Ja, vannacht heeft Jill met Michel afgesproken om hun helmen af te zetten en Julie de win te gevenquote:
Dat is niet officieel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:43 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ja, vannacht heeft Jill met Michel afgesproken om hun helmen af te zetten en Julie de win te geven
Die "ophef" ebt wel weer weg, denk ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
Ik heb gezien dat Jill haar populariteit ook een deuk heeft gehad door een aantal uitspraken die ze heeft gedaan (schimmelkut, dat michel zichzelf moest ophangen..)
Maar is die deuk enigzins groot genoeg voor een andere bewoner om toch nog de win te pakken?
Neequote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
Ik heb gezien dat Jill haar populariteit ook een deuk heeft gehad door een aantal uitspraken die ze heeft gedaan (schimmelkut, dat michel zichzelf moest ophangen..)
Maar is die deuk enigzins groot genoeg voor een andere bewoner om toch nog de win te pakken?
Ik geloof niet dat haar populariteit daaronder geleden heeft. Waren volgens mij al geen fans van haar die daarover vielen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
Bwah, het was toch Jill die met het idee afkwam, ze kon er niet meer tegen. Michel voerde psychologische oorlog. Het was hoedanook michel of julie, of michel moest over zijn eigen voeten vallenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is niet officieel.
Wij hebben niks te horen gekregen of de opdracht geslaagd is.
Wel heb ik hier gelezen dat Julie in de DBK is geweest en gepraat heeft over huisregels.
Dus stilzwijgend is Julie nu huismeester geworden.
Volledig geregeld door Michel.
Zwak vind ik het.
Nick ertussen uit en dan mag het van mij hahahquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:49 schreef Stargazing het volgende:
dus finale op dit moment word hoogstwaarchijnlijk
Jill-Nick-(Liese)-Naomi?
gelukkig was 90% er van overtuigd dat ze niet zei dat hij zich moest ophangen, maar dat ze zei daar kan ie mooi aan ophangen, en bedoelde daar kan ie mooi aan hangen, wetende dat Jill haar uitspraken altijd slaan op niets omdat ze woorden verdraaid ( we hadden het niet breed maar ook niet smal) ze is er gewoon heilig van overtuigd dat wat ze zegt dan goed is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
Naomi of Liese wintquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
ik had gisteren een poll en daar is haar popu niet gezakt in ieder geval kijk maarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
Niet dat zij dit aan de dames zouden willen overlaten.. die doen precies wat ze willen en leuk vinden. Klusjes die over blijven zijn voor de meiden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de mannen weer aan het werken de vrouwen denken alleen maar aan wijn
Jill en Michel hebben dit samen geregeldquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is niet officieel.
Wel heb ik hier gelezen dat Julie in de DBK is geweest en gepraat heeft over huisregels.
Zwak vind ik het.
Misschien moet @Collide even naar die poll kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik had gisteren een poll en daar is haar popu niet gezakt in ieder geval kijk maar
BB / [COS #683] Ei, ei, ei en we zijn zo blij!
Hou toch op.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:52 schreef Fasil het volgende:
[..]
Jill en Michel hebben dit samen geregeld
Stagairtje heeft vannacht ook tot 4 uur op moeten blijven, zit nu te knikkebollen en valt steeds weg op de SL knop.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk even tijd om te kijken. Alleen maar SLs de hele tijd... En compleet onduidelijk waarom. Er lijkt niet echt iets bijzonders te gebeuren in het huis
Ik vraag me afwaar je dat gezien hebt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:45 schreef Stargazing het volgende:
ehhhhhh Naomi? BB / [COS #683] Ei, ei, ei en we zijn zo blij!quote:
voor een keer zijn we het eens 😂quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:52 schreef Fasil het volgende:
[..]
Jill en Michel hebben dit samen geregeld
Die mensen daar kunnen echt niet spiegelenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
Gisteren had Zoey het over Michel hoe hij iets eet en dan zijn vingers aflikt, dat er niet meer tegen kan. Nu deed ze zelf precies hetzelfde.
dit was maar een gewone serieuze vraag trouwens, ik heb absoluut geen probleem met Jill, ben geen superfan maar ik haat haar ook nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vraag me afwaar je dat gezien hebt.
Jill is nog altijd onverminderd populair op de Facebook pagina van big brother Nederland als je de pollsbekijkt.
De mensen die er over vallen zijn de hautaine mensen die haar haten vanwege haar "simpele" opmerkingen.
Naomi duikt overal met vol enthousiasme in, die heb ik nog nooit bij voorbaat ergens negatief over gehoord.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:52 schreef Stargazing het volgende:
Ik gun Naomi echt de win, het begint te voelen alsof zij de enige is die daar echt nog graag is, ook met dat dansen gisteren, de rest zijn zo hard bezig met het spel dat ze vergeten plezier te maken, ook Jill nadat Thomas vertrokken is
Heel juistquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet dat zij dit aan de dames zouden willen overlaten.. die doen precies wat ze willen en leuk vinden. Klusjes die over blijven zijn voor de meiden.
Slapen is ook heel vermoeiendquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Nick kan wel weer een dutje doen hij heeft de klok rond geslapen
Nee!het was duidelijk dat ze bedoelde daar kan hij zich aan ophangen!! Heb het genoeg gezien. Stop met het te verbloemen omdat het voor 90% van de fans uit een mooi lief koppie komt die uitspraak. Ze is kinderlijk maar dat maakt niet dat je alles mag zeggen en mee weg komt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
gelukkig was 90% er van overtuigd dat ze niet zei dat hij zich moest ophangen, maar dat ze zei daar kan ie mooi aan ophangen, en bedoelde daar kan ie mooi aan hangen, wetende dat Jill haar uitspraken altijd slaan op niets omdat ze woorden verdraaid ( we hadden het niet breed maar ook niet smal) ze is er gewoon heilig van overtuigd dat wat ze zegt dan goed is.
Maar ze valt helemaal weg tegenwoordig. Meer en meer een figurant geworden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Naomi duikt overal met vol enthousiasme in, die heb ik nog nooit bij voorbaat ergens negatief over gehoord.
Plus dat ik Michel schoner inschat als Zoey..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
Gisteren had Zoey het over Michel hoe hij iets eet en dan zijn vingers aflikt, dat er niet meer tegen kan. Nu deed ze zelf precies hetzelfde.
Nee zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dit was maar een gewone serieuze vraag trouwens, ik heb absoluut geen probleem met Jill, ben geen superfan maar ik haat haar ook niet
En vraag jij je niet af waarom Jill dat uiteindelijk deed?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:58 schreef Lillfex het volgende:
Ik was er vannacht bij en Jill heeft de deal bij Michel voorgelegd Ik stop ermee als jij er mee stopt en Jullie dan huismeester word niet wetende dat Liese nog in het spel was want die was gaan slapen
Michel wordt steeds belangrijker zeker straks is het nog de programmamaker.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is niet officieel.
Zwak vind ik het.
Nou. Als de hulp BB tjes twintigers zijn die maar een beetje aan rotzooien gaan die waarschijnlijk mee in de voorstellen van Michel. Net zoals de dames in het spel. Want hij bedoelt het zo goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel wordt steeds belangrijker zeker straks is het nog de programmamaker.![]()
Inderdaad maar Liese maakte er op dat moment toch geen probleem van, ging ook, dus denk dat ze vanmorgen iets ingefluisterd heeft gekregen, maar vind het een beetje schijnheilig van haar dat ze nu doet alsof ze nooit mee wilde doen met Michelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:58 schreef Lillfex het volgende:
Ik was er vannacht bij en Jill heeft de deal bij Michel voorgelegd Ik stop ermee als jij er mee stopt en Jullie dan huismeester word niet wetende dat Liese nog in het spel was want die was gaan slapen
De echte fans niet nee, maar er zullen best wel kijkers zijn die haar leuk vonden behalve dat gevloek en constant de geslachtsdelen in elk gesprek voort kwam....dat wordt wel iets minder inderdaad.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:47 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat haar populariteit daaronder geleden heeft. Waren volgens mij al geen fans van haar die daarover vielen.
Dan relativeer je niet denk ik Kijk ik vind Nick en Michel arrgant dominant ieuw Zou er in het dagelijkse leven niet mee om kunnen gaan maar ik heb geen hekel aan ze Gun ze alle geluk van de wereld toe in de buitenwereldquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
De dingen waar mensen nu bij Jill over vallen, voelen erg gezocht, en is vrijwel iedereen over een week al weer vergeten.
en dan nog Jill en Michel eruit en BB Belgie is een feit, toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:01 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Die aflevering is echt zo saai. Heerlijk dat Mike eruit is! Nu nog Matt aub. Het steeds toevoegen van mensen vond ik echt helemaal niks..
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan relativeer je niet denk ik Kijk ik vind Nick en Michel arrogant dominant ieuw Zou er in het dagelijkse leven niet mee om kunnen gaan maar ik heb geen hekel aan ze Gun ze alle geluk van de wereld toe in de buitenwereld
Deze discussie.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:57 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Nee!het was duidelijk dat ze bedoelde daar kan hij zich aan ophangen!! Heb het genoeg gezien. Stop met het te verbloemen omdat het voor 90% van de fans uit een mooi lief koppie komt die uitspraak. Ze is kinderlijk maar dat maakt niet dat je alles mag zeggen en mee weg komt.
Hij aast op de functie van Ruttequote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel wordt steeds belangrijker zeker straks is het nog de programmamaker.![]()
Ja omdat ze moe was maar ze gunde niet dat Michel zou winnen Dat was haar enigste redenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En vraag jij je niet af waarom Jill dat uiteindelijk deed?
Niet alleen dat, ook dat oversekse gedoe. Alles werd met een piemel vergeleken. Alleen de jongens vonden dat leuk maar gebeurde dat in een groep vielen ze meestal stil.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vraag me afwaar je dat gezien hebt.
Jill is nog altijd onverminderd populair op de Facebook pagina van big brother Nederland als je de pollsbekijkt.
De mensen die er over vallen zijn de hautaine mensen die haar haten vanwege haar "simpele" opmerkingen.
Hij smeert er nog wat tussen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom snijdt Michel de aardappelen in voordat hij ze inpakt in aluminiumfolie? Het poffen gaat toch juist het beste als de schil er nog geheel omheen zit?
Terwijl er toch genoeg hangen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:55 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Die mensen daar kunnen echt niet spiegelen
Hij doet er knoflook tussen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom snijdt Michel de aardappelen in voordat hij ze inpakt in aluminiumfolie? Het poffen gaat toch juist het beste als de schil er nog geheel omheen zit?
Maar het is wel zo, als dit iemand anders dan Jill was geweest dan was er minder gespeculeerd of wat ze nu wel of niet bedoelden dus ik snap beide punten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:03 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Deze discussie.
Ja ze bedoelde dat hij zich eraan op kon hangen. Nee daarmee bedoelde ze niet dat hij zich letterlijk op moet hangen en dat ze 'm dood wilt. Het was een al dan niet grappig fout grapje. Als ik zeg dat Peter R. de Vries van mij onder een bus mag lopen hoeft hij van mij niet onder een bus te lopen, wel dat ik wegzap als ik die kop van hem op tv zie.
Dan nog relativeer een beetje Daar ga je toch geen instanties voor inschakelen Hoe gek ben je danquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Maar het is wel zo, als dit iemand anders dan Jill was geweest dan was er minder gespeculeerd of wat ze nu wel of niet bedoelden dus ik snap beide punten.
Mensen zien bij Jill sneller iets door de vingers omdat ze voorgesteld word als harmless, lief en schattig.
Jill heeft ook haar gebreken.
Stel dat Michel dit had gezegd of zelfs Matt dan was er meteen een hele hoop kritiek gekomen.
dream onquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:57 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Nee!het was duidelijk dat ze bedoelde daar kan hij zich aan ophangen!! Heb het genoeg gezien. Stop met het te verbloemen omdat het voor 90% van de fans uit een mooi lief koppie komt die uitspraak. Ze is kinderlijk maar dat maakt niet dat je alles mag zeggen en mee weg komt.
Michel mag erin blijven van mij. Zoey eruit is beter. Die kan echt niet spiegelen. Dat soort mensen vind ik echt rete irritant.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:03 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
en dan nog Jill en Michel eruit en BB Belgie is een feit, toch?
ooi Jerrel er maar terug in. Dat is leuk voor Michelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
ik denk het niet hoor, dat is jouw aanname..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Maar het is wel zo, als dit iemand anders dan Jill was geweest dan was er minder gespeculeerd of wat ze nu wel of niet bedoelden dus ik snap beide punten.
Mensen zien bij Jill sneller iets door de vingers omdat ze voorgesteld word als harmless, lief en schattig.
Stel dat Michel dit had gezegd of zelfs Matt dan was er meteen een hele hoop kritiek gekomen.
Die verbeter je ook, dus BB had er makkelijk wat van kunnen zeggen....het is zijn huis. en nee ze had er geen sanctie voor hoeven te krijgen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:57 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Ik heb het toch nog moeilijk met Nickquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan relativeer je niet denk ik Kijk ik vind Nick en Michel arrgant dominant ieuw Zou er in het dagelijkse leven niet mee om kunnen gaan maar ik heb geen hekel aan ze Gun ze alle geluk van de wereld toe in de buitenwereld
knoflookboterquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij smeert er nog wat tussen.
ik weet niet wat
Het woord "teder" kon ze niet. Mike moest het maar in Jip en Janneke taal uitleggen. Maar dominant komt dan wel weer in haar woorden schat voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het ook niet.
Ik reageerde vooral op het als feit gebrachte onderbuik gevoel dat haar populariteit tanende is vanwege die geknipte uit context gedrukte en niet rekening houdend met haar woordenschat en taalniveau opmerkingen.
Ik denk dat Michel zich ook daar op verkeken had en die zei nog voor dat Jul hem afdeed ga even bij Lieske kijken of die hem nog op heeft. Want wist dat ook niet zeker.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:58 schreef Lillfex het volgende:
Oké, maar het idee van het poffen is dacht ik juist dat de aardappel gaar wordt door zijn eigen vocht doordat de schil er nog als omhulsel omheen zit. Het poffen duidt op het uiteindelijk vanzelf openbarsten door de opgebouwde stoom en opzwellen.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Poffen_(verhitten_van_voedsel)quote:Bij verhitting van zetmeel in aanwezigheid van water, zal het zetmeel vloeibaar worden en opzwellen. Door deze zogeheten verstijfseling wordt het zetmeel ook oplosbaar in water.
Dit gebeurt ook tijdens het poffen. Daarbij wordt het water gebruikt dat van nature in het product aanwezig is, ook al is dat weinig. Het aanwezige water verdampt en wordt stoom. Door de stoom en door het opzwellen van het zetmeel barst het eventuele omhulsel van het product, zoals de schil van de kastanje of maiskorrel. Het gaat bij het poffen dus om een fysisch verschijsel.
hij zegt zelf steeds dat hij oprecht is en nooit liegt, als dat inderdaad zo is hoef je dat niet steeds zelf te zeggen..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:14 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Maar nick zei wel dat hij het spel ging spelen. Dit is niet wie hij echt is denk ik. Eerder speelde hij het heel anders. Sinds de boodschap en nominatie is die veranderd. En mensen houden toch meer van oprechtheid.
Er is toch een hoop kritiek gekomen? Mensen hebben er de zelfmoordpreventielijn voor bezet gehouden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Omdat zij niet van Michel wilde verliezen net zo als hij niet van Jill.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als Michel niet met de deal was akkoord gegaan, had Jill niet opgegeven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:47 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Bwah, het was toch Jill die met het idee afkwam, ze kon er niet meer tegen. Michel voerde psychologische oorlog. Het was hoedanook michel of julie, of michel moest over zijn eigen voeten vallen
Mwah Michel denkt dat hij hoger staat dan Jill, dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:53 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien moet @:collide even naar die poll kijken
Daar zeg je wat, natuurlijk bedoelde ze dat niet echt....maar geloof ook niet in een verspreking...het was een sarcastisch grapje.....en voor sommige mensen kwetsend.....Dat is hetzelfde als met het woord k.... langzaam maar zeker verdwijnt dat als scheldwoord maar je moet ze er wel op wijzen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:03 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Deze discussie.
Ja ze bedoelde dat hij zich eraan op kon hangen. Nee daarmee bedoelde ze niet dat hij zich letterlijk op moet hangen en dat ze 'm dood wilt. Het was een al dan niet grappig fout grapje. Als ik zeg dat Peter R. de Vries van mij onder een bus mag lopen hoeft hij van mij niet onder een bus te lopen, wel dat ik wegzap als ik die kop van hem op tv zie.
Geen idee, nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oké, maar het idee van het poffen is dacht ik juist dat de aardappel gaar wordt door zijn eigen vocht doordat de schil er nog als omhulsel omheen zit. Het poffen duidt op het uiteindelijk vanzelf openbarsten door de opgebouwde stoom en opzwellen.
Bij het van te voren opensnijden verstoor je dat proces, omdat de stoom al uit de aardappel kan ontsnappen voordat het z'n werk heeft gedaan.
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Poffen_(verhitten_van_voedsel)
Dus gewoon mond houden en weg gaan als je iets niet bevalt?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:23 schreef Ebinas het volgende:
Dan ga je ergens anders zitten jankerd.
Zoey klagen dat de bbq zo stinkt
Dan nog moet je dan gaan sporten om iemand te leren kennen? Dat is toch bullquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:23 schreef magnaal24 het volgende:
Michel bood Jill aan elke dag te gaan sporten toch? Wilde Jill dat graag dan? Volgens mij vindt zij sporten niks leuk..
Fijn dat je het even toelicht, belangrijke taakquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:24 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dus gewoon mond houden en weg gaan als je iets niet bevalt?
Ze vraagt niet of ze de BBQ willen annuleren hoor.
Ze vind het stinken en zegt dat, niet meer en niet minder.
Dit doet mij denken aan love island!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:16 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
hij zegt zelf steeds dat hij oprecht is en nooit liegt, als dat inderdaad zo is hoef je dat niet steeds zelf te zeggen..
Eigenlijk moet die spontaan vertrekken. Altijd bedliggen, continue ziek, zeiken over alles en nog wat. Hoort daar niet thuis.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:23 schreef Ebinas het volgende:
Dan ga je ergens anders zitten jankerd.
Zoey klagen dat de bbq zo stinkt
Dat weet hij maar al te goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:21 schreef Collide het volgende:
[..]
Mwah Michel denkt dat hij hoger staat dan Jill, dat is dus niet zo
Ik vind een BBQ ook stinken. Rook en verbrand vlees Urgh..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:24 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dus gewoon mond houden en weg gaan als je iets niet bevalt?
Ze vraagt niet of ze de BBQ willen annuleren hoor.
Ze vind het stinken en zegt dat, niet meer en niet minder.
En gelijk met Rudy de poort uit langs achter.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nick krijgt voor zijn verjaardag Rudy cadeau
Nou je kan ook alles wat Zoey zegt natuurlijk kritisch beoordelen. Maar soms doet ze gewoon echt niets fout.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Fijn dat je het even toelicht, belangrijke taak
van mij mag ze, maar dat vind ik wel van meerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Eigenlijk moet die spontaan vertrekken. Altijd bedliggen, continue ziek, zeiken over alles en nog wat. Hoort daar niet thuis.
Ga dan ergens anders zitten muts!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind een BBQ ook stinken. Rook en verbrand vlees Urgh..
Ga dan met Naomi vegan worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind een BBQ ook stinken. Rook en verbrand vlees Urgh..
Zie haar wel vies kijken naar sommige meisjesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Naomi duikt overal met vol enthousiasme in, die heb ik nog nooit bij voorbaat ergens negatief over gehoord.
mss kan je wat meer commentaar geven op streams dan op usersquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:26 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nou je kan ook alles wat Zoey zegt natuurlijk kritisch beoordelen. Maar soms doet ze gewoon echt niets fout.
Ook eens iemand die Zoey verdedigd. Mag ook wel eens. Soms wordt het hier te eenzijdig.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:26 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nou je kan ook alles wat Zoey zegt natuurlijk kritisch beoordelen. Maar soms doet ze gewoon echt niets fout.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ook eens iemand die Zoey verdedigd. Mag ook wel eens. Soms wordt het hier te eenzijdig.
Zoe speelt alleen een goed spelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ook eens iemand die Zoey verdedigd. Mag ook wel eens. Soms wordt het hier te eenzijdig.
Zei ze toch ook, dat sporten bij haar eerder een verwijdering bracht dan verbroederen....daar werd ook om gelachen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan nog moet je dan gaan sporten om iemand te leren kennen? Dat is toch bull
Ik geef commentaar op wat ik zie en dat is iets anders dan wat jij ziet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:27 schreef Ebinas het volgende:
M
[..]
mss kan je wat meer commentaar geven op streams dan op users
vindt het best lekker ruiken, maar ja Zoey houdt van andere luchten als het maar van haarzelf is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Eigenlijk moet die spontaan vertrekken. Altijd bedliggen, continue ziek, zeiken over alles en nog wat. Hoort daar niet thuis.
Nou is de input van deze versie ook best summier.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:28 schreef Jockari het volgende:
Is dit eigenlijk BB ? Nog niet veel van gezien. Sluit x-mensen samen op en laat ze kleuterklas spelen, dat is het zowat.
Ja vind ik echt, ik zie niet wat die anderen zien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Was dat de reden? Als Jill het leuk vindt moet ze het zeker doen. Maar ik denk dat ze ermee overvallen werd..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan nog moet je dan gaan sporten om iemand te leren kennen? Dat is toch bull
The secret life of 4 year olds. Leuk programma was dat.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:28 schreef Jockari het volgende:
Is dit eigenlijk BB ? Nog niet veel van gezien. Sluit x-mensen samen op en laat ze kleuterklas spelen, dat is het zowat.
Spiegeltje spiegeltjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:29 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik geef commentaar op wat ik zie en dat is iets anders dan wat jij ziet.
Niks mis mee en ik spreek jou ook niet aan. Maar velen zien Zoey door een zwarte bril en ik vind dat sneu. In mijn ogen doet ze niet zoveel fouts.
Maar goed, op jou reageren vindt je blijkbaar niet leuk. Ook prima
ik heb al verschillende keren aangegeven dat ik geen probleem heb met Jill.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:09 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ik denk het niet hoor, dat is jouw aanname..
en het is inmiddels wel duidelijk dat je Jill niet mag..
Ow kijk..dát wilde ik even weten. Hoe Jill erop reageerde. Het kwam dus niet bij haar zelf vandaanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zei ze toch ook, dat sporten bij haar eerder een verwijdering bracht dan verbroederen....daar werd ook om gelachen.
Zoey speelt solo en krijgt zodoende de fanbase van de 2 gevestigde groepen over zich heen. Ik zou haar leuk vinden als ze wat minder ziek, zwak, moe en misselijk op haar bed zou liggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:29 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik geef commentaar op wat ik zie en dat is iets anders dan wat jij ziet.
Niks mis mee en ik spreek jou ook niet aan. Maar velen zien Zoey door een zwarte bril en ik vind dat sneu. In mijn ogen doet ze niet zoveel fouts.
Maar goed, op jou reageren vindt je blijkbaar niet leuk. Ook prima
Daar ben ik het ook niet mee eens.Je zegt niet zoals het is en in welke context het is gezegd. Jij neemt het letterlijk wat ze zegt en je vergeet de context waarin het gezegd isquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik heb al verschillende keren aangegeven dat ik geen probleem heb met Jill.
Ikz eg gewoon dat als iemand anders dan Jill dit had gezegd wat ze ook bedoelde, dat er meteen van het ergste uitgegaan zou zijn. Jill heeft een soort van schattig beeld bij mensen dat de andere bewoners niet kunnen genieten, daardoor word ze ook minder snel serieus genomen in haar woorden. Ik val haar niet aan ik zeg gewoon hoe het is
@Dadietnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:03 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Deze discussie.
Geen idee of ze wel of niet echt ziek is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:34 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zoey speelt solo en krijgt zodoende de fanbase van de 2 gevestigde groepen over zich heen. Ik zou haar leuk vinden als ze wat minder ziek, zwak, moe en misselijk op haar bed zou liggen.
Ik ook dat is heel jammer want als ze speelt speelt ze goed. Ze kronkelt overal doorheen en is er nog steeds.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:34 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zoey speelt solo en krijgt zodoende de fanbase van de 2 gevestigde groepen over zich heen. Ik zou haar leuk vinden als ze wat minder ziek, zwak, moe en misselijk op haar bed zou liggen.
Zoey krijgt van geen van de 2 groepen de fanbase meequote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:34 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zoey doet genoeg in huis wat dacht je van al die was van alle personen Daar heb je bijna een dagtaak aanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:36 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Geen idee of ze wel of niet echt ziek is.
Maar ik zie het ook zoals jij.
Ze sluit zich niet aan bij een "team". Ze zegt af en toe wat ze denkt maar ik heb niet het idee dat ze sneaky is.
Maar dat ze niets doet in huis vind ik niet waar.
Waarschijnlijk mist niemand haar als ze weg gaat maar van mij mag ze best nog even blijven.
Daar moet ik ook niet aan denken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:03 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als ik zeg dat Peter R. de Vries van mij onder een bus mag lopen hoeft hij van mij niet onder een bus te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dus Michel moet Jill die opdracht maar gewoon laten winnen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zoey heeft wel humor en is best pienter/goede prater, dat komt helaas vaak niet aan bod als ze de halve dag voor Pampus ligt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:34 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou toch ook niet leuk zijn?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:38 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Dus Michel moet Jill die opdracht maar gewoon laten winnen?
Precies. Als Liese die 'schimmelkut'-opmerking over Jill had gemaakt dan was de wereld te klein geweest.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ja, Michel had het erover dat hij meer een klik had met Thomas door het sporten en veel bewondering dat hij door zette uit zichzelf. En hem daardoor beter leerde kennen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:34 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ow kijk..dát wilde ik even weten. Hoe Jill erop reageerde. Het kwam dus niet bij haar zelf vandaan
Was wel een beetje een onzinnige opdracht hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:40 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou toch ook niet leuk zijn?
En omgekeerd ook niet..En dat is wel gebeurd vannacht..
We zullen het nu nooooit weten
Ik denk niet dat de polls op dit forum representatief zijn voor het gevoel onder alle kijkers.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik had gisteren een poll en daar is haar popu niet gezakt in ieder geval kijk maar
BB / [COS #683] Ei, ei, ei en we zijn zo blij!
Goed gezegd 😊quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:34 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Toch iemand die het begrijpt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:40 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Precies. Als Liese die 'schimmelkut'-opmerking over Jill had gemaakt dan was de wereld te klein geweest.
Nou ik was er de hele nacht bij Jill was moe en wilde Michel niet laten winnen Dus stelde ze een deal voor Dacht dat Liese al gestopt was en zei tegen Michel ik wil slapen en geef op als jij ook opgeeft en jullie het huismeesterschap geeft en dat heeft Michel gedaan Thats it Accepteerde Michel de deal niet was ze door gegaanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:40 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou toch ook niet leuk zijn?
En omgekeerd ook niet..En dat is wel gebeurd vannacht..
We zullen het nu nooooit weten
Heb je iets tegen Jill?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:35 schreef Stargazing het volgende:
Stop met mijn woorden uit context te trekken omdat ik Jill niet overduidelijk verdedig in alles wat ze zegt of doet.
Ik val haar niet aan.
en ik heb NIETS tegen Jill.
Ik denk gewoon na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat werd ook niet zo gezegd door Jill en ik zou daar ook eerlijk over zijn als het zo wel is gezegdquote:
Was een geintje tussen hun twee aan het einde van het gesprek.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:23 schreef magnaal24 het volgende:
Michel bood Jill aan elke dag te gaan sporten toch? Wilde Jill dat graag dan? Volgens mij vindt zij sporten niks leuk..
Echt onzinnig..Alleen Naomi stond die helm goed..Ik wist meteen trouwens dat het niet eerlijk zou gaan...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:41 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Was wel een beetje een onzinnige opdracht hoor.
Maar ik had graag willen zien wie er had gewonnen.
Wil ik niet horen ben als de dood voor zulke gesprekken en de tandartsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:44 schreef cheanny het volgende:
Boodschapjes binnen, huishoudelijke taakjes gedaan en weer klaar voor de streams en the cos. Heb beetje teruggelezen en er zijn weer leuke gesprekjes geweest zowel in het huis als hier. Ieder kijkt op zijn manier en mag het op zijn manier interpreteren van mij. Doe ik ook.
Nu lekker bbq met Mies en luisteren naar de rotte tandgesprekken van o.a. Matt.
Als ze gewoon allemaal in de Thomas houding waren gaan slapen hadden ze nu nog allemaal met dat helmpie op gelopen. Die dingen zaten muurvast.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou ik was er de hele nacht bij Jill was moe en wilde Michel niet laten winnen Dus stelde ze een deal voor Dacht dat Liese al gestopt was en zei tegen Michel ik wil slapen en geef op als jij ook opgeeft en jullie het huismeesterschap geeft en dat heeft Michel gedaan Thats it Accepteerde Michel de deal niet was ze door gegaan
HAHAHA ja door de warmte Ze konden zelfs op hun kop staanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als ze gewoon allemaal in de Thomas houding waren gaan slapen hadden ze nu nog allemaal met dat helmpie op gelopen. Die dingen zaten muurvast.
Ik ook hoor! Brrrr... dus wisselde het steeds af met de sappige hamburgers op de bbq.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:45 schreef Lillfex het volgende:
Wil ik niet horen ben als de dood voor zulke gesprekken en de tandarts
Ik til er ook niet zo zwaar aan hoor, maak maar een gebbetje.. BB zelf liet ze nog dansen enz om er een eind aan te breien, maar zij bleven maar met die malle caps op lopen. Als ze zelf nog iets bedacht hadden, waardoor die cap af had kunnen vallen, was het leuker geweest. Daarom zal BB het wel goed vinden allemaal...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou ik was er de hele nacht bij Jill was moe en wilde Michel niet laten winnen Dus stelde ze een deal voor Dacht dat Liese al gestopt was en zei tegen Michel ik wil slapen en geef op als jij ook opgeeft en jullie het huismeesterschap geeft en dat heeft Michel gedaan Thats it Accepteerde Michel de deal niet was ze door gegaan
klopt ze doelde op het sporten, en ja ze heeft het gezegd, maar als we haar nu zullen vragen, zal het in dezelfde categorie zijn als Jills Breinbrekersquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:36 schreef Fasil het volgende:
[..]
@:Dadietn
Ik heb deze ganse conversatie op de lifestream gezien, Jill doelde duidelijk op het sporten van Michel.
Heb een artikel gelezen, waarin zelfs stond dat Michel toen zijn sportspullen aan het poetsen was, Dit was ook niet waar. Michel was aan het sporten.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:49 schreef zodeju het volgende:
Nondeju is eigenlijk ook wel een leuk woord.
Steeds iemand anders koken vind ik wel een leuke.quote:
Ze heeft voor de 2e keer de pers gehaald op een negatieve manier en haar insta zit voor de 2e op slot.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:57 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Ok pik, vergeet die opmerking over ophangen nou eens. Die schimmelkut-opmerking. Ik vind het allemaal prima hoor, maar je kunt toch gewoon niet anders concluderen dan dat het een valse opmerking is?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt ze doelde op het sporten, en ja ze heeft het gezegd, maar als we haar nu zullen vragen, zal het in dezelfde categorie zijn als Jills Breinbrekers
[ link | afbeelding ]
Bij Jill zie je de volledige mensquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:53 schreef Lpracing het volgende:
Voor Zoey kan het beter zijn: zit een kwartier per dag niet afgezonderd. Zou een zware opgave zijn voor haar.
En dat allemaal door een paar doorgeslagen volgers. Zoals die opmerking van "kijk die flikkers".Dat word hier gewoon gezegd als rotzakken of zo. En niet als negatief woord over homosexuelen. De mensen die er voor zorgen dat een instagram op slot moet gezet worden zouden zich kapot moeten schamen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze heeft voor de 2e keer de pers gehaald op een negatieve manier en haar insta zit voor de 2e op slot.
En ja haar volgers schreeuwen het hardst.
Ach het is maar net hoe persoonlijk je het maakt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Welke malloot laat zich dwingen elke dag verplicht persoonlijke info het land in de gooien.
Theo werd ook keihard aangepakt toen hij "stelletje flikkers" zeiquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dat allemaal door een paar doorgeslagen volgers. Zoals die opmerking van "kijk die flikkers".Dat word hier gewoon gezegd als rotzakken of zo. En niet als negatief woord over homosexuelen. De mensen die er voor zorgen dat een instagram op slot moet gezet worden zouden zich kapot moeten schamen.
Leuk geprobeerd, maar dat zal de bedoeling niet zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:56 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ach het is maar net hoe persoonlijk je het maakt.
Je kan een persoonlijk verhaal vertellen over hoe schuin je de stelen van de bloemen altijd doet afsnijden als je een bos bloemen krijgt voor je verjaardag.
Of je zoektocht naar wat voor schoonmaakmiddel je in je emmertje doet als je de vloer gaat dweilen.
Zijn ook allemaal verhalen
Nee dat denk ik ook niet, maar niemand kan je verplichten om echt persoonlijke dingen te vertellen als je dat niet wil. Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar dat zal de bedoeling niet zijn
Voor theo als die het niet tegen of over een homosexueel heeft gezegd geld hetzelfde in die context van als hij zegt over mensen die hem een rotstreek hebben geleverd.Ik persoonlijk zou dit woord ook niet gebruiken maar hoor het wel eens van anderen en vooral als ze boos zijn op personen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:57 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Theo werd ook keihard aangepakt toen hij "stelletje flikkers zei"
Hoe is dit anders?
Dat is niet anders, toen ging het ook al nergens over.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:57 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Theo werd ook keihard aangepakt toen hij "stelletje flikkers zei"
Hoe is dit anders?
Koos, niemand anders daar gebruiken zulke woorden....in dat huis. Geen man of vrouw in welke leeftijd ook. Dat moet toch ook wat zeggen....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dat allemaal door een paar doorgeslagen volgers. Zoals die opmerking van "kijk die flikkers".Dat word hier gewoon gezegd als rotzakken of zo. En niet als negatief woord over homosexuelen. De mensen die er voor zorgen dat een instagram op slot moet gezet worden zouden zich kapot moeten schamen.
Jill is zelf LHBT (bi), en had een zeer goede klik met Jowi en Jerrel. Zij is mogelijk het minst homofoob in het huis. Die ophef daarover is een goed bewijs dat alles wordt opgeblazen wat Jill "verkeerd" gezegd zou hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik hoorde dat ze schoonmaakmiddel gebruikte met bleekmiddel samen.....Heb altijd gehoord dat dat een chemische reaktie kan veroorzaken maar schijnbaar toch niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:56 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Je kan een persoonlijk verhaal vertellen over hoe schuin je de stelen van de bloemen altijd doet afsnijden als je een bos bloemen krijgt voor je verjaardag.
Of je zoektocht naar wat voor schoonmaakmiddel je in je emmertje doet als je de vloer gaat dweilen.
Ja, dat verbaasde (en verafschuwde) mij ook al, jakkes...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Welke malloot laat zich dwingen elke dag verplicht persoonlijke info het land in de gooien.
"Flikker op" en "Flikker" zijn 2 heel verschillende dingenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:02 schreef M.Ritcher het volgende:
"Flikker op" is anders een veelgebruikte term in Nederland. Kunnen ze de boel wel op slot blijven gooien.
Je wordt er niet goed van die oeverloze discussies Ik reageer daar vanaf nu niet meer op Laat ze nu maar denken wat ze denken willen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:02 schreef Yolk het volgende:
[..]
Jill is zelf LHBT (bi), en had een zeer goede klik met Jowi en Jerrel. Zij is mogelijk het minst homofoob in het huis. Die ophef daarover is een goed bewijs dat alles wordt opgeblazen wat Jill "verkeerd" gezegd zou hebben.
Politiek correct gezever, en het blijft terugkeren als herpes.
Ik denk dat we deze discussie nu beter kunnen sluiten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:16 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Er is toch een hoop kritiek gekomen? Mensen hebben er de zelfmoordpreventielijn voor bezet gehouden.
Vraag me echt af hoe die mensen in het leven staan. Als ik 24 uur per dag cameras op me had gehad was ik al 1200 gecancelt op Twitter.
Jill heeft ook hele mooie verhalen over wormen die de weg kwijt zijn en rupsjes in de tuinquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:56 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:03 schreef Stargazing het volgende:
Kijk je kan Jill ophemelen dat boeit me echt niet, you do you.
Maar als je echt gedrag van haar door de vingers gaat zien, omdat ze het wel of niet anders bedoelde dan moet je echt vragen bij jezelf gaan stellen over hoeverre je hierin wil meegaan.
Elke andere bewoner die geen Jill heet zou onmiddelijk en zonder pardon bakken kritiek over zich heen krijgen.
"schimmelkut" "Flikker" dat zijn dingen die je niet zegt, ookal bedoel je daar rotzak ofzo mee.
In tegenstelling tot wat velen denken, niemand is heilig. Ook Jill niet.
Niemand anders daar komt uit de omgeving van de randstad. In die specifieke geval bedoelde Jill daar niets verkeerds mee. En al die andere taal over sex of wat dan ook vind ik ook kinderlijk gedrag en niet nodig. Maar om haar zo weg te zetten wat gebeurd is slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Koos, niemand anders daar gebruiken zulke woorden....in dat huis. Geen man of vrouw in welke leeftijd ook. Dat moet toch ook wat zeggen....
Alleen met zuur dacht ik. Schoonmaakazijn en citronella enzo, krijg je chloorgas van.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik hoorde dat ze schoonmaakmiddel gebruikte met bleekmiddel samen.....Heb altijd gehoord dat dat een chemische reaktie kan veroorzaken maar schijnbaar toch niet.
Gelijk heb je, ik laat het hier ook bij vanaf nu.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:04 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Je wordt er niet goed van die oeverloze discussies Ik reageer daar vanaf nu niet meer op Laat ze nu maar denken wat ze denken willen.
Mee eens maar ook van de andere bewoners moeten ze niet op elke slak zout leggen. Iedereen zegt weleens een verkeerd woord of een verkeerde zin.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:03 schreef Stargazing het volgende:
Kijk je kan Jill ophemelen dat boeit me echt niet, you do you.
Maar als je echt gedrag van haar door de vingers gaat zien, omdat ze het wel of niet anders bedoelde dan moet je echt vragen bij jezelf gaan stellen over hoeverre je hierin wil meegaan.
Elke andere bewoner die geen Jill heet zou onmiddelijk en zonder pardon bakken kritiek over zich heen krijgen.
"schimmelkut" "Flikker" dat zijn dingen die je niet zegt, ookal bedoel je daar rotzak ofzo mee.
In tegenstelling tot wat velen denken, niemand is heilig. Ook Jill niet.
Dat bedoel ik maar!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jill heeft ook hele mooie verhalen over wormen die de weg kwijt zijn en rupsjes in de tuin
100% mee eens. Iedereen gelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:05 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Mee eens maar ook van de andere bewoners moeten ze niet op elke slak zout leggen. Iedereen zegt weleens een verkeerd woord of een verkeerde zin.
Ik vond Theo niet echt een leuke man of zo, maar het is geen man die altijd maar lieve woordjes zei. Wat grovere uitspraken hoorden bij hem, dat wil niet meteen zeggen dat hij opgehangen moet worden aan een boom. Al dat overdreven gedoe.quote:
So true! Dit is zo menselijk. Maar we zoeken echt zo naar kritieke punten. Een reden voor mij om echt nooit, maar dan echt nooit mee te doen. Wat mensen altijd doen is zeuren en kritiek leveren op anderen. Ik ook en dit laat weer zien dat ik daar echt eens mee moet stoppen, maar oke.. Hier mag het:')quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:05 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Mee eens maar ook van de andere bewoners moeten ze niet op elke slak zout leggen. Iedereen zegt weleens een verkeerd woord of een verkeerde zin.
BB gaat het ze toch opleggen, dergelijke "regels" komen absoluut niet van JollyJulie , die heeft wel andere dingen aan haar hoofdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet, maar niemand kan je verplichten om echt persoonlijke dingen te vertellen als je dat niet wil. Dat bedoel ik.
Nee ik denk dat er maar vrij weinig komt van de bewoners zelf. BB heeft de touwtjes altijd in handen. Beetje jammer wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB gaat het ze toch opleggen, dergelijke "regels" komen absoluut niet van JollyJulie , die heeft wel andere dingen aan haar hoofd
Waarom haal jij dit zinnetje uit de conversatie?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:08 schreef Ebinas het volgende:
Zoey zegt niets te hebben afgesproken, ze heeft slechts lijntjes getekend waarbinnen gekleurd kon worden
Ik tik mee met wat ik op dat moment hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:09 schreef Fasil het volgende:
[..]
Waarom haal jij dit zinnetje uit de conversatie?
Een beetje waar en een beetje niet waar..en ook wel weer inventief...Zo een leuke smoes kan iedereen wel gebruikenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:08 schreef Ebinas het volgende:
Zoey zegt niets te hebben afgesproken, ze heeft slechts lijntjes getekend waarbinnen gekleurd kon worden
Ze hebben ook flink uitgepakt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
Goed idee van Michel geweest. Kijk er naar uit om ook weer te gaan BBQ.Alleen nog niet met deze temperaturen Want wil er wel lekker bij buiten zitten.
Er werd daarvoor nog wel belangrijkere dingen gezegdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik tik mee met wat ik op dat moment hoor.
Ik heb die ochtend live gezien. Jill was toen stront chagrijnig, en dan zeg je dat soort dingen... Zij heeft alleen de pech dat er een camera opstaat. Maar verder is het inderdaad wat schijnheilig om te doen alsof de rest van NL+VL er niet iets dergelijks uit kan gooien als je slecht in je vel zit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:53 schreef Fasil het volgende:
[..]
Bij Jill zie je de volledige mens
Ik vond het ook een vuil woord van Jill, het was haar onmiddelijke reactie omdat ze kwaad was
Liese had haar rokje zonder te wassen in haar kast had gelegd (blijkbaar had Liese haar rokje veel gedragen)
Jill is zeker niet perfect, wie wel?
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:08 schreef Ebinas het volgende:
Kan ook, dan tik jij datquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:09 schreef Fasil het volgende:
[..]
Waarom haal jij dit zinnetje uit de conversatie?
Zij heeft de meisjes gered van nominatie en nooit een bondje gehad
Zo zou je het ook kunnen zeggen
Dat het overdreven is ben ik met je eens. Maar dat het komt omdat ze uit de omgeving van de randstad komt niet. Matt woont er ook dichtbij Michel uit Maarsen is ook niet een heel ander deel van Nederland.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niemand anders daar komt uit de omgeving van de randstad. In die specifieke geval bedoelde Jill daar niets verkeerds mee. En al die andere taal over sex of wat dan ook vind ik ook kinderlijk gedrag en niet nodig. Maar om haar zo weg te zetten wat gebeurd is slaat echt nergens op.
Nou ik zou zeggen doe je bestquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:11 schreef Fasil het volgende:
[..]
Er werd daarvoor nog wel belangrijkere dingen gezegd
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:10 schreef M.Ritcher het volgende:
De wijn staat nu al op tafel. Stelletje alcohollisten.
Volgen jullie wel?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:10 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Een beetje waar en een beetje niet waar..en ook wel weer inventief...Zo een leuke smoes kan iedereen wel gebruiken
Nou, ben ik zo oud en kan nog steeds bijleren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:05 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Alleen met zuur dacht ik. Schoonmaakazijn en citronella enzo, krijg je chloorgas van.
Theo zei 'stelletje homo's'quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:57 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Theo werd ook keihard aangepakt toen hij "stelletje flikkers" zei
Hoe is dit anders? Behalve dan dat Jowi er niet bijstaat.
Niet netjes, maar ik denk niet dat het echt gericht was tegen homo's.quote:
Moet je in amerika eens "nigger" zeggen tegen een blankequote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:16 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Niet netjes, maar ik denk niet dat het echt gericht was tegen homo's.
Neemt niet weg dat je zoiets beter niet kan zeggen natuurlijk.
Ja, want anders zijn er altijd een paar die in de kou staat te kleumen en de rest lekker binnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
Goed idee van Michel geweest. Kijk er naar uit om ook weer te gaan BBQ.Alleen nog niet met deze temperaturen Want wil er wel lekker bij buiten zitten.
In Amerika is alles anders, niet te vergelijken met hier.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moet je in amerika eens "nigger" zeggen tegen een blanke
Ik zie het nog steeds meer als:quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Je mag zelf weten op wie je stemt hoor. Je mag zelf kiezen tussen Nick en Michel. Wie je als eerste en als twee kiest zegmaar. Vaips."
Ja, zo ongeveer. Mist nog wel het stukje waarbij de hoorns uit haar hoofd groeien, haar staart te voorschijn komt, d'r haar in slangen verandert en de zwavel uit haar mond druipt. Maar verder redelijk accuraat.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:21 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds meer als:
Thomas: Zoey als je met ons meedoet is het 6 tegen 5 en kunnen we ze 1 voor 1 wegstemmen.
Zoey: Ok ik stem sowieso Nick en Michel
Thomas: Maar we kunnen ook 1 van de meisjes...
Zoey: Ik stem niet op de meisjes, ik stem Nick en Michel
Thomas: Maar...
Zoey: Nick en Michel
Thomas: Ok dan maar Nick en Michel
Mike: Michel en Liese
inhuurt? een !! reality !! programma met gewone mensen die 100 dagen worden opgesloten, wat is er nog reality aan als ze dialectloos zijn, dan kunnen ze er beter BNers inzetten zoals in expeditie robbinson , dan weten ze tenminste dat het beschaafd nederlands isquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:19 schreef Silves het volgende:
Jammer dat er niet ABN, of ABB, gepraat wordt, je zou toch denken als je iemand inhuurt dat hij daar op let..waardeloos als ze in dialect gaan praten.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:22 schreef Silves het volgende:
Zooi toch, paprika is slecht voor je maag, niet schrokken..nepper met je fake kwaaltjes.
Allemaal de schuld van de spinaziestampot van Nick. Zonder het wattenschijfje was Zoey nu eenieders favoriete bewoner. #Zoeydidnothingwrongquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer. Mist nog wel het stukje waarbij de hoorns uit haar hoofd groeien, haar staart te voorschijn komt, d'r haar in slangen verandert en de zwavel uit haar mond druipt. Maar verder redelijk accuraat.
Dat heb ik niet gehoord, toch zeker niet op de manier dat jij het zegt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Je mag zelf weten op wie je stemt hoor. Je mag zelf kiezen tussen Nick en Michel. Wie je als eerste en als twee kiest zegmaar. Vaips."
ze is negatief over mannen, kapitalisme en sappige biefstukjesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
en theo schold met "kanker" en ging met zijn klok en hamerspel op het gezicht van Els zitten....quote:
Dat verzin jij, ik heb hem dat nooit horen zeggen. Sterker nog, ik zie hem juist veel moeite doen om niet tegenover haar op de bank te komenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:21 schreef Collide het volgende:
[..]
Mwah Michel denkt dat hij hoger staat dan Jill, dat is dus niet zo
Sfeer makers zijn er allemaal uit gestemd Thomas en Mike zorgde daar wel voor Matt niet lult met iedereen meequote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is dan ook echt niets meer te beleven daar.
Ik had het eigenlijk min of meer specifiek over de opdrachten in het big Brother huisquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:42 schreef 20100 het volgende:
[..]
ze is negatief over mannen, kapitalisme en sappige biefstukjes
reden genoeg voor mij om haar gruwelijk te haten
Omdat ze allemaal een eigen bedrijf hebben en dan heb je altijd bijna een boekhouder, of je bedrijf moet niet zo druk zijn en je zelf genoeg tijd over hebt om het te doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:48 schreef Tourniquet het volgende:
Hoezo hebben ze allemaal een boekhouder?
het scherm is in beeld geweest, moet je even terugkijkenquote:
hahaha ze moesten eens weten, story had al 2 x Els erin, Prive had Theo en Jerrel erin en 1 van die roddelbladen heeft wekelijks een column over de bewoners , de telegraaf heeft elke dag wel wat erin van BB, denk hun thuisblijvers dat wel uitknippenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:11 schreef Silves het volgende:
Oke ze vragen of ze in de roddelbladen komen...denk dat ze ff een bnner zijn zo voor 2 weken, en dan werken voor je geld..
15 min per dag afzonderen, elke dag iemand koken, elke dag een persoonlijk verhaal voor slapengaan,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |