quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dikke middelvinger naar alle Michel haters
Neuj, houd niet van dat type viezerikquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeeezz whuzzz nu moet je een nieuwe viezerik zoeken
Buiten wel hoor, natte wangen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:08 schreef Windhapper het volgende:
Naomi laat geen traan. Tot zover 'de meisjes.'
Kijk, van mij mag Michel eruit volgende week nuquote:
Wanneer het nomineren weer gaat zoals het altijd is gegaan, dan zitten Jill en Matt er volgende week op.quote:
Ja, die begonnen al bijna te zingen voor Zoey aan d'r speech begonquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:09 schreef suzi1 het volgende:
even goed opletten wie de deuren open zetten he
nick de deur naarr de tuin en michel probeert al de poort open te duwen
Nee joh, blijf je idool trouw. Niet sarcastisch bedoeld trouwensquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk, van mij mag Michel eruit volgende week nu
Mike is er uit , hoe ver loop je achter ?quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:09 schreef mario390 het volgende:
de stream is zo langzaam
als julie gezegd hebben zoey is het
is bij me erst gekomen
terwijl je van ZOey echt geen Corona kan krijgen nuquote:
De kiekens zitten door den draad, zeggen ze dan in Vlaams dialect.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:03 schreef Ireth het volgende:
Geraldine heeft geen bh aan? En haar truitje schijnt door?
Gegokt en verloren.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:08 schreef danilel het volgende:
Zoey heeft keihard gespeelt en verloren
Nee gewoon echt ik heb nu 7 bewoners die ik redelijk mag, maakt echt niet uit wie volgende week vertrekt voor me.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, blijf je idool trouw. Niet sarcastisch bedoeld trouwens
Ja doei.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk, van mij mag Michel eruit volgende week nu
Nick en Naomi geen finale kandidaten? welke stream kijk jijquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:09 schreef Collide het volgende:
Matt, Nick of Naomi zijn next
Waren leuk voor de opvulling maar geen finale kandidaten
Het is een afvalrace nu. Moge de beste winnen. Als de sfeer hier maar goed is.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee gewoon echt ik heb nu 7 bewoners die ik redelijk mag, maakt echt niet uit wie volgende week vertrekt voor me.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:13 schreef lonneberga het volgende:
Nu Matt en Naomi er nog uit ,houden we 4 mooie finalisten over
Julie is een beetje verliefd op Michel.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:14 schreef engine het volgende:
Julie en Michel knuffelen. Julie laat een traantje.
Echt een gentleman.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:15 schreef Koos1958 het volgende:
Oh liese mag verdrietig zijn van michel
En afzonderenquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:11 schreef zomer86 het volgende:
Ik hou zo van jullie. Heeft de afgelopen maand niks anders gedaan dan klagen.
Ja hoeven we weer niet te kijken..Matt naar huisquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer het nomineren weer gaat zoals het altijd is gegaan, dan zitten Jill en Matt er volgende week op.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:50 schreef engine het volgende:
Liese wil drie klappen in het gezicht als Zoey naar huis moet.
Die onthouden we even.
Wat fijn dat dat magquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:15 schreef Koos1958 het volgende:
quote:
Vanaf nu gaan we Nick het spel nog meer zien spelen ... die wil Matt er nu inhouden ...quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:14 schreef Harry het volgende:
Nick: ik wist dit scenario.
Nick: ik wist dat ze Jill eerst gingen zitten.
Zegt onze arrogante Nick......
quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:17 schreef Benny het volgende:
Zoey weg. Wie gaat nu het huishouden doen?
Dat zegt hij omdat Liese zich altijd groot wil houden stoere meid wil zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:15 schreef Koos1958 het volgende:
En nu heeft ook iedereen gelijke kansen, om zijn gezicht schoon te maken met een watteschijfje..quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:16 schreef Whuzz het volgende:
Wat moeten ze nu in het huis met dat gigantische kroepoekoverschot dat nu gaat ontstaan
Matt is voor mij de irritantste.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu heb ik 7 bewoners die ik mag.
Dus maakt niet uit wie er volgende week eruit moet.
En terecht.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:17 schreef Angel79 het volgende:
Blehhhh nu gaat Grote king Mies zich vast nog groter beter en meer voelen
Heb je wat tegen DJ's ofzo?quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nu nog Matt eruit en dan hebben we echt een leuke groep over.
ik hoop dat jill wijs besluit en na de andere kamer te gaanquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:15 schreef M.Ritcher het volgende:
Krijgen we Matt weer die vanavond in Jill zijn broekje probeert te komen en morgen weer hottub nominatiegelul. Top.
ben ik het zomaar eens een keer met je eensquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Matt is voor mij de irritantste.
Dansen!!quote:
Niemand. Wordt gewoon een grote gezellige teringbende. Studentenhuis 2.0quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:17 schreef Benny het volgende:
Die Zoey was idd een duizendpoot. Deed alles.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:17 schreef Benny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |