abonnement Unibet Coolblue
pi_198513775
DDS!

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198513818
En de boel is nu definitief getotaalchrashed :D
Ik ga m'n fiets aanslingeren en door het ruisende bos met fluitende vogels, kabbelende beek en voelbare wind door de werkelijke wereld naar mijn wereldse lief fietsen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198513835
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:50 schreef sigme het volgende:
En de boel is nu definitief getotaalchrashed :D
Ik ga m'n fiets aanslingeren en door het ruisende bos met fluitende vogels, kabbelende beek en voelbare wind door de werkelijke wereld naar mijn wereldse lief fietsen.
Groot gelijk ^O^

Ik ga hier eens puinruimen. Mijn lief komt straks ook thuis. Hij had vandaag een gesprek met de AllerGrote Baas. Benieuwd hoe dat verlopen is :D
pi_198514188
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:50 schreef sigme het volgende:
En de boel is nu definitief getotaalchrashed :D
Ik ga m'n fiets aanslingeren en door het ruisende bos met fluitende vogels, kabbelende beek en voelbare wind door de werkelijke wereld naar mijn wereldse lief fietsen.
Betere plannen ^O^
Meeting 2 van 3 is klaar hier (zonder crash). Nu ruime dinerpauze voor ik vanavond meeting 3 in ga.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198514200
Ik wacht op de DHL terwijl ik Dora vertel dat we echt zo gaan wandelen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198514209
En kan iemand mijn kat uitleggen dat het moment waarop ik aan het woord ben juist NIET het meest handige moment is om op schoot te springen :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198514231
8 personen (na hun toestemming) uit een systeem gegooid. Geen zin meer in vervuiling, hou van netjes opgeruimd (kijk maar niet naar mijn huis :P )

Zometeen Ottolenghi koken. We gaan met het eetclubje digitaal hetzelfde eten. Iets met gehakt en knolselderij.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 maart 2021 @ 16:19:11 #8
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198514362
Ik kookte vorige week 3 keer met bleekselderij.

En deze week gewoon eens zonder.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198514443
Ik kook heel vaak zonder knolselderij.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 15 maart 2021 @ 16:27:57 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198514492
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik kook heel vaak zonder knolselderij.
Ik maak best vaak groentesoep en daar gaat altijd wel een stuk van een knolselder in.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198514500
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik kook heel vaak zonder knolselderij.
Ik meestal ook. Maar ik heb dit niet uitgezocht, maak het alleen. Als het niet lekker is schuif ik het zo achter de computer en neem later wel een boterham :D
En met bleekselderij kook ik nooit. Komt het huis niet in
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 15 maart 2021 @ 16:30:15 #12
63722 z80
I fink you freaky
pi_198514527
Aangezien het lopen vandaag niet doorgaat maar even douche en daarna avondmaal naar binnen gewerkt.
Ik geloof het wel voor vandaag.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198514539
Oh ja ik moest nog even bedenken wat we woensdag eten. Er komt iemand mee eten. Geen vis in ieder geval en ik wil er op het moment zelf niet heel druk mee zijn want ik zit liever gewoon ook biertjes te drinken.

Misschien een stoofpot? Rendang ofzo. :9 Of misschien wrap-buffetje. Met allerlei ingredienten op tafel :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198514560
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

hebben ze de klokken nog geluid bij jou in de buurt? Ik las dat veel kerken gisteren om 15 uur ook meededen met het Klimaatalarm :)
Mijn moeder heeft dus gisteren om 15:00 het Reveille staan blazen op trompet middenin haar slaperige woonwijk. _O-
  maandag 15 maart 2021 @ 16:33:02 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_198514563
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:31 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja ik moest nog even bedenken wat we woensdag eten. Er komt iemand mee eten. Geen vis in ieder geval en ik wil er op het moment zelf niet heel druk mee zijn want ik zit liever gewoon ook biertjes te drinken.

Misschien een stoofpot? Rendang ofzo. :9 Of misschien wrap-buffetje. Met allerlei ingredienten op tafel :9
Zuurkool? Klopt ook met het weer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198514565
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:31 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja ik moest nog even bedenken wat we woensdag eten. Er komt iemand mee eten. Geen vis in ieder geval en ik wil er op het moment zelf niet heel druk mee zijn want ik zit liever gewoon ook biertjes te drinken.

Misschien een stoofpot? Rendang ofzo. :9 Of misschien wrap-buffetje. Met allerlei ingredienten op tafel :9
Ik had alles in huis voor rendang van jackfruit, alleen is de kokosmelk verdwenen. Weet toch zeker toen ik een paar weken geleden de kast opgeruimd heb, er een blik stond.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198514623
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:33 schreef z80 het volgende:

[..]

Zuurkool? Klopt ook met het weer.
Heb ik overwogen en staat sowieso op de shortlist deze week. Denk morgen want heb nog in de vriezer en ga om 16:00 nare workout doen. Dan daarna zuurkool met spek bunkeren zie ik wel zitten
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198514934
Huuuuuh, zuurkool.

Goed, nuttige bijdrage. :')

Ik ben in lamlendige moppermodus. Ik ben verdomme al 3 dagen langer dan pre-spiraaltijdperk ongesteld, inclusief moeilijk zeurende buik en zere onderrug. }:| Nu kan het even duren voordat alles geregeld en afgesteld is, maar ik word er op dit moment een tikje chagrijnig van.

Het voordeel: ik kon de eerste dag wel overeind blijven, zolang ik een beetje rustig aan deed. Wel lelijke steken down under, maar niet meer 'ikmoetnuliggenanderskotsikdevloervol' . Dat is dus wel een win. :+
pi_198514977
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:59 schreef Candaasje het volgende:
Huuuuuh, zuurkool.

Goed, nuttige bijdrage. :')

Ik ben in lamlendige moppermodus. Ik ben verdomme al 3 dagen langer dan pre-spiraaltijdperk ongesteld, inclusief moeilijk zeurende buik en zere onderrug. }:| Nu kan het even duren voordat alles geregeld en afgesteld is, maar ik word er op dit moment een tikje chagrijnig van.

Het voordeel: ik kon de eerste dag wel overeind blijven, zolang ik een beetje rustig aan deed. Wel lelijke steken down under, maar niet meer 'ikmoetnuliggenanderskotsikdevloervol' . Dat is dus wel een win. :+
Had jij nou een Mirena of een Kyleena genomen?

En :*
Hopelijk morgen voorbij, en in de toekomst veel minder.
pi_198515047
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Had jij nou een Mirena of een Kyleena genomen?

En :*
Hopelijk morgen voorbij, en in de toekomst veel minder.
Kyleena.

Nu was ik op die eerste belabberde bijna-kotsdag na (en wat dagen extreme labielheid ervoor :+ ) de laatste jaren wel gezegend met een ongesteldheid van welgeteld 1 dag. En 2-3 dagen erna hooguit 5 druppels bloedverlies maar geen krampen, dus dat merkte ik eigenlijk niet. Elke verandering is dus al snel matig.

Maar goed, hopelijk wordt het gewoon weer snel beter. ^O^
pi_198515200
Ondertussen:

https://www.veggiereporte(...)mPZB3AbOETuQAvmlP2DE

Ik dacht dat ik de gewone Uggs al niet om aan te gluren vond, maar zouden mensen hier echt op gaan lopen? :')
  maandag 15 maart 2021 @ 17:17:12 #22
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198515250
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:13 schreef Candaasje het volgende:
Ondertussen:

https://www.veggiereporte(...)mPZB3AbOETuQAvmlP2DE

Ik dacht dat ik de gewone Uggs al niet om aan te gluren vond, maar zouden mensen hier echt op gaan lopen? :')
Jaren '70 schaamhaar op je voeten :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198515261
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jaren '70 schaamhaar op je voeten :P
Hadden de dames toen van die kekke kleurtjes ja? :P
pi_198515592
😎 ik zeg niks.
pi_198515710
Goedenavond :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198515784
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:47 schreef sigme het volgende:
Ik ga zometeen naar een digitale voorjaarsborrel in een digitale stad. Ik voel me opeens 20 jaar teruggeworpen in de tijd :').
Ik had een throwbackje van je post.
Via City on Line (COL) heb ik g leren kennen O+ in 98.
pi_198515797
Weer gewerkt! Er was door een zeer onderbezette vakantieweek van mij een achterstand vanaf woensdag :X
We zijn nu bij tot afgelopen vrijdagmiddag ... en de artsen hebben in het weekend ook nog bijgebeund }:|

Morgen weer vrij *G*
pi_198515891
Wat lelijk die Uggs :o

Ik had een lekker dagje. Vanmorgen om 8u al m'n ommetje gemaakt, 8.30-13.00 goed aan het strepen geweest op m'n to do lijst, toen gesport met lesje grit strength. Daarna een uur of twee in bad gelegen, in totaal uur gewandeld naar het winkelcentrum en terug (en broodje haring gegeten op de terugweg :9~ en gestoomde makreel en gerookte zalm meegenomen voor op m'n crackers met de lunch komende dagen, en spareribs voor morgenavond).

Alleen ik moet dus zo wel nog 'even' de rest van m'n to do's van vandaag afvinken. Maar het was t wel waard O+

Tevens partij gekozen waar ik op ga stemmen, nu nog een persoon binnen de partij.
pi_198515938
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 18:04 schreef vlindertje89 het volgende:
nu nog een persoon binnen de partij
Ik nam gewoon de hoogste provinciaal :')
Die kwam nog uit Stad ook, dat had nou ook weer niet gehoeven.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 15 maart 2021 @ 18:21:55 #30
63722 z80
I fink you freaky
pi_198516205
De auto heeft wat standaard onderhoud nodig. Geen probleem, doe ik zelf. Onderdelen pakket is reeds besteld.
Even kijken wat de officiële methode is volgens de fabrikant. Dat gaan we dus niet doen. Die begint bij de achterlichten om voor onder de motorkap te eindigen.
Plaatjes en handleiding uit de praktijk op internet zijn al een stuk sneller en handiger. Jijbuis plaatst er nog een extra blokeerpin bij. Die ik niet in de officiële, en niet in de internet versie tegen kom.
De zooi maar eens uitprinten, er op kalken waar de extra pin moet komen en tijdens het schroeven er bij houden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 15 maart 2021 @ 18:27:51 #31
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198516320
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 18:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat lelijk die Uggs :o

Ik had een lekker dagje. Vanmorgen om 8u al m'n ommetje gemaakt, 8.30-13.00 goed aan het strepen geweest op m'n to do lijst, toen gesport met lesje grit strength. Daarna een uur of twee in bad gelegen, in totaal uur gewandeld naar het winkelcentrum en terug (en broodje haring gegeten op de terugweg :9~ en gestoomde makreel en gerookte zalm meegenomen voor op m'n crackers met de lunch komende dagen, en spareribs voor morgenavond).

Alleen ik moet dus zo wel nog 'even' de rest van m'n to do's van vandaag afvinken. Maar het was t wel waard O+

Tevens partij gekozen waar ik op ga stemmen, nu nog een persoon binnen de partij.
Sowieso een vrouw ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 15 maart 2021 @ 18:29:19 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198516344
Tevens in de digitale rij voor een evenement in 2023 . Ik heb alle percentages tussen 70 en 99 % in willekeurige volgorde voorbij zien komen.. 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198516425
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 18:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Sowieso een vrouw ^O^
Dat zeker inderdaad. Maar ook daar zijn er behoorlijk wat van. Het liefst een vrouw-van-kleur-met-beta-achtergrond maar die zit er niet tussen. Wel drie vrouwen met beta achtergrond, dus denk dat ik de hoogste op de lijst van die drie ga stemmen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 maart 2021 @ 18:48:34 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198516704
Breder Stemadvies: :+
GL: 17. Nevin Özütok
SP: 2. Renske Leijten
D66. 34. Meryem Cimen
CU: 10. Frank Visser
VVD: 47. Simone Richardson
PVDA: 5. Kati Piri
Splinter: 1. Femke Merel van Kooten-Arissen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 15 maart 2021 @ 18:49:22 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198516722
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Kyleena.

Nu was ik op die eerste belabberde bijna-kotsdag na (en wat dagen extreme labielheid ervoor :+ ) de laatste jaren wel gezegend met een ongesteldheid van welgeteld 1 dag. En 2-3 dagen erna hooguit 5 druppels bloedverlies maar geen krampen, dus dat merkte ik eigenlijk niet. Elke verandering is dus al snel matig.

Maar goed, hopelijk wordt het gewoon weer snel beter. ^O^
Sterkte.
Ik dacht toen ik ongesteld werd: oh chill dit werkt snel nu al amper bloed.
Maar goed ik ben inmiddels bijna 2 weken verder en het is nog bezig :')
Het is dus zeer weinig maar ook geen paar druppels per dag dus kut
En regelmatig hoofdpijn. Schijnt ook allemaal nog wel even te kunnen duren qua wennen voor je lichaam dus jippie.
pi_198516818
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 18:48 schreef borisz het volgende:
Breder Stemadvies: :+
GL: 17. Nevin Özütok
SP: 2. Renske Leijten
D66. 34. Meryem Cimen
CU: 10. Frank Visser
VVD: 47. Simone Richardson
PVDA: 5. Kati Piri
Splinter: 1. Femke Merel van Kooten-Arissen
Ik stem al jaren op Renske ^O^
pi_198516851
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:13 schreef Candaasje het volgende:
Ondertussen:

https://www.veggiereporte(...)mPZB3AbOETuQAvmlP2DE

Ik dacht dat ik de gewone Uggs al niet om aan te gluren vond, maar zouden mensen hier echt op gaan lopen? :')
Auwwwww🙈🙈
pi_198516889
Ik heb een proefpakket binnen van local tea die gepitched werd bij Dragons Den.
Heel benieuwd w/

https://www.teabyme.eu/
pi_198516915
Wij eten waterzooi :Y) lang geleden.
In een belgisch restaurant in de Biltstraat eens gegeten.
pi_198516936
Wij hadden 2e dag rijsttafel van gastrobar :9 :9
pi_198517155
Ik krijg trek van jullie :9
Ik at kaasschnitzel met broccoli.
Saai maar wel lekker. Nu zijn de Indische balletjes en kaasschnitzels uit de koelkast op. In de vriezer liggen naast kaasschnitzels en Indische balletjes ook nog chicken tenders en kroketburgers, dus vanaf nu iets meer variatie.

En morgen en overmorgen dus spareribs :9

Moet alleen ook nog wat extra groente halen. Wissel nu broccoli en tuinerwtjes af, maar dat wordt een beetje saai, ondanks dat ik wel erg van broccoli hou. Misschien een mixzak van t een of ander halen.
pi_198517182
Ik at nog een restje van het Indiaas van gister. Ik heb voor de hele week gewoon makkelijke maaltijden in huis. :') Toch wel handig gewoon eens in de zoveel tijd ene hoop voor de vriezer koken.
pi_198517207
Ik had linzensoep die ik gisteren gemaakt had. Hij was erg goed gelukt :9
  maandag 15 maart 2021 @ 19:18:51 #44
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198517286
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:13 schreef Myraela het volgende:
Ik at nog een restje van het Indiaas van gister. Ik heb voor de hele week gewoon makkelijke maaltijden in huis. :') Toch wel handig gewoon eens in de zoveel tijd ene hoop voor de vriezer koken.
Wij kregen vanmiddag een paar vrienden op bezoek en die kwamen precies met de lunch. Kon ik mooi wat van die curry kwijt _O-
pi_198517529
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij kregen vanmiddag een paar vrienden op bezoek en die kwamen precies met de lunch. Kon ik mooi wat van die curry kwijt _O-
:D

Ik ga het laatste restje maar weggooien. Ik vind het met zo'n gebakken bolletje best lekker, maar nu zijn de witte bolletjes op. :') Zonder ga ik het toch niet eten.
pi_198517563
Ik had Hongaarse champignonsoep :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198518056
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 18:48 schreef borisz het volgende:
Breder Stemadvies: :+
GL: 17. Nevin Özütok
SP: 2. Renske Leijten
D66. 34. Meryem Cimen
CU: 10. Frank Visser
VVD: 47. Simone Richardson
PVDA: 5. Kati Piri
Splinter: 1. Femke Merel van Kooten-Arissen
Waarom deze mensen? (en ik vermoed dat er geen minilot motief a la 'ik kan het er wel op' achter zit)

quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik had Hongaarse champignonsoep :9
Wat maakt het Hongaars?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198518286
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom deze mensen? (en ik vermoed dat er geen minilot motief a la 'ik kan het er wel op' achter zit)
[..]

Wat maakt het Hongaars?
Paprika poeder, dille en zure room. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198518383
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij kregen vanmiddag een paar vrienden op bezoek en die kwamen precies met de lunch. Kon ik mooi wat van die curry kwijt _O-
Mag toch maar 1 persoon per keer op bezoek? oO<
  maandag 15 maart 2021 @ 20:12:58 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198518447
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:10 schreef Blues het volgende:

[..]

Mag toch maar 1 persoon per keer op bezoek? oO<
Klopt en ik had er 2 :D
Kwamen uit 1 huishouden en dan vind ik het allemaal wel best met die regels.
pi_198518503
Dringend advies.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198518662
Wij hadden nog een restje linzensoep (wat had jij voor linzensoep @Tele6 ? Wij deze: https://www.degroenemeisj(...)nsoep-met-kokosmelk/ ) en nog een restje... ja goeie, wat was het.... kommetje met o.a. tuinerwtjes, tomaten, uitje, paprikaatje, champignon, saffraan en wat stukjes nori. :D

En nu de brownies van Dr. Oetker ( :@ ) in de oven gegooid. Hopelijk smaken die beter dan de kwarktaart, dat was echt geen succes :') (zelfgemaakt kan je die vegan ook nog heel smakelijk krijgen. Hierbij brak alleen het glazuur al van je tanden als je aan de dichte verpakking snuffelde. )
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 maart 2021 @ 20:25:32 #53
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198518727
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom deze mensen?
GL. GOed Kamerlid. Özütok staat veel te laag op de lijst. En het tegenovergestelde van Bouchallikht zullen we maar zeggen :s).
SP, CU, D66 = Haarlem :+. Bovendien Leijten spreekt voor zich. Visser is een goed raadslid en houdt van het OV. Cimen ga ik op stemmen. Ook raadslid in Haarlem
Kati Piri vind ik het grootste talent bij de PVDA, zit nu in de EP-fractie.
FMvanKooten heeft als eenling in de Kamer ook goed werk geleverd.
VVD was even zoeken... Maar daar kies ik voor iemand die ik één keer zakelijk ben tegengekomen en dat was een goed gesprek. Ze heeft een sportieve achtergrond en waar ze bij de VVD bijna alle assistenten op de lijst hebben gezet komt zij van buiten.

Tot zover
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198518754
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:21 schreef Candaasje het volgende:
Wij hadden nog een restje linzensoep (wat had jij voor linzensoep @:Tele6 ? Wij deze: https://www.degroenemeisj(...)nsoep-met-kokosmelk/ ) en nog een restje... ja goeie, wat was het.... kommetje met o.a. tuinerwtjes, tomaten, uitje, paprikaatje, champignon, saffraan en wat stukjes nori. :D

En nu de brownies van Dr. Oetker ( :@ ) in de oven gegooid. Hopelijk smaken die beter dan de kwarktaart, dat was echt geen succes :') (zelfgemaakt kan je die vegan ook nog heel smakelijk krijgen. Hierbij brak alleen het glazuur al van je tanden als je aan de dichte verpakking snuffelde. )
Ik had pleur-in-pan linzensoep met ui, knoflook, verse gember, chilivlokken, kerrie, groentebouillon, rode linzen, een blik tomaten en wat tomatenpuree. Dat alles in de hoeveelheden die me zo uitkwamen en die in de pan pasten. :s)
pi_198518772
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:25 schreef borisz het volgende:

[..]

GL. GOed Kamerlid. Özütok staat veel te laag op de lijst. En het tegenovergestelde van Bouchallikht zullen we maar zeggen :s).
SP, CU, D66 = Haarlem :+. Bovendien Leijten spreekt voor zich. Visser is een goed raadslid en houdt van het OV. Cimen ga ik op stemmen. Ook raadslid in Haarlem
Kati Piri vind ik het grootste talent bij de PVDA, zit nu in de EP-fractie.
FMvanKooten heeft als eenling in de Kamer ook goed werk geleverd.
VVD was even zoeken... Maar daar kies ik voor iemand die ik één keer zakelijk ben tegengekomen en dat was een goed gesprek. Ze heeft een sportieve achtergrond en waar ze bij de VVD bijna alle assistenten op de lijst hebben gezet komt zij van buiten.

Tot zover
Femke Merel van Kooten? Diegene die zeg maar met zetels ervandoor gaat en van partij naar partij hopt? Daar zou ik nevernooit op stemmen, ook al sluit haar programma nog behoorlijk bij mijn voorkeuren aan.
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 20:39:55 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198519059
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:27 schreef Candaasje het volgende:
Femke Merel van Kooten?
Die is volgens mij nog erger dan Henk Krol qua partijen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 maart 2021 @ 20:40:12 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198519066
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Femke Merel van Kooten? Diegene die zeg maar met zetels ervandoor gaat en van partij naar partij hopt? Daar zou ik nevernooit op stemmen, ook al sluit haar programma nog behoorlijk bij mijn voorkeuren aan.
We hebben meer zelfstandig denkende kamerleden nodig ipv klapvee. En ja dat met Henkie was niet handig.

Ouwehand mag ook op de advieslijst trouwens. Echter zolang de zevendedagsadventisten het nog voor het zeggen hebben bij de Dieren zal ik nooit op ze stemmen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198519104
De gehaktballetjes met knolselderij van Ottolenghi is heul lekker. Had alleen de saus wat teveel laten inkoken, want daar had ik wel meer van willen willen hebben. Omdat ik het voor 4 personen had gemaakt ga ik maar wat extra saus maken
We have far more in common than that which devides us..
pi_198519113
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die is volgens mij nog erger dan Henk Krol qua partijen
Jup.

Arme Krol trouwens, waarvan velen nog denken dat 'ie nog bij 50Plus hoort :D

quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:40 schreef borisz het volgende:

[..]

We hebben meer zelfstandig denkende kamerleden nodig ipv klapvee. En ja dat met Henkie was niet handig.

Ouwehand mag ook op de advieslijst trouwens. Echter zolang de zevendedagsadventisten het nog voor het zeggen hebben bij de Dieren zal ik nooit op ze stemmen.
Ik ben niet tegen zelfstandig denken, maar de manier waarop vond ik niet zo fris. En dat ze dan nog blijft hoppen ook tussen andere partijen, zou voor mij reden genoeg zijn niet voor haar te kiezen.

Ze stemmen seculier hè, religie heeft geen invloed verder op hun partijpunten/stemgedrag. Heeft Esther Ouwehand - zelf ook niet religieus - in Nieuwsuur nog benadrukt :)
pi_198519164
Nu heb ik dat Nuuuuuuwsuuuuuuuuuur weer in mijn hoofd }:|
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 21:18:27 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198520011
quote:
7s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:42 schreef Candaasje het volgende:

Arme Krol trouwens, waarvan velen nog denken dat 'ie nog bij 50Plus hoort
Andersom zal hij vast denken dat Wim Kok en Els Borst nog leven :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198520287
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 21:18 schreef derLudolf het volgende:

Andersom zal hij vast denken dat Wim Kok en Els Borst nog leven :D
Ik vind Els Borst hier noemen wel wat cru. Iedereen weet dat die helaas is overleden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198520863
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 21:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind Els Borst hier noemen wel wat cru. Iedereen weet dat die helaas is overleden.
Ik wist tot die post oprecht niet dat Wim Kok niet meer leefde, maar dat Els Borst is vermoord wist ik zelfs. Beetje cru idd om haar te noemen.

Slaaplekker allemaal, ik ben vast m'n bed in gedoken. Op naar een goede nacht hopelijk, want morgen weer een volle to do lijst.
pi_198520891
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 21:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind Els Borst hier noemen wel wat cru. Iedereen weet dat die helaas is overleden.
Als vrouw ‘mocht’ / ‘kon’ zij geen voorzitter zijn van de Gezondheidsraad ondanks alle goede referenties als directeur van AZU.
Toen werd zij tot Vice voorzitter benoemd en een man wie? werd de hoofdbaas.

Dat waren nog eens tijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198520935
Slaap lekker vlindertje!


Ik ben nog te wakker om te slapen, maar te duf om nog iets zinnigs te doen. :')

Morgen weer een dag zullen we maar zeggen.
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 22:03:55 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198521090
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 21:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind Els Borst hier noemen wel wat cru. Iedereen weet dat die helaas is overleden.
Dat maakt Henk niet uit, die zou d'r gewoon feliciteren op FB of Twitter ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198521225
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 22:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat maakt Henk niet uit, die zou d'r gewoon feliciteren op FB of Twitter ;)
Dat dus
We have far more in common than that which devides us..
pi_198522627
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198522657
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef Aure het volgende:
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wat leuk! Gefeliciteerd. Alles goed gegaan? Vast wel *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_198522662
Hallo. Alles was prima op het stembureau. Het liep lekker door maar de laatste uren was het bizar rustig. En we hadden het koud door de ventilatie. Zo koud en rustig dat we met zijn allen Snollebollekes stembureaugymnastiek zijn gaan doen. Dus Links, Rechts zit nog steeds in mijn hoofd ondanks dat we net Lubach hebben gezien.

Gegeten: kop kerriekokossoep en net een halve spinazie-feta-pizza met een halve appelflap.

Normaal wordt er op dit stembureau daadwerkelijk gekookt voor de stembureauleden. Ik overwoog even om me volgende keer voor dit bureau op te geven maar de muziekvereniging oefent op woensdagen in dit zalencentrum. Dan zit ik liever de hele woensdagmiddag naar de bingo in het verzorgingshuis te luisteren ;)
Spoilers!
pi_198522670
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef Aure het volgende:
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh kijk nou, een baby! Wat goed O+ Gefeliciteerd jullie :*
Spoilers!
pi_198522682
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh, wat leuk! Gefeliciteerd. Alles goed gegaan? Vast wel *O* *O* *O*
Ja, het is gewoon wel echt niet mijn favoriete hobby, maar ik doe het nog. En hij ook :D
pi_198522683
En thanks O+
pi_198522705
Van Harte @Aure en gezin met de geboorte van jullie zoon! en broertje. w/

Fijn dat alles goed is verlopen.
pi_198522722
@Lucky ...ja, ook een dagje voor de democratie gewerkt. w/

De ouwechies en mensen met beperkingen komen de deur niet meer uit als het donker is, vermoed ik zo.
pi_198522726
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:58 schreef Aure het volgende:

Ja, het is gewoon wel echt niet mijn favoriete hobby, maar ik doe het nog. En hij ook :D
Godzijdank hoeft het maar 1x (per kind). Gefeliciteerd met de nulde verjaardag van O O+
Mooi dat alles goed is gegaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198522742
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Alles was prima op het stembureau. Het liep lekker door maar de laatste uren was het bizar rustig. En we hadden het koud door de ventilatie. Zo koud en rustig dat we met zijn allen Snollebollekes stembureaugymnastiek zijn gaan doen. Dus Links, Rechts zit nog steeds in mijn hoofd ondanks dat we net Lubach hebben gezien.

Gegeten: kop kerriekokossoep en net een halve spinazie-feta-pizza met een halve appelflap.

Normaal wordt er op dit stembureau daadwerkelijk gekookt voor de stembureauleden. Ik overwoog even om me volgende keer voor dit bureau op te geven maar de muziekvereniging oefent op woensdagen in dit zalencentrum. Dan zit ik liever de hele woensdagmiddag naar de bingo in het verzorgingshuis te luisteren ;)
Dus om lekker eten te krijgen moet je ook naar de muziekvereniging luisteren. Keuzes keuzes :+
En jammer dat het koud was. Ik zoek dat snollebolleke's nr maar niet op.
Hoe eng was voorzitter zijn nu in het echt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198522750
@Isabeau Heb jij de teamleider nou al eens gesproken?
Wanneer denk je zelf weer aan het werk te kunnen? Gaat het goed met opbouwen van conditie? Zaterdag ging je fietsen met storm!
pi_198522775
Gefeli met Oscar (leuke naam ook) Welkom op de wereld jochie :*
pi_198522777
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 00:06 schreef AnneX het volgende:
@:Isabeau Heb jij de teamleider nou al eens gesproken?
Wanneer denk je zelf weer aan het werk te kunnen? Gaat het goed met opbouwen van conditie? Zaterdag ging je fietsen met storm!
Het was maar 10 minuutjes tegen de wind in, viel reuze mee. Ik heb vooral gewandeld zaterdag. Dat hield ik conditioneel wel vol, maar blijkbaar was mijn lichaam niet meer zo gewend aan land lopen. Dus nadien overal pijntjes :+

Zaterdag begin ik met mijn eerste nachtdienst. Ik moest geen teamleider spreken hoor, maar een collega die gaat stagelopen en ik wilde het rooster (wat ik maak) met hem overleggen. Uiteindelijk alles kunnen bespreken ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198522787
Als je er maar vertrouwen in hebt, komt het goed.
Heb je ook al dagdiensten gedraaid dan?
pi_198522797
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 00:12 schreef AnneX het volgende:
Als je er maar vertrouwen in hebt, komt het goed.
Heb je ook al dagdiensten gedraaid dan?
Nee, dat vond mijn teamleidster te druk. En het is overdag net zo'n drukte als bij Blues op het werk met mensen die in en uit lopen, veel te dicht bij je komen etc etc. Dus ook qua corona vond ze het niet verantwoord.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198522821
Goed meegedacht.Fijn!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 06:37:35 #84
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198523434
Gefeliciteerd Aure!
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 06:41:14 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198523440
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef Aure het volgende:
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd *G*
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 06:44:52 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198523447
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 00:03 schreef AnneX het volgende:

De ouwechies en mensen met beperkingen komen de deur niet meer uit als het donker is, vermoed ik zo.
Gisteren hoorde ik op de radio dat het erg rustig was met stemmen, dat er op Utrecht CS nog maar een tiental mensen had gestemd.

Maar in principe zou dat ook zo moeten zijn, als vandaag en gisteren het stemmen alleen voor kwetsbare groepen is en het OV alleen voor mensen met het essentieel beroep :+

Allemaal in theorie hè ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198523458
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef Aure het volgende:
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 06:51:52 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198523469
Gefeliciteerd Aure *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198523524
Mogge :-)
Gefeliciteerd Aure!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198523624
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef Aure het volgende:
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beebje O+ Die ook nog eens luisterde en zich op tijd meldde. Felies!
Hoe is het met jou?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 16 maart 2021 @ 07:24:40 #91
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198523626
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef Aure het volgende:
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! *O* :)
pi_198523656
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198523662
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 07:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Beebje O+ Die ook nog eens luisterde en zich op tijd meldde. Felies!
Hoe is het met jou?
Gaat wel goed hoor, maar fysiek wel een stuk slechter aan toe dan bij de eerste :') maar op een gegeven moment ging het allemaal ook heel snel en ik had natuurlijk al bekkenpijn, dus dat is nu gewoon maximaal kut :') Maar verder voel ik mij wel gewoon prima. Heb zelfs een klein beetje kunnen slapen vannacht, ondanks alle adrenaline. Otis (Foknaam) moet ook nog een beetje bijkomen van alles, die is in een minuut de wereld in gelanceerd toen ik eindelijk mocht persen :+
pi_198523678
Baby!

Goe gedaan. *;
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198523706
@Aure O+ _O_ *O* O+ *O*
Gefeliciteerd! Een snel herstel gewenst :*
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 07:42:56 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198523731
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 07:30 schreef Aure het volgende:

[..]

Gaat wel goed hoor, maar fysiek wel een stuk slechter aan toe dan bij de eerste :') maar op een gegeven moment ging het allemaal ook heel snel en ik had natuurlijk al bekkenpijn, dus dat is nu gewoon maximaal kut :') Maar verder voel ik mij wel gewoon prima. Heb zelfs een klein beetje kunnen slapen vannacht, ondanks alle adrenaline. Otis (Foknaam) moet ook nog een beetje bijkomen van alles, die is in een minuut de wereld in gelanceerd toen ik eindelijk mocht persen :+
Ik zie nu twee verpleegsters die een baby uit de lucht plukken voor me :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198523753
Bollebabypret! En knuistje O+ Van harte, toffe @Aure! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198523761
Goeie naam ook! O+ *O*
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 16 maart 2021 @ 07:57:55 #99
63722 z80
I fink you freaky
pi_198523903
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef Aure het volgende:
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198523918
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 07:45 schreef minilot het volgende:
Goeie naam ook! O+ *O*
:Y Een van mijn neefjes heet zo. En zijn broertje heet ook bijna net zo als Aure's oudste (e=iu) bedenk ik nu, dus het is een beproefde combi O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198523954
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 07:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

:Y Een van mijn neefjes heet zo. En zijn broertje heet ook bijna net zo als Aure's oudste (e=iu) bedenk ik nu, dus het is een beproefde combi O+
Ha wat leuk :D Ja ik ben helemaal fan O+ en bij Jip hadden we iets van Deelder op zijn kaartje gezet en Otis krijgt iets van Wilde O+ als het kaartje er is zal ik die wel even laten zien :)
pi_198523963
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef Aure het volgende:
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! O+
pi_198523970
Gefeliciteerd Aure en gezin met kleine O. *O*
pi_198524041
Gefeliciteerd @Aure ! Leuke naam!
Klinkt wel euh, pittig :*
pi_198524264
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef Aure het volgende:
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd O+ ook namens mijn man.
Was een mooiere! Goede naam ook O+
  dinsdag 16 maart 2021 @ 08:49:34 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198524489
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef Aure het volgende:
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! Leuk dat het een baby is geworden! :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198525907
2 uur in de keuken gestaan maar er liggen 40 worstenbroodjes te rijzen O+
Altijd lekker om een voorraadje in de vriezer te hebben.
pi_198525960
Nou, we gaan IKEA click and collect eens proberen :P Ze hebben het niet onaardig opgezet in de garage van Ikea Delft :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198525966
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 10:33 schreef Sarabi het volgende:
2 uur in de keuken gestaan maar er liggen 40 worstenbroodjes te rijzen O+
Altijd lekker om een voorraadje in de vriezer te hebben.
:9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198526127
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 10:33 schreef Sarabi het volgende:
2 uur in de keuken gestaan maar er liggen 40 worstenbroodjes te rijzen O+
Altijd lekker om een voorraadje in de vriezer te hebben.
ohoh :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_198526213
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 08:03 schreef Aure het volgende:

[..]

Ha wat leuk :D Ja ik ben helemaal fan O+ en bij Jip hadden we iets van Deelder op zijn kaartje gezet en Otis krijgt iets van Wilde O+ als het kaartje er is zal ik die wel even laten zien :)
O+ Leuk!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198526331
Gefeliciteerd @Aure O+
pi_198526469
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 00:13 schreef Isabeau het volgende:

Nee, dat vond mijn teamleidster te druk. En het is overdag net zo'n drukte als bij Blues op het werk met mensen die in en uit lopen, veel te dicht bij je komen etc etc. Dus ook qua corona vond ze het niet verantwoord.
Goedzo. En rustig aan hoor!... ik weet nog dat mijn hoofd het ook allemaal niet trok al die prikkels na zolang er uit te zijn geweest @alvleesklier toen. Was een rare gewaarwording. Ik was toch beter lichamelijk :?

Bovendien vind ik het in de trein ook bizar druk.
pi_198526481
Ik ben nog een lading lemper aan het maken, maar nu met jackfruit. Ben benieuwd.
pi_198526498
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 07:42 schreef derLudolf het volgende:

Ik zie nu twee verpleegsters die een baby uit de lucht plukken voor me :D
Ik ook, ik zag een straaljagerbaby :D
pi_198526514
Gefeliciteerd Aure!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:18:05 #117
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198526536
Wij zijn zo goed bezig met onze to do list voor de zomer :D

Horren besteld (vorig jaar werd de hond gek snachts als er een vlieg was en ging dan blaffen)
Gat voor de mobiele airco wordt in de muur gemaakt volgende week
Er komen vanaf morgen mannetjes om de tegels in de tuin te vervangen O+

Heerlijk! straks weer helemaal genieten van het mooie weer :D
pi_198527955
Lieve Lein kwam gewoon langs met snoepjes en een croissant en heel veel klets O+ Dat was leuk! (Ik lig in haar ziekenhuis :P )
pi_198528425
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:43 schreef Aure het volgende:
Lieve Lein kwam gewoon langs met snoepjes en een croissant en heel veel klets O+ Dat was leuk! (Ik lig in haar ziekenhuis :P )
Wat tof! Het is ook echt een schat O+ Hoe lang moet je nog blijven?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198528433
Gefeliciteerd Aure! :*
pi_198528493
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat tof! Het is ook echt een schat O+ Hoe lang moet je nog blijven?
Ja echt een lieverd O+

Ik mag waarschijnlijk tussen 3 en 4 naar huis *O*
pi_198528640
Wat lief van Lein!
Lijkt me zo apart voor jullie straks, wanneer Jip dan zijn broertje voor het eerst ziet

Ik heb geshopt *O* Alles op het lijstje was er. Ook voor het eerst in een jaar, denk ik, geld gepind, klein beetje contact geld vind ik wel fijn.

En morgen dan ook nog naar Intratuin #blijei
We have far more in common than that which devides us..
pi_198528826
Stemperikelen.
Net alle info bekeken en op twee bèta vrouwen uitgekomen van 2 verschillende partijen.
Wij gaan zo stemmen in een vuurtoren 🤪 en bij oud papier liggen nu 12 Twaalf enveloppen. Hier moet ook nog in een referendum worden gestemd inclusief stempas, formulier en info in aparte enveloppen.
Leve de democratie w/
pi_198528831
Zuster Lein O+
Fijn dat je naar huis mag @Aure en sterkte met de nachten ;)

Hier gestemd, gewandeld, NLiB, krant uitgelezen (digitaal door de week) en een wasje opgevouwen. Verder nog geen bal uitgevoerd :D
Zo maar eens verder in mijn boek en nog een kwartiertje crossen en kijken naar hoe de koolmezen vanalles het huis aan de boom binnen proppen. Sommige takjes zijn echt te lang _O-
pi_198528839
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:42 schreef AnneX het volgende:
Stemperikelen.
Net alle info bekeken en op twee bèta vrouwen uitgekomen van 2 verschillende partijen.
Wij gaan zo stemmen in een vuurtoren 🤪 en bij oud papier liggen nu 12 Twaalf enveloppen. Hier moet ook nog in een referendum worden gestemd inclusief stempas, formulier en info in aparte enveloppen.
Leve de democratie w/
Vuurtoren :o :?
pi_198528846
Wij stemden in het 'Centrum voor jeugd en gezin' met een paar olijkerds achter de tafel. Die het heeeeel rustig hadden.
pi_198529003
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:43 schreef Blues het volgende:

[..]

Vuurtoren :o :?
Annex buurtcentrum.

Hoest met de collega’s die positief waren twee weken geleden?
Hier in huis ook van alles en nu de buitenshuisbezigheden.

Zeg kaatje...lijkt mij gek om te winkelen op afspraak. Fijn dat je alles hebt inclusief cash.
pi_198529092
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:52 schreef AnneX het volgende:

[..]

Annex buurtcentrum.

Hoest met de collega’s die positief waren twee weken geleden?
Hier in huis ook van alles en nu de buitenshuisbezigheden.

Zeg kaatje...lijkt mij gek om te winkelen op afspraak. Fijn dat je alles hebt inclusief cash.
Was ook wel apart. Nou is het daar normaal al niet druk, hooguit 3 klanten want klein winkeltje. Maar het was ook wel leuk bijpraten (ik kom daar al sinds m'n 3e, toen werkte de huidige eigenaresse er nog niet eens). Hoorde ook van een andere winkel, daar waren geen klanten, ook geen reservering en toen stond een (bekende) klant aan de deur. Die mocht even naar binnen. Even later BOA's op bezoek, controle, 4000 euro boete omdat deze klant zich niet 4 uur vooraf had aangemeld. Da's wel heel jammer geld
We have far more in common than that which devides us..
pi_198529117
Wow 8)7 -O-
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:02:08 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198529159
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Was ook wel apart. Nou is het daar normaal al niet druk, hooguit 3 klanten want klein winkeltje. Maar het was ook wel leuk bijpraten (ik kom daar al sinds m'n 3e, toen werkte de huidige eigenaresse er nog niet eens). Hoorde ook van een andere winkel, daar waren geen klanten, ook geen reservering en toen stond een (bekende) klant aan de deur. Die mocht even naar binnen. Even later BOA's op bezoek, controle, 4000 euro boete omdat deze klant zich niet 4 uur vooraf had aangemeld. Da's wel heel jammer geld
Zag laatst op het nieuws (ofzo) dat er ergens een winkelcentrum was met 'shoplichten'
Dan kon je naar binnen als het groen was, want het was zo zonde als er bepaalde momenten niemand was.
Dat was juist het hele idee, dat mensen niet zomaar even binnen konden lopen maar dit vooraf moesten plannen.
Vraag me dan ook af of daar niet even een BOA langs is gegaan uiteindelijk
pi_198529198
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zag laatst op het nieuws (ofzo) dat er ergens een winkelcentrum was met 'shoplichten'
Dan kon je naar binnen als het groen was, want het was zo zonde als er bepaalde momenten niemand was.
Dat was juist het hele idee, dat mensen niet zomaar even binnen konden lopen maar dit vooraf moesten plannen.
Vraag me dan ook af of daar niet even een BOA langs is gegaan uiteindelijk
Het idee is aardig, maar nou net niet de bedoeling _O- Sta je met z'n allen op een kluitje te wachten hahaha
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 14:09:04 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198529267
Schoenen passen op afspraak was goed te doen. Afspraak duurde 35 minuten :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:17:11 #133
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198529440
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:18 schreef gcjoel het volgende:
Wij zijn zo goed bezig met onze to do list voor de zomer :D

Horren besteld (vorig jaar werd de hond gek snachts als er een vlieg was en ging dan blaffen)
Gat voor de mobiele airco wordt in de muur gemaakt volgende week
Er komen vanaf morgen mannetjes om de tegels in de tuin te vervangen O+

Heerlijk! straks weer helemaal genieten van het mooie weer :D
Goed voorbereid ^O^

Hier zijn we min of meer met hetzelfde bezig. Afgelopen december hebben we ene hor geplaatst die we al 3 jaar hadden. Sinds vorige week hebben we airco. Ik heb net de grondwerker gemaild over het egaliseren, ophogen en zandbed aanleggen in de tuin.
Spoilers!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:17:27 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198529446
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:43 schreef Aure het volgende:
Lieve Lein kwam gewoon langs met snoepjes en een croissant en heel veel klets O+ Dat was leuk! (Ik lig in haar ziekenhuis :P )
O+
Spoilers!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:19:04 #135
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198529467
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Goed voorbereid ^O^

Hier zijn we min of meer met hetzelfde bezig. Afgelopen december hebben we ene hor geplaatst die we al 3 jaar hadden. Sinds vorige week hebben we airco. Ik heb net de grondwerker gemaild over het egaliseren, ophogen en zandbed aanleggen in de tuin.
Nu moeten we vooral nog buitenschilderwerk, maar dat komt wel als het echt mooier weer is.

Oh en we hebben een aantal klimplanten besteld want het hek dichtgroeien gaat me niet snel genoeg, kwamen vandaag al binnen *O*
pi_198529486
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:09 schreef borisz het volgende:
Schoenen passen op afspraak was goed te doen. Afspraak duurde 35 minuten :+.
Handig!

Ik overweeg om een afspraak te maken bij een hardloopwinkel om nieuwe hardloopschoenen te passen. Die ik nu heb, heb ik augustus 2019 gekocht en dat is toch ook alweer ruim anderhalf jaar geleden. Ik ben nooit echt tevreden geweest met die schoenen, dus misschien wordt het tijd om ze te degraderen tot reserveschoen. Ik kan alleen niet zomaar wat bestellen, want ik wil dus niet dezelfde die ik al had.
pi_198529632
M
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Was ook wel apart. Nou is het daar normaal al niet druk, hooguit 3 klanten want klein winkeltje. Maar het was ook wel leuk bijpraten (ik kom daar al sinds m'n 3e, toen werkte de huidige eigenaresse er nog niet eens). Hoorde ook van een andere winkel, daar waren geen klanten, ook geen reservering en toen stond een (bekende) klant aan de deur. Die mocht even naar binnen. Even later BOA's op bezoek, controle, 4000 euro boete omdat deze klant zich niet 4 uur vooraf had aangemeld. Da's wel heel jammer geld
My god -O-
pi_198529722
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:52 schreef AnneX het volgende:


Annex buurtcentrum.

Hoest met de collega’s die positief waren twee weken geleden?

Weer aan t werk. Van 1 is haar man nog flink ziek.
Onze 'oude' TL ligt al weken ziek op bed. Saturatie nog steeds een probleem, onderliggend longprob, flink overgewicht en ook nog een nogal ingrijpende kaakoperatie vlak voor haar positieve test gehad. Is al 4 weken thuis en komt nauwelijks haar bed uit. :{
pi_198529777
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:30 schreef Blues het volgende:

[..]

Weer aan t werk. Van 1 is haar man nog flink ziek.
Onze 'oude' TL ligt al weken ziek op bed. Saturatie nog steeds een probleem, onderliggend longprob, flink overgewicht en ook nog een nogal ingrijpende kaakoperatie vlak voor haar positieve test gehad. Is al 4 weken thuis en komt nauwelijks haar bed uit. :{
-O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198529806
Wat naar, @Blues :{
pi_198529830
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:19 schreef gcjoel het volgende:

[

Nu moeten we vooral nog buitenschilderwerk, maar dat komt wel als het echt mooier weer is.

Oh en we hebben een aantal klimplanten besteld want het hek dichtgroeien gaat me niet snel genoeg, kwamen vandaag al binnen *O*
Hedera? ;(
pi_198529903
Hier bij ons voorpostzegeltje bij t opritje voor de garage komt t dus niet meer goed @buxusrijtje. Motten hebben t vermoord. Dus aankomende weekend maar eens verwijderen, zoveel mogelijk rest onkruidjes verwijderen, nieuw laagje aarde strooien en maar een paar zakjes bijen- en wildbloemenzaad strooien. Ben benieuwd 🦋🐛🐝🌼🌺🌸
pi_198529928
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 07:30 schreef Aure het volgende:

[..]

Gaat wel goed hoor, maar fysiek wel een stuk slechter aan toe dan bij de eerste :') maar op een gegeven moment ging het allemaal ook heel snel en ik had natuurlijk al bekkenpijn, dus dat is nu gewoon maximaal kut :') Maar verder voel ik mij wel gewoon prima. Heb zelfs een klein beetje kunnen slapen vannacht, ondanks alle adrenaline. Otis (Foknaam) moet ook nog een beetje bijkomen van alles, die is in een minuut de wereld in gelanceerd toen ik eindelijk mocht persen :+
Na de geboorte vergeet je dat toch allemaal zeggen ze. Dan is het het allemaal waard geweest :P

Van harte gefeliciteerd met O.! *O* Welkom kleine man O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198529940
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:39 schreef Blues het volgende:
Hier bij ons voorpostzegeltje bij t opritje voor de garage komt t dus niet meer goed @:buxusrijtje. Motten hebben t vermoord. Dus aankomende weekend maar eens verwijderen, zoveel mogelijk rest onkruidjes verwijderen, nieuw laagje aarde strooien en maar een paar zakjes bijen- en wildbloemenzaad strooien. Ben benieuwd 🦋🐛🐝🌼🌺🌸
Dat klinkt als een vrolijkmakende oplossing! :) O+
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:43:12 #145
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198529997
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:36 schreef Blues het volgende:

[..]

Hedera? ;(
Nee die heeft de buurvrouw al ;( Die wil mijn mooie plantjes steeds overwoekeren.
Nu eigenlijk vrijwel allemaal clematissen besteld.
Had al een passie, die is wel grotendeels kapotgevroren deze winter, en de jasmijn ziet er ook niet goed meer uit ;(
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:46:45 #146
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198530073
Ik lees hedera. Triggered.

;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198530077
Clematis is mooi O+

Kun je niet ook wat lathyrus zaaien? Als het zich eenmaal gevestigd heeft, komt het vanzelf volgend jaar wel weer op. Alle lichtroze en lichtpaarse en donkerroze fijne bloemetjes zijn zo mooi O+ O+
Bij mij om de hoek is er een studentenhuis waarvan de voortuin de afgelopen paar jaar telkens lathyrus overal over het tuinhek had. O+ O+ Nu hebben ze deze herfst de tuin leeggetrokken en vol houtsnippers gestrooid, dus ik hoop heel erg dat de lathyrus komende lente gewoon weer tevoorschijn komt.

pi_198530139
*G* voor mezelf, ik heb uitgevonden hoe ik een plaatje moet verkleinen op het forum :D :')
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 14:49:31 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198530142
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lees hedera. Triggered.

;(
De kanker van het plantenrijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:49:43 #150
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198530150
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:46 schreef Tele6 het volgende:
Clematis is mooi O+

Kun je niet ook wat lathyrus zaaien? Als het zich eenmaal gevestigd heeft, komt het vanzelf volgend jaar wel weer op. Alle lichtroze en lichtpaarse en donkerroze fijne bloemetjes zijn zo mooi O+ O+
Bij mij om de hoek is er een studentenhuis waarvan de voortuin de afgelopen paar jaar telkens lathyrus overal over het tuinhek had. O+ O+ Nu hebben ze deze herfst de tuin leeggetrokken en vol houtsnippers gestrooid, dus ik hoop heel erg dat de lathyrus komende lente gewoon weer tevoorschijn komt.

[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.mooiemoestuin.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2FLathyrus-odoratus-Pansy-Lavender-Flush-plant-scaled-768x1024.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Die zijn wel heel leuk ja! Ik ga hem wel onthouden.
pi_198530256
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Was ook wel apart. Nou is het daar normaal al niet druk, hooguit 3 klanten want klein winkeltje. Maar het was ook wel leuk bijpraten (ik kom daar al sinds m'n 3e, toen werkte de huidige eigenaresse er nog niet eens). Hoorde ook van een andere winkel, daar waren geen klanten, ook geen reservering en toen stond een (bekende) klant aan de deur. Die mocht even naar binnen. Even later BOA's op bezoek, controle, 4000 euro boete omdat deze klant zich niet 4 uur vooraf had aangemeld. Da's wel heel jammer geld
Die stond op de hoek -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198530290
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:30 schreef Blues het volgende:

[..]

Weer aan t werk. Van 1 is haar man nog flink ziek.
Onze 'oude' TL ligt al weken ziek op bed. Saturatie nog steeds een probleem, onderliggend longprob, flink overgewicht en ook nog een nogal ingrijpende kaakoperatie vlak voor haar positieve test gehad. Is al 4 weken thuis en komt nauwelijks haar bed uit. :{
He shit :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198530392
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:46 schreef Tele6 het volgende:
Clematis is mooi O+

Kun je niet ook wat lathyrus zaaien? Als het zich eenmaal gevestigd heeft, komt het vanzelf volgend jaar wel weer op. Alle lichtroze en lichtpaarse en donkerroze fijne bloemetjes zijn zo mooi O+ O+
Bij mij om de hoek is er een studentenhuis waarvan de voortuin de afgelopen paar jaar telkens lathyrus overal over het tuinhek had. O+ O+ Nu hebben ze deze herfst de tuin leeggetrokken en vol houtsnippers gestrooid, dus ik hoop heel erg dat de lathyrus komende lente gewoon weer tevoorschijn komt.

[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.mooiemoestuin.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2FLathyrus-odoratus-Pansy-Lavender-Flush-plant-scaled-768x1024.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Er is ook een vaste lathyrus. Nadeel: bloeit in maar 1 kleur.
Denk erom dat de peultjes giftig zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198530404
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

De kanker van het plantenrijk.
Dat is Zevenblad.

;(
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 15:09:36 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198530423
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is Zevenblad.

;(
Of winde.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198530491
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:

Was ook wel apart. Nou is het daar normaal al niet druk, hooguit 3 klanten want klein winkeltje. Maar het was ook wel leuk bijpraten (ik kom daar al sinds m'n 3e, toen werkte de huidige eigenaresse er nog niet eens). Hoorde ook van een andere winkel, daar waren geen klanten, ook geen reservering en toen stond een (bekende) klant aan de deur. Die mocht even naar binnen. Even later BOA's op bezoek, controle, 4000 euro boete omdat deze klant zich niet 4 uur vooraf had aangemeld. Da's wel heel jammer geld
Ach wat sneu geld -O-

Gisteren keurig op afspraak een spijkerbroek gekocht. Uiteraard praatje over het afsprakensysteem en zo. De eigenaar begreep het afsprakensysteem wel, want dan nooit te veel mensen in de winkel en ook buiten geen rij. Hij begreep alleen niet waarom dat per se 4 uur van te voren moest. Een uur was al lang zat. Als je nu om 3 uur 's middags bedenkt dat je nog iets moet hebben, dan heb je dus mooi pech. Winkels zijn nog wel 3 uur lang open, maar je mag er niet meer heen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198530593
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Of winde.
Ik heb ze beide in de tuin ( ;( ) en ik vind Zevenblad echt veel invasiever.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198530628
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach wat sneu geld -O-

Gisteren keurig op afspraak een spijkerbroek gekocht. Uiteraard praatje over het afsprakensysteem en zo. De eigenaar begreep het afsprakensysteem wel, want dan nooit te veel mensen in de winkel en ook buiten geen rij. Hij begreep alleen niet waarom dat per se 4 uur van te voren moest. Een uur was al lang zat. Als je nu om 3 uur 's middags bedenkt dat je nog iets moet hebben, dan heb je dus mooi pech. Winkels zijn nog wel 3 uur lang open, maar je mag er niet meer heen.
Wij vonden het ook erg apart, hoe weet je dat het 4 uur vooraf is afgesproken. Ik heb gisteren gebeld, en mijn naam stond in het overzicht. Stel dat ik nu bel (ik zag dat het overzicht voor de rest van de middag nog leeg was) dan zou ik nu kunnen bellen en op de fiets stappen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198530697
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:

Wij vonden het ook erg apart, hoe weet je dat het 4 uur vooraf is afgesproken. Ik heb gisteren gebeld, en mijn naam stond in het overzicht. Stel dat ik nu bel (ik zag dat het overzicht voor de rest van de middag nog leeg was) dan zou ik nu kunnen bellen en op de fiets stappen.
Nou ja, er zal van die klant wel helemaal geen registratie zijn geweest. Ik denk dat het allemaal prima was geweest als ze snel voor de boa's binnen kwamen een afspraak had genoteerd op dat tijdstip.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 15:40:42 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198530865
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wij vonden het ook erg apart, hoe weet je dat het 4 uur vooraf is afgesproken. Ik heb gisteren gebeld, en mijn naam stond in het overzicht. Stel dat ik nu bel (ik zag dat het overzicht voor de rest van de middag nog leeg was) dan zou ik nu kunnen bellen en op de fiets stappen.
Misschien belgeschiedenis er bij pakken? Geen idee.

Ik belde afgelopen zaterdag naar de HEMA. Daar ben ik opzich wel bekend, ik kom er voornamelijk om film rolletjes in te leveren. Dus m'n naam is bekend. Dus eerst werd gezegd dat afhalen pas over 4u kon, even vraag of te niet iets eerder kan is best effectief. Zat overigens nog steeds 2 uur tussen. Tijd genoeg om het even op papier te zetten ;)

Mevrouw die aan de deur rookworst wou bestellen werd overigens weggestuurd. "Doen we sowieso niet bij onbekenden"
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198530867
Ik hou juist wel van hedera O+

Lief van Lein!

Ik heb vandaag zo'n dag dat m'n haar fantastisch zit, de puistjes op m'n kin zich redelijk gedeisd houden, ik toffe nieuwe oorbellen heb (in het kader van de campagne "alle bee(s)tjes helpen mee' had ik oorbellen met bijtjes) en ik me niet eens enorm erger aan de zooi in huis :D Het is een goede dag.

Ik kreeg mezelf alleen niet helemaal lekker op de foto (zoals meestal hoor). Dat is dan wel weer jammer, heb je eens een dag dat je denkt 'damn girl!'.... scrhik je je de pleuris van de selfie-modus :P
pi_198530938
Haha...ik schrik Altijd van de selfie modus. Dus geen selfies 😎
  dinsdag 16 maart 2021 @ 15:46:11 #163
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198530939
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is Zevenblad.

;(
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Of winde.
:X :X :X :X
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:40 schreef Candaasje het volgende:
Ik hou juist wel van hedera O+

Lief van Lein!

Ik heb vandaag zo'n dag dat m'n haar fantastisch zit, de puistjes op m'n kin zich redelijk gedeisd houden, ik toffe nieuwe oorbellen heb (in het kader van de campagne "alle bee(s)tjes helpen mee' had ik oorbellen met bijtjes) en ik me niet eens enorm erger aan de zooi in huis :D Het is een goede dag.

Ik kreeg mezelf alleen niet helemaal lekker op de foto (zoals meestal hoor). Dat is dan wel weer jammer, heb je eens een dag dat je denkt 'damn girl!'.... scrhik je je de pleuris van de selfie-modus :P
Goed getemd vind ik hedera niet zo'n punt. Hier is 'ie dat helaas niet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 15:52:32 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198531016
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:40 schreef Candaasje het volgende:
"alle bee(s)tjes helpen mee' had ik oorbellen met bijtjes)
Zal ook eens even kijken wanneer de bijenmix gezaaid moet worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198531066
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zal ook eens even kijken wanneer de bijenmix gezaaid moet worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap die correlatie/causaliteit geloof ik niet helemaal.
pi_198531611
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:46 schreef Tele6 het volgende:
Clematis is mooi O+

Kun je niet ook wat lathyrus zaaien? Als het zich eenmaal gevestigd heeft, komt het vanzelf volgend jaar wel weer op. Alle lichtroze en lichtpaarse en donkerroze fijne bloemetjes zijn zo mooi O+ O+
Bij mij om de hoek is er een studentenhuis waarvan de voortuin de afgelopen paar jaar telkens lathyrus overal over het tuinhek had. O+ O+ Nu hebben ze deze herfst de tuin leeggetrokken en vol houtsnippers gestrooid, dus ik hoop heel erg dat de lathyrus komende lente gewoon weer tevoorschijn komt.

[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.mooiemoestuin.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2FLathyrus-odoratus-Pansy-Lavender-Flush-plant-scaled-768x1024.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Oh ja Lazerus O+ (mijn vader verbasterde altijd alle namen van alles, deze zat ook nog in mijn hoofd. Moedertje kon er nooit zo om lachen :+ )
Mooie oplossing!
pi_198531623
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:

He shit :{
2x opgenomen in die 4 weken. -O-
pi_198531643
Lathyrus. Lievelingsbloemen van mijn moeder. Toen we haar as uitstrooiden was het nog een lathyrustijd, maar de bloemenman hier in de buurt kon er (met wat moeite) aan komen. Daarna nooit meer in huis gehad.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 16:37:40 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198531708

18 partijen in de eindpoll van TNS/Nipo :D
https://www.tns-nipo.com/(...)daalt-naar-36-zetels
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198531724
We zijn bezig met onze pensioenberekeningen. g zit er al middenin en ik dus nog 5 jaar.
Wordt alleen maar minder minder minder ben ik bang :X
pi_198531753
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:39 schreef Blues het volgende:
We zijn bezig met onze pensioenberekeningen. g zit er al middenin en ik dus nog 5 jaar.
Wordt alleen maar minder minder minder ben ik bang :X
En stemmen op 50+ zet ook geen zoden aan de dijk, gezien het plaatje dat Borisz plaatst.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198531764
Oh nog even vertellen, iets dat ik niet wist.
Ik vond zaterdag een dood vinkje op het terras. Dus een foto ervan naar de vogelbescherming gestuurd omdat ik niet zeker was van het soort vogeltje.
Krijg ik een vriendelijk berichtje terug dat ik dat vogeltje kan aanmelden bij https://www.sovon.nl/
Had er nog nooit van gehoord. :)
Dus gedaan.

rip vinkje.
pi_198531768
20 zetels voor de PVV nog :X

Oh wacht, ik lees verkeerd om, ik moet niet naar de mosterdgele maar naar de oranje balkjes kijken. Maar alsnog..
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 16:43:12 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198531782
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:37 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
18 partijen in de eindpoll van TNS/Nipo :D
https://www.tns-nipo.com/(...)daalt-naar-36-zetels
Hmm zelfs met drie grote serieuze partijen (VVD, CDA en D66) geen meerderheid...

Nooit geweten dat FvD zo laag stond, dacht aardig vergelijkbaar met PVV :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 16:44:36 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198531811
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:39 schreef Blues het volgende:
We zijn bezig met onze pensioenberekeningen. g zit er al middenin en ik dus nog 5 jaar.
Wordt alleen maar minder minder minder ben ik bang :X
Ik krijg mijn pensioenbedrag er nu gewoon bij elke maand... Volgens mij kan ik beter goud kopen...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 16:45:48 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198531832
Groen Links zakt ook lekker :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198531839
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hmm zelfs met drie grote serieuze partijen (VVD, CDA en D66) geen meerderheid...

Nooit geweten dat FvD zo laag stond, dacht aardig vergelijkbaar met PVV :D
Ik vind 5 zetels voor zo'n homofobe, racistische, vrouwonvriendelijke, haatzaaiende, corona-wappie partij nog steeds best flink eigenlijk....
pi_198531948
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hmm zelfs met drie grote serieuze partijen (VVD, CDA en D66) geen meerderheid...

Nooit geweten dat FvD zo laag stond, dacht aardig vergelijkbaar met PVV :D
Mannetje Baudet weet zeker dat het twintig zetels worden...
Hij staat vanmiddag ergens te blèren dat “mensen op hun bek geslagen” moeten worden.
En ik las dat vooral ouderen op hem zouden stemmen? En ik verbaasde mij altijd over het hoge aantal millenials op de partij bijeenkomsten.
pi_198531957
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vind 5 zetels voor zo'n homofobe, racistische, vrouwonvriendelijke, haatzaaiende, corona-wappie partij nog steeds best flink eigenlijk....
Idd. Veel te veel zelfs :{ En dan klagen dat het aantal absoluut niet klopt :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198531978
En mijn stempas is ergens in de verhuizingschaos kwijt geraakt kwam ik vandaag achter :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198531996
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:44 schreef derLudolf het volgende:

Ik krijg mijn pensioenbedrag er nu gewoon bij elke maand... Volgens mij kan ik beter goud kopen...
Zilver schijnt ook veel op te brengen :+
pi_198532005
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:54 schreef AnneX het volgende:

Mannetje Baudet weet zeker dat het twintig zetels worden...
Hij staat vanmiddag ergens te blèren dat “mensen op hun bek geslagen” moeten worden.
En ik las dat vooral ouderen op hem zouden stemmen? En ik verbaasde mij altijd over het hoge aantal millenials op de partij bijeenkomsten.

Hij krijgt negatief of positief continue teveel aandacht ;(
pi_198532013
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vind 5 zetels voor zo'n homofobe, racistische, vrouwonvriendelijke, haatzaaiende, corona-wappie partij nog steeds best flink eigenlijk....
Elke zetel is er een te veel natuurlijk, maar had er meer verwacht. Komt vast door de hoeveelheid wappies in mijn omgeving.

Ik denk dat ik mijn man ga machtigen, lig sinds een paar uur krom van de menstruatiekrampen -O- normaal duurt dat 1 a 2 dagen.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 17:02:04 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198532058
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vind 5 zetels voor zo'n homofobe, racistische, vrouwonvriendelijke, haatzaaiende, corona-wappie partij nog steeds best flink eigenlijk....
Wel knap op zich dat ze het zo goed uitdragen dat je de boodschap wel goed begrepen hebt :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198532148
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wel knap op zich dat ze het zo goed uitdragen dat je de boodschap wel goed begrepen hebt :P
“ en hij komt uit zo’n goed gezin”, dat hoor ik iemand nog zeggen, die de familie via muzikale lijnen kent. 8)7

Blues, het gaat best meevallen met pensioen. Het is ook een lager tarief dan.
En wij hebben beiden een zwaar incompleet pensioen. Er missen wat dienstjaren zal ik maar zeggen. Heb je een upo ontvangen? (Universeel pensioen overzicht).
pi_198532187
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vind 5 zetels voor zo'n homofobe, racistische, vrouwonvriendelijke, haatzaaiende, corona-wappie partij nog steeds best flink eigenlijk....
Ik wilde dit typen ja.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 17:10:52 #187
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198532204
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:57 schreef Blues het volgende:

[..]

Zilver schijnt ook veel op te brengen :+
Palladium ook.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 16 maart 2021 @ 17:13:48 #188
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198532247
BBB op 1 zetel _O-
Spoilers!
pi_198532252
W
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:07 schreef AnneX het volgende:

[..]

“ en hij komt uit zo’n goed gezin”, dat hoor ik iemand nog zeggen, die de familie via muzikale lijnen kent. 8)7

Blues, het gaat best meevallen met pensioen. Het is ook een lager tarief dan.
En wij hebben beiden een zwaar incompleet pensioen. Er missen wat dienstjaren zal ik maar zeggen. Heb je een upo ontvangen? (Universeel pensioen overzicht).
We doen t samen met een pensioenadviseur, komt wel goed, alleen het verschil met nu is best groot. Gelukkig werk ik nog 5 jaartjes w/
  dinsdag 16 maart 2021 @ 17:15:27 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198532279
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik wilde dit typen ja.
Hij is natuurlijk wel erg bedreven in het fotogeniek op zwembadranden poseren. Om iets positiefs te benoemen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198532361
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hij is natuurlijk wel erg bedreven in het fotogeniek op zwembadranden poseren. Om iets positiefs te benoemen :P
Seks verkoopt, blijkt maar weer.
pi_198532375
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wel knap op zich dat ze het zo goed uitdragen dat je de boodschap wel goed begrepen hebt :P
Ik spreek gewoon heel vloeiend Latijn, dat helpt :Y
pi_198532487
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:42 schreef Candaasje het volgende:
20 zetels voor de PVV nog :X
Sinds forum zoveel aandacht krijgt, lig ik hier niet eens meer wakker van. De PVV lijkt ineens een veel socialere partij. :')
pi_198532512
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sinds forum zoveel aandacht krijgt, lig ik hier niet eens meer wakker van. De PVV lijkt ineens een veel socialere partij. :')
Eens, merk dat bij mezelf ook. maar eigenlijk vind ik dat ook heel verontrustend.
pi_198532519
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik spreek gewoon heel vloeiend Latijn, dat helpt :Y
Lavendel erotiseert :+
pi_198532541
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sinds forum zoveel aandacht krijgt, lig ik hier niet eens meer wakker van. De PVV lijkt ineens een veel socialere partij. :')
Griezelig toch hè :X
Op gebied van zorg en welzijn denken ze ok. Maar meer ook niet.
pi_198532561
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:27 schreef Blues het volgende:

[..]

Lavendel erotiseert :+
Ik droog alleen wel spontaan volledig op als ik aan Therry tussen mijn dijen denk. En dat is best knap gezien ik nu ongesteld ben. :')
pi_198532575
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik droog alleen wel spontaan volledig op als ik aan Therry tussen mijn dijen denk. En dat is best knap gezien ik nu ontsteld ben. :')
:D

I rest my dry case |:)
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 17:30:42 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198532577
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik droog alleen wel spontaan volledig op als ik aan Therry tussen mijn dijen denk. En dat is best knap gezien ik nu ongesteld ben. :')
Dan ben je aldus de sketch van Hans Teeuwen niet links genoeg :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198532620
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]


Dan ben je aldus de sketch van Hans Teeuwen niet links genoeg :P
Die heb ik gemist, linkje?
pi_198532633
@#$!% advertenties... mobiel Fok!ken is echt niet meer te doen zonder abo }:|
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 17:33:53 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198532634
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
BBB op 1 zetel _O-
Met kanttekeningen dat hun stemmers mogelijk ondervertegenwoordigd zijn in de peilingen. Denk dat name CDA stemmen aan ze verliest.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 17:35:46 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198532683
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Die heb ik gemist, linkje?
Die sketch is zowat meerderjarig
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198532833
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die sketch is zowat meerderjarig
Ik zal eens kijken, thnx
pi_198532919
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:43 schreef Candaasje het volgende:


Ik zal eens kijken, thnx
'Linkse meisjes zijn in hun slipje zo rechts als de hel' is volgens mij de strekking van de associatie van Ludolf. Als ik mij dit goed herinner van Teeuwen.
pi_198533063
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:33 schreef derLudolf het volgende:
Met kanttekeningen dat hun stemmers mogelijk ondervertegenwoordigd zijn in de peilingen. Denk dat name CDA stemmen aan ze verliest.
Stem jij ook BBB?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 18:04:07 #207
63722 z80
I fink you freaky
pi_198533243
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Stem jij ook BBB?
BBB? Boer, Burgers, Buitenlui?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 18:06:23 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198533293
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:04 schreef z80 het volgende:

[..]

BBB? Boer, Burgers, Buitenlui?
Beer, Bongs and Beavers
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198533335
Benen, Buik, Billen toch? Van die sportlesjes :P

Gekke naam is het.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198533372
Build back better.
pi_198533405
Blood Brain Barrier :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198533434
Kortom, het associeert met álles behalve de BoerenBurgerBeweging :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198533493
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:11 schreef Clubsoda het volgende:
Kortom, het associeert met álles behalve de BoerenBurgerBeweging :')
Jouw optie zat er dan wel dicht bij, als het voor Boeren en Burgers in Beweging staat :+

(Ik zie nu van der Plas op zo'n trampoline.... :') )
pi_198533518
Ik had er nog nooit van gehoord, moet ik eerlijk zeggen. Maar dat had van mij ook wel zo mogen blijven.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 18:15:41 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198533523
Oow ik was nog bij de linksmeisjes...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 18:29:49 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198533794
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Stem jij ook BBB?
Nee, te klein.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 18:44:53 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198534106
Gestemd. Het was behoorlijk rustig in het Provinciehuis. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 16 maart 2021 @ 18:47:56 #218
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198534193
mijn zusje gaat morgen voor me stemmen O+

verder Ikea levering gehad, dus geen zin om te koken, dus we hebben " arabisch" besteld.. we zijn benieuwd ..

en morgen iets met kip, pompoen en paprika uit de tajine.. ook benieuwd naar :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198534708
Mijn favoriete ijssalon was weer open na een verbouwing. Het pure chocoladeijs was present. *O* *O* *O*
pi_198534723
Ik heb een nieuw woord geleerd. Blimp :D
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:11:23 #221
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198534782
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een nieuw woord geleerd. Blimp :D
Blimp is een fijn woord.

Ik leerde gisteren op het stembureau ook een woord maar ik ben het weer vergeten.

Tussen 1861 en 1870 waren er Nederlandse vrijgezelle mannen die in het Pauselijk leger tegen Italië gingen vechten. Die mannen hebben een naam.
Spoilers!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:12:44 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198534815
Ik ga nu testen joe snel een pan water kookt op de nieuwe kookplaat.
Spoilers!
pi_198534820
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Blimp is een fijn woord.

Ik leerde gisteren op het stembureau ook een woord maar ik ben het weer vergeten.

Tussen 1861 en 1870 waren er Nederlandse vrijgezelle mannen die in het Pauselijk leger tegen Italië gingen vechten. Die mannen hebben een naam.
Zouaven?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198534832
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga nu testen joe snel een pan water kookt op de nieuwe kookplaat.
En? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:15:45 #225
63722 z80
I fink you freaky
pi_198534889
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een nieuw woord geleerd. Blimp :D
In de zin van? Luchtschip?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198534914
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:15 schreef z80 het volgende:

[..]

In de zin van? Luchtschip?
Ja, een soort zeppelin zonder geraamte kennelijk :D
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:24:08 #227
63722 z80
I fink you freaky
pi_198535112
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, een soort zeppelin zonder geraamte kennelijk :D
Meer een gasballon. Dit type luchtschip kan elke vorm hebben die je maar kan bedenken. De sigaarvormige reclame ballonnen zijn wel de bekendste.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198535281
Iemand toevallig nog een leuk idee voor een Italiaans bijgerecht? Ik maak gewoon simpel een pasta pesto, caprese, bruschetta en marineer wat olijven. Maar ik heb het gevoel dat er meer bij moet.
pi_198535617
Ik doe ook nog aubergine. *O*
pi_198535659
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:39 schreef Myraela het volgende:
Ik doe ook nog aubergine. *O*
*G* wat voor iets ga je doen met de aubergine?

Ik wilde zeggen dat wat je nu hebt heel licht klinkt (al weet ik natuurlijk niet hoe vettig je pasta pesto en je caprese zijn) maar ik kon niks vullends bedenken voor erbij.

Edit: bij het menu dat ik met mijn vrijwilligerswerk kook, doen we voor de vleeseters lamskoteletten en voor de vega's portobello's met peer en gorgonzola.
pi_198535838
Aubergine parmigiana. :9 Ik vind pasta pesto juist best zwaar. Carb-overload. :D
pi_198535915
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Myraela het volgende:
Aubergine parmigiana. :9 Ik vind pasta pesto juist best zwaar. Carb-overload. :D
Lekker :9
Ik zat meer aan eiwit/vet te denken. Met koolhydraten zit je wel vol maar een uur later wil je alleen nog maar meer koolhydraten.
pi_198536100
Dat gevoel heb ik altijd wel, eigenlijk. Koolhydraten. O+
pi_198536162
Bij sommige gerechten vind ik meer eiwitten toevoegen gewoon lastig. Past er dan niet helemaal bij, ofzo.
pi_198536206
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:55 schreef Myraela het volgende:
Bij sommige gerechten vind ik meer eiwitten toevoegen gewoon lastig. Past er dan niet helemaal bij, ofzo.
Met vegetarische gerechten is dat ook gewoon moeilijk. Ik maak het liefst gerechten die al op een eiwitbron gebaseerd zijn, dan is het niet zo alsof je er random eiwitbronnen bijgegooid hebt.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:59:05 #236
63722 z80
I fink you freaky
pi_198536303
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:29 schreef Myraela het volgende:
Iemand toevallig nog een leuk idee voor een Italiaans bijgerecht? Ik maak gewoon simpel een pasta pesto, caprese, bruschetta en marineer wat olijven. Maar ik heb het gevoel dat er meer bij moet.
Je hebt enkel bijgerechten. Wat wordt de hoofdmaaltijd? Vis? Stoofpotje? Of een pizza margarita?
En als je enkel voorgerechten wil doen kun je ook denken aan calamaris of een salade met stukjes octopusarmen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198536357
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:56 schreef Tele6 het volgende:
Met vegetarische gerechten is dat ook gewoon moeilijk. Ik maak het liefst gerechten die al op een eiwitbron gebaseerd zijn, dan is het niet zo alsof je er random eiwitbronnen bijgegooid hebt.
Als ik gewoon voor mezelf kook, dan heb ik er vaak niet zo'n moeite mee. Dan gooi ik er gewoon wat peulvruchten of een vleesvervanger doorheen. Dan eet ik vaak ook veel meer groenten. Maar bij visite wil je toch vooral gewoon wat het lekker is, en denk ik iets minder na over wat ik precies eet. :D :')
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:01:14 #238
63722 z80
I fink you freaky
pi_198536368
En als nagerecht. Hele dikke volle yoghurt met een schep honing. Verder niets.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198536400
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:01 schreef z80 het volgende:
En als nagerecht. Hele dikke volle yoghurt met een schep honing. Verder niets.
Nee joh. Taarten als nagerecht zoals toen we met de SC uit eten gingen. :Y :Y :Y
pi_198536404
Ik ga als toetje mascarponeroom met lemoncurd en gemberkoekjes doen. :9
pi_198536505
Iemand deelde deze op Facebook en ik zat echt zo van "Dude, wat heb ik voor een idioot op mijn Facebook." en toen moest ik lachen. :')

pi_198536539
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:06 schreef Myraela het volgende:
Iemand deelde deze op Facebook en ik zat echt zo van "Dude, wat heb ik voor een idioot op mijn Facebook." en toen moest ik lachen. :')

[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:07:40 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198536550
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zouaven?
Juist. Jij bent een goede katholiek.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En? :+
4,5 Minuut voor 2 liter. Misschien kan de waterkoker wel weg.
Spoilers!
pi_198536849
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:06 schreef Myraela het volgende:
Iemand deelde deze op Facebook en ik zat echt zo van "Dude, wat heb ik voor een idioot op mijn Facebook." en toen moest ik lachen. :')

[ afbeelding ]
Ik snap m niet :@
pi_198536866
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik snap m niet :@
18 = 17 + 1
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198536891
Oh datum :D :P
pi_198536895
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:21 schreef Blues het volgende:
Ik snap m niet :@
Hij roept alle PVV'ers op om overmorgen te gaan stemmen. Ik zag het ook niet meteen, dacht helemaal dat ik een hele andere kant van iemand leerde kennen. Daarom vond ik hem juist wel grappig. :')
pi_198536912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij roept alle PVV'ers op om overmorgen te gaan stemmen. Ik zag het ook niet meteen, dacht helemaal dat ik een hele andere kant van iemand leerde kennen. Daarom vond ik hem juist wel grappig. :')
Ja dat snap ik nu :D
pi_198536923
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Juist. Jij bent een goede katholiek.
[..]

4,5 Minuut voor 2 liter. Misschien kan de waterkoker wel weg.
Wat een snelheid van verwarmen hé met inductie. *O*
Heb je ook een bron met booster?
De waterkoker gebruik ik nog steeds, want die slaat af.
Moeders liet een pan droogkoken en de keramische kookplaat is gebarsten.
pi_198536941
Ik heb krappe 3 weken geleden een bestelling gedaan bij een kwekerij. 2 weken niks gehoord, gemaild, dag erop mailtje terug met 'we hebben 4 dingen niet, wil je iets anders of wat?', gezegd wat ik anders wilde, vandaag mailtje van postNL dat er een pakket onderweg is naar mijn adres maar niet met mijn naam...
Direct kwekerij gemaild 'joh gaat dat wel goed?', 3 uur later antwoord 'oh gek. Ja het pakket is nu weg. Mja mja. Het lijkt inderdaad niet jouw bestelling. Mja mja, ik zet het door naar de adminstratief mederwerker want mja we kunnen nu niet zoveel meer doen'.

Top.

Morgen krijg ik dus een pakket met planten dat waarschijnlijk niet mijn pakket is. -O-
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:28:17 #251
63722 z80
I fink you freaky
pi_198536964
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb krappe 3 weken geleden een bestelling gedaan bij een kwekerij. 2 weken niks gehoord, gemaild, dag erop mailtje terug met 'we hebben 4 dingen niet, wil je iets anders of wat?', gezegd wat ik anders wilde, vandaag mailtje van postNL dat er een pakket onderweg is naar mijn adres maar niet met mijn naam...
Direct kwekerij gemaild 'joh gaat dat wel goed?', 3 uur later antwoord 'oh gek. Ja het pakket is nu weg. Mja mja. Het lijkt inderdaad niet jouw bestelling. Mja mja, ik zet het door naar de adminstratief mederwerker want mja we kunnen nu niet zoveel meer doen'.

Top.

Morgen krijg ik dus een pakket met planten dat waarschijnlijk niet mijn pakket is. -O-
Gratis groen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198536972
S
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb krappe 3 weken geleden een bestelling gedaan bij een kwekerij. 2 weken niks gehoord, gemaild, dag erop mailtje terug met 'we hebben 4 dingen niet, wil je iets anders of wat?', gezegd wat ik anders wilde, vandaag mailtje van postNL dat er een pakket onderweg is naar mijn adres maar niet met mijn naam...
Direct kwekerij gemaild 'joh gaat dat wel goed?', 3 uur later antwoord 'oh gek. Ja het pakket is nu weg. Mja mja. Het lijkt inderdaad niet jouw bestelling. Mja mja, ik zet het door naar de adminstratief mederwerker want mja we kunnen nu niet zoveel meer doen'.

Top.

Morgen krijg ik dus een pakket met planten dat waarschijnlijk niet mijn pakket is. -O-
Spannend, misschien jouw pakket met 4 plantjes missing in action.
pi_198536983
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:28 schreef z80 het volgende:

[..]

Gratis groen.
Ik wil mijn groen ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198536990
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:28 schreef AnneX het volgende:
S
[..]

Spannend, misschien jouw pakket met 4 plantjes missing in action.
Nee, die 4 plantjes waren gewoon uitverkocht. Ik krijg gewoon andermans bestelling morgen. Waarschijnlijk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198536994
Kan ik niet eens zelf mijn rozemarijnplanten dood laten gaan. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:30:18 #256
63722 z80
I fink you freaky
pi_198537000
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wil mijn groen ;(
Ik wil bolletje droog weer.
Richting stok. beter gaat het vandaag niet meer worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198537577
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:29 schreef Lonaa het volgende:
Kan ik niet eens zelf mijn rozemarijnplanten dood laten gaan. ;(
Ik bestelde zondag wat zaad, meerjarige bloemetjes grotendeels. Gister op de post, vandaag binnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198537612
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik bestelde zondag wat zaad, meerjarige bloemetjes grotendeels. Gister op de post, vandaag binnen.
Ik deed een aantal zaadleveringen de afgelopen maanden en dat ging allemaal foutloos.

We gaan het zien morgen. En hoe we het gaan oplossen.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:52:09 #259
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198537616
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, die 4 plantjes waren gewoon uitverkocht. Ik krijg gewoon andermans bestelling morgen. Waarschijnlijk.
Stom!
Waar had je besteld? En wat?

Wij hadden dit weekend bij clematisonline besteld en vandaag al binnen *O*
pi_198537636
Ohohoh de mimiek bij de lijstrekkers op npo1.
Net even vies tussen Kaag en Wilders.

Was er niet ooit afgesproken dat het 2/3 dagen voor de verkiezingen geen debatten en polls zouden zijn?
Of is dat in andere landen zo geregeld?
pi_198537670
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Stom!
Waar had je besteld? En wat?

Wij hadden dit weekend bij clematisonline besteld en vandaag al binnen *O*
Voornamelijk kruiden voor in de tuin. o.a. oregano, tijm, rozemarijn, salie. (en ook citroenverbena, dragon en nog wat dingen, die dus op zijn.) Ze hebben vrij veel verschillende soorten, wat voor mij een reden was daar te bestellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:54:00 #262
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198537681
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat een snelheid van verwarmen hé met inductie. *O*
Heb je ook een bron met booster?
De waterkoker gebruik ik nog steeds, want die slaat af.
Moeders liet een pan droogkoken en de keramische kookplaat is gebarsten.
Ja heerlijk O+

Ik moet wel wennen aan hoe snel een pan warm is. Ik kan nu niet meer de halve maaltijd voorbereiden terwijl de pan opwarmt.
Spoilers!
pi_198537749
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Juist. Jij bent een goede katholiek.
[..]

4,5 Minuut voor 2 liter. Misschien kan de waterkoker wel weg.
Mwah, meer snelle Google en toen een o ja! :P

Nice! Inductie is wel the bomb.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198537839
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mwah, meer snelle Google en toen een o ja! :P

Nice! Inductie is wel the bomb.
Google is echt een wonder soms.

Ik googelde vandaag o.a. ook "die plastic schijfjes die bij je chips zaten" en ja hoor, meteen antwoord O+
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:58:44 #265
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198537842
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voornamelijk kruiden voor in de tuin. o.a. oregano, tijm, rozemarijn, salie. (en ook citroenverbena, dragon en nog wat dingen, die dus op zijn.) Ze hebben vrij veel verschillende soorten, wat voor mij een reden was daar te bestellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is wel essentieel ja.
Ik heb een hoop kruiden gezaaid dit jaar.
pi_198537860
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Google is echt een wonder soms.

Ik googelde vandaag o.a. ook "die plastic schijfjes die bij je chips zaten" en ja hoor, meteen antwoord O+
Zonder google: flippos? *O* O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198537885
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zonder google: flippos? *O* O+
Ja *G*
Ik kon maar niet op het woord komen _O-
pi_198537891
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voornamelijk kruiden voor in de tuin. o.a. oregano, tijm, rozemarijn, salie. (en ook citroenverbena, dragon en nog wat dingen, die dus op zijn.) Ze hebben vrij veel verschillende soorten, wat voor mij een reden was daar te bestellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedoe! En zeker levend spul wil je niet teveel op en neer sturen natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198537956
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja *G*
Ik kon maar niet op het woord komen _O-
Daar zijn complete economieën op verrezen en weer ingestort _O-

En niet op woorden kunnen komen: herkenbaar. Heeft iedereen volgens mij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198537958
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh dat is wel essentieel ja.
Ik heb een hoop kruiden gezaaid dit jaar.
Dat deed ik vorig jaar en was weinig succesvol. :7

Ik vond het gaaf dat ze zo veel verschillende soorten hadden in de essentiele kruiden. Ik bedoel, 9 soorten rozemarijn :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198537987
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gedoe! En zeker levend spul wil je niet teveel op en neer sturen natuurlijk.
Ja.

Ik heb wel het idee dat ze het goed willen doen, met alle bestellingen enzo. Hun mails bevatten op zich ook veel informatie en alles.

Heb wel hoop dat het uiteindelijk opgelost wordt, maar pffffffffffffffffrt. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198538005
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Daar zijn complete economieën op verrezen en weer ingestort _O-

En niet op woorden kunnen komen: herkenbaar. Heeft iedereen volgens mij.
Het helpt ook niet als je een beetje tussen talen inhangt. Ik ben vandaag heen en weer geweest tussen Nederlands, Engels, Frans, Duits en scheikunde. :X
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:04:28 #273
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198538028
Hansnieuws.

Zondagavond hebben we samen een kwartiertje in de keuken gezeten want Hansje kwam ineens onder haar trap vandaan. Ze durfde wel dichtbij maar wel erg voorzichtig. Dit had ik misschien al gezegd.

Gisteren heeft J 45 minuten bij Hans op de vloer gezeten. Ze doet graag kopjes tegen je hand of knie.

Vanmiddag heb ik een half uur met haar doorgebracht. Ik mag een beetje aaien. 2 keer, bij de derde keer krijg ik een zachte tik. We gaan elkaar steeds beter begrijpen.

Tot nu toe was er steeds eten in het spel. Toen we daarnet een hoop herrie hadden gemaakt in de keuken, kwam Hans doodleuk uit haar schuilplaats. Geen brokjes in zicht en toch was ze er ineens. Terwijl we er waren heeft ze ook wat gespeeld met een speeldinges dat om een stoel gebonden zit. Ze speelt behoorlijk moordlustig.

Dus. Dingen gaan goed hier.

We laten Piep de geur van Hansje via onze kleren en handen opsnuiven. Met als gevolg dat mijn hand vanmiddag werd beblazen en werd aangevallen :')
Spoilers!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:04:36 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198538034
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat deed ik vorig jaar en was weinig succesvol. :7

Ik vond het gaaf dat ze zo veel verschillende soorten hadden in de essentiele kruiden. Ik bedoel, 9 soorten rozemarijn :9
Oh dat klinkt niet goed ;(
Kruiden zaaien we nu voor het eerst.

Tof allerlei soorten O+
pi_198538084
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hansnieuws.

Zondagavond hebben we samen een kwartiertje in de keuken gezeten want Hansje kwam ineens onder haar trap vandaan. Ze durfde wel dichtbij maar wel erg voorzichtig. Dit had ik misschien al gezegd.

Gisteren heeft J 45 minuten bij Hans op de vloer gezeten. Ze doet graag kopjes tegen je hand of knie.

Vanmiddag heb ik een half uur met haar doorgebracht. Ik mag een beetje aaien. 2 keer, bij de derde keer krijg ik een zachte tik. We gaan elkaar steeds beter begrijpen.

Tot nu toe was er steeds eten in het spel. Toen we net een hoop herrie hadden gemaakt in de keuken, kwam Hans doodleuk uit haar schuilplaats. Geen brokjes in zicht en toch was ze er ineens. Terwijl we er waren heeft ze ook wat gespeeld met een speeldinges dat om een stoel gebonden zit. Ze speelt behoorlijk moordlustig.

Dus. Dingen gaan goed hier.

We laten Piep de geur van Hansje via onze kleren en handen opsnuiven. Met als gevolg dat mijn hand vanmiddag werd beblazen en werd aangevallen :')
Hansje kruipt uit haar trap/schulp O+

En Piep snapt er nu natuurlijk helemaal niks van. Goed om de geurtjes al wat te laten mengen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:06:29 #276
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198538093
Hans O+
pi_198538274
Ik heb vandaag aangegeven toch weer te willen opvangen.
Heb heel hard getwijfeld, want het vorige nestje is eigenlijk te lang gebleven (uitstel na uitstel na uitstel, halverwege verhuizen, dat wilde ik ze ook niet aandoen en ik wilde natuurlijk ook zelf bazen selecteren want ze zijn zo leuk). Wekelijks 25km op en neer naar asiel zat ook niet in de planning. En vooral voor kater was dat zwaar. In de winter niet altijd rustig bij me kunnen liggen, vreemde geuren etc.

Maar na een paar maanden pauze begint het weer te kriebelen. En hangt kater ook meer buiten rond.

Er ligt nog wel een open sollicitatie voor de lokale opvang, maar die hadden nu niemand nodig. Als daar plek is stap ik waarschijnlijk over (als ze alles goed geregeld hebben, moet ik nog uitvragen).
En ik heb aangegeven dat ik niet vooraan op de lijst hoef en ook niet per se meerdere nesten hoef op te vangen dit jaar. Maar eens kijken hoe het loopt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198538298
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja heerlijk O+

Ik moet wel wennen aan hoe snel een pan warm is. Ik kan nu niet meer de halve maaltijd voorbereiden terwijl de pan opwarmt.
De pan met een eetlepel olijfolie verwarm ik voor op een lage stand.
En als alles gehakt en gesneden is, zoal ui en knoflook dan gaat de pit een minuutje op de juiste stand. Lang leve de ingebouwde kookwekker w/

Djezus... wilders krijgt alle ruimte! :X :r
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:12:57 #279
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198538311
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb vandaag aangegeven toch weer te willen opvangen.
Heb heel hard getwijfeld, want het vorige nestje is eigenlijk te lang gebleven (uitstel na uitstel na uitstel, halverwege verhuizen, dat wilde ik ze ook niet aandoen en ik wilde natuurlijk ook zelf bazen selecteren want ze zijn zo leuk). Wekelijks 25km op en neer naar asiel zat ook niet in de planning. En vooral voor kater was dat zwaar. In de winter niet altijd rustig bij me kunnen liggen, vreemde geuren etc.

Maar na een paar maanden pauze begint het weer te kriebelen. En hangt kater ook meer buiten rond.

Er ligt nog wel een open sollicitatie voor de lokale opvang, maar die hadden nu niemand nodig. Als daar plek is stap ik waarschijnlijk over (als ze alles goed geregeld hebben, moet ik nog uitvragen).
En ik heb aangegeven dat ik niet vooraan op de lijst hoef en ook niet per se meerdere nesten hoef op te vangen dit jaar. Maar eens kijken hoe het loopt.
Je bent een kittenjunkie O+
Spoilers!
pi_198538396
En zaterdag ga ik voor het eerst op pad met mijn jongeman *O*
Z
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:16:25 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198538431
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:12 schreef AnneX het volgende:

[..]

De pan met een eetlepel olijfolie verwarm ik voor op een lage stand.
En als alles gehakt en gesneden is, zoal ui en knoflook dan gaat de pit een minuutje op de juiste stand. Lang leve de ingebouwde kookwekker w/

Djezus... wilders krijgt alle ruimte! :X :r
Oh ja, dat kan ook. Ik heb ook een timer maar ik weet nog niet hoe hij werkt. Ik heb even snel de basisbediening gelezen. De rest komt binnenkort want ik wil natuurlijk alles weten.

Onze keramische plaat was ook gebarsten, er was een fles uit een bovenkastje op gevallen. Dat was een paar maanden geleden, de plaat deed het nog. Maar op een dag barstten de barsten nog verder, kruisten elkaar en toen viel er een stuk glas uit de plaat.
Spoilers!
pi_198538480
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
En zaterdag ga ik voor het eerst op pad met mijn jongeman *O*
Z
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*G*
Het hoeft ook niet moeilijk hè, een rondje markt en vis, fijn O+
pi_198538504
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je bent een kittenjunkie O+
Ja, echt _O- :')
De laatste jaren dacht ik al vaker over stoppen. Nu werd het wel heel reeël maar ja.... kittens en mamma’s O+

Wat me ooit gaat laten stoppen is mijn inmiddels geriatrisch wordende team. Als hun gezondheid en welzijn er zwaar onder gaat lijden dan is het klaar. Zo heb ik ook een jaar een time out gehad toen poes nierfalen kreeg. Na haar dood kwam dit tweetal. Stelletje asos O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198538515
Wat een fijn "hansjenieuws".

En de Cat-opvang kunnen we gelukkig blijven volgen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198538560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:17 schreef Tele6 het volgende:

[..]

*G*
Het hoeft ook niet moeilijk hè, een rondje markt en vis, fijn O+
Precies. Want nu is het wel lastig hoor, dat je nergens naartoe/in kunt.
Boswandeling of fietsen is ook leuk, maar niet al snel pisweer is. En zeker zo’n eerste keer wil ik niet afzeggen als het weer tegenvalt. Maar volgens mij is het droog.
Als we elkaar vaker hebben gezien komt er vast ook een keer een film/pizza middag bij me thuis. Maar dat vind ik nu nog te vroeg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198538668
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Precies. Want nu is het wel lastig hoor, dat je nergens naartoe/in kunt.
Boswandeling of fietsen is ook leuk, maar niet al snel pisweer is. En zeker zo’n eerste keer wil ik niet afzeggen als het weer tegenvalt. Maar volgens mij is het droog.
Als we elkaar vaker hebben gezien komt er vast ook een keer een film/pizza middag bij me thuis. Maar dat vind ik nu nog te vroeg.
Volgens Weeronline is het zaterdag hier iig het mooiste weer van de komende week. Zonnetje, wolkje, graad of 6.

Ik ga zondag een hele dag wandelen, dan wordt het ook prima weer maar wat bewolkter ^O^ ik vind het prima.
pi_198538822
Klinkt leuk Cat, zowel de kittens mogelijk weer als de jongeman ^O^

Ik ben weer eens aan het huizensnuffelen. (Ik moet nog steeds een dag meelopen in dat ZH hoor, maar goed, we willen hier toch ooit eens weg dus ach...). Eén huis ligt op de perfecte locatie maar moet echt griebusveel aan gedaan worden en ik vind de indeling eigenlijk maar matig en dat gaat ook nog wel veel werk worden om anders te doen (Maar je huppelt wel zo de heide op...).

Andere huisje had ik al eens eerder gezien, ik vrees alleen voor de woorden van de makelaar ('De staat van de woning is matig en laat zien dat deze aan een inhaalslag toe is. In de koopovereenkomst zal een zogenaamde ouderdomsclausule worden opgenomen.'). Ik bedoel, dat is vaak al rooskleuriger dan het is :') Heeft wel een tuin van 80m diep en 10m. breed en je wandelt zo de polders in. Voor de heide/bos moet je dan wel weer een kwartier fietsen. Heeft qua huis wel weer meer sfeer, als je het hier en daar nog een beetje aanpast.

We gaan dit weekend waarschijnlijk eens even rondrijden, eens zien of we bepaalde plekken interessant vinden. (Vriend zijn idee hoor :D ik push hem niet O-) )
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 21:35:47 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198539065
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:29 schreef Candaasje het volgende:
Heeft wel een tuin van 80m diep en 10m. breed en je wandelt zo de polders in. Voor de heide/bos moet je dan wel weer een kwartier fietsen.
Ach ja, met zo'n tuin hoef je daar ook niet altijd naartoe toch? ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:36:25 #289
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198539085
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:29 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt leuk Cat, zowel de kittens mogelijk weer als de jongeman ^O^

Ik ben weer eens aan het huizensnuffelen. (Ik moet nog steeds een dag meelopen in dat ZH hoor, maar goed, we willen hier toch ooit eens weg dus ach...). Eén huis ligt op de perfecte locatie maar moet echt griebusveel aan gedaan worden en ik vind de indeling eigenlijk maar matig en dat gaat ook nog wel veel werk worden om anders te doen (Maar je huppelt wel zo de heide op...).

Andere huisje had ik al eens eerder gezien, ik vrees alleen voor de woorden van de makelaar ('De staat van de woning is matig en laat zien dat deze aan een inhaalslag toe is. In de koopovereenkomst zal een zogenaamde ouderdomsclausule worden opgenomen.'). Ik bedoel, dat is vaak al rooskleuriger dan het is :') Heeft wel een tuin van 80m diep en 10m. breed en je wandelt zo de polders in. Voor de heide/bos moet je dan wel weer een kwartier fietsen. Heeft qua huis wel weer meer sfeer, als je het hier en daar nog een beetje aanpast.

We gaan dit weekend waarschijnlijk eens even rondrijden, eens zien of we bepaalde plekken interessant vinden. (Vriend zijn idee hoor :D ik push hem niet O-) )
Er staat nog net niet dat het rijp is voor de sloop _O-
Zit ook af en toe te kijken en ze weten het altijd mooi te brengen
pi_198539137
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:36 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Er staat nog net niet dat het rijk is voor de sloop _O-
Zit ook af en toe te kijken en ze weten het altijd mooi te brengen
Maar dan kun je het helemaal naar jouw smaak inrichten en verbouwen!! *G* *G*

komt wel goed met de asbest, de lekkages, de verstoppingen en alle dubieuze dingen die in de tuin begraven liggen ^O^
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:40:17 #291
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198539219
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar dan kun je het helemaal naar jouw smaak inrichten en verbouwen!! *G* *G*

komt wel goed met de asbest, de lekkages, de verstoppingen en alle dubieuze dingen die in de tuin begraven liggen ^O^
Ja precies _O-
Kost ook maar een paar tientjes.
pi_198539339
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ach ja, met zo'n tuin hoef je daar ook niet altijd naartoe toch? ^O^
True, true. Het is meer dat ik vrees voor wat gcjoel zegt. Op de foto's is het niet echt zichtbaar, dus ik vrees wat voor ellende je onder de houten vloeren e.d. terug gaat vinden. Het staat ook al sinds 26 februari te koop. Dat vind ik geen goed teken :D
pi_198539374
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar dan kun je het helemaal naar jouw smaak inrichten en verbouwen!! *G* *G*

komt wel goed met de asbest, de lekkages, de verstoppingen en alle dubieuze dingen die in de tuin begraven liggen ^O^
Jij kunt zo de PR in _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198539387
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja precies _O-
Kost ook maar een paar tientjes.
En het is al bieden vanaf 350 K :P
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 22:10:43 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198540044
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

True, true. Het is meer dat ik vrees voor wat gcjoel zegt. Op de foto's is het niet echt zichtbaar, dus ik vrees wat voor ellende je onder de houten vloeren e.d. terug gaat vinden. Het staat ook al sinds 26 februari te koop. Dat vind ik geen goed teken :D
Da's nog geen maand... Voor iets met een specifieke doelgroep toch niet gek. Neem iemand mee die verstand heeft van de bouw...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 22:25:50 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198540328

Ze noemen baptisten gewoon een sekte :D

Heerlijke genitieven en andere Germanismen "van Ter Apel", "van Nieuw Pekela" :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198540334
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Da's nog geen maand... Voor iets met een specifieke doelgroep toch niet gek. Neem iemand mee die verstand heeft van de bouw...
In deze markt? Hier in de omgeving vliegt alles binnen 3 uur over de toonbank.
Nouja, het is wel zo dat 'klushuizen' sowieso wel langer staan, true.

Vriend was nog niet laaiend enthousiast geloof ik :P Maar hij wilde wel dus dit weekend eens die kant op rijden, ook om eens in de omgeving te wandelen, zien of het wat voor ons is. :)
pi_198540428
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:29 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt leuk Cat, zowel de kittens mogelijk weer als de jongeman ^O^

Ik ben weer eens aan het huizensnuffelen. (Ik moet nog steeds een dag meelopen in dat ZH hoor, maar goed, we willen hier toch ooit eens weg dus ach...). Eén huis ligt op de perfecte locatie maar moet echt griebusveel aan gedaan worden en ik vind de indeling eigenlijk maar matig en dat gaat ook nog wel veel werk worden om anders te doen (Maar je huppelt wel zo de heide op...).

Andere huisje had ik al eens eerder gezien, ik vrees alleen voor de woorden van de makelaar ('De staat van de woning is matig en laat zien dat deze aan een inhaalslag toe is. In de koopovereenkomst zal een zogenaamde ouderdomsclausule worden opgenomen.'). Ik bedoel, dat is vaak al rooskleuriger dan het is :') Heeft wel een tuin van 80m diep en 10m. breed en je wandelt zo de polders in. Voor de heide/bos moet je dan wel weer een kwartier fietsen. Heeft qua huis wel weer meer sfeer, als je het hier en daar nog een beetje aanpast.

We gaan dit weekend waarschijnlijk eens even rondrijden, eens zien of we bepaalde plekken interessant vinden. (Vriend zijn idee hoor :D ik push hem niet O-) )
Volgens mij is dat dan bij mij in de buurt waar je aan 't kijken bent
pi_198540453
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Volgens mij is dat da. bij mij in de buurt waar je aan 't kijken bent
Dit (dijk)huisje staat in Vlijmen, en de andere Loon op 't Zand. :)
pi_198540474
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dit (dijk)huisje staat in Vlijmen, en de andere Loon op 't Zand. :)
Ik woon in de plaats van dat dierenziekenhuis :+
  dinsdag 16 maart 2021 @ 22:36:02 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198540513
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef Aure het volgende:
Ja hoi ik wilde jullie even voorstellen aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd O+

Wat fijn die foto te zien _O_ ^O^
Welkom kleintje!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')