Ik gok dat Anouk haar koffertje mag inpakkenquote:
wel grappig ik heb op haar gestemd, zal dan de enige wel zijn danquote:
Op het kerkhofquote:Op zondag 7 maart 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alle naaktscenes van The Sound of Music...
Vquote:Op zondag 7 maart 2021 21:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
wel grappig ik heb op haar gestemd, zal dan de enige wel zijn dan
Vorige week stond ze in de sing off...quote:Op zondag 7 maart 2021 21:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
toen had ik ook op haar gestemdquote:Op zondag 7 maart 2021 21:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
V
[..]
Vorige week stond ze in de sing off...
Je was niet de enigequote:Op zondag 7 maart 2021 21:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
yeahquote:
Tsja. Zit Taylor Swift in The Sound of Music?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alle naaktscenes van The Sound of Music...
Lijkt The Voice wel...quote:
Jaquote:
Moet even voor het shock effectquote:Op zondag 7 maart 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
Deze had ik allebei wel ver zien komen eigenlijk
Ik had niet op haar gestemd hoor. Maar omdat ze door is, is er meer op haar gestemd.quote:
Anouk past denk ik wel het beste in de Maria rol.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:48 schreef potjecreme het volgende:
Anouk door.....Ik kijk volgende week niet meer.
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anouk past denk wel het beste in de Maria rol.
ik vindt haar niet jong overkomen eerder ouwelijkquote:Op zondag 7 maart 2021 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anouk past denk wel het beste in de Maria rol.
Maar ze is zangtechnisch nog te zwak.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anouk past denk ik wel het beste in de Maria rol.
Absoluut niet, ik vind haar, zoals Pia al zei, meer Greasequote:Op zondag 7 maart 2021 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anouk past denk ik wel het beste in de Maria rol.
Ah, op die manier.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had niet op haar gestemd hoor. Maar omdat ze door is, is er meer op haar gestemd.
Ik had op Natascha gestemd.
ik ben blij dat ik niemand naar huis moet sturenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Maar ik had Tessa ook niet weg willen hebben, dus...
Vorige week waren ze het koffertje vergetenquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
Vorige week waren ze het koffertje vergeten
quote:
Ik ook.. Natascha stond daar vorige week zo plompverloren meequote:
quote:
Laat ik het zo zeggen, tot op heden heeft ze tijdens alle afleveringen alle songs vals gezongen, dus hopelijk gaat ze vanaf komende aflevering laten zien waarom ze die grote rollen heeft mogen vervullen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
Anouk heeft iets speciaals. Niet alleen haar uitstraling, maar ik zie haar wel ver komen. Grappig dat mensen zeggen dat ze vocaal niet goed genoeg zou zijn. Als dat zo was had ze niet in Engeland grote rollen gekregen natuurlijkUitstekende zangeres en bijzonder knap
Bij mij ookquote:Op maandag 8 maart 2021 23:21 schreef H_T het volgende:
Bij Sanne vond ik het voor het eerst de moeite om het afscheidslied nog een keer te luisteren. Op de een of andere manier raakt het me meer dan bij het vertrek van de eerdere deelneemsters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |