Oeh, dan is het helemaal spannend! Ik duim voor jequote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:25 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik heb geen HCG shot gehad want volledig natuurlijke cyclus![]()
Maar het is nog veel te vroeg om de vlag uit te hangen natuurlijk.
Wauw! Spannend zeg! Ik duim voor mooie oplopende testenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:10 schreef Bottoms_up het volgende:
Ah wat gaan de dagen traag deze week![]()
Deze ochtend kon ik mij niet meer inhouden en een vroege test gedaan. Totaal niet verwacht maar er is een licht streepje te zien. Nu heb ik nog meer stress.
Officieel mag ik donderdag pas testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend! Een dag later hebben wij de IUI intake, hopelijk kunnen we dan een weekje later ook beginnenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:45 schreef B.ertha het volgende:
Plak baby plak
Ik ben begonnen met pillen slikken en heb 7 juli de eerste echo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.June en Bertha ook weer starten! Vorige keer lagen onze UD niet zo ver uit elkaar. Hopelijk lukt dat weer![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:37 schreef Bottoms_up het volgende:
Bedankt allemaal! Ik denk dat ik wat voorzichtig ben omdat dit weer veel naar boven haaltIk hoop hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.June en Bertha ook weer starten! Vorige keer lagen onze UD niet zo ver uit elkaar. Hopelijk lukt dat weerHoe is het nu met je?
Als ik over 2 weken ongesteld word ga ik beginnen met hormonen. Spannend weer..Shine bright like a diamond.
Ik probeer de volgende wachtweken door te komenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:28 schreef June. het volgende:
[..]
Ik hoop hetHoe is het nu met je?
Als ik over 2 weken ongesteld word ga ik beginnen met hormonen. Spannend weer..
Spannendquote:Op maandag 12 juli 2021 08:59 schreef B.ertha het volgende:
Spannend June!!
Ik heb woensdag de cryo TP
Ah yesss, PUPO!quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:50 schreef B.ertha het volgende:
Pupo
Zo gek, ik ben in mijn eentje gegaan en zit nu weer te werken. Het voelt zo als een formaliteit, een praktisch iets.
Yaaaaay wat fijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:50 schreef B.ertha het volgende:
Pupo
Zo gek, ik ben in mijn eentje gegaan en zit nu weer te werken. Het voelt zo als een formaliteit, een praktisch iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |