Of de ED.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er waren jaren dat we dit dachten over de PL.
Geld wint het uiteindelijk van beleid hoe verdrietig dat ook isquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er waren jaren dat we dit dachten over de PL.
Rik Elfrink vindt dit niet leuk..quote:
rumors of Stijn's death have been greatly exaggerated.quote:
Die speelt bij Mainz.quote:
Feijenoord zou hiervoor tekenen. Pirlo is nog altijd een betere spits dan Pratto en fysiek in betere staat dan Jorgensen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:42 schreef bianconeri het volgende:
Cuadrado af te halen in Turijn.
Krijgt 10 miljoen mee en gratis Pirlo erbij.
Naja als we dat met clubs konden doen zou Feyenoord wel nummero uno zijn hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef Bolasie het volgende:
Kunnen we dat Juventus niet gewoon afschaffen?
Coco en ik zijn wel fan van Frenkie.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Zidane, Nedved , Pirlo
En nu Rabiot en een mislukte van Barcelona
Uit Arkelquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Coco en ik zijn wel fan van Frenkie.
Als je goed naar zijn hoofd kijkt zie je een speler van Feyenoordquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige leuke speler van Juve is Chiesa
@fetX @Wereldgozerquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je goed naar zijn hoofd kijkt zie je een speler van Feyenoord
Misschien ligt het wel gewoon aan Juventus.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Juve achter dankzij een blunder van Kuipers, het zal ook eens niet.
Je zou ook zeggen dat Kuipers de schwalbes wel gewend is van Ajax.
Misselijke ploeg dat Porto.
Juve dat er weer uit dreigt te vliegen door een ploeg ver en ver onder hun niveau.
Voor zoveelste jaar op rij.
Pirlo out.
Van de kerk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar moet ik 'Rapper' Priester van kennen?
Nee, dat nummer is van De Jeugd van Tegenwoordig.quote:
Sinds wanneer ben jij van de Sevilla-bandwagon afgestapt?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk stort Sevilla nog compleet in in de competitie, maar ik vrees van niet. Volgend seizoen weer Sevilla in de CL puur omdat Oyarzabal/Silva er een tijd hebben uit gelegen.
Wat heb jij de laatste tijd toch tegen Sevilla?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk stort Sevilla nog compleet in in de competitie, maar ik vrees van niet. Volgend seizoen weer Sevilla in de CL puur omdat Oyarzabal/Silva er een tijd hebben uit gelegen.
winter? het is toch geen winterquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal kijken naar Linda's Wintermaand zaterdag!!!
Vraag dit maar in het Albert Verlinde topicquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:00 schreef KingRoland het volgende:
heb ik wat gemist? wat is er met marco borsato aan de hand dat zijn interview groots wordt gepresenteerd
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de Sevilla-bandwagon afgestapt?
Al zou ik Sociedad ook mooier vinden.
Daar lusten de honden geen brood vanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:00 schreef KingRoland het volgende:
heb ik wat gemist? wat is er met marco borsato aan de hand dat zijn interview groots wordt gepresenteerd
Maar een leeuw wel tien.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar lusten de honden geen brood van
Ik zie alleen maar STEM RUTTE reclames.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:03 schreef KingRoland het volgende:
Al deze reclame's zijn wel genot hoor boh
lijkt nederlandse super bowl wel
Ik vind hun voetbal onder Lopetegui gewoon afschuwelijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heb jij de laatste tijd toch tegen Sevilla?
Ik zit al 1,5 jaar op de Real Sociedad-bandwagon, eerst omdat Odegaard/Portu/Isak erheen gingen. Gebleven voor het compromisloze geweldige aanvallende voetbal. La Real is mijn favoriete verzetje.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou ook niet graag achter Gordon iets zoeken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Gordon de Nederlandse Steve Harvey... had ik niet achter hem gezocht hoor
Sinds Giroud die Spanjolen heeft gesloopt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Atleti hier mee te maken?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sinds Giroud die Spanjolen heeft gesloopt.
Haaland is blijkbaar nu 100 miljoen waard. Ik denk eerder gezegd het dubbele..quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speculeer vanaf hier over de eerstvolgende voetbalvereniging die Haaland gaat contracteren.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haaland is blijkbaar nu 100 miljoen waard. Ik denk eerder gezegd het dubbele..
Ik zei dit eerder ook over een speler en ik werd meteen voor racist uitgemaakt. kijk je wel uit maatquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Voor honderd miljoen heb je zijn chocoladebeen.
Regels zijn regels!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
Waar slaat dit op dan? Keur gewoon die goal goed, kut VAR.
alleen als de speler zwart isquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zei dit eerder ook over een speler en ik werd meteen voor racist uitgemaakt. kijk je wel uit maat
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met dank aan Bono. @:psvcl vindt dit leuk.
Of toch niet?
Toen had je het over het derde been van Lukaku.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zei dit eerder ook over een speler en ik werd meteen voor racist uitgemaakt. kijk je wel uit maat
Terecht kan mijn kloten kussen, dit is geen voetbal meer.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:12 schreef Monolith het volgende:
Goed, wel terecht, maar wat een gedoe dit.
Daar zou rood op moeten staan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
dat stoppen in de aanloop pakken ze nog steeds niet aan
Penalty wordt gegeven voor moment eerder.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de goal wordt afgekeurd om Dortmund een penalty te geven?
Dat zie je nu pas voor het eerst?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef -XOR- het volgende:
Haaland kijkt nogal autistisch uit zijn ogen.
Groepsfase Sevilla v Chelsea.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Atleti hier mee te maken?
was er toen al gefloten?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Penalty wordt gegeven voor moment eerder.
Dan is het toch voordeel?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Penalty wordt gegeven voor moment eerder.
Thunberg look iddquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef -XOR- het volgende:
Haaland kijkt nogal autistisch uit zijn ogen.
Ja dat weet ik niet. Zo goed heb ik het niet gevolgd maar lijkt me niet. Anders is het een nieuw momentquote:
Nou ja nee. Eerste goal van Haaland was een overtreding van Haaland. Dan gaat het terug naar moment eerder en daar krijgt ie dan penalty voorquote:
PSVquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef KingRoland het volgende:
@:coco welke ploeg heeft op dit moment het grootste probleem?
Ah, logisch.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja nee. Eerste goal van Haaland was een overtreding van Haaland. Dan gaat het terug naar moment eerder en daar krijgt ie dan penalty voor
Althans, volgens Cakir dan he
Het 'altijd vervelende Juve' dat voorgaande jaren kansloos was tegen Ajax en Lyon gaat er komende ronde dan wel uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:18 schreef Bolasie het volgende:
Het altijd vervelende Juventus gaat dit winnen.
Ik postte dit al tijdens zijn debuut voor Molde, maar het grote Noorse Eliteserientopic wordt slechts door de echte fijnproever gelezen.quote:
Zou ook mooi zijn voor Haaland aangezien Luuk wel een voorbeeld voor hem moet zijn als echte spitsquote:
Als er maar geen verlenging komt; ik wil op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het 'altijd vervelende Juve' dat voorgaande jaren kansloos was tegen Ajax en Lyon gaat er komende ronde dan wel uit.
Heb jij hier een beslisboom van?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja nee. Eerste goal van Haaland was een overtreding van Haaland. Dan gaat het terug naar moment eerder en daar krijgt ie dan penalty voor
Althans, volgens Cakir dan he
Haaland heeft nog nooit een grote prijs gewonnen!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook mooi zijn voor Haaland aangezien Luuk wel een voorbeeld voor hem moet zijn als echte spits
Niemand verplicht je te kijken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als er maar geen verlenging komt; ik wil op tijd naar bed.
Dan is Max Verstappen dus beter dan Haaland.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Haaland heeft nog nooit een grote prijs gewonnen!
Laat staan beslissend in een finale. De statistieken zijn goed hoor maar Luukinho heeft nog een streepje voorquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Nog niks laten zien op ek's en wk'squote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij speelt duidelijk geen FIFA.quote:
Definieer afloop. Na de wedstrijd matten is ook nog een optie.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:35 schreef Zorro het volgende:
Dortmund - Sevilla gaat niet zonder rode kaarten aflopen
Ik sluit het niet uitquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Definieer afloop. Na de wedstrijd matten is ook nog een optie.
Porto krijgt een goedkope rode kaart en jij weet toch nog te zeveren? Prachtig.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Wat is de band van Kuipers met Porto?
Echt wat een prutser.
Yatsoneriquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porto krijgt een goedkope rode kaart en jij weet toch nog te zeveren? Prachtig.
Dat mag.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:49 schreef Marcoss het volgende:
Commentator blijft hem gewoon Corona noemen
Onterechte penalty.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porto krijgt een goedkope rode kaart en jij weet toch nog te zeveren? Prachtig.
En dat terwijl het COVID-19 is.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:49 schreef Marcoss het volgende:
Commentator blijft hem gewoon Corona noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |