Van de kerk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar moet ik 'Rapper' Priester van kennen?
Nee, dat nummer is van De Jeugd van Tegenwoordig.quote:
Sinds wanneer ben jij van de Sevilla-bandwagon afgestapt?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk stort Sevilla nog compleet in in de competitie, maar ik vrees van niet. Volgend seizoen weer Sevilla in de CL puur omdat Oyarzabal/Silva er een tijd hebben uit gelegen.
Wat heb jij de laatste tijd toch tegen Sevilla?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk stort Sevilla nog compleet in in de competitie, maar ik vrees van niet. Volgend seizoen weer Sevilla in de CL puur omdat Oyarzabal/Silva er een tijd hebben uit gelegen.
winter? het is toch geen winterquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal kijken naar Linda's Wintermaand zaterdag!!!
Vraag dit maar in het Albert Verlinde topicquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:00 schreef KingRoland het volgende:
heb ik wat gemist? wat is er met marco borsato aan de hand dat zijn interview groots wordt gepresenteerd
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de Sevilla-bandwagon afgestapt?
Al zou ik Sociedad ook mooier vinden.
Daar lusten de honden geen brood vanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:00 schreef KingRoland het volgende:
heb ik wat gemist? wat is er met marco borsato aan de hand dat zijn interview groots wordt gepresenteerd
Maar een leeuw wel tien.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar lusten de honden geen brood van
Ik zie alleen maar STEM RUTTE reclames.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:03 schreef KingRoland het volgende:
Al deze reclame's zijn wel genot hoor boh
lijkt nederlandse super bowl wel
Ik vind hun voetbal onder Lopetegui gewoon afschuwelijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heb jij de laatste tijd toch tegen Sevilla?
Ik zit al 1,5 jaar op de Real Sociedad-bandwagon, eerst omdat Odegaard/Portu/Isak erheen gingen. Gebleven voor het compromisloze geweldige aanvallende voetbal. La Real is mijn favoriete verzetje.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de Sevilla-bandwagon afgestapt?
Al zou ik Sociedad ook mooier vinden.
Ik zou ook niet graag achter Gordon iets zoeken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Gordon de Nederlandse Steve Harvey... had ik niet achter hem gezocht hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |