Waarom? denk je dat de Mods daar op zitten te wachten. Niks mis meequote:Op zondag 7 maart 2021 22:55 schreef greysbones het volgende:
Jockari als je een andere TT wil.. dan roepen we @:Benny even op
Jockari had Lapo.. duurde meer dan 2 min dus heb maar geopend..quote:Op zondag 7 maart 2021 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? denk je dat de Mods daar op zitten te wachten. Niks mis mee
Daarom bleef ik 10 jaar bij hemquote:
Ja prima toch dat geroep om een mod.... Serieusquote:Op zondag 7 maart 2021 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jockari had Lapo.. duurde meer dan 2 min dus heb maar geopend..
Denk hedendaags zeker ja haha als het maar gezellig was en leuke herinneringquote:Op zondag 7 maart 2021 22:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb er maar een nachtje geweest hoor, na een troubletje met maten in een amsterdamse kroeg met een paar Mocro's. Misschien heb ik geluk dat ik nog leef ;-)
Oeps ??? Was niet de bedoeling. Sorry.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:55 schreef greysbones het volgende:
Jockari als je een andere TT wil.. dan roepen we @:Benny even op
Shame on me. Was niet de bedoeling.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jockari had Lapo.. duurde meer dan 2 min dus heb maar geopend..
Ik vond het 's anderendaags wel grappig om je "persoonlijke bezittingen" terug te krijgen in een plastic zakje, met je naam er op.quote:
Ik kwam er langs richting werk,heb weleens een ontsnappingspoging gezien.Oldstyle met beddelakens.quote:Op zondag 7 maart 2021 23:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vond het 's anderendaags wel grappig om je "persoonlijke bezittingen" terug te krijgen in een plastic zakje, met je naam er op.
Als ik de cos een beetje lees zijn de lampen de hele dag al uitquote:
Eigenlijk was dat verhaaltjes vertellen nog het leukste van de dag.quote:Op zondag 7 maart 2021 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik de cos een beetje lees zijn de lampen de hele dag al uit
Hijskranen ze na BB in ieder geval een maatje kleiner halenquote:Op zondag 7 maart 2021 23:10 schreef engine het volgende:
Nick haalt zijn jurkjes altijd bij dezelfde winkels.
Hijskranen hmmquote:Op zondag 7 maart 2021 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hijskranen ze na BB in ieder geval een maatje kleiner halen
De WE,quote:Op zondag 7 maart 2021 23:10 schreef engine het volgende:
Nick haalt zijn jurkjes altijd bij dezelfde winkels.
Kwam ik ook wel eens toen dat nog mocht.quote:
Hij kan ze .. overgeschakeld naar mobiel die autocorrect dequote:
Heeft ze ook gelijk inquote:Op zondag 7 maart 2021 23:21 schreef Tourniquet het volgende:
Jill geeft Matt vlak voor het slapen nog even wat stof om over na te denken. Ze vindt dat hij soms met alle winden meelult.
Bij mensen als Matt werkt ook maar 1 dingquote:
Voordat je iedereen opnoemt .. ze liggen allemaal al in bed al een uurquote:
ik zeg zoveelquote:Op zondag 7 maart 2021 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgens me heb je vandaag etwas gezegd
Wanneer?quote:Op zondag 7 maart 2021 23:27 schreef Tourniquet het volgende:
Wat een vaag gesprek weer tussen Jill en Matt, ze snappen niks van elkaars argumenten. Straks wordt het nog ruzie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |