abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198536014
quote:
NPO 1: 17 maart 20:35 - 01:05

Rob Trip presenteert de verkiezingsavond van de NOS. Hij krijgt versterking van Malou Petter, die het grote uitslagenscherm bedient. Verder in de studio: volop duiders en de Haagse verslaggevers van de NOS.

Drie dagen lang mocht Nederland naar de stembus en nu is het eindelijk tijd voor de verkiezingsuitslag. Vanuit de studio in Hilversum presenteert Rob Trip Nederland kiest: De uitslagen. De hele avond druppelen de resultaten binnen en Malou Petter heeft ditmaal de eer om het grote scherm te bedienen waarop die overzichtelijk in beeld komen.

Arjan Noorlander
In de studio zijn deskundigen aanwezig, zoals politicoloog Carolien van Ham en electoraal geograaf Josse de Voogd. Verder reageren diverse Haagse kopstukken op de uitslagen en zijn politiek verslaggevers Ron Fresen, Marleen de Rooy en Arjan Noorlander present om de ontwikkelingen te duiden. Omdat het wel eens een latertje zou kunnen worden, is er morgenochtend ook nog volop aandacht voor de uitslagen in extra uitzendingen.

Bekijk hier de uitslagen van de verkiezingen per gemeente (realtime updates)

https://nos.nl/artikel/23(...)de-verkiezingen.html
quote:
Als de uitslag in een gemeente bekend is krijgt die gemeente op de kaart de kleur van de grootste partij.

Via het menu is de landelijke uitslag te bekijken, in percentage en in verwachte aantal zetels. In de coalitiebouwer kun je kijken met welke combinatie een meerderheid haalbaar is in de Tweede Kamer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zipportal op 17-03-2021 20:35:18 ]
pi_198536095
Geen Herman of Dionne :')
pi_198536207
Reeks.
zie email 27 oktober
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:58:14 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198536272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:56 schreef trein2000 het volgende:
Reeks.
Doe ff neutrale TT aub :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198536293
quote:
84s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Zo beter?
zie email 27 oktober
pi_198536299
Malou O+
pi_198536307
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zo beter?
:Y
pi_198536331
quote:
84s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Afblijven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zo beter?
Nee.
  woensdag 17 maart 2021 @ 09:28:51 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198543998
Mogen we hier vanavond ook de exitpoll van Ipsos bespreken?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198544247
Om 5 voor negen klaar vanavond klaar met werken, naar huis en lekker alles volgen *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door StephanL op 17-03-2021 10:08:30 ]
  woensdag 17 maart 2021 @ 09:53:31 #11
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_198544277
Jossegod weer aanwezig om het verschil in stemgedrag te benadrukken tussen mensen op zand- en kleigronden _O_
pi_198544518
Overigens Rob Fresen hebt corona :{ wordt vervangen door Xander van der Wulp
pi_198544745
Godsamme, nu al zenuwachtig of Renswoude of Schier gaat winnen!
pi_198544759
Oh nee, Rozendaal of Schier gaat het vaak tussen.
pi_198544760
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 10:09 schreef StephanL het volgende:
Overigens Rob Fresen hebt corona :{ wordt vervangen door Xander van der Wulp
Oh, als Ron Fresen maar fit is
Moeten zij weten
pi_198544782
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 10:25 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Oh, als Ron Fresen maar fit is
Nouja begrijpt mij post :P
  Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 10:37:05 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198544955
Ik heb geen zin in nog 4 jaar afbraakbeleid van de VVD :{ Maar goed, ik zal het weer moeten accepteren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:18:32 #18
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198545430
Heel fijn kijken naar de stijgende lijn waar de kloof tussen arm en rijk blijft groeien, dank VVDers.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 11:33:47 #19
pi_198545675
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:18 schreef Revanches het volgende:
Heel fijn kijken naar de stijgende lijn waar de kloof tussen arm en rijk blijft groeien, dank VVDers.
Blijft toch opvallend, de mate waarin de middenklasser zich genadeloos in de reet laat nemen.

Het is te hopen dat ze in ieder geval een andere coalitie moeten vinden dan de afgelopen jaren. Dan spelen de PvdA, SP en GroenLinks misschien een rol in het beperken van het afbraakbeleid. Dus in die zin is er nog wel wat mooie spanning voor vanavond.
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:52:23 #20
372302 Revanches
pi_198545946
quote:
15s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Blijft toch opvallend, de mate waarin de middenklasser zich genadeloos in de reet laat nemen.

Het is te hopen dat ze in ieder geval een andere coalitie moeten vinden dan de afgelopen jaren. Dan spelen de PvdA, SP en GroenLinks misschien een rol in het beperken van het afbraakbeleid. Dus in die zin is er nog wel wat mooie spanning voor vanavond.
Inderdaad, snap ook oprecht niet wat de gemiddelde FOK!er bij de VVD te zoeken heeft, aangezien velen afhankelijk zijn van sociale voorzieningen. Ik hoop het ook ja, maar zie het wel redelijk somber in.
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:52:30 #21
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_198545948
Wordt waarschijnlijk wel een beetje een tamme uitzending zonder al die partijfeestjes
pi_198545982
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:52 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wordt waarschijnlijk wel een beetje een tamme uitzending zonder al die partijfeestjes
Uil van Minervagod
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198546413
Tot vanavond. :W
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_198546613
quote:
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste campagnegenoten, beste partijgenoten, beste kompanen. Nu pas in deze laatste uren van de dag, komen de polls binnen, komen de nieuwtjes binnen, hebben we kennis over wat er vandaag gebeurd is.

“Maar die uil van Minerva slaat niet alleen op deze avond zijn vleugels op. Het is breder. Vaak duurt het tot het moment dat het bijna voorbij is. Voordat we ons realiseren wat we hebben, en wat we hadden moeten koesteren. Als het bijna te laat is. En zo staan we hier vanavond. Te elfder ure, letterlijk. Te midden van de brokstukken van wat ooit de grootste en mooiste beschaving was die de wereld ooit heeft gekend. Een beschaving die alle uithoeken van de wereld bestreek, die vol zelfvertrouwen was, en die de mooiste architectuur, de mooiste muziek en de mooiste schilderkunst heeft voortgebracht die ooit onder de sterrenhemel heeft bestaan. Ons land maakt onderdeel uit van die beschavingsfamilie.

“Maar net als al die andere landen van onze boreale wereld, worden we kapotgemaakt door de mensen die ons juist zouden moeten beschermen. We worden ondermijnd door onze universiteiten, onze journalisten. Door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen en die onze gebouwen ontwerpen. En vooral worden we ondermijnd door onze bestuurders. Een kliekje omhooggevallen netwerkers, beroepsvergaderaars, mensen die nog nooit een boek hebben gelezen in hun leven en geen idee hebben wat op de lange termijn de issues zijn. Zij beheersen helaas de besluitvormingsorganen van ons land, en maken in een merkwaardige mengeling van onkunde en cynisch eigenbelang keer op keer de verkeerde keuzes. Niet lang meer!

“Economisch onbenul Mark Rutte verhoogt de belastingen op het dieptepunt van de crisis. Waardoor de koopkracht ernstig afneemt, de pensioenen niet kunnen worden geïndexeerd, en nu 2,5 miljoen mensen aan de kant staan in onze samenleving, werkloos of quasi-werkloos. Vervolgens lieten de achtereenvolgende kabinetten Rutte de grens wagenwijd openstaan en braken ze immigratierecord na immigratierecord. Met alle immigratieproblemen die we al hebben, werden opnieuw honderdduizenden mensen uit totaal andere culturen dan de onze binnengelaten, en stemde de coalitie ook nog eens tegen onze motie om de Syriërs die terug kunnen ook te helpen terug te keren. Vervolgens tekenden ze het Marrakech-immigratiepact, met alle gevolgen die dat de komende jaren ook weer zal hebben .

“Een absolute crisis bij de politie dreigt, waardoor onze veiligheid op straat, die al nauwelijks meer kan worden gewaarborgd, nog verder onder druk zal komen te staan. En we natuurlijk afgelopen maandag in Utrecht zagen dat verkrachters, roofovervallers, levensgevaarlijke mensen, gewoon vrij rondlopen. Het is een schande.

“En er is een kaalslag gaande in ons onderwijs. Er is een bureaucratische woeker in de gezondheidszorg, en beide moeten worden aangepakt. Maar dat zijn niet alle fouten van Rutte. Hij liet ook alle plannen van die verschrikkelijke Europese Unie om de baas over ons te spelen gewoon doorgang vinden. Hij offerde de pulsvissers op, liet de boeren met hun fosfaatrechten stikken, en accepteerde dat ook onze pensioenen nu geleidelijk onder EU-toezicht worden gebracht.

“Wat is hier aan de hand? Waarom gebeurde dit allemaal? Men gelooft niet meer in Nederland. Dat is zeker. Niet meer in onze taal, die inmiddels is afgeschaft op onze universiteiten. Wij geloven niet meer in onze kunsten, in ons verleden. Men gelooft niet meer in onze feestdagen, onze helden, onze traditionele stedenbouw.

“In al dat ongeloof, in dat immense vacuüm, dat culturele en spirituele vacuüm is tegelijkertijd haast ongemerkt een grandioze ketterij binnengedrongen. Een nieuwe immanente religie, een politieke theologie. De leden van het kartel, ze geloven in niets maar vereren tegelijkertijd een afgod, genaamd transitie.

“Honderden miljarden, wij denken zelfs duizend miljard in totaal als je alle kosten bij elkaar optelt, willen zij offeren op het altaar van deze afgod. In de vorm van windmolens, warmtepompen, zonnepanelen en andere volkomen onrendabele projecten die ons niets brengen, die de planeet niets verder helpen, maar die ons wel heel erg veel geld kosten en dus heel erg straffen.

“Het is een masochistische ketterij, dit geseculariseerde zondvloedgeloof dat zich in onze tijd heeft meester gemaakt van de harten en geesten van onze bestuurders. Een manie, vergelijkbaar met de doodscultus die ooit paaseiland teisterde. Deze duurzaamheidsafgoderij stort niet alleen onze economie in onze totale ondergang, Hij is ook bedoeld om onze geest, ons zelfbewustzijn nog verder te krenken.

“Inderdaad, schuldgevoel is hetgeen waar deze klimaathekserij zich mee voedt. Wij moeten boeten, zo papegaaien de macht zoekende bestuurder van dit land de ecologische hogepriesters na. Het is pure oikofobie, het is ene schuldcomplex dat kennelijk een uitweg nodig heeft. En als u er iets van wil zeggen, als de bevolking zich keert tegen de algehele capitulatie van onze bestuurders, als de mensen in ons land protesteren, weet u wat ze dan doen? Dan schaffen ze het referendum af. Dat is de toestand van ons land vandaag. Die arrogantie, dames en heren, vrienden, die stupiditeit, die is vandaag afgestraft.

“Want op deze dag, nu we in deze crisis verkeren, deze schemer, deze zonsondergang, op deze dag is de uil van Minerva dan toch opgestegen. Vandaag is Forum voor Democratie de grootste, ofwel de gedeelde grootste, ofwel de een na grootste partij van Nederland geworden!

“De kiezers in Nederland hebben net als de uil van Minerva hun vleugels uitgespreid. Hebben hun ware macht getoond. De uil der wijzen is gaan vliegen en heeft de hele aardkring in beweging gebracht. Want deze vleugels zijn niet alleen vleugels om mee te vliegen. Het zijn ook wieken om lucht mee te slaan. Om een veranderingswind in gang te zetten. Om ons land weer van ons te maken en een einde te maken aan een tijdperk van culturele, economische en politieke capitulatie.

Vrienden, wij hebben niet stilgestaan de afgelopen tijd. We hebben meer dan 2000 cv’s doorgespit, we hebben meer dan 1300 mensen gesproken, we hebben meer dan 600 diepte-interviews afgenomen, we hebben honderden mensen getraind. We hebben fantastische lijsten samengesteld. En met die mensen een hoopvolle, optimistische en serieuze campagne gevoerd. Heel Nederland hebben we bezocht in zalen, op straten, in winkelcentra, bedrijven, op scholen, overal. En we hebben het hele land in beweging gekregen. En het resultaat, dames en heren, het resultaat…

“De zon was mij nooit opgevallen, zegt Menno Wigman, als hij niet steeds was ondergegaan. De schoonheid van Nederland was mij nooit zo duidelijk op het netvlies gekomen als ons mooie land niet zo was verkwanseld door de bestuurders van het kartel.

“Sterker: als dit alles niet was gebeurd, deze ongecontroleerde immigratie die ons straatbeeld zo vertekent. Al die linkse indoctrinatie in het onderwijs, al die lelijke architectuur en die machtsuitbreiding van de EU. Al die klimaatketterij. Als al die zaken niet waren gebeurd, dan was ik nooit de politiek ingegaan. Maar wij zijn naar het front geroepen omdat het moet. Omdat ons land ons nodig heeft.

“Beste vrienden, wij zijn het product van 3000 jaar evolutie. Wij hebben meerdere ijstijden overleefd, we hebben mammoeten gevloerd. Wij zijn dragers wij zijn erfgenamen van de grootste beschaving die ooit heeft bestaan. Wij dragen een unieke kracht en enkele tientallen jaren van indoctrinatie door de media en het onderwijs kunnen dat nooit begraven. Iets wat in ons zit, iets wat nooit kan worden afgepakt.

“En vandaag, en dat voel je ook in de zaal, hebben we gekozen om weer te strijden. Weer te dromen, weer te hopen, weer te vechten. En als ik nu terugkijk op de afgelopen drie jaar, dan is dat het sterkste gevoel dat ik heb. Wat wij samen hebben bereikt. Die zin om weer te bouwen, om ervoor te gaan, dat geloof in de toekomst. En daar wil ik jullie voor bedanken. Toen wij begonnen aan deze reis, om samen met alle mensen die hier nu zijn en nog veel meer mensen, handtekeningen te verzamelen voor het referendum over het associatieverdrag met Oekraïne, toen zei iedereen – weet u nog wat iedereen toen zei? – ‘Lukt je nooit.’

“We zijn het hele land doorgegaan. Overal geweest, overal gedebatteerd. Iedereeen dacht dat het ons niet zou lukken, maar het lukte ons wel. Het werd een overweldigend nee. Rutte lachte. Iedereen lachte, want er was een inlegvelletje tevoorschijn getoverd waarmee de stem van de bevolking terzijde werd geschoven.

“Wij namen het niet. Wij accepteerden het niet en wij startten onze eigen partij. Iedereen had het over versplintering, en iedereen had het over peppie en kokkie en dit en dat, en iedereen zei: lukt je nooit. Maar het lukte ons wel. En we kwamen met twee zetels in de tweede kamer op 15 maart 2017. En ook toen hadden ze hun woorden klaar. Ook toen lachte Mark Rutte en hij zei: met twee zetels in de kamer effectief oppositie voeren - “lukt je nooit” – scandeert de zaal.

“En hier staan we vanavond. Hier staan we vanavond, in alle provincies zijn we vertegenwoordigd! In de eerste kamer zijn we vertegenwoordigd! Jullie hebben Annabel gehoord. In Amsterdam zijn we er. Vanavond is hier ook Dirk-Jan Eppink die de lijst aanvoert voor het Europees Parlement. Ook daar staan we er!

“En vandaag is dus het moment om een boodschap te sturen aan Mark Rutte en de gevestigde machten. Forum voor Democratie nog langer negeren dat lukt je nooit.

“Als FvD’ers weten wij dat je de metafysische grondslagen van het christendom niet hoeft te aanvaarden om toch de wederopstandingsgedachte als leidend motief van de westerse beschaving te kunnen aanvaarden. Iets dat dood leek, iets dat voorbij leek, iets dat achter ons zou liggen, iets dat definitief achter ons zou liggen, dat kan, zo weten wij, weer tot bloei komen. Het idee dat iets dat dood was, iets dat voorbij was weer tot bloei kan komen, precies dat, precies dat beste vrienden, is onze leidraad. Is ons motief, ons levensmotto. Want wij zijn de partij van de wedergeboorte, van de renaissance. Dat is wat wij willen bewerkstelligen. En het is nooit urgenter en noodzakelijker geweest dan nu, dat mensen van goede wil de handen ineenslaan om de banden met onze tradities te herstellen. Om onze kracht te hervinden en nieuwe kruisbestuivingen tot stand te brengen. Om al het goede dat we in de wereld kunnen vinden te verbinden met onze oude wortels, en zo het land weer te laten bloeien.

“Wij zijn aan het bouwen. We zijn bezig een partij te bouwen met een opleidingsinstituut, met lokale afdelingen, met provinciale fracties. Met een Eerste Kamer fractie, met een Tweede Kamer fractie, met een Europese Parlementsfractie! Wij gaan een nieuwe generatie opleiden en we gaan de huidige leiders vervangen en verslaan. Wij hebben de mensen om de Europese Unie te verslaan. WE hebben concrete oplossingen om de massa-immigratie te stoppen. We hebben de mensen die controle over onze grenzen kunnen herstellen en om de euromunt te ontvlechten, zodat wij eindelijk weer de baas worden in ons eigen land.

“Wij zullen niet rusten totdat onze democratie is hersteld en het partijkartel is gebroken. We gaan bindende referenda introduceren. Volksinitiatieven. Open sollicitaties voor publieke functies. Gekozen burgemeesters. En wij saneren de NPO.

“Opnieuw gaan we voorbij onze horizonten reiken. We gaan een renaissance teweegbrengen waarin ons zelfvertrouwen is hersteld. Waarin we weer veilig kunnen leven in een vertrouwde omgeving. Waarin de democratische rechtsstaat is hersteld, en de economische en culturele dynamiek kan terugkeren. En zoals u weet, doen we dat graag met alle andere partijen en bewegingen die ons willen versterken. Want wij zijn het vlaggenschip van de renaissancevloot.

“En andere schepen kunnen zich bij ons voegen. We willen met iedereen samenwerken. Dat gaan we gestalte geven in de provincies, op nationaal niveau en op Europees niveau. Want vrienden, wij gaan met deze partij de trots van ons land herstellen. Op deze rots gaan wij onze zuil bouwen. We gaan onze democratie herstellen, en vandaag is de eerste grote veldslag gewonnen. Dankjewel!”
Tekst van de overwinningsspeech is uitgelekt
pi_198547139
Zal vanavond wel iets sneller gaan als een gedeelte van de stemmen nu al wordt geteld (poststemmen & van de vorige dagen).
  Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 14:43:06 #26
pi_198548369
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:12 schreef pussycatdoll het volgende:
Zal vanavond wel iets sneller gaan als een gedeelte van de stemmen nu al wordt geteld (poststemmen & van de vorige dagen).
Ik verwacht juist dat het wat langzamer zal gaan.
pi_198549724
Is dit ook online te zien?
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:21:25 #28
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198549806
quote:
11s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:17 schreef Morrigan het volgende:
Is dit ook online te zien?
NPO 1 is altijd online te zien.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_198549831
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:12 schreef pussycatdoll het volgende:
En weer langzamer, want anderhalve meter, ontsmetten etc.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_198549837
quote:
9s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:54 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Uil van Minervagod
Kan die microfoon AAN!
pi_198549888
Oh jee, allemaal blanke mensen. Hier zal wel weer wat geklaag over komen op Twitter.
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:34:50 #32
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198549996
quote:
11s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:26 schreef Dejannn het volgende:
Oh jee, allemaal blanke mensen. Hier zal wel weer wat geklaag over komen op Twitter.
Boreaal clubje die NPO :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_198550060
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:22 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

En weer langzamer, want anderhalve meter, ontsmetten etc.
+ Hogere opkomst (naar alle waarschijnlijkheid), dus meer stemmen tellen.
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:42:52 #34
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198550127
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

+ Hogere opkomst (naar alle waarschijnlijkheid), dus meer stemmen tellen.
En 400.000 meer inwoners dan 4 jaar geleden.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
pi_198550195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:42 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

En 400.000 meer inwoners dan 4 jaar geleden.
Ik denk niet dat die gaan of kunnen stemmen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 17 maart 2021 @ 17:04:33 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198550477
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen zin in nog 4 jaar afbraakbeleid van de VVD :{ Maar goed, ik zal het weer moeten accepteren.
Zolang je niet in de bijstand zit valt het nog wel mee volgens mij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 17 maart 2021 @ 17:13:36 #37
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198550613
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die gaan of kunnen stemmen.
Nee hehe, maar de 400.000 van de 4 jaar ervoor wel/
pi_198551606
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zolang je niet in de bijstand zit valt het nog wel mee volgens mij.
EN niet veel met de zorg of ondersteuning te maken hebben
pi_198552279
verhip, helemaal de kaarsjes vergeten. kan iemand een kaarsje branden voor de topictitel.
Arib heeft al te vaak de kleuterjuf moeten spelen in de Tweede kamer dankzij die drie vlerken van DENK.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:51:16 #41
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_198552352
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 10:27 schreef StephanL het volgende:

[..]

Nouja begrijpt mij post :P
Wat best knap is, gezien je gebruik van ‘hebt’ als persoonsvorm derde persoon enkelvoud.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_198552581
Nou, het zal me benieuwen zo.
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:06:22 #43
38496 Perrin
pi_198552625
quote:
2s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:04 schreef TomWaits het volgende:
Nou, het zal me benieuwen zo.
Ben zo benieuwd hoeveel zetels Volt gaat krijgen! Ergens tussen 2 en 5.. :{
pi_198552649
quote:
Heerlijk, Flodder. "U ziet het verschil na twee keer. de test bewijst het".
pi_198552650
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ben zo benieuwd hoeveel Volt gaat krijgen! Ergens tussen 2 en 5.. :{
Het aantal zetels voor BIJ1?

Edit: ah, het ging over Volt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2021 19:07:40 ]
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:07:44 #46
38496 Perrin
pi_198552665
quote:
5s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef TomWaits het volgende:

[..]

Die zitten meer tussen de 0 en 2 ofzo?
pi_198552671
quote:
5s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef TomWaits het volgende:

[..]

Twee zetels voor BIJ1: eentje op het herentoilet en eentje op het damestoilet.
pi_198552684
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die zitten meer tussen de 0 en 2 ofzo?
Laten we hopen op 3 om hier de bekken te laten schuimen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2021 19:12:20 ]
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:09:44 #49
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_198552713
quote:
6s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:08 schreef TomWaits het volgende:

[..]

Laten we hopen op 3 om hier wat de bekken te laten schuimen hier.
Liever BIJ1 dan Denk. Die lui van BIJ1 zijn volgens mij niet echt gevaarlijk, alleen wat wereldvreemd.
pi_198552721
quote:
6s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:08 schreef TomWaits het volgende:

[..]

Laten we hopen op 3 om hier wat de bekken te laten schuimen hier.
Dan wil ik ook zo'n rood jasje en rode baret net zoals Julius Malema. Lekker meedansen met nummer 7 op die lijst.
Kill the boer!
pi_198552907
twitter

Deze meneer, Julius Malema, is veroordeeld voor hatespeech voor de teksten waaronder 'Kill the boer'.
Hij zingt dit lied nog altijd maar gebruikt nu de tekst 'Kiss the boer'. hij doelt gewoon nog op hetzelfde.

bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Julius_Malema

nummer 7 van BIJ1 is Lynn Fokkens en die deed vrolijk mee met hossen op dit prachtlied.
er is zelfs een foto van Lynn in rood jasje en rode baret met de arm in de lucht. als een echte FFE strijder.
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:45:59 #52
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198553477
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat best knap is, gezien je gebruik van ‘hebt’ als persoonsvorm derde persoon enkelvoud.
Ga je nu de hele avond de taalnazi uithangen?
Doe eens gezellig.
pi_198553624
Als die suffe weglopende calimero-Bidet maar zo weinig mogelijk stemmen krijgt is mijn avond al helemaal goed ^O^
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_198553650
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:51 schreef Sicstus het volgende:
Als die suffe weglopende calimero-Bidet maar zo weinig mogelijk stemmen krijgt is mijn avond al helemaal goed ^O^
Ik hoop vooral op het definitieve politieke einde van Henk Krol.
pi_198553669
quote:
14s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:52 schreef TomWaits het volgende:

[..]

Ik hoop vooral op het definitieve politieke einde van Henk Krol.
Henk Krol is small potatoes. Die heeft nooit wat in de melk te brokkelen gehad. Het populistische gevaar komt nu van Bidet!
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:53:44 #56
372302 Revanches
pi_198553684
De opkomst lijkt nog redelijk laag te zijn tot nu toe?
pi_198553737
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:53 schreef Revanches het volgende:
Volgens teletekst is de opkomst tot nu toe 57 procent, maar verwachten ze uiteindelijk 82 procent, net als 4 jaar geleden...kennelijk moeten heel veel mensen nog stemmen.
Ook wel herkenbaar, ik liep daarnet langs mijn stembureau en er stond nog een vrij lange rij.
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:55:59 #58
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198553750
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:53 schreef Revanches het volgende:
Boeien?
Als de stemlokalen dicht zijn, zijn ze dicht.
pi_198553760
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]

Deze meneer, Julius Malema, is veroordeeld voor hatespeech voor de teksten waaronder 'Kill the boer'.
Hij zingt dit lied nog altijd maar gebruikt nu de tekst 'Kiss the boer'. hij doelt gewoon nog op hetzelfde.

bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Julius_Malema

nummer 7 van BIJ1 is Lynn Fokkens en die deed vrolijk mee met hossen op dit prachtlied.
er is zelfs een foto van Lynn in rood jasje en rode baret met de arm in de lucht. als een echte FFE strijder.
Waar slaat het überhaupt op als ik vragen mag, dat 'kill the boer'?
pi_198553772
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Boeien?
Als de stemlokalen dicht zijn, zijn ze dicht.
Ze zijn tot 21:00 open...
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:57:05 #61
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198553783
quote:
5s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:56 schreef TomWaits het volgende:

[..]

Zo worden de van oorsprong Nederlandse inwoners van Zuid-Afrika genoemd.
  Moderator woensdag 17 maart 2021 @ 19:57:08 #62
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_198553784
Present
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:57:58 #63
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198553802
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:56 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ze zijn tot 21:00 open...
Ja, dus als je dan nog moet stemmen heb je pech gehad. Hoge of lage opkomst.
pi_198553855
quote:
5s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:56 schreef TomWaits het volgende:

[..]

Vrij vertaald staat dat voor "Vermoord de blanken".
in 2011 is Julius Malema voor deze tekst veroordeeld voor aanzetten tot haat.
zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Julius_Malema

ook na de veroordeling 'zingen' de FFE-leden dit nog steeds. Julius gebruikt nu de tekst "Kiss the boer".
het is toch van de zotte dat iemand op de kieslijst staat die hier vrolijk aan mee heeft gedaan?
pi_198553876
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja, dus als je dan nog moet stemmen heb je pech gehad. Hoge of lage opkomst.
Precies ja. Het is te hopen dat het vooral de rechtse tokkies zijn die het op de laatste minuten hebben laten aankomen, en nul op het rekest krijgen!
pi_198553927
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:00 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Vrij vertaald staat dat voor "Vermoord de blanken".
in 2011 is Julius Malema voor deze tekst veroordeeld voor aanzetten tot haat.
zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Julius_Malema

ook na de veroordeling 'zingen' de FFE-leden dit nog steeds. Julius gebruikt nu de tekst "Kiss the boer".
het is toch van de zotte dat iemand op de kieslijst staat die hier vrolijk aan mee heeft gedaan?
Nou, we gaan zien hoe Sylvana Simons dit soort incidenten rechtlult in die Tweede Kamer. Want het zal vast niet hierbij blijven.
pi_198553972
quote:
De opkomst bij de verkiezingen was
tot 19.45 uur ongeveer 74 procent.Dat
meldt onderzoeksbureau Ipsos.
Het stijgt.
pi_198553975
quote:
2s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
Present
pi_198553983
Zijn er nog laatste peilingen?
pi_198554009
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:05 schreef Zipportal het volgende:
Zijn er nog laatste peilingen?
21.00
pi_198554058
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:06 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

21.00
Erg jammer.
pi_198554128
hoe Simons 't rechtlult of onder 't tapijt veegt daar kun je wel iets bij bedenken.
het is net zo erg dat de BIJ1-kiezers dit allemaal goedpraten.
volstrekt krankjorum wat de figuren op die lijst allemaal uitgespookt hebben.
pi_198554146
Is er ook nog iets met Marieke vd Zilver? :9
pi_198554179
Popcorn staat weer klaar. 🍿
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:14:00 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198554219
Over 45 minuten D66 genot! :D @Mikeytt
pi_198554252
quote:
Je kan ook het land verlaten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:16:31 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198554271
quote:
Het is wat het egoistische bejaardenvolk wil, dus het zal zo geschieden _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198554304
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:51 schreef Sicstus het volgende:
Haha een origineel naamgrapje!!
pi_198554318
Stemmers op klompen raakten op diverse Friese plaatsen in de war door het verplichte eenrichtingsverkeer in de stemlokalen. De stemmers trekken gewoontegetrouw hun schoeisel uit bij de voordeur. Maar doordat ze dit keer via een andere deur het stemlokaal moesten verlaten ging dat mis, meldt de Leeuwarder Courant.

:D _O- _O- _O-
pi_198554320
quote:
84s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:14 schreef Starhopper het volgende:
Over 45 minuten D66 genot! :D @:Mikeytt
Jij waait ook met alle winden mee he
pi_198554339
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Stemmers op klompen raakten op diverse Friese plaatsen in de war door het verplichte eenrichtingsverkeer in de stemlokalen. De stemmers trekken gewoontegetrouw hun schoeisel uit bij de voordeur. Maar doordat ze dit keer via een andere deur het stemlokaal moesten verlaten ging dat mis, meldt de Leeuwarder Courant.

:D _O- _O- _O-
@maxi-mus failed state
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:19:05 #82
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198554340
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:18 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Haha een origineel naamgrapje!!
Fraudet vind ik leuker :T
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:19:40 #83
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198554353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Meeste VVD'ers zijn 30-40+
Egoistisch zijn ze wel.
pi_198554366
twitter
-O-
pi_198554375
Meeste stemmen: VVD

Morele winnaar: D66

Verliezer: Groenlinks

Zien we nooit meer terug: Henkie Krol

Nieuwkomers: Splinter, Volt en JA21.

STOP DE TIJD.
#superniger2020
pi_198554395
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ] -O-
Ja, GL dacht er ook een feestje van te maken hoor.

GroenLinks heeft de geplande uitslagenavond geannuleerd. Met een handjevol kopstukken en journalisten wilde de partij van Jesse Klaver de uitslagenavond coronaproof volgen vanuit de Haagse poptempel Het Paard van Troje. Alle aanwezigen moesten vooraf een coronasneltest ondergaan. De gemeente vond echter dat dit te veel op een bijeenkomst leek, waarna GroenLinks de plannen bijstelde. Partijkopstukken reageren nu vanavond vanuit de Tweede Kamer.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:22:18 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198554411
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Meeste VVD'ers zijn 30-40+
Egoistisch zijn ze wel.
Klinkt behoorlijk bejaard.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198554422
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:11 schreef byah het volgende:
En Floor Bremer.
#superniger2020
pi_198554424
Ik ben er klaar voor :)
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:24:29 #90
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198554456
quote:

[..]

Valt wel mee qua bejaardenvlees ;)

Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:25:20 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198554477
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:24 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
50 is behoorlijk bejaard.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 maart 2021 @ 20:25:27 #92
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_198554482
Kom maar door :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:26:00 #93
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_198554494
Is Dionne Stax ook aanwezig met een haperend touch screen?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:26:18 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198554500
Ik zit er weer klaar voor
Laffe huichelaar
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:26:28 #95
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198554506
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

50 is behoorlijk bejaard.
:o
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_198554508
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:26 schreef monkyyy het volgende:
Is Dionne Stax ook aanwezig met een haperend touch screen?
Ten tijde van Herman de Scherman ging het veel soepeler :Y
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:26:47 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198554512
Mijn wijn komt uit Italië.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198554514
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:24 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tijd om de stemleeftijd te verhogen.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:27:06 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198554523
quote:

[..]

Ik heb ook VVD gestemd, maar ik ben enkel geestelijk 80, volgens het paspoort nog altijd maar 30
Laffe huichelaar
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:27:14 #100
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198554526
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:26 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Tijd om de stemleeftijd te verhogen.
Dat lijkt me sowieso een enorm goed idee :P
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:27:40 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198554535
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb ook VVD gestemd, maar ik ben enkel geestelijk 80, volgens het paspoort nog altijd maar 30
Gemiddeld 55 dus, dan val je al boven het gemiddelde voor de VVD.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:28:04 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198554540
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gemiddeld 55 dus, dan val je al boven het gemiddelde voor de VVD.
Exposed
Laffe huichelaar
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:30:16 #103
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198554586
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:19 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

@:maxi-mus failed state
Ik gruwel van klompen.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:30:44 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198554593
Ik heb ook echt al voorpret voor deze uitslagavond. Wat is jullie favoriete moment?
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:31:22 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198554609
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb ook echt al voorpret voor deze uitslagavond. Wat is jullie favoriete moment?
Het moment dat blijkt dat Sylvana geen zetel heeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198554633
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:11 schreef byah het volgende:
Zag haar net op RTL4
#superniger2020
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:32:22 #107
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198554634
quote:
Dat moet nog blijken.
pi_198554639
quote:
Woeste FvD'ers die denken dat er gefraudeerd is als FvD niet minimaal 20 zetels behaalt
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:32:42 #109
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198554642
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Code Oranje, Splinter, Bij1, BBB zaten toch allemaal op 0 of 1 zetel in de peilingen? Dat zal wel spannend blijven tot morgen overdag wie daar de kamer van in gaat.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:32:45 #110
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_198554643
quote:
Een beteuterde Rutte en big smile van Wilders na de eerste exit poll.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:33:10 #111
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198554651
quote:

[..]

Een van mijn favoriete momenten is wel de beteuterde gezichtjes van de verliezers
Laffe huichelaar
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:33:23 #112
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198554658
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:32 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Woeste FvD'ers die denken dat er gefraudeerd is als FvD niet minimaal 20 zetels behaalt
En in hun kielzog mensen die beweren dat VVD wel gefraudeerd moet hebben omdat zij niemand in hun kampercirkeltje kennen zonder een hekel aan Rutte.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_198554660
quote:

[..]

Dat zou ze weer helemaal gaan uitmelken als hét bewijs dat Nederland verschrikkelijk racistisch is. Dus wat dat betreft gelukkig maar dat ze die zetel wel zal gaan pakken, scheelt weer een hoop gedoe.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:33:32 #114
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_198554663
quote:

[..]

En dit natuurlijk.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:33:32 #115
344884 monkyyy
pi_198554664
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:19 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

@:maxi-mus failed state
Tsja, die klompen zijn altijd smerig. Overigens wil ik gemeld hebben dat ik geen vriendjes kan worden met mensen die in huis schoenen aanhouden. :N
pi_198554669
quote:
Exitpoll is het eerste genot... dan wordt het een hele tijd saai, tot de eerste gemeentes binnendruppelen, dan wordt het weer leuk :) (zeker vanaf het momenet dat ze die ook weer kunnen vertalen in zetels)

Maar spanning zal afhangen van hoe snel het duidelijk is wie 2e wordt, welke nieuwe partijen meedoen en welke coalitie mogelijk is (haalt de huidige samenstelling genoeg zetels?)... genoeg vragen die waarschijnlijk niet meteen duidelijke zullen zijn :)
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:33:39 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198554670
En natuurlijk hoe de helft van de gegadigden krampachtig hun verlies als winst probeert te spinnen
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:33:59 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198554678
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:33 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat zou ze weer helemaal gaan uitmelken als hét bewijs dat Nederland verschrikkelijk racistisch is. Dus wat dat betreft gelukkig maar dat ze die zetel wel zal gaan pakken, scheelt weer een hoop gedoe.
4 jaar gezeik of alleen nu even gezeik...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:34:01 #119
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198554680
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Een van mijn favoriete momenten is wel de beteuterde gezichtjes van de verliezers
Ha ja, en dan vooral de speeches.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:34:23 #120
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198554686
quote:

[..]

Jammer dat dit nu niet in volle zalen is.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:34:29 #121
22565 asco
Los in deze tent
pi_198554688
Toch jammer zonder aanhang.
pi_198554690
quote:

[..]

Mooiste zou zijn dat ze die in de exit poll wel heeft, maar in de loop van de nacht duidelijker wordt dat het toch net te weinig is :D
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 maart 2021 @ 20:34:51 #123
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_198554698
Spannend muziekje erbij :~
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:34:56 #124
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198554700
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:34 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Mooiste zou zijn dat ze die in de exit poll wel heeft, maar in de loop van de nacht duidelijker wordt dat het toch net te weinig is :D
Dat zal pas morgen duidelijk worden denk ik.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:35:00 #125
344884 monkyyy
pi_198554702
quote:
Als een partij gehalveerd wordt en er dan gespeecht wordt door de lijsttrekker. :@
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:35:00 #126
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198554703
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Jammer dat dit nu niet in volle zalen is.
Sadface, daar had ik nog niet eens over nagedacht
Laffe huichelaar
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:35:05 #127
22565 asco
Los in deze tent
pi_198554704
Het is BEGONNEN. _O_
pi_198554716
Leuk met die roltrap
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:35:30 #129
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_198554717
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:33 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Tsja, die klompen zijn altijd smerig. Overigens wil ik gemeld hebben dat ik geen vriendjes kan worden met mensen die in huis schoenen aanhouden. :N
Bij sommige mensen is het beter als ze hun stinkpoten wel in de schoenen houden.
  FOK!fotograaf woensdag 17 maart 2021 @ 20:35:31 #130
842 Zorro
Z
pi_198554718
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:34 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Of nog beter pas volgende week vrijdag bij de definitieve bepaling van de restzetels :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198554721
Nederland kaartje:

https://nos.nl/artikel/23(...)de-verkiezingen.html

(staat ook in de OP)
pi_198554725
quote:
En natuurlijk hoe de helft van de gegadigden krampachtig hun verlies als winst probeert te spinnen
Dit _O-
Net als op het schoolplein vroeger. Met knikkeren had na de pauze altijd íédereen winst.
I'll give you something to do
pi_198554727
quote:
Zal er vanavond al iemand aftreden?
zie email 27 oktober
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:35:53 #134
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198554728
Borrelhapjes uit de airfyer. B:)B
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:36:01 #135
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198554732
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:33 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Exitpoll is het eerste genot... dan wordt het een hele tijd saai, tot de eerste gemeentes binnendruppelen, dan wordt het weer leuk :) (zeker vanaf het momenet dat ze die ook weer kunnen vertalen in zetels)

Maar spanning zal afhangen van hoe snel het duidelijk is wie 2e wordt, welke nieuwe partijen meedoen en welke coalitie mogelijk is (haalt de huidige samenstelling genoeg zetels?)... genoeg vragen die waarschijnlijk niet meteen duidelijke zullen zijn :)
Exitpoll gaat nu ook nog eens heerlijk vertekend beeld opleveren, omdat volgens mij vooral VVD/CDA etc per post stemt.

Dus dan kan links eerst een klein feestje vieren, tot een voor een Zuid-Holland binnendruppelt :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_198554733
quote:
Jesse gaat weer 4 jaar keihard oppositie voeren
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:36:06 #137
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198554736
Gemiste kans om Gijs Rademaker presentator te maken -O-
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:36:08 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198554738
quote:
Utrecht heeft een rare vorm.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198554740
quote:

[..]

FvD gaat het denk ik goed doen (6-7 zetels), maar dat is natuurlijk zwaar boven hun verwachtingen... Thierry speech kijk ik dus ook naar uit :Y
pi_198554741
Ik zit er klaar voor. Ik heb meer spanning dan normaal, maar dat komt wellicht door de hogere opkomst en de toenemende verdeeldheid in het land.

quote:

[..]

Ja, daar kun je op wachten ja. Net op FB al een paar gasten zien reageren van: "Hoe kan VVD zo veel stemmen krijgen? Om me heen hoor ik alleen maar FVD etc." Tja, logisch, vaak is het "soort zoekt soort", geldt voor FVD, geldt voor VVD, geldt voor links etc. en "de zwijgende meerderheid" (VVD/CDA/D66/linkse partijen) mengt zich over het algemeen niet in discussies op social media.
pi_198554742
Ik hoop toch op een zeteltje voor Sylvana Simons. Genot bij de Algemene Beschouwingen, met Thierry, Geert, Sylvana en Farid met elkaar in debat.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:36:30 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198554747
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zal er vanavond al iemand aftreden?
Dit zie ik alleen gebeuren als Rutte niet de grootste wordt
Laffe huichelaar
  Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:36:30 #143
pi_198554749
Moet ik de hele avond naar Malou Petter kijken, ja? :{ :{ :{
pi_198554751
Nieuwe Herman de scherman is wel een eyecandy
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_198554752
quote:
Is dit de kiejona counter
pi_198554757
quote:

[..]

twitter

https://watstemje.nl/

104 zetels nu. _O-
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:36:49 #147
22565 asco
Los in deze tent
pi_198554758
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:35 schreef Harvest89 het volgende:
Bier, baco en een stoeptegel.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:36:51 #148
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198554760
Landslide VVD.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:36:51 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198554761
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Exitpoll gaat nu ook nog eens heerlijk vertekend beeld opleveren, omdat volgens mij vooral VVD/CDA etc per post stemt.

Dus dan kan links eerst een klein feestje vieren, tot een voor een Zuid-Holland binnendruppelt :D
Denk dat het voor Volt en Bij1 ook nog wel tegen kan vallen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198554764
Malou > Dionne
  Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:37:07 #151
pi_198554767
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nieuwe Herman de scherman is wel een eyecandy
Ik zou het er niet op kunnen hoor.
pi_198554769
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ twitter ]

104 zetels nu. _O-
Kunnen ze weer zeiken dat ze belazerd zijn als de echte uitslagen binnenkomen
pi_198554770
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:36 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

FvD gaat het denk ik goed doen (6-7 zetels), maar dat is natuurlijk zwaar boven hun verwachtingen... Thierry speech kijk ik dus ook naar uit :Y
Zwaar onder bedoel je? Thierry verwacht toch veel meer volgens z'n eigen peilingen?
pi_198554779
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet ik de hele avond naar Malou Petter kijken, ja? :{ :{ :{
Wil jij Ferry Mingelen terug dan? :+
pi_198554780
quote:

[..]

[ twitter ]

104 zetels nu. _O-
:D

Dit kan allemaal maar smullen worden vanavond
pi_198554786
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:37 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Zwaar onder bedoel je? Thierry verwacht toch veel meer volgens z'n eigen peilingen?
Sorry, zwaar onder ja :)
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:37:59 #157
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198554789
quote:

[..]

Het is toch al duidelijk welke escape hij gaat gebruiken?
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:38:02 #158
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198554790
quote:

[..]

[ twitter ]

104 zetels nu. _O-
_O-
pi_198554792
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
Landslide VVD.
Mwah. 31 zeg ik.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:38:13 #160
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198554796
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:35 schreef Harvest89 het volgende:
Zou airfryer bij Simons de uitspraak afwachten
Laffe huichelaar
pi_198554800
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Exit poll is geen prognose op basis van getelde stemmen, maar een stemonderzoek van Ipsos.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198554801
Er wordt al geteld, Youssef.

FAKE NEWS.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:38:32 #163
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198554802
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Mwah. 31 zeg ik.
33 denk ik.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:38:32 #164
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198554803
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Mwah. 31 zeg ik.
minimaal 33 :7
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:38:35 #165
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198554804
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja, daar kun je op wachten ja. Net op FB al een paar gasten zien reageren van: "Hoe kan VVD zo veel stemmen krijgen? Om me heen hoor ik alleen maar FVD etc
Straks gaan ze het binnenhof bestormen.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:38:50 #166
344884 monkyyy
pi_198554813
quote:

[..]

https://jensen.nl/gast-thierry-baudet-deel-1-de-jensen-show-317
Baudet verwacht 28 zetels, zie 7:50
pi_198554823
twitter
pi_198554824
quote:

[..]

[ twitter ]

104 zetels nu. _O-
Wtf is deze _O-
Moeten ze de Tweede Kamer gaan uitbreiden :+
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:39:32 #169
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198554826
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:38 schreef monkyyy het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_198554827
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Exit poll is geen prognose op basis van getelde stemmen, maar een stemonderzoek van Ipsos.
Maar die wordt gehouden buiten het stembureau na dat mensen hebben gestemd... of nemen ze nu op een of andere manier de briefstemmen ook mee?
pi_198554829
quote:

[..]

Het gaat me benieuwen straks
pi_198554833
Ben benieuwd hoeveel gekkies er op forum hebben gestemd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:39:57 #173
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198554837
SP in de VVD kamer hahaha.

"Nou ons plan over lage... eh hogere belastingen voor grote bedrijven"
pi_198554846
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:39 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Maar die wordt gehouden buiten het stembureau na dat mensen hebben gestemd... of nemen ze nu op een of andere manier de briefstemmen ook mee?
Briefstemmen is niet echt te peilen, dus is wsl nog wel met een redelijke foutmarge
  FOK!fotograaf woensdag 17 maart 2021 @ 20:40:16 #175
842 Zorro
Z
pi_198554847
Die
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:39 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
gaan KEIHARD worden aangepakt, net als de BLM demonstratie destijds.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198554848
quote:

[..]

Dat wordt janken vannacht :D of hij wil niet eens in beeld komen, kan ook.
  Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:40:24 #177
pi_198554851
quote:

[..]

[ twitter ]

104 zetels nu. _O-
opnaardekroeg.gif
pi_198554854
quote:
89s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:39 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
quote:
Die houvast is Thierry zelf gaan creëren. ‘Als hij geen gelijk krijgt, dreigt voor hem een existentiële onzekerheid. Hij kan het zich niet voorstellen dat een intelligent iemand het anders ziet dan hij. Dus je bent óf dom, óf kwaadwillend. Je gunt hem zijn gelijk niet, of misschien durf je of mag je het niet toegeven. Daar komt dat hele kartel-denken vandaan, het idee dat mensen tegen hem samenspannen.’
https://www.mareonline.nl(...)niet-langer-zwijgen/
pi_198554857
quote:
89s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:39 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Anders fraude en gaat zijn civiele leger het binnenhof bestormen.
pi_198554863
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:39 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De schavuiten.
I'll give you something to do
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:41:00 #181
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198554864
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:39 schreef Gehrman het volgende:
Ben benieuwd hoeveel gekkies er op forum hebben gestemd.
Ik vond het opvallend dat bij de FOK!exit poll die iemand hier in VKZ gepost had FvD helemaal niet groot was, terwijl PVV, FvD en dat soort lui het normaal héél goed doen op FOK!
Laffe huichelaar
pi_198554870
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:39 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Ipsos gewoon zijn gebruikelijke aanpak hanteert, alleen nu kunnen geënquêteerden aangeven waar ze daadwerkelijk op hebben gestemd.
pi_198554873
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:40 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat wordt janken vannacht :D of hij wil niet eens in beeld komen, kan ook.
Nee dit is redelijk voorspelbaar. Gaat zeuren over fraude, briefstemmen die niet goed zijn gegaan, stembureaumedewerkers die stemmen hebben verscheurd
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:41:34 #184
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198554881
Hoeveel fraudetweets gaan er voorbij komen van Thierry na 21.00?

Gok minimaal 20 stampvoetende tweets
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:41:47 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198554884
Ik ben ook aan het kijken :)
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:41:47 #186
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198554885
Heimwee naar John King, Jake Tapper én Phil Mattingly_O_
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:42:00 #187
344884 monkyyy
pi_198554887
Ik hoefde dat gigantische stembiljet niet helemaal uit te vouwen, gewoon het vakje linksboven inkleuren, klaar.
pi_198554892
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Briefstemmen is niet echt te peilen, dus is wsl nog wel met een redelijke foutmarge
Lijkt me ook inderdaad :) de briefstemmers zijn niet representatief, dus (zonder correctie) worden partijen waar vooral ouderen op stemmen onderschat.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:42:12 #189
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198554893
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Nee dit is redelijk voorspelbaar. Gaat zeuren over fraude, briefstemmen die niet goed zijn gegaan, stembureaumedewerkers die stemmen hebben verscheurd
Als ze Tjerrie van twitter pleuren is mijn avond compleet.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:42:19 #190
22565 asco
Los in deze tent
pi_198554898
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vond het opvallend dat bij de FOK!exit poll die iemand hier in VKZ gepost had FvD helemaal niet groot was, terwijl PVV, FvD en dat soort lui het normaal héél goed doen op FOK!
Velen hebben fok verlaten.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:42:22 #191
344884 monkyyy
pi_198554901
Martinikerk gespot @Zipportal
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:42:34 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198554904
quote:
6s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:42 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoefde dat gigantische stembiljet niet helemaal uit te vouwen, gewoon het vakje linksboven inkleuren, klaar.
Voor mij ging het even makkelijk zoon
Laffe huichelaar
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:42:43 #193
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_198554907
PIE-TER PIE-TER PIE-TER
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198554909
Om 21:00

woensdag 17 maart 2021 @ 20:42:48 #195
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198554910
quote:
de vierde rij bedoel je?
pi_198554912
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Ipsos gewoon zijn gebruikelijke aanpak hanteert, alleen nu kunnen geënquêteerden aangeven waar ze daadwerkelijk op hebben gestemd.
Ze hebben ook een online-onderzoek uitgezet. Naast het klassieke posten bij de deur.

Maar de onzekerheidsmarge is ook groter dan normaal.
zie email 27 oktober
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:42:53 #197
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198554914
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:42 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Als ze Tjerrie van twitter pleuren is mijn avond compleet.
Net als zijn held Donald dan...
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:42:53 #198
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198554916
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:42 schreef asco het volgende:

[..]

Velen hebben fok verlaten.
PVV is anders nog steeds opvallend hoog.
Laffe huichelaar
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:42:54 #199
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_198554917
Henrik-Willem Hofs. _O_
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198554918
quote:
:{
pi_198554919
Nos doet even de Ronde van Lombardije
pi_198554924
quote:
Over vier jaar wel even binnen de goede lijntjes kleuren dan.
pi_198554927
Zet hem op Richard de Mos God.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:43:33 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198554931
De stemhokjes staan niet 1,5 meter uitelkaar :')
  Moderator woensdag 17 maart 2021 @ 20:43:34 #205
236264 crew  capricia
pi_198554933
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Denk dat het voor Volt en Bij1 ook nog wel tegen kan vallen.
Hoop toch wel op 2 zetels voor Volt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:43:40 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198554935
Ik zag net toch 21:45 exitpoll staan? Waarom die countdown naar 21u?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198554937
quote:
Ik moest alleen nog even naar beneden scrollen voor de nr 24.
pi_198554939
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:43 schreef Haags het volgende:
Zet hem op Richard de Mos God.
Hoeveel zetels voor Richard? 180?!!!!!!!!
pi_198554940
Die reporter heeft haast
pi_198554941
Ik heb uiteraard voor de coalitie gestemd. Het vakje rood ingekleurd bij Mark Rutte (VVD), Wopke Hoekstra (CDA), Sigrid Kaag (D66) en Gert-Jan Segers (CU).
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:43:55 #211
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198554945
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:43 schreef capricia het volgende:

[..]

Denk dat ze de 3 wel kunnen aantikken.
pi_198554947
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Dat is de update. Eerste komt om 21.00 uur
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:44:00 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198554948
quote:

[..]

Wat minder is dan alle peilers verwachten, dat bedoelde ik ;)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198554949
Gaan er nog partijleiders opstappen vanavond denken jullie bij de verliezende partijen?

Jesse Klaver misschien?
  Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:44:06 #215
pi_198554952
Je kunt nog beter stemmen op Aad300 dan op Richard de Mos.
pi_198554953
quote:
Flopke is teleurgesteld.
pi_198554954
quote:
21:00 is altijd de voorlopige exitpoll
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:44:14 #218
22565 asco
Los in deze tent
pi_198554957
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:44:17 #219
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198554958
quote:
1ste exitpoll is 21.00

21.45 is een update daarvaan
pi_198554959
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:43 schreef Zipportal het volgende:

[..]

MINSTENS!
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:44:19 #221
344884 monkyyy
pi_198554960
quote:
89s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:42 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

de vierde rij bedoel je?
Heb ik het weer verkeerd gedaan? -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 maart 2021 @ 20:44:20 #222
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_198554963
Rare TT
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator woensdag 17 maart 2021 @ 20:44:31 #223
236264 crew  capricia
pi_198554968
quote:
89s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:43 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Denk dat ze de 3 wel kunnen aantikken.
Daar zou ik heel blij mee zijn. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198554970
Is het briefstemmen voordelig voor rechts of voor links?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198554973
Mag er vanavond iets over FVD of PVV gezegd worden of wordt dat dan weer weggemod zoals gisteren?
pi_198554974
quote:
Dat is een update.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:44:53 #227
22565 asco
Los in deze tent
pi_198554976
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef Breekfast het volgende:
Gaan er nog partijleiders opstappen vanavond denken jullie bij de verliezende partijen?

Jesse Klaver misschien?
Zeker weten.
pi_198554977
quote:

[..]

[ twitter ]

104 zetels nu. _O-
Waar slaat die site op.. lijkt me fake of niet
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:44:53 #229
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198554978
quote:

[..]

Veel mensen op Fok! die daar op hebben gestemd.
pi_198554983
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef monkyyy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwakkeling.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:45:04 #231
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198554984
quote:

[..]

SPOILER
Ja, had Kaag moeten zijn -O-

Maar Rutte ook niks mis mee :@
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:45:07 #232
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_198554987
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Op de FP stond de PVV en FvD op #1 en #2
  Moderator woensdag 17 maart 2021 @ 20:45:08 #233
236264 crew  capricia
pi_198554988
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat minder is dan alle peilers verwachten, dat bedoelde ik ;)
Ja. Kan. Denk dat die bij D66 terecht gekomen zijn dan. Ook prima. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198554990
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef RipCity het volgende:
Denk dat dat met name CDA-stemmen zijn
pi_198554993
quote:
Midden vooral denk ik. De klassieke volkspartijen. CDA VVD PvdA.
zie email 27 oktober
pi_198554995
quote:
Zijn 70+, dus zal vooral CDA, PvdA, 50+ e.d. zijn.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 maart 2021 @ 20:45:38 #237
80791 crew  Paul
pi_198554998
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:43 schreef Zipportal het volgende:

[..]

0
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:45:44 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198554999
quote:

[..]

SPOILER
Ew, VVD. Jij bent af.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198555007
Je bent wel t lulletje rozenwater van de NOS als je bij de BoerenBurgerBeweging moet staan
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:45:54 #240
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198555008
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:46:02 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198555012
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Op de FP stond de PVV en FvD op #1 en #2
:')

De poll in VKZ lijkt mij een stuk betrouwbaarder :T
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:46:09 #242
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198555014
Ik kan echt gelukkig sterven als ja21 groter blijkt dan FvD

Wat zou ik daarvan genieten
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:46:12 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198555015
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Kan. Denk dat die bij D66 terecht gekomen zijn dan. Ook prima. :D
Juist niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:46:15 #244
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198555017
Code Oranje 0, dan ga ik ook wel juichen.
pi_198555023
Zeg altijd tegen mezelf dat de uitslagenavond mij weinig boeit, maar stiekem zit ik toch weer giddy voor de buis.
  Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:46:33 #246
pi_198555025
quote:
Ik denk dat ouderen meer conservatief stemmen, maar de vraag is of die nu meer of minder stemmen.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:46:36 #247
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198555028
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:46 schreef timmmmm het volgende:

Gewoon 20 zetels waardoor Nanninga wel moet zitten
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:46:44 #248
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198555029
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:46 schreef timmmmm het volgende:

Zou nog leuker zijn als hij 0 zetels krijgt met zijn complotkaravaan :T
pi_198555035
Ik hoop dat JA21 toch wel een paar zetels fixed *O*
pi_198555036
quote:
89s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt op een boomer gestemd die anoniem reaguren wilt afschaffen.
pi_198555038
Exit poll countdown genot
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:47:01 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198555042
quote:
89s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Neemt ze dan wel twee zetels in?
Laffe huichelaar
pi_198555046
quote:
89s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
10/10
pi_198555054
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je bent wel t lulletje rozenwater van de NOS als je bij de BoerenBurgerBeweging moet staan
Mag hopen dat de stagiaire dat doet.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 maart 2021 @ 20:47:33 #255
80791 crew  Paul
pi_198555056
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:47:43 #256
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_198555060
quote:
84s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]

De poll in VKZ lijkt mij een stuk betrouwbaarder :T
Een poll op een nieuwssite als Fok! is per definitie onbetrouwbaar. Net zoals een poll op GeenStijl.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:47:44 #257
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198555061
Ik denk dat MikeyTT heel erg gepest gaat worden als je hier niet meer anoniem kan reageren
Laffe huichelaar
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:47:49 #258
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198555063
quote:
9s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Neemt ze dan wel twee zetels in?
moet wel met dat gewicht
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:48:00 #259
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198555068
quote:
89s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

_O-
Zou ze dat doen? Dat werk in de kamer lijkt mij lastig te combineren met een baby :T
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:48:33 #260
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198555078
quote:
84s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]

_O-
Zou ze dat doen? Dat werk in de kamer lijkt mij lastig te combineren met een baby :T
Alsof mensen mannelijke kamerleden ooit aanspreken op een kind
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:48:41 #261
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198555083
Nanninga lijkt me wel vermakelijker (en beter) in de kamer dan Eerdmans
Laffe huichelaar
pi_198555084
quote:
89s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

moet wel met dat gewicht

De Mosgod _O_
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:48:57 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_198555091
Stond echt een lange rij bij mijn stemlokaal. Gelukkig was er een andere 100 meter verderop.

Daar stond ook een lange rij.

Amerikaanse toestanden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198555092
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Inderdaad zeg, dan weet je direct je plek _O-
  Redactie Sport woensdag 17 maart 2021 @ 20:49:11 #265
pi_198555096
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De Mosgod _O_
Tokkie.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:49:17 #266
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_198555101
quote:
9s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat MikeyTT heel erg gepest gaat worden als je hier niet meer anoniem kan reageren
Ik denk dan Danny dan geen nieuwe servers meer nodig heeft.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:49:17 #267
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198555102
Niet te vroeg juichen (of huilen) na die poll dus.
pi_198555110
quote:

[..]

Hij zegt dat hij het ongelofelijk zou vinden als dat gebeurt. Niet dat hij dit verwacht ;).
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:49:46 #269
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198555114
Exitpoll kan dus *wellicht* meer dan 2 zetels verschillen met de realiteit
pi_198555117
Tijl Beckand en Ozcan Akyol bij rtl :')
pi_198555119
quote:

[..]

De Mosgod _O_
Dit kon echt niet
pi_198555124
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef speknek het volgende:
Stond echt een lange rij bij mijn stemlokaal. Gelukkig was er een andere 100 meter verderop.

Amerikaanse toestanden.
Biden gestemd?
pi_198555126
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:49 schreef Nober het volgende:
DUIDING
pi_198555129
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Prima karakter.
pi_198555135
quote:
89s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:49 schreef Mikeytt het volgende:
Exitpoll kan dus *wellicht* meer dan 2 zetels verschillen met de realiteit
Waarschuwing: D66'ers zijn jonger, dus die zullen overschat worden in de exitpoll :Y
pi_198555136
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:32 schreef superniger het volgende:

[..]

Zag haar net op RTL4
Daar blijf ik wel hangen :)
pi_198555137
Ik hoop op VVD 20 zetels ofzo, maar ik verwacht 35 ;(
pi_198555139
FOK wenst Schiermonnikoog veel succes met tellen.
pi_198555140
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:49 schreef Nober het volgende:
De bodem van de Nederlandse BN'er-pool.
pi_198555145
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Nanninga lijkt me wel vermakelijker (en beter) in de kamer dan Eerdmans
Vind die Eerdmans ook echt een draak van een vent. Politieke windvaan pur sang.

Moest ook hard lachen toen iemand hem omschreef als de gedroomde opvolger van Rutte.
pi_198555153
quote:

[..]

De Mosgod _O_
De koffiejuffrouw!_O_

"Sorry meneer de voorzitter dat ik u vanuit overheidswegen onderbreek.."
pi_198555161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef speknek het volgende:

Amerikaanse toestanden.
Gewoon lekker wachten, was toch geen verkeerd weer.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:51:30 #283
344884 monkyyy
pi_198555165
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:49 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij het ongelofelijk zou vinden als dat gebeurt. Niet dat hij dit verwacht ;).
En hij zegt: "Het zou kunnen dat op woensdag avond dat we gewoon met 28 zetels daar de kamer binnen lopen."
pi_198555167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:50 schreef Minimunt het volgende:
Ik hoop op VVD 20 zetels ofzo, maar ik verwacht 35 ;(
PVV gaat het worden. *O*
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:52:00 #285
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198555178
Stel dat (hypothetisch) BIJ1 30 zetels krijgt. Ze hebben niet genoeg kandidaten om dat te vullen. Hoe werkt dat dan precies eigenlijk?
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:52:04 #286
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198555180
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moest ook hard lachen toen iemand hem omschreef als de gedroomde opvolger van Rutte.
Inderdaad. Mijn partij zal het nooit worden, maar ik kan me voorstellen dat ze hun doelgroep veel meer aanspreken met Nanninga dan met die gladde aal.

Aan de andere kant denk ik dat hij het politieke werk wel gewoon gaat doen in de kamer en dat is ook geen zekerheidje
Laffe huichelaar
pi_198555181
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Oh kijk dit mag wel maar post je eentje van Thierry dan is trein er als de kippen bij om hem weg te halen
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:52:10 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198555182
quote:

[..]

De Mosgod _O_
pi_198555183
Marleen :@
pi_198555184
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Schijnt in het echt een enorme lul te zijn
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:52:21 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_198555186
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:50 schreef Genesisfan het volgende:

[..]

Biden gestemd?
Kanye ingeschreven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:52:22 #292
344884 monkyyy
pi_198555187
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Zwakkeling.
Heb jij echt op Splinter gestemd?
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:52:38 #294
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198555193
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Schijnt in het echt een enorme lul te zijn
Op tv ook.
pi_198555199
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Heb jij echt op Splinter gestemd?
Heb mijn biljet gelijk verscheurd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:52:55 #296
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198555200
quote:
89s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
Stel dat (hypothetisch) BIJ1 30 zetels krijgt. Ze hebben niet genoeg kandidaten om dat te vullen. Hoe werkt dat dan precies eigenlijk?
Dan mogen ze een paar immigranten invliegen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_198555205
quote:
89s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
Dan gaan die zetels naar andere partijen (via restzetels).
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:53:11 #298
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_198555208
NOS sorteert alvast voor op eventuele verdachtmakingen over de uitslag. Dat partijen dat mogelijk gaan doen. Is dat alvast de kop in gedrukt....
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_198555211
En bij de NOS vliegen er meteen in met fake news. Nederland heeft géén kiesdrempel, Nederland heeft een kiesdeler. Dat is iets principieel anders. Een kiesdeler is democratisch, een kiesdrempel niet.

Bij1 is ook geen nieuwkomer. Bij1 kreeg gewoon geen zetels de vorige keer.

Natuurlijk maakt de beslissing van Ollongren om wettelijk ongeldige stemmen geldig te verklaren wel uit voor de uitslag.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198555218
De NOS heeft niet geleerd van die onrustige achtergrond.
sig verwijderd door FA
pi_198555221
Het gaat nu gebeuren
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 maart 2021 @ 20:53:48 #302
80791 crew  Paul
pi_198555230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Oh kijk dit mag wel maar post je eentje van Thierry dan is trein er als de kippen bij om hem weg te halen
Serieus? :o ???????????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')