abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199776793
Hoe gaat het nu met de actief bezig zijnde dames?

Onze intake is dinsdag en ik merk dat ik nu toch wel zenuwachtig begin te worden. Wat als ik toch niet meteen de volgende ronde mag beginnen? Dan gaat er meteen ook een vakantie overheen en wordt het augustus. Als er een interne wachtlijst is of we toch nog eerst zelf moeten proberen of als ze verdere onderzoeken wollen en ik mijn volgende cyclus mis ofzo. En wat als ze zeggen dat ik eerst mijn medicijnen moet afbouwen (verouderde richtlijnen schrijven dat voor), want dan ben ik zo een half jaar verder :{
pi_199778707
Oh dames, als ik mij zo blijf voelen zoals de afgelopen 3/4 weken dan heeft mijn huisarts groen licht gegeven voor de cryo terugplaatsing in juli! :o :'( O+

11 maanden later... maar fijn dat de huisarts ook vertrouwen heeft!

Nu maar 🤞🏼 dat ik eindelijk stabiel blijf. 😊😊
pi_199779546
Wat een heerlijk nieuws *O*
pi_199780596
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:49 schreef MiNi1981 het volgende:
Oh dames, als ik mij zo blijf voelen zoals de afgelopen 3/4 weken dan heeft mijn huisarts groen licht gegeven voor de cryo terugplaatsing in juli! :o :'( O+

11 maanden later... maar fijn dat de huisarts ook vertrouwen heeft!

Nu maar 🤞🏼 dat ik eindelijk stabiel blijf. 😊😊
Wat een goed nieuws Mini! *O* Ik ga keihard voor je duimen en hopen! O+

Ik had net de eerste check: 10 blaasjes rechts, 6 links.
Ik voel me vandaag wel echt slecht helaas. Even pas op de plaats dan maar.
pi_199795762
Nou, minder leuk nieuws hier -O-

Ik heb een zogeheten niche in mijn baarmoeder als gevolg van mijn keizersnede (meer info). Nu moet eerst onderzocht worden hoe ernstig de niche is en of het een zwangerschap in de weg staat. Sowieso moet ik een proef-TP (alle handelingen minus ontdooid embryo) ondergaan om te kijken of het buisje er überhaupt langsop komt en gaan ze mijn echofoto's bespreken met een interdisciplinair team van voortplantingskundigen, gyneacologen en nichekundigen of een zwangerschap bij mij te risicovol zou zijn.

Alles is eigenlijk mogelijk, van dat onderzoekje + groen licht tot een hersteloperatie en 6 maanden wachten. Beginnen in de eerstvolgende cyclus gaat sowieso niet lukken, dus dat wordt dan na onze vakantie in augustus/september op zijn vroegst :{
  dinsdag 8 juni 2021 @ 15:38:03 #105
208890 June.
Seriously?
pi_199796334
Wat een domper B.ertha :{
Hoe zijn ze erachter gekomen dat je dat hebt? Werd het tijdens de echo gezien?
Shine bright like a diamond.
pi_199796971
Ja
pi_199797869
Dat is een flinke tegenvaller zeg! Bah.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Kun je wel al aankomende cyclus de proef doen om te kijken of het buisje ‘past’?

Je zegt niche als gevolg van keizersnede. Heb ze dan met het hechten iets verkeerd gedaan of tijdens de keizersnede?
Maw, had het voorkomen kunnen worden door de ingreep anders uit te voeren?
pi_199797939
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:55 schreef B.ertha het volgende:
Nou, minder leuk nieuws hier -O-

Ik heb een zogeheten niche in mijn baarmoeder als gevolg van mijn keizersnede (meer info). Nu moet eerst onderzocht worden hoe ernstig de niche is en of het een zwangerschap in de weg staat. Sowieso moet ik een proef-TP (alle handelingen minus ontdooid embryo) ondergaan om te kijken of het buisje er überhaupt langsop komt en gaan ze mijn echofoto's bespreken met een interdisciplinair team van voortplantingskundigen, gyneacologen en nichekundigen of een zwangerschap bij mij te risicovol zou zijn.

Alles is eigenlijk mogelijk, van dat onderzoekje + groen licht tot een hersteloperatie en 6 maanden wachten. Beginnen in de eerstvolgende cyclus gaat sowieso niet lukken, dus dat wordt dan na onze vakantie in augustus/september op zijn vroegst :{
Och nee Bertha! Wat zal dat een klap zijn geweest voor je :'(
Konden ze het goed zien op een echo of hebben ze er specifiek naar gezocht? (Ik heb NL zelf ook een ks gehad en ik vraag me af of ze hier bij mij naar hebben gekeken).
Ik duim voor het best mogelijke scenario zomer operaties en lang wachten :*
pi_199798879
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 17:59 schreef MiNi1981 het volgende:
Dat is een flinke tegenvaller zeg! Bah.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Kun je wel al aankomende cyclus de proef doen om te kijken of het buisje ‘past’?

Je zegt niche als gevolg van keizersnede. Heb ze dan met het hechten iets verkeerd gedaan of tijdens de keizersnede?
Maw, had het voorkomen kunnen worden door de ingreep anders uit te voeren?
Het is een gevalletje pech hebben, het komt heel regelmatig voor en ze weten niet waarom. 60% schijnt het te hebben maar het is dus lang niet altijd problematisch.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 18:05 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Och nee Bertha! Wat zal dat een klap zijn geweest voor je :'(
Konden ze het goed zien op een echo of hebben ze er specifiek naar gezocht? (Ik heb NL zelf ook een ks gehad en ik vraag me af of ze hier bij mij naar hebben gekeken).
Ik duim voor het best mogelijke scenario zomer operaties en lang wachten :*
Ze zag het meteen omdat er vocht in zat (of lucht misschien), maar zij kijken altijd naar het litteken bij de eerste echo, zei ze. Dus dan had ze het even later wel gezien. Maar misschien viel het ook wel zo op omdat ik een grote heb en jij niet of een kleine.
pi_199798899
Klein lichtpuntje is dat ik misschien morgen al terecht kan voor die proef TP en die input hebben ze nodig voor dat overleg.
pi_199802200
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 19:39 schreef B.ertha het volgende:
Klein lichtpuntje is dat ik misschien morgen al terecht kan voor die proef TP en die input hebben ze nodig voor dat overleg.
Oh dat zou mooi zijn! Ik duim dat je snel duidelijkheid hebt.
  woensdag 9 juni 2021 @ 07:20:20 #112
208890 June.
Seriously?
pi_199802231
Inderdaad, duimen dat het toch meevalt zonder operaties enzo! En misschien wel een mooi resultaat na de terugplaatsing O+

Hier nog een maand "zelf" en dan begin juli afspraak voor intake. Hopelijk valt mijn menstruatie vlak daarna*, kunnen we misschien dan al beginnen.

*liever natuurlijk helemaal geen menstruatie, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel ;)
pi_199803045
Jup, vanmiddag kan ik terecht.

De ironie van dit alles is dat ik tegenwoordig een mooie regelmatige cyclus heb en (hoewel de PCOS nog zichtbaar was) ik gisteren precies volgens mijn eigen verwachting één mooie rijpe follikel had. Dus nu kan mijn lijf het wel, alleen mijn baarmoeder weer niet :') ;(
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 09:31:49 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199803270
Goffer B.ertha, wat een tegenslag! Ik ben benieuwd wat er uit de proef TP komt. Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee en heb je geen operatie nodig :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_199806387
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 09:14 schreef B.ertha het volgende:
Jup, vanmiddag kan ik terecht.

De ironie van dit alles is dat ik tegenwoordig een mooie regelmatige cyclus heb en (hoewel de PCOS nog zichtbaar was) ik gisteren precies volgens mijn eigen verwachting één mooie rijpe follikel had. Dus nu kan mijn lijf het wel, alleen mijn baarmoeder weer niet :') ;(
Ik duim voor je vanmiddag! :*

Ik had net een echo: 15 grote en nog 7/8 kleintjes. Ze gaan me wel goed in de gaten houden nu. Morgen weer. Ik heb wat voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid. Eindelijk een meedenkende arts die verder kijkt dan 'vervelend voor je' O+
pi_199808143
Het is gelukt *O*
Nu dat gesprek afwachten..
pi_199808152
Fijn peaceful! Hoe voel je je nu?
pi_199814481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 16:36 schreef B.ertha het volgende:
Het is gelukt *O*
Super!! Goede eerste stap!
pi_199814489
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:39 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik duim voor je vanmiddag! :*

Ik had net een echo: 15 grote en nog 7/8 kleintjes. Ze gaan me wel goed in de gaten houden nu. Morgen weer. Ik heb wat voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid. Eindelijk een meedenkende arts die verder kijkt dan 'vervelend voor je' O+
Fijn dat je een meedenkende arts hebt nu.
15 grote is een flinke en goede score. Hopelijk geen overstimulatie voor je. Maar ze houden je goed in de gaten gelukkig.
Nog even volhouden!
pi_199821836
quote:
Het is gelukt *O*
Spannend Bertha! Fijn dat deze horde genomen is!
pi_199821869
Nou... Wij hebben twee hele heftige dagen achter de rug.

Gisteren dus een echo met behoorlijk veel eitjes. Teveel eigenlijk, als je de kleintjes meetelt. Bloed laten prikken en mijn Oestradiol was 12700, erg hoog. Moest vandaag terugkomen.

Vanochtend echo: gyn zag het gelijk al. Ik heb 17 grote en nog 5 kleintjes rechts en 8 grote en nog wat kleintjes links. Veel te veel. Ze hebben het alleen maar gehad over afbreken van de poging, want 20 eitjes is eigenlijk maximum. Anders heb je teveel kans op overstimulatie. Weer bloed laten prikken op Oestradiol. Maximumwaarde wat ik mag hebben is 15000 en de arts dacht dat ik daar ruim overheen zat. Medicijnen op moeten halen om alles af te breken (provera). Janken joh, alles voor niks. Zo beroerd geweest voor niks. Helemaal ingesteld op het afbreken van deze poging..

Belde de verplk nog vanmiddag. Mijn waarde was 14700, dus de gyn gaf toestemming voor de punctie zaterdag. Is echt wel op het randje en ik vind het mega spannend.
pi_199822190
Ik duim echt zo dat dit de enige keer hoeft te zijn voor jullie, @Peacefulll . :*

@B.ertha, ik hoorde laatst ook al van een vriendin van mijn man over een niche (zij heeft er dus ook last van). Ik vind het echt bizar dat zoveel vrouwen dat hebben na een keizersnede en ze eigenlijk niet goed weten waarom.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 10 juni 2021 @ 20:26:39 #123
208890 June.
Seriously?
pi_199822826
Wat een emoties @Peacefull . Hopelijk brengt dat extra risico op hyperstimulatie wél extra eitjes en embryo's.
pi_199823651
Ach jeetje @Peacefulll wat een hoop emoties. Maar wat super fijn dat je toch door kunt!
Fijn dat de punctie gepland staat en dat je geen nieuwe poging meer nodig hebt! :*

Toi toi toi! 🤞🏼
pi_199824757
Wat een rollercoaster! Gelukkig had je de medicijnen nog niet genomen zeg! Ik duim ontzettend voor je dat het goed gaat en dat je ook goedgekeurd wordt voor een verse TP O+
pi_199828742
Even een poging tot bijlees, ik ben deze week echt flink ziek geweest.

Dat klinkt heel positief mini! En ook weer spannend, misschien een terugplaatsing :)

June, ook weer bijna beginnen :*

Klinkt echt heel rot Bertha. Gelukkig is proef TP gelukt. Hopelijk heb je dan geen behandeling nodig.

Peacefulll, dat klinkt echt zwaar zoveel follikels. Ik duim dat het ook veel gaat opleveren. Lekker rustig aan doen nu. En zeker na de punctie. Wat een weg leg jij af :*

Zelf weinig te melden. Ik ben begonnen met testen maar tot nu toe nog niet eens een knipperende smiley. Ik verwacht dat het dus nog even duurt.
pi_199845388
21 eicellen en 80 miljoen zaadcellen *O* Heel blij met deze score O+

Punctie viel me mee. Was goed te doen, dankzij de pijnstillers natuurlijk.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 12:00:22 #128
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_199845566
quote:
Het is gelukt *O*
Fijn Bertha! Hopelijk snel goede berichten naar aanleiding hiervan.

En wat fijn dat het kon doorgaan @Peacefulll! Hopelijk was het de eerste en de laatste keer, ik ga hard voor jullie duimen. Op naar veel goede embryo's!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 12 juni 2021 @ 12:14:00 #129
208890 June.
Seriously?
pi_199845745
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 11:42 schreef Peacefulll het volgende:

Wat fijn zeg, hopelijk ook mooie embryo's straks.
pi_199846581
quote:

Oh wat een goed nieuws!! 21 eicellen! Wauw. Mooie score!
Hopen op veel mooie bevruchtingen! 🤞🏼🤞🏼
pi_199846612
quote:

O+
pi_199847528
quote:

Mooie score! Hopelijk blijft het goede nieuws komen :)
pi_199850578
Wat een mooie score Peace! *O*
pi_199862343
17 bevruchtingen *O*

Edit: ik heb wel serieus last van mijn onderrug en eierstokken nu. Is dat herkenbaar? Ik kan echt nog niet langer dan 5 min staan of 10 min zitten.
Mijn gewicht is wel goed. Heb ook geen koorts.

[ Bericht 46% gewijzigd door Peacefulll op 13-06-2021 12:28:11 ]
pi_199862983
Wauw *O*
Volgens mij is dat heel normaal
pi_199863025
*O*

En heel herkenbaar. Ik had vaak een week last. Sterkte!

Wanneer is de terugplaatsing?
pi_199864309
Veel drinken en echt rustig aan doen @Peacefulll :*

Fantastische score trouwens *O*
pi_199865448
Woohoo *O* *O*

Mooie score peacefulll!

Idd veel drinken en rustig aan doen!
pi_199866196
17!! Wow! Daar moet toch wel een kindje bij zitten?
pi_199866926
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Bottoms_up het volgende:
*O*

En heel herkenbaar. Ik had vaak een week last. Sterkte!

Wanneer is de terugplaatsing?
Een week? :') Oh my, ik dacht dinsdag wel weer te kunnen gaan werken.
Ik kan tot nu toe alleen maar drinken pakken en plassen, that's it. Ik wist niet dat er ook nog best wel een nasleep aan zou kunnen zitten.

TP staat voor dinsdag, maar morgen eerst echo en bloedprikken om te kijken hoe het er voor staat. Ik twijfel zelf ook nog of ik nu een TP wil. Ik heb echt een jasje uit gedaan de afgelopen 3 weken :'( Zowel mentaal als fysiek.

quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 16:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
17!! Wow! Daar moet toch wel een kindje bij zitten?
Nou! Daar mag je vanuit gaan met 17 bevruchtingen. Even kijken wat er overblijft natuurlijk, maar wel veel kansen de komende tijd!
pi_199899148
Ik heb zaterdag terugplaatsing *O*
Was nog even 2 dagen spannend want het zou normaal gezien op zondag uitkomen maar dan doen ze geen tp. Maar 1 embryootje komt in aanmerking om een dag eerder te plaatsen.
Zaterdag nog een paar spannende uurtjes of het ontdooien wel goed gaat...

Hoe gaat het met jou, peacefulll? Al minder klachten en is de tp vandaag doorgegaan?
pi_199899650
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 17:20 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

TP staat voor dinsdag, maar morgen eerst echo en bloedprikken om te kijken hoe het er voor staat. Ik twijfel zelf ook nog of ik nu een TP wil. Ik heb echt een jasje uit gedaan de afgelopen 3 weken :'( Zowel mentaal als fysiek.
[..]

Bij ons was het juist 2 keer de perfecte match, de verse TP. Een cryo is toch weer anders, ten eerste moet het sterk genoeg zijn om cryo te worden en dan ook nog goed ontdooien.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 15 juni 2021 @ 19:44:23 #143
208890 June.
Seriously?
pi_199900733
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:20 schreef Bottoms_up het volgende:
Was nog even 2 dagen spannend want het zou normaal gezien op zondag uitkomen maar dan doen ze geen tp. Maar 1 embryootje komt in aanmerking om een dag eerder te plaatsen.

Hoe gaat het met jou, peacefulll? Al minder klachten en is de tp vandaag doorgegaan?
Wat fijn!
pi_199901141
Fijn, Bottoms_up!
En ik ben ook benieuwd naar hoe het nu met je gaat, Peace!

Ik kom heel voorzichtig om het hoekje gluren hier. Ik weet niet of ik nou helemaal hier pas, maar ook niet echt ergens anders denk ik, en ik vind wat ervaringen over behandelingen lezen/kunnen delen straks wel fijn.

Ik heb geen partner, wel al jaren een enorme kinderwens, en heb besloten eicellen te willen laten invriezen. Ik heb adenomyose, dus mogelijk een verhoogd risico op een verminderde vruchtbaarheid, en hoewel ik absoluut het traject met een donor in zou willen gaan als ik niemand tegen kom, wil ik toch wel het allerliefst een kindje binnen een relatie. Ik wil mezelf dus heel graag de tijd gunnen om nog iemand tegen te komen. Maar tegelijkertijd ook wel de kans zo groot mogelijk maken dat als dat bv nog twee jaar duurt, ik wel nog een kindje (of misschien zelfs twee) zou kunnen "krijgen". Vandaar dit besluit. Ik sta op dit moment op de wachtlijst bij MC Kinderwens en verwacht ergens in augustus mijn intake te hebben.

Dat betekent dus ook dat ik straks hormonen zal moeten gaan spuiten en een eicel punctie zal moeten ondergaan, en wellicht ook meer dan één ronde om voldoende eicellen op te kunnen slaan. Daarom voelt het toch fijn om hier dan misschien een beetje mee te kunnen posten tegen die tijdj. Maar als jullie dat liever niet hebben, omdat er dus niet een bevruchting en terugplaatsing zal gaan plaatsvinden op dit moment, geef dat dan alsjeblieft aan! Even goede vrienden.
pi_199901185
Wat mij betreft welkom Vlindertje! Een dappere en verstandige stap, denk ik zo.
Wat is adenomyose en hoe weet je dat je dat hebt?
(ik las het namelijk ook als mogelijke oorzaak voor mijn 'niche')
pi_199902186
Je doet gewoon ivf in twee delen vlindertje. Dus welkom!

Ik had nog niet van adenomyose gehoord. Heb je er nu ook last van?
pi_199903167
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:20 schreef Bottoms_up het volgende:

Joepie! Wel heel spannend zeg. Wat een gek beleid dat ze niks terugplaatsen op zondag. Cycli zijn toch niet te sturen?

Even een update van hier. Echo gisteren liet zien dat mijn eierstokken flink groot zijn, maar wel passen bij de hoeveelheid follikels die ik had.

Vandaag bloed laten prikken en vanmiddag bleek dat toch wat aan de hoge kant te zijn (iets met dikte van mijn bloed). In combinatie met wat andere klachten en toename van gewicht wilden ze me nog even zien. Alleen ik was net te laat op fertiliteit, waardoor ik doorgestuurd werd naar de SEH. Uuuuren gewacht daar. Lang verhaal kort, een aantal waardes waren op het randje en ze houden me nu even in het ZH aan het infuus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:49 schreef McLaura het volgende:

[..]

Bij ons was het juist 2 keer de perfecte match, de verse TP. Een cryo is toch weer anders, ten eerste moet het sterk genoeg zijn om cryo te worden en dan ook nog goed ontdooien.
We hebben de 'luxe' dat onze Emmy's het mega goed doen tot nu toe. Ze leven alle 17 nog. 5 mega goede zijn nu op dag 3 ingevroren. De overige 12 laten ze doordelen tot dag 5. Daar zijn er minimaal 6 nog van goede/redelijke kwaliteit en 6 matig.
Ik had nu sowieso geen keuze voor een terugplaatsing omdat mijn bloedwaarden niet goed waren.
pi_199903192
Dank jullie wel!
Adenomyose lijkt een beetje op endometriose, maar zit net op een andere plek. Endometriose is wat bekender. Bij allebei zit er baarmoederslijmvlies op een plek waar het niet hoort; bij endometriose is dat bv bij de eierstokken, in de buikholte, bij je darmen. Je kan daar dus allerlei klachten van hebben, van pijnlijke menstruaties tot pijn bij het vrijen, buikpijn en nog meer. Bij adenomyose zitten stukjes baarmoederslijmvlies specifiek in de gladde spierwand van de baarmoeder.

Ik kwam er achter toen ik in 2014 me heb laten doorverwijzen naar de "menstruatie-poli" in het ziekenhuis omdat ik al jaren heel veel pijn had tijdens menstruaties, en dat ook steeds erger werd. Daar werd toen inwendige echo gedaan waarbij ze duidelijk 'vlekjes' in de gladde spierwand zagen. Ik heb sinds toen de pil permanent doorgeslikt als behandeling. Ivm kinderwens in 2017 bij VUmc endometriosecentrum nog keer laten kijken, ook weer echo (dit keer speciale echo in ivf centrum met betere resolutie ofzo) waarbij ze ook hebben gekeken of ze het nog ergens anders ook zagen maar dat was niet het geval. Toen zag het er ook al beter uit, en vorig jaar nogmaals bij AMC geweest (inmiddels gefuseerd met VUmc) en toen zag het er goed uit. Waarschijnlijk dus omdat lichaam tijd heeft gehad het beetje 'op te ruimen' en er door vrijwel geen menstruaties niks nieuws bij is gekomen.

Ik heb er nu weinig last van, denk ik. Maar ik heb ook prikkelbaar darmsyndroom, dus of de buikpijn daarvan of van adenomyose komt, geen idee. Ook bekend met overactieve bekkenbodem, dus of pijn bij vrijen komt daardoor of door adenomyose, ook geen idee. Maar omdat er dus niks hij darmen zit ofzo verwacht ik niet dat dat door de adenomyose komt.

Ben een maand geleden wel gestopt met de pil zodat ze bij intake straks hormoonwaardes kunnen bepalen. Vorig jaar ook twee maanden gestopt voor ex en ik uit elkaar gingen, toen had ik wel weer pijnlijke menstruaties maar niet zo heftig als ik me herinner van vroeger voor ik pil ging doorslikken. Dit keer wacht ik nog op m'n eerste 'echte' menstruatie dus hopelijk dit keer hetzelfde.

Sorry, korte posts maken is niet mijn talent :+
pi_199903319
@Peacefulll wel heftig zo, met alles op het randje en nog even in het ziekenhuis. Hoe ben je er zelf onder?

En wat fijn van zoveel embryo's die het zo goed doen!! Dan heeft het lichamelijk ongemak in elk geval wel vooralsnog iets opgeleverd :)
pi_199903441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn, Bottoms_up!
En ik ben ook benieuwd naar hoe het nu met je gaat, Peace!

Ik kom heel voorzichtig om het hoekje gluren hier. Ik weet niet of ik nou helemaal hier pas, maar ook niet echt ergens anders denk ik, en ik vind wat ervaringen over behandelingen lezen/kunnen delen straks wel fijn.

Ik heb geen partner, wel al jaren een enorme kinderwens, en heb besloten eicellen te willen laten invriezen. Ik heb adenomyose, dus mogelijk een verhoogd risico op een verminderde vruchtbaarheid, en hoewel ik absoluut het traject met een donor in zou willen gaan als ik niemand tegen kom, wil ik toch wel het allerliefst een kindje binnen een relatie. Ik wil mezelf dus heel graag de tijd gunnen om nog iemand tegen te komen. Maar tegelijkertijd ook wel de kans zo groot mogelijk maken dat als dat bv nog twee jaar duurt, ik wel nog een kindje (of misschien zelfs twee) zou kunnen "krijgen". Vandaar dit besluit. Ik sta op dit moment op de wachtlijst bij MC Kinderwens en verwacht ergens in augustus mijn intake te hebben.

Dat betekent dus ook dat ik straks hormonen zal moeten gaan spuiten en een eicel punctie zal moeten ondergaan, en wellicht ook meer dan één ronde om voldoende eicellen op te kunnen slaan. Daarom voelt het toch fijn om hier dan misschien een beetje mee te kunnen posten tegen die tijdj. Maar als jullie dat liever niet hebben, omdat er dus niet een bevruchting en terugplaatsing zal gaan plaatsvinden op dit moment, geef dat dan alsjeblieft aan! Even goede vrienden.
Van harte welkom hier Vlinder. Wel mega rot dat je je hier moet aansluiten, maar hopelijk kan je hier gewoon af en toe je ei kwijt ( :') ) Post lekker mee.
pi_199903483
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:49 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Peacefulll wel heftig zo, met alles op het randje en nog even in het ziekenhuis. Hoe ben je er zelf onder?

En wat fijn van zoveel embryo's die het zo goed doen!! Dan heeft het lichamelijk ongemak in elk geval wel vooralsnog iets opgeleverd :)
Ik ben hier in goede handen :) En de pijn wordt ook langzaam minder. Dus dat maakt het beter te doen. Ik ben op wat misselijkheid, duizeligheid en andere kleine dingen, niet heel ziek of zo. En moet toch blijven liggen (daar ben ik niet zo goed kan trouwens)
  dinsdag 15 juni 2021 @ 22:41:50 #152
208890 June.
Seriously?
pi_199904474
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:00 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik ben hier in goede handen :) En de pijn wordt ook langzaam minder. Dus dat maakt het beter te doen. Ik ben op wat misselijkheid, duizeligheid en andere kleine dingen, niet heel ziek of zo. En moet toch blijven liggen (daar ben ik niet zo goed kan trouwens)
Wat een rollercoaster allemaal Peace :{ Gelukkig wel een boel goede embryo's, dat helpt misschien ook mee. Hopelijk ben je snel weer thuis!
pi_199907633
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:00 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Wat heftig peacefulll! Lekker rustig aan doen nu. Hopelijk mag je snel naar huis.
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:51:01 #154
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_199907644
Wat een akelige nasleep Peacefulll. Hoe is het vandaag?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_199907700
Heftig zeg Peaceful! Beterschap :*
En Bottoms, jij veel succes zaterdag *O*
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 10:11:05 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199907863
Jeetje Peace, beterschap! Ik lees het nu pas en toen ik de score zag van 21 eiblaasjes was ik er al bang voor. Zelf heb ik ooit die score gehad en zat toen tegen overstimulatie. Dat was uiteindelijk niet het geval maar nog wel weken last van gehad.

Ook tijdens de zwangerschap van Aapie (na een verse TP) heb ik nog wekenlang met pijnlijke eierstokken rondgelopen. Je moet je voorstellen dat ze flink opgerekt worden en niet zomaar weer terug naar normaal zijn. Hopelijk mag je snel naar huis :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_199909085
Bedankt voor de beterschapswensen O+. Ik voel me op zich oké als ik blijf liggen. Merk wel dat het een aanslag is op mijn lijf.

De bloedwaarden gingen weer de goede kant op, maar waren nog niet goed genoeg om naar huis te mogen. Dus ik blijf nog een nachtje.

Het is ook niet heel verrassend dat het zo gelopen is. Ik zal al op het randje voor de punctie (qua eiblaasjes over het randje, maar mijn bloed was echt nét goed genoeg).

@MaJo ja, ik begreep van een oud collega dat zij dat ook had, zere eierstokken en een hele lage weerstand na een verse TP en opvolgende zwangerschap. Wat dat betreft heb ik er wel vrede mee dat er nu geen verse TP is. Ik had er zelf maandag al voor gekozen om het niet te doen, omdat ik het fysiek en mentaal niet verstandig vond (ik heb na de zwangerschap van M een burnout gehad). En het ZH zei nu ook dat het niet plaats had mogen vinden.
Mijn troost is dat de Emmy's het mega goed doen en dat we veel in de vriezer hebben zitten. Ze lijken allemaal gezond en klaar om ons tweede kindje te worden O+ Ze moeten alleen nog even wachten :)
pi_199909558
Ach Peace wat een heftige nasleep toch nog. Gelukkig ben je in goede handen. En mag je snel naar huis.

Even zelf weet goed herstellen, mentaal en fysiek, is belangrijk.

En idd je hebt zoveel mooie cryo’s dat het het wachten hopelijk iets verzacht!

:*
pi_199909742
Daar moet toch zeker wel een kindje voor jullie bijzitten Peace O+ Succes met je herstel, ik knuffel je op afstand :* Zou wel willen dat ik even naar je toe kon teleporteren voor een echte knuffel *;
pi_199930319
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:47 schreef Aure het volgende:
Daar moet toch zeker wel een kindje voor jullie bijzitten Peace O+ Succes met je herstel, ik knuffel je op afstand :* Zou wel willen dat ik even naar je toe kon teleporteren voor een echte knuffel *;
O+ Lieverd. Ik kan nu in ieder geval aan je chocolade beginnen, want ik ben weer thuis :) Wel met bank- en bedrust voor de komende dagen en natuurlijk veel drinken.

En we hebben nu 5 goede embryo's ingevroren op dag 3 en 5 blastocystes op dag 5 O+ de overige 7 waren nog wel aan het delen, maar niet snel genoeg en niet van voldoende kwaliteit. 10 kansen op een tweede kindje *O*
pi_199944523
Wow peacefulll wat een aantal! En fijn dat je weer thuis bent.
Ik heb nog nooit eerder gehoord dat ze op dag 3 en 5 embryo's invriezen in 1 poging. Maar daar moet toch een mooi kindje tussenzitten O+
Beginnen ze eerst met de dag 5 terugplaatsen dan?

Mijn terugplaatsing is ineens verschoven naar zondag. Wat ze normaal gezien dus niet doen. Maar blijkbaar vond het lab het embryo toch te ver ontwikkeld voor zaterdag. Waarschijnlijk vonden ze dat ze het niet konden maken het gewoon af te zeggen, dus mag ik zondag toch. Gelukje dus.
pi_199947342
Voor jou ook spannend Bottoms_up!
Fijn dat het zondag toch door kan gaan!

Ik vind het ook altijd bijzonder als ik hoor dat zondagen geen terugplaatsingen ed gebeuren. Want alsof de cyclus daar rekening mee houdt...

Ik ga voor je duimen!

Dijn dat je weer thuis bent Peace!
pi_199973075
Pupo!
*O*
Plak plak plak baby *O*
pi_199982352
Jaaa pupo *O* *O* lekker broeden O+
pi_199982775
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:05 schreef Bottoms_up het volgende:
Pupo!
*O*
Plak plak plak baby *O*
De duimen draaien en ik heb extra lijm gekocht!!
pi_199983097
quote:
Pupo!
*O*
Plak plak plak baby *O*
*O* Wat spannend Bottoms *O* Ik duim voor je!
pi_199987294
OMG we hebben een GO :o *O* En ik ben nog niet ongesteld dus we mogen in de volgende cyclus al beginnen *O*
  maandag 21 juni 2021 @ 11:47:43 #168
208890 June.
Seriously?
pi_199987854
Wat een goed nieuws allemaal *O*
pi_199988260
quote:
Pupo!
*O*
Plak plak plak baby *O*
*O* *O* jaaaa!!!

Duimen draaien hier voor je!
pi_199988274
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:52 schreef B.ertha het volgende:
OMG we hebben een GO :o *O* En ik ben nog niet ongesteld dus we mogen in de volgende cyclus al beginnen *O*
Super fijn!!! En snel ook al beginnen!
pi_199989324
quote:
Yes! *O* Gaat ineens lekker hier, wat fijn!
pi_199996251
quote:
Yay mooi nieuws *O*
pi_200052755
Ah wat gaan de dagen traag deze week :{

Deze ochtend kon ik mij niet meer inhouden en een vroege test gedaan. Totaal niet verwacht maar er is een licht streepje te zien. Nu heb ik nog meer stress.
Officieel mag ik donderdag pas testen :')
  vrijdag 25 juni 2021 @ 09:20:05 #174
208890 June.
Seriously?
pi_200052877
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:10 schreef Bottoms_up het volgende:

Deze ochtend kon ik mij niet meer inhouden en een vroege test gedaan. Totaal niet verwacht maar er is een licht streepje te zien. Nu heb ik nog meer stress.
Haha, herkenbaar :P Kan misschien nog de HCG shot zijn van de terugplaatsing. Als het lijntje overmorgen donkerder wordt dan is het bingo ;)
pi_200052965
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:20 schreef June. het volgende:

[..]

Haha, herkenbaar :P Kan misschien nog de HCG shot zijn van de terugplaatsing. Als het lijntje overmorgen donkerder wordt dan is het bingo ;)
Ik heb geen HCG shot gehad want volledig natuurlijke cyclus :)
Maar het is nog veel te vroeg om de vlag uit te hangen natuurlijk.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 10:54:03 #176
208890 June.
Seriously?
pi_200054144
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:25 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Ik heb geen HCG shot gehad want volledig natuurlijke cyclus :)
Maar het is nog veel te vroeg om de vlag uit te hangen natuurlijk.
Oeh, dan is het helemaal spannend! Ik duim voor je *O* O+
pi_200054518
Heel voorzichtige jompel en duim voor je *O*
pi_200057088
Oh spannend Bottoms_up!! Ik duim nog even door! *O*

@Peacefulll hoe gaat het herstellen bij jou?
pi_200057555
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:10 schreef Bottoms_up het volgende:

Wauw! Spannend zeg! Ik duim voor mooie oplopende testen :)

Mini, lief dat je even naar mij vraagt. Het gaat langzaam echt weer de goede kant op. Ik merk dat ik elke dag weer wat meer energie terug krijg en emotioneel iets stabieler wordt. Ben sinds gisteren wel ongesteld geworden en we hebben nu een TP gepland voor begin augustus.
Ik moet nog rustig aan doen i.v.m. de vergrote eierstokken, maar de pijn wordt echt minder :)

Heb jij al meer nieuws over een TP?
pi_200060942
Fijn om te horen Peace!! En begin augustus dan heb je nog even een extra cyclus om te herstellen.

Geen concreet nieuws omdat ik daarin ook even mijn gevoel wil volgen. Maar ik zit aan de cyclus van augustus te denken. En dat zou dan eind augustus zijn.
Ik kan een beetje er tegenop zien om weer door mijn cyclus mijn agenda te bepalen. Maar tegelijk wil ik ook wel heel graag door. Dus hopelijk voelt het in augustus gewoon goed.
pi_200109319
Het is nog vroeg, maar er is overduidelijk iets aan het gebeuren. Het blijft spannend, zeker omdat de verse terugplaatsing eindigde in een miskraam. Maar voor nu zijn we heel blij ook al voelt het heel erg onwerkelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200109386
Er is een streepje O+ Ik durf nog niet te jompelen, maar dit is wel heel erg tof!
  maandag 28 juni 2021 @ 15:54:19 #183
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_200109416
Bottoms ^O^ ik doe een voorzichtige *O* voor je met extra veel plak.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:14:28 #184
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_200109712
*gooit nog wat superglue*

Ik jompel *O* ook voorzichtig mee
Be happy with the little things in life
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 16:42:31 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200110086
Bottoms dat ziet er goed uit! Nu blijven plakken baby *O* O+ *O*
pi_200110130
Plak baby plak *O*

Ik ben begonnen met pillen slikken en heb 7 juli de eerste echo :o
  maandag 28 juni 2021 @ 23:10:25 #187
208890 June.
Seriously?
pi_200118851
Oh dat is echt een oplopende streep hoor Bottoms. En ja er kan vanalles gebeuren, maar nu gewoon Gefeliciteerd *O* *O*
  maandag 28 juni 2021 @ 23:11:55 #188
208890 June.
Seriously?
pi_200118874
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:45 schreef B.ertha het volgende:
Plak baby plak *O*

Ik ben begonnen met pillen slikken en heb 7 juli de eerste echo :o
Spannend! Een dag later hebben wij de IUI intake, hopelijk kunnen we dan een weekje later ook beginnen
pi_200121788
@Bottoms_up dat is al een hele duidelijke streep zeg! *O*
pi_200121799
Je bent echt wel zwanger hoor *O* O+
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:00:34 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200123412
Oh, dat is een mooi oplopend tweede streepje zeg! *O* *duimt...
pi_200125244
Bottoms, dat ziet er goed uit zeg! *O* Ik ga keihard voor je duimen!

June en Bertha, wat een goede vooruitzichten! Ik hoop op een heel kort traject voor jullie beide :*
pi_200127813
Bedankt allemaal! Ik denk dat ik wat voorzichtig ben omdat dit weer veel naar boven haalt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
June en Bertha ook weer starten! Vorige keer lagen onze UD niet zo ver uit elkaar. Hopelijk lukt dat weer O+
pi_200165849
Oh spannend Bottoms_Up!!
Ik duim mee voor een stevige plakker!

*O* *O*
  zondag 11 juli 2021 @ 20:28:55 #195
208890 June.
Seriously?
pi_200317419
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:37 schreef Bottoms_up het volgende:
Bedankt allemaal! Ik denk dat ik wat voorzichtig ben omdat dit weer veel naar boven haalt

SPOILER
June en Bertha ook weer starten! Vorige keer lagen onze UD niet zo ver uit elkaar. Hopelijk lukt dat weer O+
Ik hoop het O+ Hoe is het nu met je?

Als ik over 2 weken ongesteld word ga ik beginnen met hormonen. Spannend weer..
pi_200326012
Spannend June!!
Ik heb woensdag de cryo TP O+
pi_200326246
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:28 schreef June. het volgende:

[..]

Ik hoop het O+ Hoe is het nu met je?

Als ik over 2 weken ongesteld word ga ik beginnen met hormonen. Spannend weer..
Ik probeer de volgende wachtweken door te komen :)
Volgende week vrijdag de eerste echo.
Jij ook weer bijna starten, spannend!

quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 08:59 schreef B.ertha het volgende:
Spannend June!!
Ik heb woensdag de cryo TP O+
Spannend *O*

Dat er volgend jaar maar veel lentebaby's geboren worden O+
pi_200361454
Pupo *O*
Zo gek, ik ben in mijn eentje gegaan en zit nu weer te werken. Het voelt zo als een formaliteit, een praktisch iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')