweken door te komenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:28 schreef June. het volgende:
[..]
Ik hoop hetHoe is het nu met je?
Als ik over 2 weken ongesteld word ga ik beginnen met hormonen. Spannend weer..
Spannendquote:Op maandag 12 juli 2021 08:59 schreef B.ertha het volgende:
Spannend June!!
Ik heb woensdag de cryo TP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |