hahaha no problemquote:Op maandag 13 december 2021 15:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik misbruik je post voor een kickje, maar ik ook
Ja jij zal vast veel herkenbare plekjes tegenkomen!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik verheug me zo ontzettend op dit seizoen want Albanië.
Ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is Moltalk weer aansluitend op npo3 trouwens?
Ik denk en hoop eigenlijk het meeste wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij zal vast veel herkenbare plekjes tegenkomen!
Leuk zeg!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk en hoop eigenlijk het meeste wel.De promobeelden zijn in ieder geval volgens mij opgenomen in het Rozafa kasteel in Shkoder. Ben ik al best vaak geweest. Ik was trouwens nog in Albanië in september echt 3 dagen na de opnames ofzo.
Dan is het wel extra leuk dat ze daar zijn. Dat je dingen herkendquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk en hoop eigenlijk het meeste wel.De promobeelden zijn in ieder geval volgens mij opgenomen in het Rozafa kasteel in Shkoder. Ben ik al best vaak geweest. Ik was trouwens nog in Albanië in september echt 3 dagen na de opnames ofzo.
Die ik al jaren zo. Wel één keer ergebs meegespeeld, maar ik vergeet gaan altijd wel een keer in te zetten en dan is het niet leuk meer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik laat alle prono's/spelletjes/apps met rust dit jaaren ik ga gewoon kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |