Mogelijke witwasser...wat een racistquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:13 schreef Zipportal het volgende:
Prominente kickbokser Jamal Ben Saddik. aangehouden in ‘Operatie Sky’
https://www.ad.nl/vechtsp(...)eratie-sky~a5efbb7c/
@:Caland @:3rr0r
Waarom maakt 5G dat virusje eigenlijk niet dood?quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sprak zojuist iemand die mij vertelde dat covid-19 vanuit een Chinees vliegtuig over de mensen heen is gestrooid.
Zou onderzocht moeten worden.
Ik ben een beetje Marcel moequote:Op woensdag 10 maart 2021 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/03/10/vreemdganger-a4034847
Aardig columnpje weer.
Tegen Borsato is het altijd goed.quote:
Als je ze bij de biomassacentrale inlevert komt alles goed mien jongquote:Op woensdag 10 maart 2021 14:55 schreef RamboDirk het volgende:
zojuist 3e papieren folder door de deur ontvangen van GroenLinks.
Stukje milieubewustzijn.
Is dat die film met Michiel Romeyn?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
Trecx is ontzettend kut, niet kijken 2/10.
jammer, mag hem welquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een serie maar wel met Michiel Romeyn ja.
Het is erg absurdistisch, heb ook niet heel lang gekeken. Had gehoopt op iets als Jiskefet ofzo. Ik las er een stuk over en wilde het een kans geven. Na 15 minuten geen 1x ook maar in de buurt van een glimlach gekomen.quote:
Hier alleen een folder van Wopke. Verder nog niks.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:55 schreef RamboDirk het volgende:
Stukje milieubewustzijn.
Hier is de kandidatenlijst binnengekomen. Gelijk verscheurd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:55 schreef RamboDirk het volgende:
Stukje milieubewustzijn.
Hier komt Femke Merel zo langs.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier is de kandidatenlijst binnengekomen. Gelijk verscheurd.
Dus je gaat niet stemmen op Ubuntu Connected Front?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier is de kandidatenlijst binnengekomen. Gelijk verscheurd.
Stemmen is voor boomers.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dus je gaat niet stemmen op Ubuntu Connected Front?
quote:
CDA: vrouw is gelijkwaardig aan de manquote:
Is er ook een partij die zegt dat de vrouw fulltime moet werken en het huishouden doen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
CDA: vrouw is gelijkwaardig aan de man
CU: vrouw mag parttime werken maar koken, huishouden en kinderen blijven prio nummer 1.
SGP: vrouw staat ten volle dienst aan de man.
Ik zou het wel weten.
SGP of DENKquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is er ook een partij die zegt dat de vrouw fulltime moet werken en het huishouden doen?
Sharia 4 Belgiumquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is er ook een partij die zegt dat de vrouw fulltime moet werken en het huishouden doen?
Die willen toch meer dat vrouwen thuis opgehokt zitten.quote:
Ik las verkeerd, excuus. De partij die wilt dat je vrouw fulltime werkt en het huishouden doet is de VVD. Het idee is dan dat de kinderen naar de opvang gaan, je zogenaamd toeslag krijgt en dit vervolgens met rente en boete wordt teruggevorderd. Zodat de staat extra verdiend, verdienmodel. Vervolgens kunnen de belasting voor de multinationals worden verlaagd of afgeschaft met deze winsten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die willen toch meer dat vrouwen thuis opgehokt zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |