quote:[..]
✔ 13.17 Liese
✔ 13.53 Zoey
✘ 14.28 Matt
✔ 14.48 Matt
✔ 15.07 Naomi
✔ 15.48 Naomi
✘ 15.55 Jill
✔16.57 Nick
✔17.19 Michel
✔19.00 Jill
✔19.21 Michel
✔20.39 Julie
✔21.47 Liese
✘ 22.04 Jill
✔ 22.05 Naomi
✔ 22.05 Nick
✘ 22.38 Matt
✘ 23.34 Julie
✔ 01.07 Zoey
✘ Fail 01.32 Michel x tablet doet het niet
✘ 01.49 Jill
✔ 02.45 Naomi
✔ 02.52 Julie
✔ 03.35 Michel
✔ 03.52 Liese
✔ 04.14 Matt
✔ 04.55 Zoey
✔ 06.07 Nick
- ¤3000,- van het startbedrag
??quote:Op woensdag 10 maart 2021 02:40 schreef MMXMMX het volgende:
Hmmmm mijn kroketjes zijn behoorlijk heet
Wisseling van camera gaf het een beetje weg op 1.quote:
heb de lijst neergezet zoals benny hem dacht ik als laatste hadquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:45 schreef cheanny het volgende:
[..]
Julie had toch ook een keer een fout?
Ik schrok ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:47 schreef Windhapper het volgende:
Wisseling van camera gaf het een beetje weg op 1.
Ok. Ik weet ook niet meer precies hoe laat het was. Alleen dat het na die toestand met Michel wasquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:48 schreef Joyce-43 het volgende:
heb de lijst neergezet zoals benny hem dacht ik als laatste had
Was vlak voor het verhaaltjes vertellenquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ok. Ik weet ook niet meer precies hoe laat het was. Alleen dat het na die toestand met Michel was
ja dat was nadat benny al off ging idd was de eerste toen ze in bed lagen zal hem er tussen zetten want idd is het wel geweestquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ok. Ik weet ook niet meer precies hoe laat het was. Alleen dat het na die toestand met Michel was
hoelaat gok je en hoelaat zet jij hem neer, dan doe ik dat hier in de lijstjequote:Op woensdag 10 maart 2021 02:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Was vlak voor het verhaaltjes vertellen
Vlak daarna was er topic karmaquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoelaat gok je en hoelaat zet jij hem neer, dan doe ik dat hier in de lijstje
nee die 300 klopt met de lijst al als julie nog erbij gaat word het 3500quote:Op woensdag 10 maart 2021 02:53 schreef cheanny het volgende:
Die 3000 euro eraf klopt dan wel. Incl. die fout van Julie. Van Michel was foutje van die tablet dus zal vast geen 500 euro hebben gekost.
Julie nu
Om 23:34 had Julie het fout.quote:Op woensdag 10 maart 2021 02:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee die 300 klopt met de lijst al als julie nog erbij gaat word het 3500
karma was 23.38 gemaaktquote:Op woensdag 10 maart 2021 02:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vlak daarna was er topic karma
Ga zo zoeken.
is nu al verzameltquote:Op woensdag 10 maart 2021 03:01 schreef chufi het volgende:
Als je kijkt gewoon ff melden .. klaar Benny verzamelt het wel
Geen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 03:04 schreef NBWtje het volgende:
En dan? Met het kop-van-jut spel hadden ze ook meer tikken dan BB zei,..
Het wordt allemaal zo beïnvloed. What is the need to keep holsing tracks?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 04:01 schreef SabineeB het volgende:
Code voor Liese net paar minuten geleden, ook gehaald
Goedemorgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 10 maart 2021 06:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier zien de bewoners blijkbaar, dat de kijkers het gaan bepalen deze week ...
Dank, nog een keer terugzien werkte weer verhelderend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er kan alleen maar geld afgaanquote:Op woensdag 10 maart 2021 07:27 schreef zodeju het volgende:
GM.
Ik vraag me in ene af of bij alle vinkjes het geld er weer bij komt, of was dit alleen maar om het geld niet te verliezen.?
Wat is er gebeurt dan??quote:Op woensdag 10 maart 2021 07:35 schreef M.Ritcher het volgende:
Matt kan het wel vergeten buiten het huis als Jill van Thomas te horen krijgt wat voor kunstje hij haar wilde flikken.
Wat wilde hij doen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 07:35 schreef M.Ritcher het volgende:
Matt kan het wel vergeten buiten het huis als Jill van Thomas te horen krijgt wat voor kunstje hij haar wilde flikken.
Die blik van Michel rond minuut 7 is echt goud waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Geven ze daar ook iets om hun sex lusten te onderdrukken?quote:Op woensdag 10 maart 2021 07:31 schreef Hunter het volgende:
Er is nu al anderhalf uur niets gebeurd.
Volgens mij ligt Michel al als een gespannen veer te wachten
quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:14 schreef engine het volgende:
Is het al bijna kwart over negen 's avonds?
Ja, daarvoor hebben ze Zoey in het huis gestoptquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:17 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
Geven ze daar ook iets om hun sex lusten te onderdrukken?
En Mattquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, daarvoor hebben ze Zoey in het huis gestopt
ik heb gehoord dat ze er nog zoeken voor Mars. Maar bij nader nadenken ...... nakomelingen dus ze moeten iemand nog mee sturen die ... neequote:Op woensdag 10 maart 2021 08:24 schreef lonneberga het volgende:
Omg wat een dom varken die Jill,en dat wil stewardess worden
dat zal dan wel bij de nevercomebackline zijn
Nog even en het is kerst..quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:14 schreef engine het volgende:
Is het al bijna kwart over negen 's avonds?
Vraag me af waarom je haar dom varken noemt, ze is al verder dan iedereen die zich had opgegeven om in het BB huis te komen. Vergeet ook niet dat ze een achterstand heeft en dyslectie heeft dus om haar weg te zeten als dom varken vindt ik een beetje ver gaan......,maar goed wie ben ik !!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:24 schreef lonneberga het volgende:
Taartje met tien kaarsjes voor Nickquote:
Helemaal gelijk,ik doe het varken hierbij te kort,domme doos dan,goed?quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:30 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je haar dom varken noemt, ze is al verder dan iedereen die zich had opgegeven om in het BB huis te komen. Vergeet ook niet dat ze een achterstand heeft en dyslectie heeft dus om haar weg te zeten als dom varken vindt ik een beetje ver gaan......,maar goed wie ben ik !!!
Ach ze heeft dyslectie en is cijfer blind dus moeilijk om te inhouden. Je draait dan cijfers om bv 75 wordt 57. Oudste hier heeft dat ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:24 schreef lonneberga het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ink/440736096982962/quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:37 schreef Jockari het volgende:
Handig toch die streamverslagen. Op 2 minuutjes weet ik alles weer van de voorbije 12 uur. Bedankt jongens !
Ga je lekker?quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:24 schreef lonneberga het volgende:
Zoey is wakkerquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:41 schreef Hunter het volgende:
Allemaal Nick feliciteren die gewoon in bed blijft liggen.
Zoey slaapt gewoon door.
Matt liep weer in de wegquote:
Dat is lief van Michel en nee, dat kan ik niet openen...quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)ink/440736096982962/
Als. Je deze kan openen.
Michel troost Jill nadat het haar niet gelukt is.
Ik neem aan dat die kaartjes voor Nick eerst langs BB gepasseerd zijn, om evt. te censureren op het geven van buitenwereldse tips.quote:
En anders worden ze nu eerst gecontroleerd door Liese, Juli en Naomiequote:Op woensdag 10 maart 2021 08:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die kaartjes voor Nick eerst langs BB gepasseerd zijn, om evt. te censureren op het geven van buitenwereldse tips.
Tandpasta of scheerschuim (weet niet wat) nog rond zijn mondquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : 'Nick.......'
Nick rennen op z'n slippers vanuit de badkamer
BB : '.... een hele fijne verjaardag'
Ja en dan nog zeggen dat jill bevoordeelt wordt door BB.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Het contrast met hoe de verjaardag van Thomas gevierd werd is schrijnend.
Ja maar, ja maar....zo is Michel helemaal niet hoor, dat wordt verkeerd in beeld gebracht..... hij wordt toch zo benadeeld he?quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:57 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een contrast hoe Michel richting jill reageerde en naar julie toen die een foute code invoerde. Bij julie hield hij gewoon zijn mond erover las ik. Misselijk dat hij de een wel aanpakt en de ander niet. Of allebei of niemand en niet zoals hij nu heeft gedaan.
Haha ik moet lachen de Belgen klagen dat andere voorgetrokken worden Thomas kreeg geen versiering kaartjes en slingers en meer dan de helft bleef gewoon in bed liggen smorgensquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:51 schreef Hunter het volgende:
Er zijn kaartjes voor Nick
[ afbeelding ]
Ja, mede kwam dat omdat Jill het wilde doen met hulp van Zoey.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb tenminste op hem gestemd..nare knul..quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:59 schreef Koos1958 het volgende:
Door de post denkt nick vast van oh ik ben goed bezig. Hoe lachen dan als hij op de bank zit vanavond
Ja want hij sport..quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:00 schreef DarkRaven70 het volgende:
Michel kijken , wel goed verdelen he, ik een beetje meer dan de rest......
Als je gehoord heb tussen die twee in dat je fout zit door te hard te oordelen doe je het toch niet meer bij de laatste.....of ligt dat nu aan mij.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:57 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een contrast hoe Michel richting jill reageerde en naar julie toen die een foute code invoerde. Bij julie hield hij gewoon zijn mond erover las ik. Misselijk dat hij de een wel aanpakt en de ander niet. Of allebei of niemand en niet zoals hij nu heeft gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het lag er niet aan, dat het Julie was? Och nee, zo is Michel niet...quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je gehoord heb tussen die twee in dat je fout zit door te hard te oordelen doe je het toch niet meer bij de laatste.....of ligt dat nu aan mij.
Ja doei en toevallig weer bij julie. Net zoals met die kogel toen julie veel geld verloor. Hield hij zijn mond ook en was het niet erg. Maar iemand die een oorzaak heeft waardoor cijfers onthouden moeilijk is ga je wel aanspreken. Is niet erg maar doe het niet bij de 1 wel en de ander niet omdat het je maatje is . Dan ben je oneerlijk bezig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je gehoord heb tussen die twee in dat je fout zit door te hard te oordelen doe je het toch niet meer bij de laatste.....of ligt dat nu aan mij.
Deze week Michel, hopelijk volgende week Nickquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb tenminste op hem gestemd..nare knul..
quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:04 schreef Benny het volgende:
Volgens mij is dit het volledige lijstje van pogingen:naomi en jill moesten al 4 keer lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze maar op de bank zitten samen vind ik alles goed.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:05 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Deze week Michel, hopelijk volgende week Nick
quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:04 schreef Benny het volgende:
Volgens mij is dit het volledige lijstje van pogingen:Zelf denken ze op 8500 te zitten (dus dan tellen ze Michel mee)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Belachelijk.Wie is er nou het lievelingetje van de show?quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het een flink bedrag..quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:07 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zelf denken ze op 8500 te zitten (dus dan tellen ze Michel mee)
De verjaardag van Mike en Matt was nog karigerquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:08 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Belachelijk.Wie is er nou het lievelingetje van de show?
Dat was best sneuquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:09 schreef Benny het volgende:
[..]
De verjaardag van Mike en Matt was nog kariger
Mooie haikuquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:11 schreef mario390 het volgende:
ik heb ook nog en
betje malakov taart
wat hebben de vor en taart?
Vreselijk lang, en met reclames van het CDA, om het juiste fragment te zoeken. Als dat mogelijk is, mag het korter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En maar zoeken naar het geluidsfragment. Is er niet. Kennelijk tekst, dat we niet zien.
[ Bericht 4% gewijzigd door Harry op 10-03-2021 09:27:22 ]Het komt goed.... En anders maar niet.
Verschil was wel dat die toen net 5 minuten in het huis waren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:09 schreef Benny het volgende:
[..]
De verjaardag van Mike en Matt was nog kariger
quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Was ie niet 31 geworden??
Ja ik vind dit niet kloppen tegenover de rest. Julie zou ook wel iets willen horen van haar kinderen of zo.quote:
en Haiku Taart?quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is het ook niet..Haiku is een Japans gedicht...
Julli is niet jarig....dit is van fans die hem feliciteren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ik vind dit niet kloppen tegenover de rest. Julie zou ook wel iets willen horen van haar kinderen of zo.
Denk dat het gewoon onderling tussen de fans gebeurt is, heb ook niks gehoord.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:28 schreef Benny het volgende:
Ik heb heel de oproep gemist om kaarten te sturen naar Nick
Nou dat dus.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:28 schreef Benny het volgende:
Er was helemaal geen oproep,is gewoon via het adres van de valentijnskaartjes.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:28 schreef Benny het volgende:
dat kloptquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann is de foute zahl op de kaart toch?
Heb oproep niet gehad maar ook niet gemistquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:28 schreef Benny het volgende:
Ja. Die kon het doen met wc papier en opgeblazen condooms.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar leuk dat ze het net zo vieren als bij Thomas. Met z'n allen om de tafel 's ochtends vroeg, en gezamenlijk taart eten. Zal Thomas ook goed doen dat die traditie wordt voortgezet.
[/sarcasm mode]
Dat maakt het juist grappig.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann is de foute zahl op de kaart toch?
Het is niet omdat het tikt dat het raak isquote:Op woensdag 10 maart 2021 03:04 schreef NBWtje het volgende:
En dan? Met het kop-van-jut spel hadden ze ook meer tikken dan BB zei,..
Het wordt allemaal zo beïnvloed. What is the need to keep holsing tracks?
Ach ja ... de zoveelste blunder van BB weer om iets van de buitenwereld (goed bedoeld) binnen te laten komen ...quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:28 schreef Benny het volgende:
Nu is er toch ook wc papier gebruikt.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja. Die kon het doen met wc papier en opgeblazen condooms.
Die heb ik persoonlijk 2x geteld ... ze hadden ongeveer 50 meer dan BB zei. Niet dat het wat uitmaakt, want het te verdienen bedrag is bij dat spel erg aan in- en deflatie onderhevig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
Het is niet omdat het tikt dat het raak is
Wat dat betreft was Jill ook wel terecht gepikeerd toenquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar leuk dat ze het net zo vieren als bij Thomas. Met z'n allen om de tafel 's ochtends vroeg, en gezamenlijk taart eten. Zal Thomas ook goed doen dat die traditie wordt voortgezet.
[/sarcasm mode]
Wc papier XXXLLLLL? ...quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu is er toch ook wc papier gebruikt.....
De bewoners zijn ondertussen beter op de hoogte van de buitenwereld dan de mensen die intensief de livestream volgen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Ach ja ... de zoveelste blunder van BB weer om iets van de buitenwereld (goed bedoeld) binnen te laten komen ...
ja is wel erg eigenlijk daar deed BB niets voorquote:Op woensdag 10 maart 2021 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan me ook voorstellen dat ze er nu iets van vindt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat dat betreft was Jill ook wel terecht gepikeerd toen
superMichelquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:38 schreef suzi1 het volgende:
WOOOW wie heeft die mooie slingers dan gemaakt
Keukenpapier. Is toch wel een fikse upgrade.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Wc papier XXXLLLLL? ...
[ afbeelding ]
Is dat geen keukenrol of servetten?quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Wc papier XXXLLLLL? ...
[ afbeelding ]
*Noteert dit feit als munitie voor/naar M+N fansquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat ze er nu iets van vindt.
zijn de letters opgeklebt?quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Keukenpapier. Is toch wel een fikse upgrade.
Zoeyquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo .. hier heeft een stagiair niet helemaal opgelet : mol, rat, zoey, exit
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo .. hier heeft een stagiair niet helemaal opgelet : mol, rat, zoey, exit, acteur
[ afbeelding ]
Toegegeven. Het is een slimme manier om een boodschap naar binnen te brengen, maar dat het toegelaten is is wel een flater. Ben benieuwd naar de rest van de puzzelquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo .. hier heeft een stagiair niet helemaal opgelet : mol, rat, zoey, exit, acteur
[ afbeelding ]
zijn vriendin is aziaatquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:42 schreef mario390 het volgende:
hoezo staan de groeten vor
nick op de verzierung asiatisch?
Wow !!! Verdorie goed gevonden van LiOnHeart!!!quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Die is mooi geworden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:49 schreef Benny het volgende:
Die foto van Nick met Rudy is wel echt goed trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaart is van bianca_eleonora (staat rechts onder).quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou ze laten liggenquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kaart is van bianca_eleonora (staat rechts onder).
Misschien dé Bianca van zijn eerste kus op het strand van de Dominicaanse Republiek?
Wat is er?quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:46 schreef DarkRaven70 het volgende:
Volgens mij heeft Jill de irritaties duidelijk op Matt gericht. (In mijn ogen terecht overigens)
Wat is er?quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
In 5 minuten tijd 7 keer "Oprecht"
Ik begin dat oprecht keibeu te worden, mat(t)eke
"Fooi" = "tip"quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Toegegeven. Het is een slimme manier om een boodschap naar binnen te brengen, maar dat het toegelaten is is wel een flater. Ben benieuwd naar de rest van de puzzel
Nou, fijn dat ik altijd bij je terecht kan als er wat is...quote:
Ah, ik weet zeker dat hij zijn oprechte excuses zou aanbieden als hij dit wistquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Nou, fijn dat ik altijd bij je terecht kan als er wat is...
Mijn frustratie zit hem in Matt, die oprecht te vaak met "oprecht" spreekt
Is ook een haikuquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:42 schreef mario390 het volgende:
hoezo staan de groeten vor
nick op de verzierung asiatisch?
Als hij zo oprecht op dan zou hij wel alles verteld hebben tegen Jill wat hij besproken heeft met Nick maar dat doet hij ook nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Nou, fijn dat ik altijd bij je terecht kan als er wat is...
Mijn frustratie zit hem in Matt, die oprecht te vaak met "oprecht" spreekt
Die heeft daar al die tijd al zoveel stress van ...quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:03 schreef chufi het volgende:
Jill kan het echt niet ..... en ze breekt
Dit levert haar good will op bij de fansquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:03 schreef chufi het volgende:
Het is dan ook smerig van BB om haar zo vaak te laten gaan. Hoe zet je iemand voor lul.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:03 schreef chufi het volgende:
Jill nu alweer? Vinden ze het leuk om dat meiske te treiteren of wat? Heeft al het meeste moeten doen en Julie of nick?quote:
Ik heb er geen verstand van verderquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zag je dat...ik zag ook allemaal wit op haar gezicht, ook zo droog of roos?
Precies dat.Zijn uit op fittiesquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is dan ook smerig van BB om haar zo vaak te laten gaan. Hoe zet je iemand voor lul.
Dat lijkt me ook wel een kutgetal om te onthouden als je dyscalculie hebt.quote:
Lijkt mij verstandig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:06 schreef Harry het volgende:
Laat dat meisje aub geen stewardess worden.....
Er heeft oproep op Insta gestaan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon onderling tussen de fans gebeurt is, heb ook niks gehoord.
Ze raakt heel snel in paniek.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Op weg naar de tablet begon ze er ook al een 7 in te gooien
Niet op de socials van BB zelf. Op de pagina van Nick dan?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er heeft oproep op Insta gestaan.
Ik zie haar nog niet in een vliegtuig passagiers aantallen checkenquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Op weg naar de tablet begon ze er ook al een 7 in te gooien
Niet zo gek als je weet dat je het door elkaar haaltquote:
Ik hoop maar dat dit sarcasme is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:07 schreef Oranos het volgende:
Wat een arrogantie dat hij Jill ook maar durft te troosten, wil altijd in de spotlight staan.
Michel![]()
/s
quote:Als ik hoorde dat ze mijn wederhelft Nick Kraft als racist bestempelde moest ik er eerst nog is hard mee lachen.
Maar na de mening van sommigen ben ik verplicht om hier even een postje te maken, om te zeggen dat dit alles behalve is.
Hoe zou het zelfs kunnen? Ik ben van Indische afkomst en wij zijn een koppel.
Hij is iemand met een sterke mening en zal hiervoor opkomen. Maar om hem dan als racist te bestempelen?
Dit kan echt niet door de beugel! En helaas kan hij zich niet verdedigen want hij weet niet wat er nu over hem gezegd wordt!
#Iwillalwayssupportmybabe<3
Zo krijgen ze kans om het goed te doen..quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:07 schreef Toweler het volgende:
Hoe vaak is jill al geroepen voor dit? Stuk of 5 6x andere misschien net 2 3x zou wel fijn zijn als iedereen evenveel moet
Als stewardess moet je ook in 30 seconden naar de cockpit rennen en een getal invoeren?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:06 schreef Harry het volgende:
Laat dat meisje aub geen stewardess worden.....
stoelen vol en gaanquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie haar nog niet in een vliegtuig passagiers aantallen checken
Die zegt straks nog wel een keer of 10 dat ze altijd bij hem terecht kanquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:09 schreef Joyce-43 het volgende:
ongelofelijk dat matt er niet naar toe rende haha
Haha en hoeveel exitsdeuren heeft een vliegtuig?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
stoelen vol en gaan
iemand die zwanger is
sja is dat 1
of 2
of stel dr zit een meerling in
lastig lastig
Ja foeiquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:07 schreef Oranos het volgende:
Wat een arrogantie dat hij Jill ook maar durft te troosten, wil altijd in de spotlight staan.
Michel![]()
/s
....dan had jij het ook fout gedaan want het zijn er elke keer 6quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:03 schreef Chanel5 het volgende:
wat erg dat jill geen 5 cijfers kan onthouden
Ja die kan hij niet sturen zoals hij wil en dan lig je er uit bij King Miesquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:11 schreef ChocoFan het volgende:
Miesje is helemaal klaar met Zoey en wil niet meer met haar praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |