abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198395043
quote:
10s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:10 schreef OProg het volgende:

[..]

Toen ik dat verhaal hoorde snapte ik er zelfs nog minder van. :')

Dan heb je dus een stel ambtenaren die een modelletje in zitten te vullen met wat getallen. Blijkbaar hadden ze geen idee van de getallen dus hebben ze het gewoon ingevuld. Toen kwam er dus een absurd getal uit en tot de minister toe geloof ik is er bij niemand een belletje gaan rinkelen en kwam het uiteindelijk ook gewoon op het AD.

Ik zie ze in gedachten dan al zitten achter een PC met zijn drieën.
"Wel een hoog getal he, naja, het zal wel kloppen".
Nogmaals, niet zomaar ambtenaren. Het waren de ambtenaren die binnen MinVWS verantwoordelijk zijn voor Covid-19 als 'programma'/'project'. Die hebben een presentatie gegeven tijdens het Catshuisoverleg.

Wat ik verbazingwekkend vind is dat bij het Catshuisoverleg ook van Dissel en de Jonge zitten, en die alle presentaties telkens te zien krijgen en ook zij niet gedacht hebben: Goh, dat is raar hè, weet je zeker dat dit klopt?
pi_198395076
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Yay.
Zal wel voor de kiezers zijn.
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 17:16:59 #53
5428 crew  miss_sly
pi_198395077
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:13 schreef chratnox het volgende:

[..]

RIVM niet nee, maar het lijkt me best aannemelijk dat de presentatie van 170k besmettingen per dag één van de redenen is dat er nu een avondklok is. Er zijn geen notulen van het Catshuisoverleg, maar we weten wel dat het 10 januari daar op die manier besproken is.

Ik verwacht ook niet zozeer een correctiebericht, maar meer iets in de zin van: "Goh ja, we hebben er nogal naast gezeten met die voorspelling, dus moeten we opnieuw evalueren"
Iemand noemde specifiek dat het RIVM een correctiebericht uit moest doen, daar werd op gereageerd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 8 maart 2021 @ 17:17:17 #54
14505 OProg
A Life in Music
pi_198395081
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vooral ook dat ze kennelijk nog ambtenaren hebben die dat doen, terwijl daar toch een RIVM voor is.
Ook dat. :D

Ik vraag me ook af. Het deed me een beetje denken aan dat ik ook een project heb gedaan waarin we hadden besloten om al die weet ik het hoeveel getallen achter de komma af te gaan ronden om de systemen na migratie wat eenvoudiger te maken. Dat werd toen een gedoe tot aan de directie toe want mensen die niet zo goed konden rekenen waren tot de conclusie gekomen dat het of een vermogen zou kosten en dat zo ongeveer elke klant in paniek zou bellen dat de facturen niet correct waren.

In werkelijkheid ging het geloof ik om een paar honderd euro en is het twee klanten opgevallen. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198395101
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Iemand noemde specifiek dat het RIVM een correctiebericht uit moest doen, daar werd op gereageerd.
Dat weet ik, en ik reageerde op @Momo die zei:
quote:
Maar kunnen we dan niet beter focussen op bijvoorbeeld de technische praatjes van Jaap en Jaap, en de documenten van het RIVM? Die echt naar buiten zijn gebracht door mensen met verstand van het onderwerp?
Deze mensen worden geacht verstand van het onderwerp te hebben.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:18:36 #56
14505 OProg
A Life in Music
pi_198395106
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nogmaals, niet zomaar ambtenaren. Het waren de ambtenaren die binnen MinVWS verantwoordelijk zijn voor Covid-19 als 'programma'/'project'. Die hebben een presentatie gegeven tijdens het Catshuisoverleg.

Wat ik verbazingwekkend vind is dat bij het Catshuisoverleg ook van Dissel en de Jonge zitten, en die alle presentaties telkens te zien krijgen en ook zij niet gedacht hebben: Goh, dat is raar hè, weet je zeker dat dit klopt?
Dat wist ik niet eens. Tenminste, dat er een presentatie was waar Van Dissel ook bij zat.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198395123
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:18 schreef OProg het volgende:

[..]

Dat wist ik niet eens. Tenminste, dat er een presentatie was waar Van Dissel ook bij zat.
Het was een presentatie van een uur tijdens de Catshuisbriefings. Daar zitten van Dissel en de Jonge ook bij. Het niet corrigeren en zijn eigen leven laten leiden is hier wat mij betreft ook kwalijk :)
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 17:19:39 #58
5428 crew  miss_sly
pi_198395127
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:18 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat weet ik, en ik reageerde op @:Momo die zei:
[..]

Deze mensen worden geacht verstand van het onderwerp te hebben.
Ik snap het niet, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik ga er weer even uit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198395142
quote:
[ twitter ]

Yay.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:20:48 #60
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198395149
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ze hadden dit hele gereutel inmiddels prima achter zich kunnen laten door toe te geven dat hun schattingen over de Britse variant gewoon te hoog waren. Alleen staat dat niet in het draaiboek, dus men blijft zich in allerlei onmogelijk bochten wringen zodat ze maar niet hoeven toe te geven dat ze er in een eerder stadium gewoon naastzaten. Of dat nu de 170.000 van VWS is of de 18.000 of 66% van het OMT - het ligt aan alles en iedereen, maar niet aan hun eigen verkeerde inschattingen.

Ik zeg niet dat ze er wat aan konden doen trouwens hè - maar wat is er nu zo moeilijk aan 'Goh, we zijn inmiddels twee maanden verder en onze voorspellingen zijn niet uitgekomen'. Ik snap dat niet hoor.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 8 maart 2021 @ 17:21:02 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198395155
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Geen angst, voorzichtigheid. Best een verschil en het maakt een gesprek, dialoog, prettiger van toon.
Voorzichtigheid? Ik zie uit de overheid alleen maar quotes als 'het virus *drinkt*, *fietst*, *schaatst*, * winkelt* met u mee' en over het 'britse virus' maar te zwijgen. Inspelen op de angst is MO geworden van het omt-kabinet.
quote:
Ik vind mezelf verder helemaal geen negatief persoon maar een realist, daar zul jij anders over denken.
Zie jou wel als een van de realistischere posters hier.
quote:
En ik vind een dialoog met iemand die continue aan het schelden is op het kabinet en regelmatig roept dat er sprake is van dood door schuld erg lastig.
Als je in een crisis verlangt van mensen dat ze (tijdelijk) hun grondrechten opzeggen en verlangt van velen dat ze hun leven, hebben en houwen tijdelijk opzeggen en hun levenswerk naar de knoppen mogen laten gaan, dan verlang ik terug dat ze er alles aan gaan doen om de schade zo laag mogelijk gaan houden.
Als ze een jaar lang hebben gemeld dat zij zien dat het vaccin de enige uitweg is naar een vrije samenleving en we alle maatregelen in onze samenleving hebben om een ander te beschermen die dat vaccin nodig heeft, dan verwacht ik ook dat ze direct klaar staan. 'We zijn in oorlog met het virus' weet je nog?

Maar nee, na alle praatjes die ze hadden lieten ze de eerste lading van 400.000 dosis' voor de aller kwetsbaarste groep liggen in de vriezer bij Movianto. Omdat ze nog niet klaar waren met een systeempje waarvoor 9 maanden lang voorbereidingen getroffen konden worden en het logistieke systeem niet klaar lag.

Terwijl je de beste logistici van de wereld in je land hebt zitten en je dit 5 maanden hebt zien kunnen aankomen.
Dan valt dat gewoon niet te rijmen.

quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En niet constant teruggrijpen op die 170.000 waarvan allang duidelijk is dat die er niet zouden en zullen komen? Het slaat een gesprek zo dood iedere keer.
Dat kan zijn miss_sly, maar met dat scenario in de hand is jaap wel naar het catshuis gegaan om maatregelen op te adviseren. 'Als we niks zouden doen'.
Dit is de manier hoe het omt-kabinet ons de maatregelen in praat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198395172
http://www.1limburg.nl/l/108880

Soort DDR praktijk.

'Het volledige gebied rondom het parcours zal - waarschijnlijk van 06:00 uur tot 19:00 uur - hermetisch worden afgesloten voor dagtoeristen en wielerpubliek. Voor mensen die in het gebied verblijven, is het niet toegestaan aan het parcours de koers te volgen. De gemeenten gaan daar ook strikt op handhaven.'

Tering :')
  maandag 8 maart 2021 @ 17:26:37 #63
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198395251
quote:
10s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:10 schreef OProg het volgende:

[..]

Toen ik dat verhaal hoorde snapte ik er zelfs nog minder van. :')

Dan heb je dus een stel ambtenaren die een modelletje in zitten te vullen met wat getallen. Blijkbaar hadden ze geen idee van de getallen dus hebben ze het gewoon ingevuld. Toen kwam er dus een absurd getal uit en tot de minister toe geloof ik is er bij niemand een belletje gaan rinkelen en kwam het uiteindelijk ook gewoon op het AD.

Ik zie ze in gedachten dan al zitten achter een PC met zijn drieën.
"Wel een hoog getal he, naja, het zal wel kloppen".
Zou me ook niks verbazen als het het vanuit het rivm wel zo was neergezet omdat ze iets nodig hadden op dat moment. Immers 'zou het zo moeten zijn dat iedereen zo veel thuis moet blijven' van wege het virus en ze zagen dat mensen toch weer naar buiten gingen. Wat natuurlijk voor een viroloog een nachtmerrie is. Want immers is het virus prio 1 t/m 48.
1947-2016
  maandag 8 maart 2021 @ 17:27:57 #64
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_198395287
''11.00 uur We zitten nog steeds midden in de coronacrisis, zegt de landsadvocaat. Ondanks alle maatregelen die zijn getroffen, neemt de epidemie toe. Er is 'domweg' geen ruimte om winkels te openen, meent de landsadvocaat.''

Winkels mogen meer open, maar niet open.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:27:58 #65
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198395289
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:21 schreef F.Sinatra het volgende:

Soort DDR praktijk.

'Het volledige gebied rondom het parcours zal - waarschijnlijk van 06:00 uur tot 19:00 uur - hermetisch worden afgesloten voor dagtoeristen en wielerpubliek. Voor mensen die in het gebied verblijven, is het niet toegestaan aan het parcours de koers te volgen. De gemeenten gaan daar ook strikt op handhaven.'

Sta je dan in je eigen tuin, lange lat van een boa op je bek.

In Belgie zie je gewoon mensen langs de kant staan. En dit is 18!!! april!!!

Doe normaal hoor.
1947-2016
  maandag 8 maart 2021 @ 17:28:47 #66
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198395309
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:27 schreef Lemsterr het volgende:
''11.00 uur We zitten nog steeds midden in de coronacrisis, zegt de landsadvocaat. Ondanks alle maatregelen die zijn getroffen, neemt de epidemie toe. Er is 'domweg' geen ruimte om winkels te openen, meent de landsadvocaat.''

Winkels mogen meer open, maar niet open.
Goed argument ook. Op dezelfde dag als hij dit zegt, vind er een versoepeling plaats.

Riiiight.
1947-2016
  maandag 8 maart 2021 @ 17:30:25 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198395343
quote:

Soort DDR praktijk.

Corona koerst mee.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:31:15 #68
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198395362
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:13 schreef chratnox het volgende:
"Goh ja, we hebben er nogal naast gezeten met die voorspelling, dus moeten we opnieuw evalueren"
Als basis voor het (tijdelijk) ontnemen van grondrechten he.
Ik vind dat je dan niet mag aankomen met 'Ja sorry boaas, foutje!. Dus moeten we opnieuw evalueren'
1947-2016
  maandag 8 maart 2021 @ 17:34:57 #69
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198395419
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ze hadden dit hele gereutel inmiddels prima achter zich kunnen laten door toe te geven dat hun schattingen over de Britse variant gewoon te hoog waren. Alleen staat dat niet in het draaiboek, dus men blijft zich in allerlei onmogelijk bochten wringen zodat ze maar niet hoeven toe te geven dat ze er in een eerder stadium gewoon naastzaten. Of dat nu de 170.000 van VWS is of de 18.000 of 66% van het OMT - het ligt aan alles en iedereen, maar niet aan hun eigen verkeerde inschattingen.

Ik zeg niet dat ze er wat aan konden doen trouwens hè - maar wat is er nu zo moeilijk aan 'Goh, we zijn inmiddels twee maanden verder en onze voorspellingen zijn niet uitgekomen'. Ik snap dat niet hoor.
Dan nog he, wees er gewoon eerlijk over en begin met versoepelen. En als je niet wil, kom dan gewoon ook eerlijk naar buiten met:

'ja we zien wel dat gelukkig die R niet zo hoog is en de besmettingen ok, maar we zien wel dat de IC nog gewoon hoog bezet is. Geef ze nog even de tijd ajb zodat de zorg ook kan recupereren. Als in de aankomende maand de ic bezetting daalt tot X en de opnames ook niet zo hoog zijn, kunnen we versoepelen op gebied a b en c'.

Ik denk dat er een grote hoeveelheid is die dat wel snapt. Maar zo blijven geloven in je eigen leugen of fout? Motie van wantrouwen.
1947-2016
  maandag 8 maart 2021 @ 17:35:16 #70
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198395428
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:11 schreef _serial_ het volgende:

[..]

4 mensen mogen sporten op een sportlocatie 8)7
En is het straks 1 persoon per 100m2 ipv 2 per verdieping ?
Ik snap het niet. Dus ik mag voetballen met mijn hele team, alleen dan wel in groepjes van 4?

Of tot 27 iedereen en dan nog 4 personen boven de 27 loten?
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 8 maart 2021 @ 17:36:31 #71
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198395452
Kabinet wil meer vrijheid bieden met 'coronapaspoort'

Het kabinet werkt aan een bewijs van niet-besmettelijkheid om mensen meer vrijheden te geven. Zo'n coronapaspoort biedt meer vrijheden voor gevaccineerden, mensen die zich hebben laten testen of mensen die onlangs corona hebben gehad en daardoor immuun zijn. Met zo'n bewijs in de hand kunnen mensen bijvoorbeeld naar een concert, festival of de bioscoop.
liveblog:

.
Dat ze lekker sterven met hun paspoort!
pi_198395518
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:36 schreef THEFXR het volgende:

Het kabinet werkt aan een bewijs van niet-besmettelijkheid om mensen meer vrijheden te geven. Zo'n coronapaspoort biedt meer vrijheden voor gevaccineerden, mensen die zich hebben laten testen of mensen die onlangs corona hebben gehad en daardoor immuun zijn. Met zo'n bewijs in de hand kunnen mensen bijvoorbeeld naar een concert, festival of de bioscoop.
liveblog:

.
Goede zaak. Liefst al invoeren voor mei.

Ook Lubach juicht het vaccinatiepaspoort toe:

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 8 maart 2021 @ 17:41:34 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198395541
quote:

liveblog:

.
Dus iedereen die de regels heeft overtreden en daardoor corona heeft gehad mag nu weer naar de bioscoop.

Juist, ja.
pi_198395544
quote:

Soort DDR praktijk.

Waarom moet zo'n wielerkoers überhaupt doorgaan? Daar zullen de inwoners van zuid-Limburg vast weer heel erg blij mee zijn. Familie en vrienden bezoeken is ten strengste VERBOTEN, vanaf 21:00 zit je in je eigen huis opgesloten, maar zo'n wielerkoers moet en zal doorgaan. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198395549
quote:
[ twitter ]

Yay.
Dus qua winkels wordt het weer zoals voor de lockdown? Want dat was al sinds maart 2020 zo toch?
#WeesGeenWhales
  maandag 8 maart 2021 @ 17:42:14 #76
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_198395553
Hm, als corona hebben gehad meetelt voor je zomer-rechten, dan weten we wat ons te doen staat :)
Sui cuique mores fingunt fortunam
  maandag 8 maart 2021 @ 17:42:17 #77
346939 Janneke141
pi_198395555
quote:

liveblog:

.
Dat hier voorstanders voor zijn, best. Maar hoe krijg je het voor elkaar om een dergelijk paspoort te koppelen aan het woord 'vrijheid'.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:43:06 #78
346939 Janneke141
pi_198395569
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:42 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dus qua winkels wordt het weer zoals voor de lockdown? Want dat was al sinds maart 2020 zo toch?
Blijft wel op afspraak natuurlijk. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je even spontaan naar een winkel kan gaan om wat te kopen. Stel je voor.
pi_198395582
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Waarom moet zo'n wielerkoers überhaupt doorgaan? Daar zullen de inwoners van zuid-Limburg vast weer heel erg blij mee zijn. Familie en vrienden bezoeken is ten strengste VERBOTEN, vanaf 21:00 zit je in je eigen huis opgesloten, maar zo'n wielerkoers moet en zal doorgaan. :')
Omdat de koers boven alles staat natuurlijk :Y
  maandag 8 maart 2021 @ 17:44:20 #80
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_198395589
Wat helemaal kwalijk is dat het paspoort/bewijs specifiek lijkt bedoeld voor de periode waarin de meeste mensen nog niet eens de kans hebben gehad om gevaccineerd te geraken.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:44:39 #81
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198395591
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:42 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat hier voorstanders voor zijn, best. Maar hoe krijg je het voor elkaar om een dergelijk paspoort te koppelen aan het woord 'vrijheid'.
Hoe wil je bewijzen dat je onlangs corona hebt gehad dan? Staat dit bij de GGD geregistreerd?

Zo ja gaat iedereen nu massaal de GGD bellen voor een print-out?
  maandag 8 maart 2021 @ 17:45:06 #82
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_198395596
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hoe wil je bewijzen dat je onlangs corona hebt gehad dan? Staat dit bij de GGD geregistreerd?
Eindelijk een goede reden om je te laten testen :D
pi_198395602
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Goede zaak. Liefst al invoeren voor mei.

Ook Lubach juicht het vaccinatiepaspoort toe:

Ook Lubach heeft het niet altijd bij het juiste eind.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:45:41 #84
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_198395604
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:42 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De DDR noemde zich ook democratisch. Tjah.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_198395617
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Zo ja gaat iedereen nu massaal de GGD bellen voor een print-out?
Gewoon via je digiD.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 8 maart 2021 @ 17:47:43 #86
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198395629
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:46 schreef Haags het volgende:

[..]

Gewoon via je digiD.
Dus het staat geregistreerd als je ooit een positieve test hebt gehad?
pi_198395634
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:43 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]

Omdat de koers boven alles staat natuurlijk :Y
De koers is iig al jaren belangrijker dan de lokale bevolking.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:48:31 #88
346939 Janneke141
pi_198395643
quote:
‘Er is veel draagvlak voor de avondklok. Mensen groeien mee met de maatregel. Peilingen laten ook zien dat burgers steeds meer denken: verrek, laten we dit maar even doen.’ In die woorden liet minister Ferd Grapperhaus zich afgelopen vrijdag vergoeilijkend uit over de avondklok. Maar is dat ook zo?
Antwoord vindt u hier.
pi_198395651
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dus het staat geregistreerd als je ooit een positieve test hebt gehad?
Lijkt me wel ja. Ik kan hem ook gewoon opvragen via coronatest.nl

Ook de negatieve uitslagen.
Zonder wrijving geen glans
pi_198395701
Vaccinatiepaspoort anders zelf tests betalen om naar de bios te gaan of een feestje :')

Sterretje is makkelijker.

Wappies 3 - Rest 0 _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Jed1Gam op 08-03-2021 18:07:07 ]
pi_198395740
@Tarado waar had je gevonden dat je met een vaccinatiebewijs naar België mag?
pi_198395771
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:44 schreef GemMagic het volgende:
Wat helemaal kwalijk is dat het paspoort/bewijs specifiek lijkt bedoeld voor de periode waarin de meeste mensen nog niet eens de kans hebben gehad om gevaccineerd te geraken.
Dat ja. Schandalig en niks minder. Een jaar lang, terecht, betogen dat een tweestromensamenleving onwenselijk is en dan nu hier mee op de proppen komen. Schande.

En voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
zie email 27 oktober
  maandag 8 maart 2021 @ 17:56:26 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198395795
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:tarado waar had je gevonden dat je met een vaccinatiebewijs naar België mag?
:)
  maandag 8 maart 2021 @ 17:56:46 #94
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198395804
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:51 schreef Jed1Gam het volgende:
Vaccinatiepaspoort anders zelf tests betalen om naar de bios te gaan of een feestje :')

Sterrerje is makkelijker.

Wappies 3 - Rest 0 _O_
Draaien er uberhaupt nieuwe films de komende tijd?

Lekker 150 euro lappen om met je kids naar de nieuwste Disney Pixar te mogen.
pi_198395811
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

De tour wacht op niemand...

zie email 27 oktober
pi_198395813
quote:
[ twitter ]

Yay.
4 personen per sportlocatie, daar haal je de club wel mee draaiend. _O-
pi_198395852
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

:)
Jij kwam daar vandaag mee toch? Of was dat iemand anders? :@
pi_198395866
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat ja. Schandalig en niks minder. Een jaar lang, terecht, betogen dat een tweestromensamenleving onwenselijk is en dan nu hier mee op de proppen komen. Schande.

Jij wil, terwijl de horeca en winkels eindelijk op verantwoorde wijze open kunnen gaan met een vaccinatiebewijs, alle deuren potdicht houden zolang niet iedereen de kans heeft gehad om gevaccineerd te worden?

Wat vreselijk egoïstisch. Dit is eindelijk de kans voor ondernemers die het al een jaar ongelofelijk zwaar hebben om op veilige wijze weer op te starten. Gun mensen hun pleziertje/levensbrood
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198395895
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:51 schreef Jed1Gam het volgende:

Sterrerje is makkelijker.

Wappies 3 - Rest 0 _O_
Wat een t*****lijers zijn het eigenlijk ook, met hun paspoortjes. Kap eens met die plannen mensen het leven zuur te maken.
I'll give you something to do
pi_198395901
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:57 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

4 personen per sportlocatie, daar haal je de club wel mee draaiend. _O-
Nou! Inmiddels moet je ook al blij zijn met alle kruimels die je krijgt, ook al sta je onder de streep nog steeds dik in de min. Heel dankbaar, echt.

Als straks ook nog eens enkel mensen mogen komen sporten die gevaccineerd zijn dan mag je me echt komen handhaven.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')