Moest tt verzinnen en wist niet meteen watquote:
kom op, matt is een kind, een opgeschoten puber die denkt met de grote mannen mee te kunnen doenquote:Op zondag 14 maart 2021 00:37 schreef D. het volgende:
Ik snap dat die jongen behoeftes heeft, maar is hier ook maar iemand die zich enigszins aangetrokken zou kunnen voelen tot Matt?
Minderjarigen hebben ook behoeftesquote:Op zondag 14 maart 2021 00:39 schreef anine het volgende:
[..]
kom op, matt is een kind, een opgeschoten puber die denkt met de grote mannen mee te kunnen doen
Krijg er steeds meer een hekel aan.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:37 schreef D. het volgende:
Ik snap dat die jongen behoeftes heeft, maar is hier ook maar iemand die zich enigszins aangetrokken zou kunnen voelen tot Matt?
Denk dat je dat heel scherp ziet.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:38 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een kleuter gedrag van Matt proberen hetzelfde plezier terug te krijgen als van de week om zo weer even een ruzie te vermijden en zo weer dichterbij haar te komen
En Matt pikt alles van Jill. Als hij maar aandacht krijgt.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:30 schreef Verida het volgende:
volgens mij zou Jill dat helemaal niet erg vinden.
Jij was een laatbloeier?quote:Op zondag 14 maart 2021 00:40 schreef anine het volgende:
[..]
dan moeten ze stiekem de playboy onder hun kussen leggen
ze verstoppen niet ze zoeken de cameras dit deden ze van de week ook in de slaapkamerquote:Op zondag 14 maart 2021 00:41 schreef NBWtje het volgende:
Ze zijn niet dronken,...hooguit aangeschoten en ze zoeken de camera's achter de spiegel in de badkamer,...... Wow wat een dronken actie (not)
Verstoppen voor de camera,,. Nou dronken actie hoor!
Zuchtquote:Op zondag 14 maart 2021 00:41 schreef NBWtje het volgende:
Ze zijn niet dronken,...hooguit aangeschoten en ze zoeken de camera's achter de spiegel in de badkamer,...... Wow wat een dronken actie (not)
Verstoppen voor de camera,,. Nou dronken actie hoor!
dit kutjongquote:Op zondag 14 maart 2021 00:42 schreef Toweler het volgende:
Matt: lieverd blehh geef me maar een zak om in te kotsen
en dat doet ie, lukt alleen nog niet zoquote:Op zondag 14 maart 2021 00:42 schreef D. het volgende:
[..]
Jij was een laatbloeier?
In de puberteit gaat 'men' op verkenningstocht
erg stom van derquote:
Hij doet niets, hij mag nietsquote:Op zondag 14 maart 2021 00:43 schreef anine het volgende:
[..]
en dat doet ie, lukt alleen nog niet zo
Hoop wel in haar eigen bed en ver van Matt af.quote:
Wil je tt voor me wijzigen naar "aangeschoten ipv dronken? Sommigen vind het overdreven..quote:
Dan ook maar gelijk hoofdletters toevoegen?quote:Op zondag 14 maart 2021 00:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je tt voor me wijzigen naar "aangeschoten ipv dronken? Sommigen vind het overdreven..
Zit op mobiel. Vind typen op mobiel verschrikkelijkquote:Op zondag 14 maart 2021 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ook maar gelijk hoofdletters toevoegen?
Even overheen zetten dan, nu moeten wij de hele tijd tegen deze OP aankijkenquote:Op zondag 14 maart 2021 00:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zit op mobiel. Vind typen op mobiel verschrikkelijk
Geklaagd is een groot woord.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hadden vanmorgen geklaagd dat ze had liggen snurken.
Moeten nog even wat complotten ingeprent krijgen van Big Mies en God Nickquote:Op zondag 14 maart 2021 00:44 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo hebben ze op stream 2 de hele tijd een SL gehad tot ze gingen slapen erg raar
Nu zal Matt ook snel gaan slapenquote:Op zondag 14 maart 2021 00:48 schreef D. het volgende:
Jill: ik ga een tosti maken!
Matt: wil je er voor mij een maken?
Jill: doe je eigen ding, ik ga geen tosti maken, ik ga slapen!
Tuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2021 00:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je tt voor me wijzigen naar "aangeschoten ipv dronken? Sommigen vind het overdreven..
nee, die maken geen complotten, die stemmen op gevoel en dat gevoel dringen ze op aan anderen zodat die hetzelfde gevoel krijgen en dus iedereen op gevoel op dezelfde stemtquote:Op zondag 14 maart 2021 00:49 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Moeten nog even wat complotten ingeprent krijgen van Big Mies en God Nick
ja nu wil die geen tosti meerquote:
en die hebben vanmorgen hun gevoel uitgesproken met wie ze in de finale willen staan, dus het is nu voor de andere heel erg duidelijk wie er genomineerd moeten worden op gevoel.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:50 schreef anine het volgende:
[..]
nee, die maken geen complotten, die stemmen op gevoel en dat gevoel dringen ze op aan anderen zodat die hetzelfde gevoel krijgen en dus iedereen op gevoel op dezelfde stemt
ja hij gaat vor haar plassenquote:Op zondag 14 maart 2021 00:53 schreef Joyce-43 het volgende:
alles wat jill zegt heeft of voelt hij ook
Verliefdheid noem je zoiets ben benieuwd hoe hij zich gaat reden mocht hij of jill naar huis moetenquote:Op zondag 14 maart 2021 00:53 schreef Joyce-43 het volgende:
alles wat jill zegt heeft of voelt hij ook
Wat een bullshit. Ze hebben over andere dingen gesproken. Gaan ze ook niet doen.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:50 schreef anine het volgende:
[..]
nee, die maken geen complotten, die stemmen op gevoel en dat gevoel dringen ze op aan anderen zodat die hetzelfde gevoel krijgen en dus iedereen op gevoel op dezelfde stemt
Verliefdheid die jongen is triestquote:Op zondag 14 maart 2021 00:53 schreef NBWtje het volgende:
Matt heeft het gemist,... 1 op 1,
Met Jill alleen,..
Veranderd ze vinden leuker in die kamerquote:Op zondag 14 maart 2021 00:53 schreef NBWtje het volgende:
ik heb effe iets gemist,... Ik dacht dar ze op de andere kamer lagen
nou, heb toch andere dingen gezien. Momenteel is michel wel iets minder bepalend, nick stort zich nu vol op naomiquote:Op zondag 14 maart 2021 00:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ze hebben over andere dingen gesproken. Gaan ze ook niet doen.
Wat moet BB tegen gaan? Dat ze de één liever hebben als de ander.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:52 schreef Verida het volgende:
[..]
en die hebben vanmorgen hun gevoel uitgesproken met wie ze in de finale willen staan, dus het is nu voor de andere heel erg duidelijk wie er genomineerd moeten worden op gevoel.
Daar zijn geen eindeloze overleggen meer voor nodig
Ik hoop toch zo dat BB iets verzint om dit tegen te gaan.
nee, dat het stemmen op een andere manier gaat verlopen dan 5 tegen 2.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat moet BB tegen gaan? Dat ze de één liever hebben als de ander.
Dat heeft iedereen daar.
bb kan heel makkelijk ingrijpen door 3 personen op de bank te zetten. Dan gaat deze week alsnog maat, maar daarna wordt het spannendquote:Op zondag 14 maart 2021 00:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat moet BB tegen gaan? Dat ze de één liever hebben als de ander.
Dat heeft iedereen daar.
Matt die z´n liefde verklaard aan jillquote:
lijkt wel een wijf zoals die praatquote:Op zondag 14 maart 2021 01:04 schreef cheanny het volgende:
Matt: : "Je zit zo diep bij mij in mijn hart."
En hij er zo vaak om heeft gehuild....blablabla..
Je laat me speciaal voelen... blablabla.... oprecht...
![]()
En dan gaat de strijd tussen Jill en Michel weer beginnen. Gaat één van de sterkste eruit en gaat iemand winnen die het minder verdient. Mooi laten gaan die Matt.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:59 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, dat het stemmen op een andere manier gaat verlopen dan 5 tegen 2.
dus de kijkers weer laten nomineren, maar op 1 persoon mogen stemmen, hm niet meer automatisch veilig stellen enz.
Nou ik praat niet zo hoorquote:
nou ik ook niet maar je snapt me wel hahaquote:Op zondag 14 maart 2021 01:06 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nou ik praat niet zo hoor![]()
verschrikkelijk!
Dat moet je tegen Nel zeggen.....quote:Op zondag 14 maart 2021 01:07 schreef cheanny het volgende:
"Ik wil je doodknuffelen." Omg Matt hou op please!!
Jill trap er niet in. Hij wil weer knuffelen en friemelen..
Als die eruit ligt zie ik hem nog in de buurt van bb huis. Haar in het oog houdenquote:Op zondag 14 maart 2021 01:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik hoop serieus voor Jil dat Matt haar woonadres niet weet...
Volgens mij komt Jill weer beetje terug want ze gaat er gelukkig (nog) niet op in.quote:
Mijn kiezen doen ook pijn...quote:Op zondag 14 maart 2021 01:08 schreef Yolk het volgende:
Ik krijg kiespijn van al dat vreselijke geslijm. Zou Matt zichzelf daardoor kiespijn hebben gegeven?
Ik hoop met je mee. Dag dag Mattjequote:Op zondag 14 maart 2021 01:09 schreef odie22 het volgende:
ik hoop dat ik nog kan slapen , ik hoop dat BB matt tegen zichzelf in bescherming gaat nemen, en dat hij kan vertrekken donderdag
Dat zou inderdaad het beste zijn voor Matt maar je gaat hier even voorbij aan het feit dat we hier naar platte reality, ergo uitlach-tv, kijken.quote:Op zondag 14 maart 2021 01:09 schreef odie22 het volgende:
ik hoop dat ik nog kan slapen , ik hoop dat BB matt tegen zichzelf in bescherming gaat nemen, en dat hij kan vertrekken donderdag
Ik snap het wel. Tis toch niet om aan te horen!quote:
Edit: ik ging zelf voorbij aan het feit dat we BB POCO 2021 kijken. De camera is intussen weggedraaid van het gesprek.quote:Op zondag 14 maart 2021 01:11 schreef jotosmurf het volgende:
Ik denk dat 'ie juist is klaargekomen
[..]
Dat zou inderdaad het beste zijn voor Matt maar je gaat hier even voorbij aan het feit dat we hier naar platte reality, ergo uitlach-tv, kijken.
Moederskindje en Jill hapt. Tale as ol as timequote:Op zondag 14 maart 2021 01:14 schreef Joyce-43 het volgende:
wedden dat die zo gaat jsanken dat ze hem moet troosten althans dat wil hij fuck SL
Ik hoop dat ze op haar donder krijgt van Julli om weer naar die slaapkamer te gaan. Ondanks alle moesjes dat ze verkondigd waarom.quote:Op zondag 14 maart 2021 01:14 schreef Toweler het volgende:
Ik hoop dat jill effe aan Julie gaat vertellen wat Matt allemaal heeft gezegd
Gesprekje ging te verquote:
Het was alsof je een gecrashte auto op de snelweg ziet branden. Je wil het niet zien, maar je blijft toch kijken. Nog nooit zo blij geweest met een SL.quote:
ja doet die lul toch zelfquote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 01:17 schreef Yolk het volgende:
[..]
Het was alsof je een gecrashte auto op de snelweg ziet branden. Je wil het niet zien, maar je blijft toch kijken. Nog nooit zo blij geweest met een SL.![]()
Voor mij de meest ergerlijke persoon deze BB: Matt.
Precies ditquote:Op zondag 14 maart 2021 01:20 schreef cheanny het volgende:
Kan na vanavond niet wachten om Matt er uit te stemmen.
Misschien toch maar meerdere accounts aanmaken.Niet dat het uitmaakt want denk dat ie er sowieso uit vliegt maar ben 'm echt zat
. Jill is zo veel leuker zonder Matt. Met iedereen in het huis. Zelfs met Mies laatste dagen
Zou mooi zijn, maar denk het niet....Jill houdt van aandacht en als de andere het een momentje niet kunnen geven zoekt ze Matt op.quote:Op zondag 14 maart 2021 01:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill gaat matt zelf op de bank zetten.
Matt is een zeikzak, Matt eruit.quote:Op zondag 14 maart 2021 01:20 schreef cheanny het volgende:
Misschien toch maar meerdere accounts aanmaken.Niet dat het uitmaakt want denk dat ie er sowieso uit vliegt maar ben 'm echt zat
. Jill is zo veel leuker zonder Matt. Met iedereen in het huis. Zelfs met Mies laatste dagen
Nee, hij bedoelde dat hij dat in zijn brief had geschreven.quote:Op zondag 14 maart 2021 01:29 schreef juul. het volgende:
Mat zei, weet je dat ik je berichten stuurde en dat ik contact met je wilde houden, direct kwam er een streamlock
Zouden ze elkaar voor BB al kennen?
nee die konden elkaar nietquote:Op zondag 14 maart 2021 01:29 schreef juul. het volgende:
Mat zei, weet je dat ik je berichten stuurde en dat ik contact met je wilde houden, direct kwam er een streamlock
Zouden ze elkaar voor BB al kennen?
denk het niet want volgens mijn voelde zij der erg opgelaten, als je over de paashaas en sinterklaas en de kerstman begint hahaquote:Op zondag 14 maart 2021 01:31 schreef cheanny het volgende:
Ben toch beetje nieuwsgierig of hij nu wel of niet een knuffel heeft gekregen.
Tot aan die ex-opmerking was ze constant aan het vissen naar meer complimenten, daarna sloeg ze om.quote:Op zondag 14 maart 2021 01:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk het niet want volgens mijn voelde zij der erg opgelaten, als je over de paashaas en sinterklaas en de kerstman begint haha
Hope so! Werd inderdaad een beetje akward op het laatst.quote:Op zondag 14 maart 2021 01:38 schreef Joyce-43 het volgende:
denk het niet want volgens mijn voelde zij der erg opgelaten, als je over de paashaas en sinterklaas en de kerstman begint haha
hij hoopt (smeekt) dat ze contact blijven houden en dat zij hem ook berichtjes zal sturenquote:Op zondag 14 maart 2021 01:44 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Tot aan die ex-opmerking was ze constant aan het vissen naar meer complimenten, daarna sloeg ze om.
Wat zei hij nou als laatste voor de SL, dat hij haar in zijn brief gesmeekt heeft om contant met hem te blijven houden oid?
Tenenkrommend dit, Matt voelt echt niks aan. Tegelijkertijd lijkt Jill soms ook wel echt (al dan niet bewust) met hem te spelen, door hem af te stoten en vervolgens toch weer aandacht te geven.
tot morgen, ga nieuws maar even aanzettenquote:Op zondag 14 maart 2021 01:47 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hope so! Werd inderdaad een beetje akward op het laatst.
Maar goed. Zie jullie morgen bij de polonaise![]()
![]()
[ afbeelding ]
was al tijdje terug maar vreemd lampje uit en lampje weer aan...
Die lampjes zijn infrarood zodat wij beeld hebben. De bewoners zien die niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 01:47 schreef cheanny het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Weet je nog hoelaat dat ongeveer was dat ze dat besproken hebben? Scheelt weer alles terug lezen in de COS 😉quote:Op zondag 14 maart 2021 00:52 schreef Verida het volgende:
[..]
en die hebben vanmorgen hun gevoel uitgesproken met wie ze in de finale willen staan, dus het is nu voor de andere heel erg duidelijk wie er genomineerd moeten worden op gevoel.
Daar zijn geen eindeloze overleggen meer voor nodig
Ik hoop toch zo dat BB iets verzint om dit tegen te gaan.
Het is 'awkward'quote:Op zondag 14 maart 2021 01:47 schreef cheanny het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
wat praat je rar? heeft jillquote:Op zondag 14 maart 2021 05:06 schreef Haradutas88 het volgende:
Heeft Jill wel ooit seks gehad? Ze komt over als een meisje van 12. Ze lijkt ook niet teweten of ze op mannen of vrouwen valt. Ze wilde in ieder geval niets met Thomas omdat hij zo dik is. Maar met wie wil ze wel iets? Weet Jill eigenlijk wel wat een orgasme is? Ik denk het niet. Jill is nog steeds een meisje van 6 jaar.
Klopt hoor.quote:Op zondag 14 maart 2021 05:38 schreef [url=https://forum.fok.nhttps://i.gyazo.com/f0d2c(...)file/446112]mario390[/url] het volgende:
[..]
wat praat je rar? heeft jill
gezegd dat thomas te dik is? dat is toch onzin dat zei zij niet
Jij hebt gelijk.Das meinne ich.quote:
En niet voor Matt .quote:
Wat dacht je nu zelf? Ben je serieus? Ik denk dat je jouw nog een aardig sekslesje kan leren.quote:Op zondag 14 maart 2021 05:06 schreef Haradutas88 het volgende:
Heeft Jill wel ooit seks gehad? Ze komt over als een meisje van 12. Ze lijkt ook niet teweten of ze op mannen of vrouwen valt. Ze wilde in ieder geval niets met Thomas omdat hij zo dik is. Maar met wie wil ze wel iets? Weet Jill eigenlijk wel wat een orgasme is? Ik denk het niet. Jill is nog steeds een meisje van 6 jaar.
Aquote:Op zondag 14 maart 2021 00:53 schreef anine het volgende:
nu heeft jill het dus over de 5-2 die julie had benoemd, niet dat dat voor ons een verrassing is, maar toch
Welke wil Nick nomineren?quote:Op zondag 14 maart 2021 00:56 schreef anine het volgende:
[..]
nou, heb toch andere dingen gezien. Momenteel is michel wel iets minder bepalend, nick stort zich nu vol op naomi
Zei Matt dat?quote:Op zondag 14 maart 2021 00:57 schreef odie22 het volgende:
en sexbom michel die snurkt ook gewoon hoor
Hij wilt Matt mee naar de finale want daar heeft hij ineens de beste klik mee (hij bedoelt daar win ik makkelijk van). Hij heeft niks met Jill en Julie hoefde ook niet mee naar de finale dus ik denk die 2.quote:
De Michel die Julie verbood om dingen niet te doen.quote:Op zondag 14 maart 2021 01:20 schreef cheanny het volgende:
Goed mogelijk, bedanktquote:Op zondag 14 maart 2021 07:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij wilt Matt mee naar de finale want daar heeft hij ineens de beste klik mee (hij bedoelt daar win ik makkelijk van). Hij heeft niks met Jill en Julie hoefde ook niet mee naar de finale dus ik denk die 2.
quote:
Uit welke duim komt dat nu weer!quote:Op zondag 14 maart 2021 07:37 schreef Fasil het volgende:
[..]
De Michel die Julie verbood om dingen niet te doen.
Die Michel heeft voor mij volledig afgedaan
Ik weet alleen dat Michel wel Naomi verbood om tegen Zoey te verklappen dat ze haar zou nomineren.quote:
En aan Juliequote:Op zondag 14 maart 2021 07:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Michel wel Naomi verbood om tegen Zoey te verklappen dat ze haar zou nomineren.
En dat Matt dus ook naar Jillquote:Op zondag 14 maart 2021 08:09 schreef suzi1 het volgende:
en samen met nick verbood hij dat matt dat tegen jill zou zeggen. hij moest maar zeggen dat ze op matt gingen stemmen ipv zoey
Niemand heeft iemand iets verboden.quote:Op zondag 14 maart 2021 07:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Michel wel Naomi verbood om tegen Zoey te verklappen dat ze haar zou nomineren.
Daarvzeg je het; Met drank opquote:Op zondag 14 maart 2021 08:12 schreef Koos1958 het volgende:
Net terug gelezen maar Matt is toch wel een stalker 1e klas. Hij weet dat Jill thomas leuk vind en gaat dan zijn sneue liefdes verklaring aan haar geven met drank op.
De leugens van Zoey die allemaal zijn bevestigd achteraf door Matt en wat in de gameroom werd verteld.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:04 schreef Fasil het volgende:
[..]
En aan Julie
Julie was toch nog niet akkoord om op Zoey te stemmen. (masterplan was van Nick)
En Naomi, (die Nick toch ook al door moet hebben. Steekt een mes in de rug van haar vriendin, Zoey,) Naomi gaat Julie overtuigen om op,Zoey te stemmen. Door gebruik te maken van al de leugens die Nick en Michel over Zoey vertelden
matt zat erbij in de gr?quote:Op zondag 14 maart 2021 08:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De leugens van Zoey die allemaal zijn bevestigd achteraf door Matt en wat in de gameroom werd verteld.
Ach 't was laat en ik maak vast vaker spelfoutjes. Can happen en ik ga niet met een rode stift alle foutjes van cossers en mezelf verbeteren.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 08:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niemand heeft iemand iets verboden.
Misschien geadviseerd.
Alleen Nick heeft gepraat met Matt.
Het lijkt wel een langspeelplaat die blijft hangen.
Is allemaal verleden tijd.
Nieuwe week, nieuwe kansen en de kijkers denken er anders over is gebleken.
quote:
Zonder drank ook hoor. Alleen durft hij het dan minder maar loopt wel tot vervelens toe achter haar aan de hele dag.quote:
Het mocht toen niet, maar gebeurde wel.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat er in deze versie van BB is misgegaan is dat er openlijk over nominaties mag worden gesproken, dat mocht vroeger dus absoluut niet...
Ze hebben waarschijnlijk iets in de trant van BB-USA willen doen. Maar daar is er elke week een "Power of Veto" competitie. Wie dat wint mag zichzelf of iemand anders van de nominatie-bank afhalen...
Dat kan je redden ook al is de meerderheid van het huis tegen je.
Met deze regels ben je gewoon de sjaak als een grotere/sterkere groep je eruit wil...
Er werd in de hottub letterlijk gezegd/gedreigd (meer dan 1 keer)quote:Op zondag 14 maart 2021 08:16 schreef suzi1 het volgende:
nee, niks verboden met de eeuwige woorden, je mag natuurlijk je eigen gevoel stemmen
maar dat gevoel is er wel zowat ingepamperd. mc. oog staat niet voor niets op het dak
Ze mogen weer luxe uitslapen.quote:
Jup zodra Jill beweegt dan kijkt hij omhoog als hij hij wakker is heeft hij sinds het vertrek van Thomasquote:Op zondag 14 maart 2021 08:16 schreef Flow3r het volgende:
Jill bewoog heel even en meteen ging Matt's koppie omhoog om naar haar te kijken
Die gast stalkt zelfs in zijn slaap
Nee. Maar ze vroeg zich wel hardop af hoe het zou zijn sex met een fatman.quote:Op zondag 14 maart 2021 05:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat praat je rar? heeft jill
gezegd dat thomas te dik is? dat is toch onzin dat zei zij niet
En de kijkers worden ook in de maling genomen, zo is geblekenquote:Op zondag 14 maart 2021 08:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niemand heeft iemand iets verboden.
Misschien geadviseerd.
Alleen Nick heeft gepraat met Matt.
Het lijkt wel een langspeelplaat die blijft hangen.
Is allemaal verleden tijd.
Nieuwe week, nieuwe kansen en de kijkers denken er anders over is gebleken.
E n toch snapte ik dat wel. Michel red zichzelf. Als je in het spel verraden zou worden, probeer je alles om dat tegen te houden. Naomi heeft geen ruggegraat, is als een weekdiertje. Ik had tegen Michel gezegd dat ik dat zelf wel zou bepalen en hem lekker laten zweten.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:26 schreef Fasil het volgende:
[..]
Er werd in de hottub letterlijk gezegd/gedreigd (meer dan 1 keer)
Neen, je mag het Zoey niet zeggen
Tuurlijk, maar dat was toch wel leuker/onvoorspelbaarder om te kijken...quote:Op zondag 14 maart 2021 08:25 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Het mocht toen niet, maar gebeurde wel.
Alleen veel sneakyer, want als Hummie je betrapte lag je er heel snel uit.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Gisteravond was behoorlijk triest ja. Jill was best duidelijk en hij ging maar door.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:27 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ze mogen weer luxe uitslapen.
Even over Matt he, die gozer moeten ze toch beschermen tegen zichzelf nu. Dit is gewoon griezelig. Jill die hem steeds meer grote monden geeft uit irritatie, wat ik al knap vind, van mij had die echt al een schop gehad.
Ik denk dat ze hem gaat nomineren.
Matt spreekt de woorden van Nick en Mikequote:Op zondag 14 maart 2021 08:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De leugens van Zoey die allemaal zijn bevestigd achteraf door Matt en wat in de gameroom werd verteld.
Naomi vindt het alleen maar fijn dat ze zelf geen leiding hoeft te nemen. Kruipt graag in die onderdanige rol. Heeft ze meerdere keren aangegeven. Misschien speelt ze het om maar zo ver mogelijk te geraken onder Nick's vleugeltjes.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:29 schreef MissyZ het volgende:
E n toch snapte ik dat wel. Michel red zichzelf. Als je in het spel verraden zou worden, probeer je alles om dat tegen te houden. Naomi heeft geen ruggegraat, is als een weekdiertje. Ik had tegen Michel gezegd dat ik dat zelf wel zou bepalen en hem lekker laten zweten.
Ik kan je even niet volgenquote:Op zondag 14 maart 2021 08:29 schreef MissyZ het volgende:
[..]
E n toch snapte ik dat wel. Michel red zichzelf. Als je in het spel verraden zou worden, probeer je alles om dat tegen te houden. Naomi heeft geen ruggegraat, is als een weekdiertje. Ik had tegen Michel gezegd dat ik dat zelf wel zou bepalen en hem lekker laten zweten.
Dat is bijna een kopie van Nick aan het worden. Gisteren ging ze zwarte kleren aan doen omdat Nick zwarte kleren aan hadquote:Op zondag 14 maart 2021 08:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
Naomi vindt het alleen maar fijn dat ze zelf geen leiding hoeft te nemen. Kruipt graag in die onderdanige rol. Heeft ze meerdere keren aangegeven. Misschien speelt ze het om maar zo ver mogelijk te geraken onder Nick's vleugeltjes.
Ze was wel bang dat het verkeerd zou overkomen bij het publiek maar ik weet niet of ze zich echt zo rot voelde want ze gaf wel duidelijk aan dat ze sowieso met Nick mee zou gaan.
Ik kan Naomi niet meer zienquote:Op zondag 14 maart 2021 08:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
Naomi vindt het alleen maar fijn dat ze zelf geen leiding hoeft te nemen. Kruipt graag in die onderdanige rol. Heeft ze meerdere keren aangegeven. Misschien speelt ze het om maar zo ver mogelijk te geraken onder Nick's vleugeltjes.
Ze was wel bang dat het verkeerd zou overkomen bij het publiek maar ik weet niet of ze zich echt zo rot voelde want ze gaf wel duidelijk aan dat ze sowieso met Nick mee zou gaan.
Zo erg heb ik het niet. Vind haar nog steeds wel leuk maar ben wel een beetje teleurgesteld dat ze zich zo laat leiden. Had meer van haar verwacht.quote:
Ze doet haar best om lief over te komen dus moet ze wel volgen.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
Makkelijke positie.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:44 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het niet. Vind haar nog steeds wel leuk maar ben wel een beetje teleurgesteld dat ze zich zo laat leiden. Had meer van haar verwacht.
En ook, .... dat laten leiden...quote:Op zondag 14 maart 2021 08:44 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het niet. Vind haar nog steeds wel leuk maar ben wel een beetje teleurgesteld dat ze zich zo laat leiden. Had meer van haar verwacht.
Ze heeft ook niet veel keus... Als ze nu moeilijk tegen de rest gaat doen is ze de volgende om te vertrekken...quote:Op zondag 14 maart 2021 08:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze doet haar best om lief over te komen dus moet ze wel volgen.
Nee joh,quote:Op zondag 14 maart 2021 08:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof de heeft weer de hele nacht met
zich gespelt
Ze zijn het in principe allemaal eens met elkaar.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet veel keus... Als ze nu moeilijk tegen de rest gaat doen is ze de volgende om te vertrekken...
Jillie speelde een prima geïrriteerd bitchje ja.. hoewel.. gespeeldquote:Op zondag 14 maart 2021 08:58 schreef Benny het volgende:
Even teruggelezen... Matt is van kwaad tot erger gegaan vannacht? En Jill is hem ook zat
?
Nee ze is aangeslotenquote:
jill is hem zat yepquote:Op zondag 14 maart 2021 08:58 schreef Benny het volgende:
Even teruggelezen... Matt is van kwaad tot erger gegaan vannacht? En Jill is hem ook zat
?
Ze denkt er niet eens zelf over na. Om haar keuze tegenover anderen te verdedigen gebruikt ze de argumenten van Nick.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet veel keus... Als ze nu moeilijk tegen de rest gaat doen is ze de volgende om te vertrekken...
Ja sjaggo lui.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:05 schreef Hunter het volgende:
Werkelijk er kan geen lachje af bij Liese en Julie
Dit is een spel met mensen.quote:Op zondag 14 maart 2021 08:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zijn het in principe allemaal eens met elkaar.
De mannen staan anders in het spel. Kunnen makkelijker hun gevoel uitschakelen.
De vrouwen weten welke keuzes ze moeten maken in het spel, maar zijn daarnaast te veel bezig met hoe dat overkomt bij de kijker.
Je moet spel en gevoel kunnen scheiden.
Goed dat ik niet meedoe... Je zou mij eens moeten zien met die flutmuziek zo op de vroege morgen..quote:
Ik heb nog nooit ochtend humeur gehad in mijn leven. En gelukkig de rest van ons gezin ook niet.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Goed dat ik niet meedoe... Je zou mij eens moeten zien met die flutmuziek zo op de vroege morgen..
Toch heb ik vooral gestemd voor reacties als die van Julie en Liesequote:Op zondag 14 maart 2021 09:06 schreef Oranos het volgende:
Ze snappen toch wel dat als de kijker dit erin gestemd heeft, dat het in je voordeel werkt als je enthousiast meedoet?
Zou de rest van de dag chaggy zijnquote:Op zondag 14 maart 2021 09:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Goed dat ik niet meedoe... Je zou mij eens moeten zien met die flutmuziek zo op de vroege morgen..
Ik kan maar niet begrijpen dat andere mensen dat niet zouden zijn...quote:Op zondag 14 maart 2021 09:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou de rest van de dag chaggy zijn
Naomi zit wel vuitstdiep in Nick, jaquote:Op zondag 14 maart 2021 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Mag Naomi weg gestemd worden please. Heb zelden zo een plakkerige meeloper meegemaakt.![]()
Die kan alleen maar leuk, zeg maar hysterisch doen als het met Nick te maken heeft.
Misschien vinden ze het te vroeg opstaan op een Zondagmorgen? Kan ook he?quote:Op zondag 14 maart 2021 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Mag Naomi weg gestemd worden please. Heb zelden zo een plakkerige meeloper meegemaakt.![]()
Die kan alleen maar leuk, zeg maar hysterisch doen als het met Nick te maken heeft.
Ik snap juist niet dat mensen in de ochtend nadat ze 8 uur hebben geslapen sjaggie zijn als ze wakker gemaakt worden.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen dat andere mensen dat niet zouden zijn...
Blijkbaar BB heeft hier een mooi voorbeeldquote:Op zondag 14 maart 2021 09:02 schreef Koos1958 het volgende:
Dus nick zijn zin gekregen van BB. Laf van ze Dreigen helpt dus om te krijgen wat je wil.
Voor de beste Big Brother ervaring adviseer ik je om Ronny Retro als wekker in te stellenquote:Op zondag 14 maart 2021 09:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen dat andere mensen dat niet zouden zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |