Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat bezielt mensen toch om dit soort plaatjes te maken. Echt.
@Benny fixt dit welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo liefff!!!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nominaties op beide streams ....
Mijn dank is groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Die kans lijkt me nihil.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:45 schreef Windhapper het volgende:
Benny al naar bed toch? Meestal komt @:Lavender nog wel even kijkje nemen.
Wat Nick heeft gekregen voor zijn verjaardag:quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, was wel vermakelijk vannacht. Dat hele taart gedoe.![]()
Ohw en zag net die ballonnen, had thomas ook getal ballonnen?
quote:
Dubbel r. Wie bedenkt zoiets.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die kans lijkt me nihil.
lavender
laatste bezoek: 5597 dagen, 1 uur geleden.
aantal posts: 3 (gemiddeld 1 per dag)
ziet er nog niet lekker uit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:49 schreef Paul het volgende:
Weer open ik dacht dat dit een dubbel COStopic was
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:50 schreef Maanvis het volgende:
PAULPAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
PAUL
quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
@:Paul Graag even de nummer reeks herstellen en een betere TT, dank...
Positief blijven.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die kans lijkt me nihil.
lavender
laatste bezoek: 5597 dagen, 1 uur geleden.
aantal posts: 3 (gemiddeld 1 per dag)
Paul krijgt lesquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
@:Paul TT laten beginnen met een [ a.u.b. thx!
Held heequote:Op woensdag 10 maart 2021 23:52 schreef Paul het volgende:
Alles gemaakt als gastmodje, hopelijk gaan de BB-mods me niet slaan
Netjes Paul.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:52 schreef Paul het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:52 schreef Paul het volgende:
Ik ook dat wordt uitzendingen kijken weer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:55 schreef lyo het volgende:
Ik ben nieuwsgierig hoe het in de gameroom zal zijn morgen
Verplicht dag in BB huis het gezeik van Michel aanhoren. De horror.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:52 schreef Paul het volgende:
Waarschijnlijk een stuk ongemakkelijker dan bij Mike en Matt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:55 schreef lyo het volgende:
Ik ben nieuwsgierig hoe het in de gameroom zal zijn morgen
jup zoey wou horen hoe kaka klonkquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:57 schreef M.Ritcher het volgende:
Hebben ze de microfoon allemaal in hun hol gestopt?
Hoi Puzziebleiquote:
en dergelijkequote:Op woensdag 10 maart 2021 23:59 schreef engine het volgende:
Leuk, klein tentje, artiest geboekt, toko verbouwd.
Voor een twintiger is dit een goed verhaalquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:02 schreef anine het volgende:
[..]
het kind mag pas sinds 2 jaar drinken in het openbaar
doet ie anders nooitquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:02 schreef Windhapper het volgende:
Matt heeft zijn excuses aan iedereen aangeboden.
quote:
schuimpjesquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat bezielt mensen toch om dit soort plaatjes te maken. Echt.
Waarvan sinds 1 jaar de Horeca gesloten is.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:02 schreef anine het volgende:
[..]
het kind mag pas sinds 2 jaar drinken in het openbaar
Iets met Victoria`s secret.Geen mannen.quote:
Snaptenie?quote:
Wel echt iets voor Zoey danquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met Victoria`s secret.Geen mannen.
Nee snapniequote:
Nee joh, hoe dan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik had echt Nick verwacht op de schopstoel
ik michel, nick en jillquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik had echt Nick verwacht op de schopstoel
Elkaar bewonderen in een lingeriesetje.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met Victoria`s secret.Geen mannen.
Ik heb beeld nu.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Elkaar bewonderen in een lingeriesetje.
wat mij betreft mag je die skippen, zeker als daar veel tijd in gaat zitten, andere filmpjes van jou kijk ik altijd graag, maar dat spel boeit me niet zo.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan meer van die pogingen vannacht of kan ik het skippen, het is een beetje veel werk ...
Heb je 2 van de 3 goed.quote:
Bespaar je aub de moeite.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan meer van die pogingen vannacht of kan ik het skippen, het is een beetje veel werk ...
lolquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:07 schreef Lonneke1983 het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we deze niet geven een Matt, voor het verhalen vertellen morgen.
Dat kun je wel overslaanquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
daarom dacht ik juist dat hij er op zou staan, maar denk dat het echt een gevechttussen 2 kampen is geweest en dat de jill liefhebbers vol op michel zijn gegaan in plaats van gedeeld op nick en michelquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:09 schreef Oranos het volgende:
Nick ging er echt niet op staan, België loopt met hem weg
zou gewoon wachten op vragen eventueelquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wil Julie vanmiddag wel terugzien. Dat ze het voor Michel op ging nemen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Thanks, zal alleen die mislukte van Jill nog even doen dan, heb ik er toch meer dan 20 in totaal ....
Staat op de to-do-list ....quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:13 schreef engine het volgende:
Ik wil Julie vanmiddag wel terugzien. Dat ze het voor Michel op ging nemen.
Beter filmpjes van de nominatie uitslag ...quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:
lekker skippen en je eigen tijd voor jezelf gebruikenquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staan hier:quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:15 schreef snetje het volgende:
Beter filmpjes van de nominatie uitslag ...
Jawel toch??quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
Een paar hebben geen verhaaltje verteld.
Lekker rustig.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
Jawel hoor, iedereen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
allemaal hoorquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |