Sinds Giroud die Spanjolen heeft gesloopt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de Sevilla-bandwagon afgestapt?
Al zou ik Sociedad ook mooier vinden.
Wat heeft Atleti hier mee te maken?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sinds Giroud die Spanjolen heeft gesloopt.
Haaland is blijkbaar nu 100 miljoen waard. Ik denk eerder gezegd het dubbele..quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speculeer vanaf hier over de eerstvolgende voetbalvereniging die Haaland gaat contracteren.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haaland is blijkbaar nu 100 miljoen waard. Ik denk eerder gezegd het dubbele..
Ik zei dit eerder ook over een speler en ik werd meteen voor racist uitgemaakt. kijk je wel uit maatquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Voor honderd miljoen heb je zijn chocoladebeen.
Regels zijn regels!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
Waar slaat dit op dan? Keur gewoon die goal goed, kut VAR.
alleen als de speler zwart isquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zei dit eerder ook over een speler en ik werd meteen voor racist uitgemaakt. kijk je wel uit maat
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met dank aan Bono. @:psvcl vindt dit leuk.
Of toch niet?
Toen had je het over het derde been van Lukaku.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zei dit eerder ook over een speler en ik werd meteen voor racist uitgemaakt. kijk je wel uit maat
Terecht kan mijn kloten kussen, dit is geen voetbal meer.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:12 schreef Monolith het volgende:
Goed, wel terecht, maar wat een gedoe dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |