Penalty wordt gegeven voor moment eerder.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de goal wordt afgekeurd om Dortmund een penalty te geven?
Dat zie je nu pas voor het eerst?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef -XOR- het volgende:
Haaland kijkt nogal autistisch uit zijn ogen.
Groepsfase Sevilla v Chelsea.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Atleti hier mee te maken?
was er toen al gefloten?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Penalty wordt gegeven voor moment eerder.
Dan is het toch voordeel?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Penalty wordt gegeven voor moment eerder.
Thunberg look iddquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef -XOR- het volgende:
Haaland kijkt nogal autistisch uit zijn ogen.
Ja dat weet ik niet. Zo goed heb ik het niet gevolgd maar lijkt me niet. Anders is het een nieuw momentquote:
Nou ja nee. Eerste goal van Haaland was een overtreding van Haaland. Dan gaat het terug naar moment eerder en daar krijgt ie dan penalty voorquote:
PSVquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:15 schreef KingRoland het volgende:
@:coco welke ploeg heeft op dit moment het grootste probleem?
Ah, logisch.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja nee. Eerste goal van Haaland was een overtreding van Haaland. Dan gaat het terug naar moment eerder en daar krijgt ie dan penalty voor
Althans, volgens Cakir dan he
Het 'altijd vervelende Juve' dat voorgaande jaren kansloos was tegen Ajax en Lyon gaat er komende ronde dan wel uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:18 schreef Bolasie het volgende:
Het altijd vervelende Juventus gaat dit winnen.
Ik postte dit al tijdens zijn debuut voor Molde, maar het grote Noorse Eliteserientopic wordt slechts door de echte fijnproever gelezen.quote:
Zou ook mooi zijn voor Haaland aangezien Luuk wel een voorbeeld voor hem moet zijn als echte spitsquote:
Als er maar geen verlenging komt; ik wil op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het 'altijd vervelende Juve' dat voorgaande jaren kansloos was tegen Ajax en Lyon gaat er komende ronde dan wel uit.
Heb jij hier een beslisboom van?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja nee. Eerste goal van Haaland was een overtreding van Haaland. Dan gaat het terug naar moment eerder en daar krijgt ie dan penalty voor
Althans, volgens Cakir dan he
Haaland heeft nog nooit een grote prijs gewonnen!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook mooi zijn voor Haaland aangezien Luuk wel een voorbeeld voor hem moet zijn als echte spits
Niemand verplicht je te kijken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als er maar geen verlenging komt; ik wil op tijd naar bed.
Dan is Max Verstappen dus beter dan Haaland.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Haaland heeft nog nooit een grote prijs gewonnen!
Laat staan beslissend in een finale. De statistieken zijn goed hoor maar Luukinho heeft nog een streepje voorquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Nog niks laten zien op ek's en wk'squote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |