Stel zeurneuzen zijn het bij elkaar. Hoe laat je je zelf kennen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:30 schreef engine het volgende:
Nick gaat nog zeuren bij BB om eerst klassieke muziek te doen en dan polonaise.
Ga janken bij Blauwe Benny..quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wilde Polonaise als TT
Met je negatieve TT's altijd
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:32 schreef Ebinas het volgende:
Nick komt klassiek ook niet verder dan de bekendste stukken te noemen
Harry Potterquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:32 schreef Ebinas het volgende:
Nick komt klassiek ook niet verder dan de bekendste stukken te noemen
Die valt steeds meer door de mand vind ik. Totaal meningsloos in alles.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:31 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind naomi toch echt heel erg hier hoor meelopen en meelullen met nick niet normaal
Zeikerd is hetquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:31 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind naomi toch echt heel erg hier hoor meelopen en meelullen met nick niet normaal
Dit vergroot wel de kans dat iedereen meteen meedoet.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:30 schreef engine het volgende:
Nick gaat nog zeuren bij BB om eerst klassieke muziek te doen en dan polonaise.
Ja en dat wordt steeds meer als ze deze reactie te zien krijgen op tv.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:32 schreef Angelflush het volgende:
Geweldig dit. Wat een stelletje super zeikers zijn t .
Publiek heeft gekozen dus daarmee moet je het doen!
Michel zegt het goed " de kijker heeft een hekel aan ons hahaha.
Ja en dat is dus niet de bedoeling. 8 uur scherp, lampen aan, muziekje...nest uit!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit vergroot wel de kans dat iedereen meteen meedoet.
Even rustig wakker worden en dan de polonaise is natuurlijk wel iets fijner wakker worden
Ik hoop het zeker Koos.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat wordt steeds meer als ze deze reactie te zien krijgen op tv.
Verschrikkelijk mens de laatste tijd ja. Totaal geen eigen mening. Volgt alleen Nick maar.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Begin mij nu ook te ergeren aan haar, terwijl Noomie my guilty pleasuare altijd was. Het gaat snel bij mij deze dagen. De keuze wordt moeilijk. Enige constante bij mij is Jill, blijft wie zij is.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:31 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:33 schreef Tourniquet het volgende:
Kom op, jullie kennen Nick (en Naomi) nu toch ook wel langer dan vandaag? Dit is gewoon zijn manier van humor om dit zo te 'acteren'. Net als zo bloedserieus een punt maken van de gestolen Petanque-beker.
Jij denkt niet dat hij in de dagboekkamer nog gaat zeuren?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:33 schreef Tourniquet het volgende:
Kom op, jullie kennen Nick (en Naomi) nu toch ook wel langer dan vandaag? Dit is gewoon zijn manier van humor om dit zo te 'acteren'. Net als zo bloedserieus een punt maken van de gestolen Petanque-beker.
Als Nick dit gedaan krijgt, is het duidelijk. Nick is BB's grootste favoriet !quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:32 schreef Rhosyn het volgende:
Wel leuk dat Matt blijft lachen er om. Eigenlijk Nick uit lacht.
Als die eikel maar niet zijn zin krijgt met eerst klassieke muziek en dan de polonaise.
Toevallig dan weer humor maken als het ze niet uitkomt en het niet is wat ze willen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:33 schreef Tourniquet het volgende:
Dat weten ze alquote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:35 schreef maryo55 het volgende:
Ik denk als ze horen dat het publiek dit besloten heeft ze als makke schaapjes zich hieraan houden en het gezeur hierover afgelopen is.
Als BB hier mee instemt. Dag BB dan !!!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit vergroot wel de kans dat iedereen meteen meedoet.
Even rustig wakker worden en dan de polonaise is natuurlijk wel iets fijner wakker worden
ze weten dat het publiek dit gekozen heeft.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:35 schreef maryo55 het volgende:
Ik denk als ze horen dat het publiek dit besloten heeft ze als makke schaapjes zich hieraan houden en het gezeur hierover afgelopen is.
Dan weet hij dat hij maandag Julie met haar kadaver uit bed moet jagen om te voorkomen dat ze nog een keer hetzelfde nummer krijgen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:36 schreef Ebinas het volgende:
Ik schiet in de lach.
Michel is nog aan het mauwen![]()
Dat ze voor straf soms twee nummers kregen om dat er waren die bleven liggen
Het klopt wel wat hij zegt. Als iedereen gewoon op staat is het zo voorbij.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:36 schreef Ebinas het volgende:
Ik schiet in de lach.
Michel is nog aan het mauwen![]()
Dat ze voor straf soms twee nummers kregen om dat er waren die bleven liggen
Oh vast wel, maar Nick doet veel aan gespeelde en aangedikte verontwaardigheid, dat is juist grappig aan hem. Jammer alleen dat niet iedereen dat kan doorzien.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat hij in de dagboekkamer nog gaat zeuren?
Naomi had hier an een workaround voor.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
Nog leuker is. Als ze niet de polonaise meedansen moet Nick straf uitdelen. Ontbijt maken de volgende ochtend voor iedereen. En dat nog voor dat iedereen uit bed is.
Ja maar die straffen uitdelen gebeurt niet altijd even consequent is gebleken.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
Nog leuker is. Als ze niet de polonaise meedansen moet Nick straf uitdelen. Ontbijt maken de volgende ochtend voor iedereen. En dat nog voor dat iedereen uit bed is.
Ze was al de underdog samen met Dikkertje Dap Thommie, en nu alleen met haar zielige gepeste Dikkertje Jillie verhaaltjes helemaal Favorietje Nr. 1quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:39 schreef Jockari het volgende:
Dus iedereen hier akkoord ? Jill is the winner !
Ja. En ze blijft dat gewoon doen. Ook zit de rest er verslagen bij. Alleen Matt klapt opgetogen mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:35 schreef Joyce-43 het volgende:
even naar stream 2 aan het kijken hhaha en alleen jill is aan het dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |