abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199778707
Oh dames, als ik mij zo blijf voelen zoals de afgelopen 3/4 weken dan heeft mijn huisarts groen licht gegeven voor de cryo terugplaatsing in juli! :o :'( O+

11 maanden later... maar fijn dat de huisarts ook vertrouwen heeft!

Nu maar 🤞🏼 dat ik eindelijk stabiel blijf. 😊😊
pi_199779546
Wat een heerlijk nieuws *O*
pi_199780596
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:49 schreef MiNi1981 het volgende:
Oh dames, als ik mij zo blijf voelen zoals de afgelopen 3/4 weken dan heeft mijn huisarts groen licht gegeven voor de cryo terugplaatsing in juli! :o :'( O+

11 maanden later... maar fijn dat de huisarts ook vertrouwen heeft!

Nu maar 🤞🏼 dat ik eindelijk stabiel blijf. 😊😊
Wat een goed nieuws Mini! *O* Ik ga keihard voor je duimen en hopen! O+

Ik had net de eerste check: 10 blaasjes rechts, 6 links.
Ik voel me vandaag wel echt slecht helaas. Even pas op de plaats dan maar.
pi_199795762
Nou, minder leuk nieuws hier -O-

Ik heb een zogeheten niche in mijn baarmoeder als gevolg van mijn keizersnede (meer info). Nu moet eerst onderzocht worden hoe ernstig de niche is en of het een zwangerschap in de weg staat. Sowieso moet ik een proef-TP (alle handelingen minus ontdooid embryo) ondergaan om te kijken of het buisje er überhaupt langsop komt en gaan ze mijn echofoto's bespreken met een interdisciplinair team van voortplantingskundigen, gyneacologen en nichekundigen of een zwangerschap bij mij te risicovol zou zijn.

Alles is eigenlijk mogelijk, van dat onderzoekje + groen licht tot een hersteloperatie en 6 maanden wachten. Beginnen in de eerstvolgende cyclus gaat sowieso niet lukken, dus dat wordt dan na onze vakantie in augustus/september op zijn vroegst :{
  dinsdag 8 juni 2021 @ 15:38:03 #105
208890 June.
Seriously?
pi_199796334
Wat een domper B.ertha :{
Hoe zijn ze erachter gekomen dat je dat hebt? Werd het tijdens de echo gezien?
Shine bright like a diamond.
pi_199796971
Ja
pi_199797869
Dat is een flinke tegenvaller zeg! Bah.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Kun je wel al aankomende cyclus de proef doen om te kijken of het buisje ‘past’?

Je zegt niche als gevolg van keizersnede. Heb ze dan met het hechten iets verkeerd gedaan of tijdens de keizersnede?
Maw, had het voorkomen kunnen worden door de ingreep anders uit te voeren?
pi_199797939
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:55 schreef B.ertha het volgende:
Nou, minder leuk nieuws hier -O-

Ik heb een zogeheten niche in mijn baarmoeder als gevolg van mijn keizersnede (meer info). Nu moet eerst onderzocht worden hoe ernstig de niche is en of het een zwangerschap in de weg staat. Sowieso moet ik een proef-TP (alle handelingen minus ontdooid embryo) ondergaan om te kijken of het buisje er überhaupt langsop komt en gaan ze mijn echofoto's bespreken met een interdisciplinair team van voortplantingskundigen, gyneacologen en nichekundigen of een zwangerschap bij mij te risicovol zou zijn.

Alles is eigenlijk mogelijk, van dat onderzoekje + groen licht tot een hersteloperatie en 6 maanden wachten. Beginnen in de eerstvolgende cyclus gaat sowieso niet lukken, dus dat wordt dan na onze vakantie in augustus/september op zijn vroegst :{
Och nee Bertha! Wat zal dat een klap zijn geweest voor je :'(
Konden ze het goed zien op een echo of hebben ze er specifiek naar gezocht? (Ik heb NL zelf ook een ks gehad en ik vraag me af of ze hier bij mij naar hebben gekeken).
Ik duim voor het best mogelijke scenario zomer operaties en lang wachten :*
pi_199798879
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 17:59 schreef MiNi1981 het volgende:
Dat is een flinke tegenvaller zeg! Bah.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Kun je wel al aankomende cyclus de proef doen om te kijken of het buisje ‘past’?

Je zegt niche als gevolg van keizersnede. Heb ze dan met het hechten iets verkeerd gedaan of tijdens de keizersnede?
Maw, had het voorkomen kunnen worden door de ingreep anders uit te voeren?
Het is een gevalletje pech hebben, het komt heel regelmatig voor en ze weten niet waarom. 60% schijnt het te hebben maar het is dus lang niet altijd problematisch.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 18:05 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Och nee Bertha! Wat zal dat een klap zijn geweest voor je :'(
Konden ze het goed zien op een echo of hebben ze er specifiek naar gezocht? (Ik heb NL zelf ook een ks gehad en ik vraag me af of ze hier bij mij naar hebben gekeken).
Ik duim voor het best mogelijke scenario zomer operaties en lang wachten :*
Ze zag het meteen omdat er vocht in zat (of lucht misschien), maar zij kijken altijd naar het litteken bij de eerste echo, zei ze. Dus dan had ze het even later wel gezien. Maar misschien viel het ook wel zo op omdat ik een grote heb en jij niet of een kleine.
pi_199798899
Klein lichtpuntje is dat ik misschien morgen al terecht kan voor die proef TP en die input hebben ze nodig voor dat overleg.
pi_199802200
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 19:39 schreef B.ertha het volgende:
Klein lichtpuntje is dat ik misschien morgen al terecht kan voor die proef TP en die input hebben ze nodig voor dat overleg.
Oh dat zou mooi zijn! Ik duim dat je snel duidelijkheid hebt.
  woensdag 9 juni 2021 @ 07:20:20 #112
208890 June.
Seriously?
pi_199802231
Inderdaad, duimen dat het toch meevalt zonder operaties enzo! En misschien wel een mooi resultaat na de terugplaatsing O+

Hier nog een maand "zelf" en dan begin juli afspraak voor intake. Hopelijk valt mijn menstruatie vlak daarna*, kunnen we misschien dan al beginnen.

*liever natuurlijk helemaal geen menstruatie, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel ;)
pi_199803045
Jup, vanmiddag kan ik terecht.

De ironie van dit alles is dat ik tegenwoordig een mooie regelmatige cyclus heb en (hoewel de PCOS nog zichtbaar was) ik gisteren precies volgens mijn eigen verwachting één mooie rijpe follikel had. Dus nu kan mijn lijf het wel, alleen mijn baarmoeder weer niet :') ;(
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 09:31:49 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199803270
Goffer B.ertha, wat een tegenslag! Ik ben benieuwd wat er uit de proef TP komt. Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee en heb je geen operatie nodig :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_199806387
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 09:14 schreef B.ertha het volgende:
Jup, vanmiddag kan ik terecht.

De ironie van dit alles is dat ik tegenwoordig een mooie regelmatige cyclus heb en (hoewel de PCOS nog zichtbaar was) ik gisteren precies volgens mijn eigen verwachting één mooie rijpe follikel had. Dus nu kan mijn lijf het wel, alleen mijn baarmoeder weer niet :') ;(
Ik duim voor je vanmiddag! :*

Ik had net een echo: 15 grote en nog 7/8 kleintjes. Ze gaan me wel goed in de gaten houden nu. Morgen weer. Ik heb wat voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid. Eindelijk een meedenkende arts die verder kijkt dan 'vervelend voor je' O+
pi_199808143
Het is gelukt *O*
Nu dat gesprek afwachten..
pi_199808152
Fijn peaceful! Hoe voel je je nu?
pi_199814481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 16:36 schreef B.ertha het volgende:
Het is gelukt *O*
Super!! Goede eerste stap!
pi_199814489
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:39 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik duim voor je vanmiddag! :*

Ik had net een echo: 15 grote en nog 7/8 kleintjes. Ze gaan me wel goed in de gaten houden nu. Morgen weer. Ik heb wat voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid. Eindelijk een meedenkende arts die verder kijkt dan 'vervelend voor je' O+
Fijn dat je een meedenkende arts hebt nu.
15 grote is een flinke en goede score. Hopelijk geen overstimulatie voor je. Maar ze houden je goed in de gaten gelukkig.
Nog even volhouden!
pi_199821836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 16:36 schreef B.ertha het volgende:
Het is gelukt *O*
Spannend Bertha! Fijn dat deze horde genomen is!
pi_199821869
Nou... Wij hebben twee hele heftige dagen achter de rug.

Gisteren dus een echo met behoorlijk veel eitjes. Teveel eigenlijk, als je de kleintjes meetelt. Bloed laten prikken en mijn Oestradiol was 12700, erg hoog. Moest vandaag terugkomen.

Vanochtend echo: gyn zag het gelijk al. Ik heb 17 grote en nog 5 kleintjes rechts en 8 grote en nog wat kleintjes links. Veel te veel. Ze hebben het alleen maar gehad over afbreken van de poging, want 20 eitjes is eigenlijk maximum. Anders heb je teveel kans op overstimulatie. Weer bloed laten prikken op Oestradiol. Maximumwaarde wat ik mag hebben is 15000 en de arts dacht dat ik daar ruim overheen zat. Medicijnen op moeten halen om alles af te breken (provera). Janken joh, alles voor niks. Zo beroerd geweest voor niks. Helemaal ingesteld op het afbreken van deze poging..

Belde de verplk nog vanmiddag. Mijn waarde was 14700, dus de gyn gaf toestemming voor de punctie zaterdag. Is echt wel op het randje en ik vind het mega spannend.
pi_199822190
Ik duim echt zo dat dit de enige keer hoeft te zijn voor jullie, @Peacefulll . :*

@B.ertha, ik hoorde laatst ook al van een vriendin van mijn man over een niche (zij heeft er dus ook last van). Ik vind het echt bizar dat zoveel vrouwen dat hebben na een keizersnede en ze eigenlijk niet goed weten waarom.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 10 juni 2021 @ 20:26:39 #123
208890 June.
Seriously?
pi_199822826
Wat een emoties @Peacefull . Hopelijk brengt dat extra risico op hyperstimulatie wél extra eitjes en embryo's.
pi_199823651
Ach jeetje @Peacefulll wat een hoop emoties. Maar wat super fijn dat je toch door kunt!
Fijn dat de punctie gepland staat en dat je geen nieuwe poging meer nodig hebt! :*

Toi toi toi! 🤞🏼
pi_199824757
Wat een rollercoaster! Gelukkig had je de medicijnen nog niet genomen zeg! Ik duim ontzettend voor je dat het goed gaat en dat je ook goedgekeurd wordt voor een verse TP O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')