Ja daar moest ik ook aan denken.. Waar komen ineens al die steekgekkies vandaan?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:44 schreef Terecht het volgende:
Zou er een verband kunnen zijn met de steekpartij in Rijswijk?
https://www.omroepwest.nl(...)urig-is-doodgestoken
Of een AZC in de buurt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:03 schreef ZarB het volgende:
Zou even een rondje leger des heils, ribw of psychiatrische instellingen bellen. Ze kennen hen vast.
De ggz zal straks ook wel weer de schuld krijgen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:05 schreef RedFever007 het volgende:
Moeilijke jeugd gehad of jeugdtrauma opgelopen. dan krijg je dit soort incidenten.
Daar waren ook al meerdere incidenten in de buurt, misschien is het wel een nieuwe vorm van al dan niet religieus terrorisme. Of deze dader heeft zich laten inspireren.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:44 schreef Terecht het volgende:
Zou er een verband kunnen zijn met de steekpartij in Rijswijk?
https://www.omroepwest.nl(...)urig-is-doodgestoken
Of meer labiele mensen waarbij de gevolgen van de coronacrisis de druppel zijn die hun mentale emmertje doet overlopen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar waren ook al meerdere incidenten in de buurt, misschien is het wel een nieuwe vorm van al dan niet religieus terrorisme. Of deze dader heeft zich laten inspireren.
Ah, daar is het Corona-excuus.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of meer labiele mensen waarbij de gevolgen van de coronacrisis de druppel zijn die hun mentale emmertje doet overlopen.
Ja natuurlijk is zo’n gast in een psychose o.i.d alsof dat als een excuus wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:54 schreef ZarB het volgende:
Op klaarlichte dag met omstanders. Koekoekdat wordt weer gevalletje "sorry stemmetjes psychose dit dat" en half jaartje behandeling "want heeft hij echt nodig"
Vaak genoeg wel helaas. En dit soort fratsen kun je ook prima zonder psychose uitvoeren.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is zo’n gast in een psychose o.i.d alsof dat als een excuus wordt gebruikt.
Drillrapquote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aan denken.. Waar komen ineens al die steekgekkies vandaan?
Ben je mooi klaar mee dat soort figuren.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:01 schreef Mondkapje het volgende:
Een deskundige waarschuwde onlangs dat sommige personen uit andere landen die hiernaartoe komen, zodanige trauma's hebben dat ze geen geweten meer hebben.
We zijn allemaal mooi klaar met dat soort figuren.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:14 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee dat soort figuren.
quote:een donkere huidskleur. Hij draagt een donkerblauwe jas en een donkerblauwe broek. De fiets is zwart en heeft donkere fietstassen
Hou toch eens met dit soort nietszeggende oneliners joh.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:59 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
[..]
maar de culturele verrijking is onbetaalbaar.
Nog mooier zou zijn als ze hem zo snel mogelijk zouden willen inrekenen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:35 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
We willen de identiteit van deze vermoedelijke verdachte zo snel mogelijk achterhalen
Of zo snel mogelijk zouden willen elimineren.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nog mooier zou zijn als ze hem zo snel mogelijk zouden willen inrekenen.
Hahaha ik weet precies het type dat je bedoelt, inderdaad heeft elke stad er wel een paar.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Is dit zo'n vent die slingerend en irritant langzaam de ganse dag rondfietst op z'n piepend en krakend omabarrel met zichtbaar kromme velgen? Volgens mij heeft elke grotere stad minstens een handjevol van dat soort mobiele cliches.
Wat wil je hier nou mee bereiken? Moet je dan alles verzwijgen ofzo? Is dat wat je wil?quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie dat onze volbloed Neederlandersch weer even het principe ‘onschuldig tot anders bewezen’ ruimhartig met de voeten aan het treden zijn geslagen.
Ik hoop wel dat ze dit ook allemaal twitteren zodat Geert en Sjerrie kunnen zien hoe goed de doctrines gevolgd worden en de Koperen Fluit der Verdienste kunnen uitreiken.
De elegante ontkenner is gearriveerd zie ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie dat onze volbloed Neederlandersch weer even het principe ‘onschuldig tot anders bewezen’ ruimhartig met de voeten aan het treden zijn geslagen.
Ik hoop wel dat ze dit ook allemaal twitteren zodat Geert en Sjerrie kunnen zien hoe goed de doctrines gevolgd worden en de Koperen Fluit der Verdienste kunnen uitreiken.
Een definitieve oplossing ... hmm.... en koppelen aan BLM ...quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:34 schreef JannekeC5 het volgende:
BLM: Geldt dat ook voor dit pareltje.
Maar mbt deze gewetenloze randdebielen moeten wetten en straffen worden aangepast, zodat er geen herhaling meer plaatsvinden. Een definitieve oplossing is het beste, ook rond folderen in de AZC's.
Tegen dit soort loslopende debielen is geen enkele wet of straf opgewassen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:34 schreef JannekeC5 het volgende:
BLM: Geldt dat ook voor dit pareltje.
Maar mbt deze gewetenloze randdebielen moeten wetten en straffen worden aangepast, zodat er geen herhaling meer plaatsvinden. Een definitieve oplossing is het beste, ook rond folderen in de AZC's.
Manmanmanman....quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:58 schreef Mondkapje het volgende:
de moord op de Rijkswijkse jongen? Die is ook vanuit het niets doodgestoken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |