Wat een goed nieuws Mini!quote:Op maandag 7 juni 2021 08:49 schreef MiNi1981 het volgende:
Oh dames, als ik mij zo blijf voelen zoals de afgelopen 3/4 weken dan heeft mijn huisarts groen licht gegeven voor de cryo terugplaatsing in juli!![]()
![]()
![]()
11 maanden later... maar fijn dat de huisarts ook vertrouwen heeft!
Nu maar 🤞🏼 dat ik eindelijk stabiel blijf. 😊😊
Och nee Bertha! Wat zal dat een klap zijn geweest voor jequote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:55 schreef B.ertha het volgende:
Nou, minder leuk nieuws hier![]()
Ik heb een zogeheten niche in mijn baarmoeder als gevolg van mijn keizersnede (meer info). Nu moet eerst onderzocht worden hoe ernstig de niche is en of het een zwangerschap in de weg staat. Sowieso moet ik een proef-TP (alle handelingen minus ontdooid embryo) ondergaan om te kijken of het buisje er überhaupt langsop komt en gaan ze mijn echofoto's bespreken met een interdisciplinair team van voortplantingskundigen, gyneacologen en nichekundigen of een zwangerschap bij mij te risicovol zou zijn.
Alles is eigenlijk mogelijk, van dat onderzoekje + groen licht tot een hersteloperatie en 6 maanden wachten. Beginnen in de eerstvolgende cyclus gaat sowieso niet lukken, dus dat wordt dan na onze vakantie in augustus/september op zijn vroegst
Het is een gevalletje pech hebben, het komt heel regelmatig voor en ze weten niet waarom. 60% schijnt het te hebben maar het is dus lang niet altijd problematisch.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:59 schreef MiNi1981 het volgende:
Dat is een flinke tegenvaller zeg! Bah.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Kun je wel al aankomende cyclus de proef doen om te kijken of het buisje ‘past’?
Je zegt niche als gevolg van keizersnede. Heb ze dan met het hechten iets verkeerd gedaan of tijdens de keizersnede?
Maw, had het voorkomen kunnen worden door de ingreep anders uit te voeren?
Ze zag het meteen omdat er vocht in zat (of lucht misschien), maar zij kijken altijd naar het litteken bij de eerste echo, zei ze. Dus dan had ze het even later wel gezien. Maar misschien viel het ook wel zo op omdat ik een grote heb en jij niet of een kleine.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:05 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Och nee Bertha! Wat zal dat een klap zijn geweest voor je![]()
Konden ze het goed zien op een echo of hebben ze er specifiek naar gezocht? (Ik heb NL zelf ook een ks gehad en ik vraag me af of ze hier bij mij naar hebben gekeken).
Ik duim voor het best mogelijke scenario zomer operaties en lang wachten
Oh dat zou mooi zijn! Ik duim dat je snel duidelijkheid hebt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:39 schreef B.ertha het volgende:
Klein lichtpuntje is dat ik misschien morgen al terecht kan voor die proef TP en die input hebben ze nodig voor dat overleg.
Ik duim voor je vanmiddag!quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:14 schreef B.ertha het volgende:
Jup, vanmiddag kan ik terecht.
De ironie van dit alles is dat ik tegenwoordig een mooie regelmatige cyclus heb en (hoewel de PCOS nog zichtbaar was) ik gisteren precies volgens mijn eigen verwachting één mooie rijpe follikel had. Dus nu kan mijn lijf het wel, alleen mijn baarmoeder weer niet![]()
Fijn dat je een meedenkende arts hebt nu.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:39 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ik duim voor je vanmiddag!![]()
Ik had net een echo: 15 grote en nog 7/8 kleintjes. Ze gaan me wel goed in de gaten houden nu. Morgen weer. Ik heb wat voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid. Eindelijk een meedenkende arts die verder kijkt dan 'vervelend voor je'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |