Fijn Bertha! Hopelijk snel goede berichten naar aanleiding hiervan.quote:
Wat fijn zeg, hopelijk ook mooie embryo's straks.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:42 schreef Peacefulll het volgende:
21 eicellen en 80 miljoen zaadcellenHeel blij met deze score
![]()
Punctie viel me mee. Was goed te doen, dankzij de pijnstillers natuurlijk.
Oh wat een goed nieuws!! 21 eicellen! Wauw. Mooie score!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:42 schreef Peacefulll het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:42 schreef Peacefulll het volgende:
![]()
Mooie score! Hopelijk blijft het goede nieuws komenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:42 schreef Peacefulll het volgende:
![]()
Een week?quote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Bottoms_up het volgende:
![]()
En heel herkenbaar. Ik had vaak een week last. Sterkte!
Wanneer is de terugplaatsing?
Nou! Daar mag je vanuit gaan met 17 bevruchtingen. Even kijken wat er overblijft natuurlijk, maar wel veel kansen de komende tijd!quote:Op zondag 13 juni 2021 16:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
17!! Wow! Daar moet toch wel een kindje bij zitten?
Bij ons was het juist 2 keer de perfecte match, de verse TP. Een cryo is toch weer anders, ten eerste moet het sterk genoeg zijn om cryo te worden en dan ook nog goed ontdooien.quote:Op zondag 13 juni 2021 17:20 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
TP staat voor dinsdag, maar morgen eerst echo en bloedprikken om te kijken hoe het er voor staat. Ik twijfel zelf ook nog of ik nu een TP wil. Ik heb echt een jasje uit gedaan de afgelopen 3 wekenZowel mentaal als fysiek.
[..]
Wat fijn!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:20 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik heb zaterdag terugplaatsing![]()
Was nog even 2 dagen spannend want het zou normaal gezien op zondag uitkomen maar dan doen ze geen tp. Maar 1 embryootje komt in aanmerking om een dag eerder te plaatsen.
Zaterdag nog een paar spannende uurtjes of het ontdooien wel goed gaat...
Hoe gaat het met jou, peacefulll? Al minder klachten en is de tp vandaag doorgegaan?
Joepie! Wel heel spannend zeg. Wat een gek beleid dat ze niks terugplaatsen op zondag. Cycli zijn toch niet te sturen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:20 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik heb zaterdag terugplaatsing![]()
Was nog even 2 dagen spannend want het zou normaal gezien op zondag uitkomen maar dan doen ze geen tp. Maar 1 embryootje komt in aanmerking om een dag eerder te plaatsen.
Zaterdag nog een paar spannende uurtjes of het ontdooien wel goed gaat...
Hoe gaat het met jou, peacefulll? Al minder klachten en is de tp vandaag doorgegaan?
We hebben de 'luxe' dat onze Emmy's het mega goed doen tot nu toe. Ze leven alle 17 nog. 5 mega goede zijn nu op dag 3 ingevroren. De overige 12 laten ze doordelen tot dag 5. Daar zijn er minimaal 6 nog van goede/redelijke kwaliteit en 6 matig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Bij ons was het juist 2 keer de perfecte match, de verse TP. Een cryo is toch weer anders, ten eerste moet het sterk genoeg zijn om cryo te worden en dan ook nog goed ontdooien.
Van harte welkom hier Vlinder. Wel mega rot dat je je hier moet aansluiten, maar hopelijk kan je hier gewoon af en toe je ei kwijt (quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn, Bottoms_up!
En ik ben ook benieuwd naar hoe het nu met je gaat, Peace!
Ik kom heel voorzichtig om het hoekje gluren hier. Ik weet niet of ik nou helemaal hier pas, maar ook niet echt ergens anders denk ik, en ik vind wat ervaringen over behandelingen lezen/kunnen delen straks wel fijn.
Ik heb geen partner, wel al jaren een enorme kinderwens, en heb besloten eicellen te willen laten invriezen. Ik heb adenomyose, dus mogelijk een verhoogd risico op een verminderde vruchtbaarheid, en hoewel ik absoluut het traject met een donor in zou willen gaan als ik niemand tegen kom, wil ik toch wel het allerliefst een kindje binnen een relatie. Ik wil mezelf dus heel graag de tijd gunnen om nog iemand tegen te komen. Maar tegelijkertijd ook wel de kans zo groot mogelijk maken dat als dat bv nog twee jaar duurt, ik wel nog een kindje (of misschien zelfs twee) zou kunnen "krijgen". Vandaar dit besluit. Ik sta op dit moment op de wachtlijst bij MC Kinderwens en verwacht ergens in augustus mijn intake te hebben.
Dat betekent dus ook dat ik straks hormonen zal moeten gaan spuiten en een eicel punctie zal moeten ondergaan, en wellicht ook meer dan één ronde om voldoende eicellen op te kunnen slaan. Daarom voelt het toch fijn om hier dan misschien een beetje mee te kunnen posten tegen die tijdj. Maar als jullie dat liever niet hebben, omdat er dus niet een bevruchting en terugplaatsing zal gaan plaatsvinden op dit moment, geef dat dan alsjeblieft aan! Even goede vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |