Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat bezielt mensen toch om dit soort plaatjes te maken. Echt.
@Benny fixt dit welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo liefff!!!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nominaties op beide streams ....
Mijn dank is groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Die kans lijkt me nihil.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:45 schreef Windhapper het volgende:
Benny al naar bed toch? Meestal komt @:Lavender nog wel even kijkje nemen.
Wat Nick heeft gekregen voor zijn verjaardag:quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, was wel vermakelijk vannacht. Dat hele taart gedoe.![]()
Ohw en zag net die ballonnen, had thomas ook getal ballonnen?
quote:
Dubbel r. Wie bedenkt zoiets.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die kans lijkt me nihil.
lavender
laatste bezoek: 5597 dagen, 1 uur geleden.
aantal posts: 3 (gemiddeld 1 per dag)
ziet er nog niet lekker uit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:49 schreef Paul het volgende:
Weer open ik dacht dat dit een dubbel COStopic was
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:50 schreef Maanvis het volgende:
PAULPAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
@:Paul Graag even de nummer reeks herstellen en een betere TT, dank...
Positief blijven.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die kans lijkt me nihil.
lavender
laatste bezoek: 5597 dagen, 1 uur geleden.
aantal posts: 3 (gemiddeld 1 per dag)
Paul krijgt lesquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
@:Paul TT laten beginnen met een [ a.u.b. thx!
Held heequote:Op woensdag 10 maart 2021 23:52 schreef Paul het volgende:
Alles gemaakt als gastmodje, hopelijk gaan de BB-mods me niet slaan
Netjes Paul.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:52 schreef Paul het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:52 schreef Paul het volgende:
Ik ook dat wordt uitzendingen kijken weer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:55 schreef lyo het volgende:
Ik ben nieuwsgierig hoe het in de gameroom zal zijn morgen
Verplicht dag in BB huis het gezeik van Michel aanhoren. De horror.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:52 schreef Paul het volgende:
Waarschijnlijk een stuk ongemakkelijker dan bij Mike en Matt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:55 schreef lyo het volgende:
Ik ben nieuwsgierig hoe het in de gameroom zal zijn morgen
jup zoey wou horen hoe kaka klonkquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:57 schreef M.Ritcher het volgende:
Hebben ze de microfoon allemaal in hun hol gestopt?
Hoi Puzziebleiquote:
en dergelijkequote:Op woensdag 10 maart 2021 23:59 schreef engine het volgende:
Leuk, klein tentje, artiest geboekt, toko verbouwd.
Voor een twintiger is dit een goed verhaalquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:02 schreef anine het volgende:
[..]
het kind mag pas sinds 2 jaar drinken in het openbaar
doet ie anders nooitquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:02 schreef Windhapper het volgende:
Matt heeft zijn excuses aan iedereen aangeboden.
quote:
schuimpjesquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat bezielt mensen toch om dit soort plaatjes te maken. Echt.
Waarvan sinds 1 jaar de Horeca gesloten is.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:02 schreef anine het volgende:
[..]
het kind mag pas sinds 2 jaar drinken in het openbaar
Iets met Victoria`s secret.Geen mannen.quote:
Snaptenie?quote:
Wel echt iets voor Zoey danquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met Victoria`s secret.Geen mannen.
Nee snapniequote:
Nee joh, hoe dan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik had echt Nick verwacht op de schopstoel
ik michel, nick en jillquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik had echt Nick verwacht op de schopstoel
Elkaar bewonderen in een lingeriesetje.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met Victoria`s secret.Geen mannen.
Ik heb beeld nu.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Elkaar bewonderen in een lingeriesetje.
wat mij betreft mag je die skippen, zeker als daar veel tijd in gaat zitten, andere filmpjes van jou kijk ik altijd graag, maar dat spel boeit me niet zo.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan meer van die pogingen vannacht of kan ik het skippen, het is een beetje veel werk ...
Heb je 2 van de 3 goed.quote:
Bespaar je aub de moeite.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan meer van die pogingen vannacht of kan ik het skippen, het is een beetje veel werk ...
lolquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:07 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we deze niet geven een Matt, voor het verhalen vertellen morgen.
Dat kun je wel overslaanquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
daarom dacht ik juist dat hij er op zou staan, maar denk dat het echt een gevechttussen 2 kampen is geweest en dat de jill liefhebbers vol op michel zijn gegaan in plaats van gedeeld op nick en michelquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:09 schreef Oranos het volgende:
Nick ging er echt niet op staan, België loopt met hem weg
zou gewoon wachten op vragen eventueelquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wil Julie vanmiddag wel terugzien. Dat ze het voor Michel op ging nemen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Thanks, zal alleen die mislukte van Jill nog even doen dan, heb ik er toch meer dan 20 in totaal ....
Staat op de to-do-list ....quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:13 schreef engine het volgende:
Ik wil Julie vanmiddag wel terugzien. Dat ze het voor Michel op ging nemen.
Beter filmpjes van de nominatie uitslag ...quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:
lekker skippen en je eigen tijd voor jezelf gebruikenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staan hier:quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:15 schreef snetje het volgende:
Beter filmpjes van de nominatie uitslag ...
Jawel toch??quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
Een paar hebben geen verhaaltje verteld.
Lekker rustig.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
Jawel hoor, iedereen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
allemaal hoorquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
Omdat ze 8n zichzelf praat??quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:20 schreef Silves het volgende:
OMG daar gaat ze weer, haar showtje opvoeren!!!! dan heb je toch een schroefje los, hoe win ik stemmen,kots
Ik heb echt geen idee wat ze aan het doen isquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:20 schreef anine het volgende:
[..]
lijkt of ze afscheid aan het nemen is
Showtje aan het opvoeren, BB ook in ene u noemen....quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:20 schreef anine het volgende:
[..]
lijkt of ze afscheid aan het nemen is
Die is zogenaamd al afscheid aan het nemen ... wordt ik ook een beetjequote:
hoorde hem al tegen nick zeggen...we verliezen nu allebei iemand, kortom, nick, nu wordt ik je homiequote:Op donderdag 11 maart 2021 00:21 schreef Stargazing het volgende:
Matt is veel te blij nu, denkt dat hij de man is. Wil tegelijk dus ook zeggen dat Nick meer fans heeft dan Jill
ik kijk uit naar Zoey bij Rumagquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
Voor wie liever nog behoefte heeft aan verhalen van Mike:
Huh, nee.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond wel nog een geslaagde poging van Julie vannacht tussen 5 en 6, die staat volgens mij niet in het overzicht ?
Wordt ook geen melding van gemaakt in de #COSquote:✔ 02.45 Naomi
✔ 02.53 Julie
✔ 03..35 Michel
✔ 03.52 Liese
✔ 04.14 Matt
✔ 04.55 Zoey
✔ 06.06 Nick
✔ 08.45 Zoey
doet ze altijd, net zoals ze patrick u noemdequote:Op donderdag 11 maart 2021 00:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Showtje aan het opvoeren, BB ook in ene u noemen....
Nee omdat ze aandacht nodig heeft en net al twijfelde om de reden voor haar nominatie, ze vond dit heel raar, want BB zou haar toch niet zo maar voor het blok zetten bla bla,,dit was weer een act om stemmen en haar zin te krijgen!.quote:
is een teken van intelligentie he, tegen jezelf pratenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de betere gesprekken heb ik ook altijd met mezelf
Dat wordt dan Liese, dat is vrij voorspelbaar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:23 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop dat Matt volgende week immuniteit pakt, idealiter in de rol van huismeester. Dan ben ik erg benieuwd naar de genomineerde naast Jill. Wie wil er in vredesnaam twee voorspelbare donderdagen achter elkaar? Simpelweg kut-tv.
Matt denkt dat Michel gaat verliezen van Zoey dus, ik ga op zijn reactie letten tijdens en na de liveshow dan. Die verwacht echt niet dat Michel blijftquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:22 schreef anine het volgende:
[..]
hoorde hem al tegen nick zeggen...we verliezen nu allebei iemand, kortom, nick, nu wordt ik je homie
Ze wou het eerst buiten doen denk ik maar het regent.......quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee omdat ze aandacht nodig heeft en net al twijfelde om de reden voor haar nominatie, ze vond dit heel raar, want BB zou haar toch niet zo maar voor het blok zetten bla bla,,dit was weer een act om stemmen en haar zin te krijgen!.
Ga even beter kijken, volgens mij was het na die van Zoey om 0455 uur ....quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:22 schreef Tourniquet het volgende:
Huh, nee.
✔ 02.45 Naomi
✔ 02.53 Julie
✔ 03..35 Michel
✔ 03.52 Liese
✔ 04.14 Matt
✔ 04.55 Zoey
✔ 06.06 Nick
✔ 08.45 Zoey
ja ik zag het!!quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wou het eerst buiten doen denk ik maar het regent.......
Zo fijn als ik altijd gelijk heb!quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de betere gesprekken heb ik ook altijd met mezelf
Even in de COS van vannacht gekeken, maar er wordt geen melding van gemaakt. Al is dat gezien het tijdstip misschien niet heel raar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ga even beter kijken, volgens mij was het na die van Zoey om 0455 uur ....
heb inmiddels een hond, dan kan ik net doen of ik tegen haar praat, maar stiekem heb ik het tegen mezelfquote:
Dan heb ik misschien een primeur ....quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:26 schreef Tourniquet het volgende:
Even in de COS van vannacht gekeken, maar er wordt geen melding van gemaakt. Al is dat gezien het tijdstip misschien niet heel raar.
Of niemand wil meer naar je luisterenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:23 schreef anine het volgende:
[..]
is een teken van intelligentie he, tegen jezelf praten
en dan de belse stemmen verdeeld over 2 en jill de winnaar, daar kan ik mee levenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:28 schreef Stargazing het volgende:
in volgorde van exit
Zoey
Matt
Liese
Julie
Michel
Finale: Naomi, Jill, Nick
Strayquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Of niemand wil meer naar je luisterenOmdat je te slim bent
Of saai, kan ook
kortom, alles wat Zoey niet isquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:29 schreef Windhapper het volgende:
Altijd voor je klaarstaan, trouw, loyaal, puur, eerlijk, oprecht incoming.
nou ben benieuwd of hij verteld wat nick eerder zeiquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:29 schreef Windhapper het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:29 schreef Windhapper het volgende:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:27 schreef anine het volgende:
[..]
heb inmiddels een hond, dan kan ik net doen of ik tegen haar praat, maar stiekem heb ik het tegen mezelf
weet het nog zo niet. Nick word hier op CoS echt onderschat, heeft enorm veel volgers, terwijl Jill er steeds een beetje meer van de hare begint te verliezenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:29 schreef anine het volgende:
[..]
en dan de belse stemmen verdeeld over 2 en jill de winnaar, daar kan ik mee leven
Zoeyquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:28 schreef Stargazing het volgende:
in volgorde van exit
Zoey
Matt
Liese
Julie
Michel
Finale: Naomi, Jill, Nick
Of omdat Michel er toch al uit is zijn fans op Nick en Naomi. Kan ik ook mee leven.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:29 schreef anine het volgende:
[..]
en dan de belse stemmen verdeeld over 2 en jill de winnaar, daar kan ik mee leven
Wat voor leugen??quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:30 schreef suzi1 het volgende:
matt al een bekenning gedaan over die leugen tegen jill wat de afspraak was met michel en nick?
Dat zijn 3 Belgen ... Nick wil Matt mee naar de finale als zwakste Nederlander ...quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zoey
Jill
Matt
Julie
Michel
Finale: Liese, Naomi, Nick
er moet minstens 1 nederlander in de finale zitten dus kan nietquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zoey
Jill
Matt
Julie
Michel
Vertel..quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is echt Julie om 0525 uur ....![]()
![]()
Wat deed ze??quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is echt Julie om 0525 uur ....![]()
![]()
Nick zijn fout is met al die 'sterke spelers' naar de finale willen. Al die stemmen gaan dalijk verdeeld worden wanneer het K3 van de 5 en Jill in de finale zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
weet het nog zo niet. Nick word hier op CoS echt onderschat, heeft enorm veel volgers, terwijl Jill er steeds een beetje meer van de hare begint te verliezen
zo kunnen we doorgaan, de fans van thomas, zoey, mike, matt, patrick, en vooruit, die van nathalie, die mamamut, weet haar naam niet meer en jowiequote:Op donderdag 11 maart 2021 00:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of omdat Michel er toch al uit is zijn fans op Nick en Naomi. Kan ik ook mee leven.
Lichamelijk sterk.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Niet logische conclusie van Matt, de sterkste spelers zijn genomineerd volgens hem.... Waarom zit Zoey er dan bij?
dat zijn dan 3 Belgen in de finale. Er is altijd gezegd dat in hun contract staat dat er 1 Belg en 1 Nederlander in de finale staan.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zoey
Jill
Matt
Julie
Michel
Voor mij is hij al vanaf dag 1 de winnaar, zou er geld op zetten. Niet omdat ik hem interessant vind maar omdat hij de ultieme saaie winnaar is en Belg.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:33 schreef Stargazing het volgende:
Nick heeft zich wel al vanaf de eerste week dat hij erinzat bewezen als sterke speler, denkt steeds 2 stappen vooruit, ik zou hem nog niet afschrijven
Dat weet ik niet dat is wat ik zou doen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:35 schreef anine het volgende:
[..]
zo kunnen we doorgaan, de fans van thomas, zoey, mike, matt, patrick, en vooruit, die van nathalie, die mamamut, weet haar naam niet meer en jowie
Okayquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat ze matt gingrn nominr=ereubbiovjikk
En dat weet Matt, waarom moet hij dat aan Jill vertellen dan.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat ze matt gingrn nominr=ereubbiovjikk
Dan ruil ik Liese voor Jillquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:35 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zijn dan 3 Belgen in de finale. Er is altijd gezegd dat in hun contract staat dat er 1 Belg en 1 Nederlander in de finale staan.
Nee volgens mij nog niks mee gedaan.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:38 schreef Krambo het volgende:
We mochten laatst stemmen op wie we een plekje in de finale gunnen toch? is de uitslag daarvan bekend gemaakt.
Vlug naar je bed....denk dat je bedoelt Jill nomineren ipv Matt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:39 schreef suzi1 het volgende:
o me pillen werken,
matt nomineren ipv jill
Maar zoals ik zei, Jill haar gedrag was schattig in het begin maar nu beginnen steeds meer mensen er een afkeer van te krijgen, steeds meer mensen raken geirriteerd van haar kleuterstreken. Niet hier op cos misschien maar toch.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:35 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nick zijn fout is met al die 'sterke spelers' naar de finale willen. Al die stemmen gaan dalijk verdeeld worden wanneer het K3 van de 5 en Jill in de finale zijn.
Gaan ze denk ik niks meer mee doen. Raar, maar ja.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:38 schreef Krambo het volgende:
We mochten laatst stemmen op wie we een plekje in de finale gunnen toch? is de uitslag daarvan bekend gemaakt.
Je was zo aan het juichen , ik denk ze is ergens op betrapt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geslaagde nummer opdracht, stond niet in het overzicht, verder niet schokkend ...
Wat niet is kan nog komen. Kunnen ze als ze willen zo weer uit hun hoge hoed toveren.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:41 schreef Yolk het volgende:
[..]
Gaan ze denk ik niks meer mee doen. Raar, maar ja.
Ik denk dat Nick of Jill er nog wel in het zicht van de haven nog wel eens uit gestemd kan worden maar later weer terug keren om dan uiteindelijk te winnen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei, Jill haar gedrag was schattig in het begin maar nu beginnen steeds meer mensen er een afkeer van te krijgen, steeds meer mensen raken geirriteerd van haar kleuterstreken. Niet hier op cos misschien maar toch.
Terwijl Nick nog steeds immens populair blijft.
Hoe het er nu voor staat gaat het zo goed als zeker tussen Nick en Jill. En zoals iedereen vandaag al wel kon merken is de regie ook fan van Nick en begint Jill stilaan toch iets negatievere beelden te krijgen.
Ik kan niets zeker zeggen maar dit is dus gewoon wat ik denk
Nick of Jill wint BB 2021
ik denk dat als mensen jill zat zijn ze eerder naar liese gaan dan naar nickquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei, Jill haar gedrag was schattig in het begin maar nu beginnen steeds meer mensen er een afkeer van te krijgen, steeds meer mensen raken geirriteerd van haar kleuterstreken. Niet hier op cos misschien maar toch.
Hoe het er nu voor staat gaat het zo goed als zeker tussen Nick en Jill. En zoals iedereen vandaag al wel kon merken is de regie ook fan van Nick en begint Jill stilaan toch iets negatievere beelden te krijgen.
groetjesquote:
Ja ik denk ook dat BB het eventueel gaat inzetten als het niet loopt zoals ze willenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen. Kunnen ze als ze willen zo weer uit hun hoge hoed toveren.
Nee, vind het altijd wel leuk als ik iets vind dat niet in de COS werd genoemd ...quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:41 schreef zodeju het volgende:
Je was zo aan het juichen , ik denk ze is ergens op betrapt.![]()
![]()
Ik zou het wel leuk vinden als er een terug kan komen , of iig iets wat wat minder voorspelbaar is, want je kan het al weken uittekenen wat er gaat gebeuren . Dat vind ik jammer.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nick of Jill er nog wel in het zicht van de haven nog wel eens uit gestemd kan worden maar later weer terug keren om dan uiteindelijk te winnen.
Lekker slipe.quote:
Wat probeert hij nu dan volgens jou?quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:41 schreef Juan_Roman het volgende:
Jezus Matt geef het op.
Verder dan wat voelen op een zatte avond zal het niet worden bij Jill.
Die van pat stemmen allesinds niet voor jill, dat is antwerpen dus die stemmen grotendeels nick,quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:35 schreef anine het volgende:
[..]
zo kunnen we doorgaan, de fans van thomas, zoey, mike, matt, patrick, en vooruit, die van nathalie, die mamamut, weet haar naam niet meer en jowie
Die is haske populair, geen idee waarom maar het is wel zo.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:45 schreef Silves het volgende:
Ik vind het niet erg om er op te staan, maar de manier waarop..ja Jill door het publiek, slik het en ga door..liefst door de exit. het gaat haar alleen om hoe het publiek over haar denkt, en haar niet mogen is een schande.
Maar komen er hoogstwaarschijnlijk 3 of zelfs 4 in de finale en de fans van Nick zijn de fans van Michel zijn de fans van Naomi dus dat zijn verdeelde stemmen. Dat heeft dat hele Fab/K5 bewerkstelligt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook wel eens afquote:
er zijn ook zat fans van jill die zoey niet moetenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:48 schreef Stargazing het volgende:
De fans van K5 waren met genoeg om zich te verdelen over zoey en jill, zegt toch ook al veel?
Maar Nick zit niet op de bankquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:48 schreef anine het volgende:
[..]
er zijn ook zat fans van jill die zoey niet moeten
Hij zei dat als er in het huis gestemd was hij er zeker weten op had gestaan.quote:
waarschijnlijk ook omdat beiden dit helemaal niet willenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:49 schreef Krambo het volgende:
Jill snapt het niet, op zich logisch. Ze weet niet, en ze kan niet weten, dat er op social media een strijd gaande is tussen de Michel fans en haar fans.
Ja jammer ... de sliding van Liese ook niet maar misschien morgen? ...quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Mooiste actie was Zoey die uit bed sprong. Maar was helaas niet goed in beeld.
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja jammer ... de sliding van Liese ook niet maar misschien morgen? ...
[ afbeelding ]
Jill pamperen met nonsenspraat zoals steeds.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wat probeert hij nu dan volgens jou?
Sliding Liese ....quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:50 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:52 schreef Stargazing het volgende:
Wat een twist zou het zijn als niet Nick of Jill maar Naomi met de winst gaat lopen
ja hij wist dat ze voor zoey gingen maar hij verteld der nu ook niet dat nick eerder gezegd heeft dat het geweldig is ook dat jill erop staatquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hij zei dat als er in het huis gestemd was hij er zeker weten op had gestaan.
Ik zou het geweldig vinden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:52 schreef Stargazing het volgende:
Wat een twist zou het zijn als niet Nick of Jill maar Naomi met de winst gaat lopen
Meestal 1x, daarna maakte hij een grapje of begon hij over wat anders en waren Jill haar gedachten er weer af. Matt weet de sfeer nog te drukken op een begrafenis.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:50 schreef Silves het volgende:
heeft Thomas dit ook gedaan???? haar uren ophemelen, Matt en Juul zijn nu de zak, wat een prinses op een erwt zeg.en dat de hele dag door, wil ze over haar eigen praten en van andere gelijk krijgen wat ze wil horen, ojee wie durft haar ook eens de waarheid zeggen.
realiseer me nu, stel nick, michel en naomi blijven over dan stem ik waarschijnlijk naomi als winnaarquote:
OMG hij praat tegen een dood paardquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:53 schreef Toweler het volgende:
Matt praat Jill alleen maar meer onzekerheid aan
die is al voorbij gekomen inhet forum hoorquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:50 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dus,dan zou ik zeker op Naomi stemmen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:55 schreef anine het volgende:
[..]
realiseer me nu, stel nick, michel en naomi blijven over dan stem ik waarschijnlijk naomi als winnaar
Bij de gouden kooi nietquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
In Utopia ging het ook zo dat een grijze muis won.
Je weet toch ook niet meer wat je tegen haar moet zeggen.....quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:53 schreef Toweler het volgende:
zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:53 schreef Toweler het volgende:
Nah, Jill zoekt bevestiging door zichzelf naar beneden te praten en Matt probeert haar slechts te troostenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:53 schreef Toweler het volgende:
Als Michel, Nick en Naomi de finale spelenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus,dan zou ik zeker op Naomi stemmen.
klopt die beurde der helemaal op of ze gingen samen oefenen voor de exit hhaha hij blijft ook maar drammenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:54 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Meestal 1x, daarna maakte hij een grapje of begon hij over wat anders en waren Jill haar gedachten er weer af. Matt weet de sfeer nog te drukken op een begrafenis.
Ja wel je moet zeggen : Slaap er lekker een nachtje over Jill en welterustenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je weet toch ook niet meer wat je tegen haar moet zeggen.....
Het zou mooi zijn als alles voor de resterende K4'ers op de finaledag pas mislukt. En dat Jill dan de pot én Rudy mee naar huis krijgt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Maar komen er hoogstwaarschijnlijk 3 of zelfs 4 in de finale en de fans van Nick zijn de fans van Michel zijn de fans van Naomi dus dat zijn verdeelde stemmen. Dat heeft dat hele Fab/K5 bewerkstelligt.
What else is new.quote:
en dan als symbool rudy aan nick geeft, hier, heb je ook wat...quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:59 schreef Yolk het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als alles voor de resterende K4'ers op de finaledag pas mislukt. En dat Jill dan de pot én Rudy mee naar huis krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |