Pauw is producent van Op1, hij doet gewoon waar hij zin in heeft.quote:
Lekker man. En vanavond mag Lamyae mee op de woonboot.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:15 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Pauw is producent van Op1, hij doet gewoon waar hij zin in heeft.
quote:Op maandag 8 maart 2021 22:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb al een paar leuke plaatjes klaarstaan.
Ik ben zelf ook van de elite en ik moet zeggen dat ze mij wel aanspreekt.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Kaag is elitair... je kunt als Kaag wel uit de elite willen maar krijg je Kaag ook uit de elite?... Ofzoiets...
Ploumen is ook best wel wereldvreemd.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Kaag is elitair... je kunt als Kaag wel uit de elite willen maar krijg je Kaag ook uit de elite?... Ofzoiets...
Onmenselijk!quote:Op maandag 8 maart 2021 22:24 schreef Gehrman het volgende:
Boomers niet vaccineren scheelt ook in de kosten.
Ik heb mn eigen risico nog nooit in zn geheel verbruikt, dus nee, daar ben ik niet blij meequote:Op maandag 8 maart 2021 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Eigen risico met 170 verlagen, premie's omhoog met 170. Iedereen blij.
Wat ik van het minimumloon vind? Het Neurenberg-proces was illegitiemquote:
D66 is overal voor.. (als het hun uitkomt)quote:Op maandag 8 maart 2021 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
ah is D66 ineens weer voor het onderwijs
Lukt ze beter dan in de plannen van CDA en VVD.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Zeg linkse dames, hoe gaan we de staatsschuld saneren?
Baudet, is dat niet die tjap voor wie Pythagoras al te hoog gegrepen was?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Baudet zei dat de lessen zo slecht zijn omdat allochtoon nederland autochtoon nederland naar beneden trekken....
(Ik dacht, ik gooi hem er maar even in!)
Hoeft niet, links heeft namelijk schijt aan degelijke overheidsfinanciën.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Zeg linkse dames, hoe gaan we de staatsschuld saneren?
Gaat moeilijk met al die witte en zwarte scholenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Baudet zei dat de lessen zo slecht zijn omdat allochtoon nederland autochtoon nederland naar beneden trekken....
(Ik dacht, ik gooi hem er maar even in!)
quote:Op maandag 8 maart 2021 22:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Baudet, is dat niet die tjap voor wie Pythagoras al te hoog gegrepen was?
Dion Graus deelt zijn vrouw met zijn vrienden en vindt het mooi om daar naar te kijken.quote:
Hij heeft rechten gestudeerd, dat doe je niet van weelde.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:41 schreef Zwansen het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat Kaag de laatste tijd wel sterk overkomt. Beter dan een aantal weken/maanden geleden.
Ze heeft net 1 miljoen gehad... nou dan wil ik ook wel iets harder lopen....quote:Op maandag 8 maart 2021 22:41 schreef Zwansen het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat Kaag de laatste tijd wel sterk overkomt. Beter dan een aantal weken/maanden geleden.
Ik dacht dat alles op was corona..quote:Op maandag 8 maart 2021 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Investeren investeren investeren.... een fijn woord in verkiezingstijden...
Geld is gratis.quote:
Heerlijk realistisch.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:32 schreef Gehrman het volgende:
De PvdA wilt alleen maar alles gratis maken.
Heb weer een leuke op het oog, moet alleen even de financiering rondbreien.quote:
De PvdA gaat niet aan de macht komen.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Met PvdA aan de macht wordt het hele bedrijfsleven kapot belast. Vraag me af wat dat met de werkgelegenheid gaat doen.
PvdA-prominent Vermeend hekelt belasten bedrijfslevenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Met PvdA aan de macht wordt het hele bedrijfsleven kapot belast. Vraag me af wat dat met de werkgelegenheid gaat doen.
Tesla Solar Roofquote:Op maandag 8 maart 2021 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Alle daken vol met zonnepanelen leggen, begin daar maar mee.
Gezien de peilingen is de kans groot dat er straks alleen met GroenLinks en PvdA een coalitie kan worden gevormd.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
De PvdA gaat niet aan de macht komen.
Elon gaat ons allemaal redden uiteindelijkquote:
Volgens jou*quote:Op maandag 8 maart 2021 22:53 schreef TLC het volgende:
Kaag Ploumen... tis lood om oud ijzer, tis allebei kut.
En ons allemaal rijk maken. Dogecoin much wow!quote:Op maandag 8 maart 2021 22:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Elon gaat ons allemaal redden uiteindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |